Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Otterflight
StarClan
Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ] DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ]   Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ] Icon_minitimema 2 feb 2015 - 16:45

RiverClan kamp. Gruwend liep ze door het hoge riet met Kittypaw voorop. Haar amberen ogen stonden op onweer toen ze het RiverClan camp binnenkwam. Bij de ingang stonde de Warriors die verbaasd keken naar de ShadowClan poes met de Apprentices in haar kielzog.
"Where is Dawnstar? Wolfgaze will do too. Take me to them" delegeerde ze een Warrior toe die wegsnelde om de authoriteiten te halen. Vergenoegend keek ze naar hoe de Warriors wegrenden. Het moest heerlijk zijn om Leader te zijn en katten te laten weten wat ze moesten doen. Toch voelde ze geen aandrang om een gooi te doen naar het Leaderschap. Andere katten liever dan zij en bovendien, je moest eerst uitverkoren worden tot Deputy en zoals het nu liep was dat nog lang niet aan de orde.


Laatst aangepast door Otterflight op ma 2 feb 2015 - 17:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ] XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ]   Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ] Icon_minitimema 2 feb 2015 - 16:55




BUTTERSTAR

De jonge leader had een moment van rust genomen. Even weg van alle nieuwe drukte. Ze had haar nieuwe naam slechts enkele dagen nu en ze wist dat nog geen enkele andere clan het wist. Binnenkort zou ze waarschijnlijk iedereen een hartverzakking geven op de komende gathering. Een zachte grinnik gleed over haar lippen aan de gedachte en ze schudde haar hoofdje even heen en weer. Echter werd ze meteen uit haar gedachtes gehaald toen een warrior haar den binnen kwam en met vergrootte ogen sprak dat er een Shadowclan warrior in het kamp was. Meteen stond Butterstar op, gaf een snelle lik over haar vacht en liep haar nieuwe den uit. Haar ogen focuste zich op de calico warrior. Otterflight giste ze uit haar herinneringen van vorige Gatherings en liep naar de kattin toe. "Wat heeft dit te betekenen?" Vroeg ze haar stem koeltjes ergens een grijns omlaag houdend zich afvragend hoe Otter op het vreemde gezicht zou reageren.
Words: ### ||Tag: x || Note: -  




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw.
Member
Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ] DPKsfdL
Lore&Lolo
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender:
Rank:
Aurorapaw.
BerichtOnderwerp: Re: Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ]   Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ] Icon_minitimema 2 feb 2015 - 17:04



Aurorapaw was de warrior op de voet gevolgd, samen met de vissenvreter. Ze kwamen aan in het kamp. Wauw, geweldig. Otterflight commandeerde een stelletje Riverclanners. "Where is Dawnstar? Wolfgaze will too just fine. Take me to them" De poes keek met grote ogen naar Otter. Wauw, ze wou zoals haar worden. Rolmodel. Plots kwam er een flame-point poes aan, die niet in de verste verte leek op wat ze had gehoord van Dawnstar. "Wat heeft dit te betekenen?"De apprentice bleef even stil, het leek haar slim. Maar na even wachten draaide ze met haar oren en deed een stap naar voren. Ze zou niet onrespectvol zijn, nee, maar Riverclan mocht best weten wat er was gebeurd. Ze kuchte kort. "Deze apprentice," Met deze woorden duwde ze Kittypaw naar voren, "Is gevonden op Shadowclan territorium, aan het jagen." Het liefst wou de tuxedo er nog een opmerking achteraan snauwen, of vis niet genoeg was, maar ze hield zich in. Nog niet, nog niet. Ze waren immers maar met z'n tweeën.




Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ] 2iv1wjn
Yu - Foxfire
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfgaze
Member
Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ] DPKsfdL
456
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 23 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Wolfgaze
BerichtOnderwerp: Re: Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ]   Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ] Icon_minitimewo 4 feb 2015 - 20:58

