You wished to see me now I'm back?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You wished to see me now I'm back?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snowkiller
Member
You wished to see me now I'm back? DPKsfdL
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3
890
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x Thirty-Nine Moons x
Gender:
Rank:
Snowkiller
BerichtOnderwerp: You wished to see me now I'm back?   You wished to see me now I'm back? Icon_minitimedi 3 feb 2015 - 18:03



Met krachtige betrad de grote kater het kamp en bleef kort staan, zijn kop hoog geheven. Hij had een tijd geleden besloten te vertrekken maar nu was het tijd om terug te keren. Hij was in een perfecte gezondheid en al zijn spieren rolden soepel onder zijn dikke vacht. Het enkele wat opviel was een litteken dat nu over zijn andere schouder liep waardoor hij nu op beide schouders getekend was. Maar het was allang geheeld, net zoals al zijn wonden voorheen. Hij negeerde alle geschrokken blikken die op hem waren gericht het moment dat hij in het volle zicht stond. Twee manen waren verstreken en hij was sterker geworden dan ooit tevoren. Niet alleen fysiek maar zijn hoofd stond weer strak op zaken, zeker nu hij gewoon weer ten strijde kon gaan buiten de grenzen. Het had hem een heel stuk gekalmeerd zodra hij weer kon vechten, het was zijn remedie geweest voor een heel hoop van zijn problemen. Alles had hij aan de kant gezet en nu was het resultaat meer dan zichtbaar. Zijn ogen gleden rond en vielen op het behoorlijk gegroeide zwartwitte poesje dat naar hem zat te staren met grote ogen. Langzaam ging hij maar zitten terwijl hij wachtte tot hij opgeroepen werd. Compleet ontspannen begon hij met het wassen van een van zijn schouders terwijl het puntje van zijn staart tegen de grond tikte. Het viel hem op dat hij er beter gevoed uit zag dan de rest van de clan, maar dat gebeurde nou eenmaal als je wist waar de jacht goed was. Zijn vacht glansde in het zonlicht maar hij draaide