Een onbekende geur viel het Riverclan kamp binnen. De taaie kikker waarop Wolfgaze zat te kauwen viel op de grond. Wolfgaze keek op naar de Riverclan ingang. Twee Shadowclanners waren het kamp binnen gekomen. Tussen hen in was een bekende poes. Wolfgaze herkende haar als Kittypaw. Andere katten begonnen onrustig heen en weer te bewegen in het kamp. Hij stond op vanuit zijn eetplek en stapte op de twee vreemde af. Butterbell was er als de kippen bij en had de twee Shadowclanners al tegengehouden. Hij ging vlak naast Butterbell staan en keek haar even aan met een steunende blik. "Wat heeft dit te betekenen?" vroeg Butterbeel koeltjes. Ze had wel meteen goed beet voor een nieuwe leider. Het was niet alledaags dat katten van andere clannen zomaar binnen kwamen. "Deze apprentice," De Shadowclan poes duwde Kittypaw naar voren. "Is gevonden op Shadowclan territorium, aan het jagen." snauwde de poes. Wolf vertrouwde de twee Shadowclanners voor geen meter. Al kon hij zich ook niet voorstellen dat ze zouden liegen en vervolgens een kamp binnen kwamen waar ze zwaar in de minderheid waren. "Is dit waar Kittypaw?" vroeg hij met een fronsende blik aan de apprentice. Waarschijnlijk waren deze Shadowclanners hier alleen gekomen om te vertellen dat Riverclan hun katten aan de ketting moest leggen. Het enige wat zij niet wisten, is dat ze er niks mee te maken hadden. Riverclan loste zijn problemen op hun eigen manier op.


Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ] Wrjgjc
Afwezig!
Accounts staan in spoiler c:
狼:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ] DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ]   Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ] Icon_minitimedo 5 feb 2015 - 15:13

Geirriteerd liep ze met de twee ShadowClanners. Het liefst had ze hun kop eraf geklauwd, maar helaas was ze niet sterk. Nee, natuurlijk niet. In deze Clan zaten alleen maar mentors die te lui waren haar te trainen. Het zou haar dood nog eens worden. ''Where is Dawnstar? Wolfgaze will do too. Take me to them,'' miauwde de ShadowClan warrior. Al snel kwam Butterstar, hun nieuwe leider. Juist, Kittypaw was dat even vergeten. 'Wat heeft dit te betekenen?' Kittypaw wilde haar mond opendoen om te antwoorden, maar de andere ShadowClanner gaf al antwoord. ''Deze apprentice,'' miauwde ze en met een duw naar Kittypaw. ''Is gevonden op ShadowClan territorium, aan het jagen.'' Ho, wacht, wat? Jagen? Nee, of course not! Alsof zij uberhaubt kon jagen, het enige wat ze kon was vissen. En dat heeft ze van drie verschillende katten moeten leren. Plotseling merkte Kittypaw dat ook Wolfgaze er was. Nu werd ze echt boos, geirriteerd. Het boeide haar niet meer, ze zou stoppen met zwak zijn. ''Is dit waar, Kittypaw?'' vroeg de deputy.
''Nee,'' antwoordde Kittypaw scherp. ''Ik raakte verdwaald op hun territorium en wilde gaan toen ze me pakten en bijna vermoorden. En omdat deze foxdung Clan me geen goede mentor geeft die me eens WEL traint kon ik niet terug vechten of iets!'' Haar stem klonk vol woede maar daarna verdriet. De leiders haatte haar nu. Ze werd de Clan uitgeschopt. Ze had alles verpest.


Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ] 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ] DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ]   Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ] Icon_minitimevr 6 feb 2015 - 11:04

Op antwoord hoefde de Calico Warrior niet lang te wachten, eigenlijk stond er al vrij snel een rosse poes voor haar neus die niet Dawnstar was. Haar amberen ogen verrieden niets terwijl ze keek naar de kat voor haar. Deze had ze vast al eens eerder gezien op een Gathering maar een naam kon ze er zo snel niet op plakken. De kattin eiste echter uitleg waarna ze koeltjes terug glimlachte. Dit was iets waar ze maar wat graag haar Den voor uit zou komen.
Otterflight had nog geen antwoord gegeven want Aurorapaw was haar voor. Aurorapaw legde uit aan de kat voor hen dat ze Kittypaw hadden aangetroffen op ShadowClan gebied terwijl ze aan het jagen was. Otterflight knikte instemmen waarna ze haar amberen ogen weer op de flame-point voor haar richtte. Wolfgaze snelde nu ook naar het gezelschap toe terwijl ze vanuit haar ooghoeken de RiverClan warriors steeds zenuwachtiger zag worden. Vals wierp ze een glimlach naar de katten in het RiverClan camp. De Calico Warrior keek naar Wolfgaze die de brandende vraag van vele in het camp moest zijn geweest. Of deze beschuldiging waar was. Zelf knikte ze en sloeg een paar keer met haar staart heen en weer. “Wolfgaze, do you think we would come here if that wasn’t the case?” miauwde ze koeltjes.
Na een hele tijd besloot ook Kittypaw haar mond open te trekken. Vergenoegend keek ze opzij naar Kittypaw die nog altijd geflankeerd was door haarzelf en Aurorapaw. De woede die zich langzaam opbouwde in het gezicht zag ze waarna een klapper op de vuurpijl volgde. Kittypaw beweerde dat ze verdwaald was geweest en dat zij, degene die haar naar hier terug hadden geëscorteerd haar hadden willen vermoorden. Zacht grommend wierp ze een blik op de Apprentice. “We sáw you hunting Kittypaw. Don’t make it any worse then it already is for your own sake” beet ze haar grommend toe. Daarna wendde ze haar blik terug naar de flame-point poes voor haar. “And who might you be? Where is Dawnstar the leader of RiverClan?” miauwde ze wat brommend. Ze kon wel een heel verhaal op gaan hangen maar deze kattin hier voor haar had de autoriteit niet. Het bleef een poosje stil en toen klonk er weer een stem naast haar. Er werden beschuldigingen naar de Clan geworpen waardoor ze verrast opzij keek. Dat was nu ook voor het eerst dat ze hoorde dat een Apprentice haar Clan verfoeide. Goede mentoren waren schaars, dat was waar maar daar kon je de Clan niet de schuld van geven vond ze zelf. Otterflight slaakte een zucht en keek naar Aurorapaw. “Tell them what Kittypaw has caught on óur ground Aurorapaw” miauwde ze zoetjes. Aurorapaw was eerder bij de Apprentice geweest dan zijzelf en had dus gezien wat er gebeurd was. Zij had alleen de staart bij de kat gevoegd en er voor gezorgd dat ze nu hier waren. Nog altijd wierp ze een wat achterdochtige blik op de flame-point kattin voor haar. Wie was dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ] XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ]   Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ] Icon_minitimevr 6 feb 2015 - 11:12




BUTTERSTAR

Een lage grom gleed over haar lippen toen Kittypaw door de shadowclan apprentice naar voren werd geduwdt en sloeg met haar staart heen en weer. De woorden lieten haar met haar oren trekken. Maar ze sprak nog evven niet. Vanuit haar ooghoek zag Butterstar haar deputy aankomen die meteen vroeg of het waar was en Kittypaws antwoord liet haar zuchten. Toch voelde ze een vlaag van woede opkomen en staarde de apprentice strak aan. Ze was nog nieteens een maan leader en daarnaast hat Kittypaw prima naar haar kunnen komen dat ze een andere mentor was. Hoe durfde ze haar en Wolfgaze te beschuldigen!? Otterflight begon echter weer te spreken tegen de riverclan apprentice en ze knikte langzaam. Zodra ze vroeg wij Butter was moest ze wel zich tegenhouden van in de lach schieten en keek de kattin strak aan. "You won't find Dawnstar here. Instead I'd suggest you'd lower your volume when speaking to me. My name. Butterstar." Haar ogen waren nog altijd even sprak en ze brak simpelweg contact met de shadowclan kat om Kittyapw strak aan te kijken. "Wil je dan liever met deze twee meegaan hm?" Siste ze neerkijkend op de apprentice. "Je mag zo van mij als je denkt dat Shadowclan je beter kan trainen." Haar stem was keihard voor ze haar kop optrok en naar de shadowclan apprentice keek. Ze was alles behalve blij met de shadowclanners in haar kamp maar Kittypaw was te ver gegaan in haar woorden en dat zou ze merken ook.
Words: ### ||Tag: x || Note: -  




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw.
Member
Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ] DPKsfdL
Lore&Lolo
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender:
Rank:
Aurorapaw.
BerichtOnderwerp: Re: Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ]   Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ] Icon_minitimevr 6 feb 2015 - 16:29



"Is dit waar Kittypaw?" Een gestreepte kater kwam naast de poes staan, waarschijnlijk de deputy. “Wolfgaze, do you think we would come here if that wasn’t the case?” Sprak Otterflight gladjes. ''Nee,'' Zei Kittypaw toen. ''Ik raakte verdwaald op hun territorium en wilde gaan toen ze me pakten en bijna vermoorden. En omdat deze foxdung Clan me geen goede mentor geeft die me eens WEL traint kon ik niet terug vechten of iets!'' De oortjes van de zwart-witte poes schoten naar achter, en haar nagels boorde zich in de grond. Vermoorden? Ze waren nog wel zo vriendelijk geweest om deze poes naar huis te brengen! Wat een liegend stuk vreten! “We sáw you hunting Kittypaw. Don’t make it any worse then it already is for your own sake” Aurorpaw maakte een honend geluid. “And who might you be? Where is Dawnstar the leader of RiverClan?” Dit was Dawnstar niet? Aurorapaw fronste even, maar zei niks. "You won't find Dawnstar here. Instead I'd suggest you'd lower your volume when speaking to me. My name. Butterstar." Zorgvuldig sloeg ze deze informatie op. “Tell them what Kittypaw has caught on óur ground Aurorapaw” Ze had Kittypaw gezien, en... Diep dacht ze na. Ze jaagde wel, toch? Ze was er wel, toch? Als ze nu zou zeggen dat Kittypaw een kauw had gestolen, was dat dan liegen? Oh well, ze was tcoh al op verboden territorium. Maar iemand beschuldigen wat diegene misschien niet had gedaan... Zou ze dan nog wel in starclan komen? Ze wou net haar mond opentrekken maar werd afgekapt door Butterstar. "Wil je dan liever met deze twee meegaan hm?" Het was aan Kittypaw gericht, die brutaal was. "Je mag zo van mij als je denkt dat Shadowclan je beter kan trainen." Aurora blikte even omlaag, maar het zwakke poesje, en antwoordde. "Nee bedankt, jullie mogen d'r houden." Ze sprak het nonchalant, al was er een kille ondertoon in haar stem. "Ik zag Kittypaw het territorium instappen, wat sowieso al tegen de warriorcode is. Ze loerde op een magere kauw. Ik zag dat ze klaar stond voor de sprong, maar gelukkig onderschepte ik haar op tijd." Dit was de halve waarheid. Maar Kittypaw stond nu toch al slecht in het boekje van haar leider. "Ik vroeg haar naam, en bedoelingen hier- alsof dat al niet duidelijk was- Otterlfight kwam kort daarna." Met kalme ogen keek ze Butterstar recht aan. Wat zou de nieuwe leider doen? Dit was gelijk een prachtige kans om de hoge rangen in te schatten. Snel keek ze even naar de lapjes poes. Deed ze het goed?




Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ] 2iv1wjn
Yu - Foxfire
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfgaze
Member
Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ] DPKsfdL
456
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 23 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Wolfgaze
BerichtOnderwerp: Re: Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ]   Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ] Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 0:15

''Ik raakte verdwaald op hun territorium en wilde gaan toen ze me pakten en bijna vermoorden. En omdat deze foxdung Clan me geen goede mentor geeft die me eens WEL traint kon ik niet terug vechten of iets!'' zei ze. Een lichte irritatie vlamde op bij Wolfgaze. Kittypaw's antwoord was rechtuit een excuus voor haar fouten. Als ze problemen had met haar mentor, had ze het moeten melden in plaats van in zelfmedelijden zitten. Dat ging niks helpen. Niks verbazend dat Butterbell nogal pissig was om wat Kittypaw zei. Ze maakte de clan belachelijk waar de Shadwoclan bijstond. Al kon Wolfgaze het niet schelen wat Shadowclan van hem dacht, zijn eigen clan was een ander verhaal. Alsnog, als Kittypaw de waarheid sprak, waarom zouden ze haar niet ter plekke hebben vermoord. Als de intentie er was, was het waarschijnlijk gebeurd, toch? "Wolfgaze, do you think we would come here if that wasn't the case?" zei de Shadowclan warrior koeltjes. "Ik haal graag verhaal bij mijn eigen clangenoten. Daarbij weet ik niet of je het hoorde, maar ik vroeg het niet aan jou. Wolfgaze's toon was serieus. Zijn blik was wantrouwend. Het maakte hem niet uit wat ze zeiden. Het was nog steeds een vijandige clan. Het zou dom zijn om alles van andere clannen klakkeloos over te nemen. Zo goedgelovig was hij niet. Daarbij mocht hij de toon van de Shadowclanners niet. Iets in het deden zijn haren rijzen. Niettemin zou Kittypaw hier niet zo snel vanaf komen. Haar beschermen kon sowieso geen kwaad. Butterbell, of eigenlijk Butterstar, gaf een scherp antwoord op de zegjes van de Shadowclan katten. Ook Kittypaw kreeg een draai om haar oren. De iets kleinere Shadowclanner, waarschijnlijk apprentice, legde uit hoe ze Kittypaw hadden zien jagen op, wat zij claimde, hun gebied was. Welke verhaal waar was kon Wolfgaze niet zeggen. Hij was er immers niet zelf bij. Misschien was Kittypaw wel verdwaald en besloot ze om te jagen, of misschien hadden de Shadowclanners het verkeerd gezien. Niemand kon het zeggen behalve zij. Van zijn part konden de shadowclanners gaan en zouden ze het gesprek voortzetten met Kittypaw, maar dat was niet aan hem om te beslissen. Dat was een leiders keuze.


Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ] Wrjgjc
Afwezig!
Accounts staan in spoiler c:
狼:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Look at what the cat dragged in [ Kittypaw / Aurorapaw / Leader or Deputy ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: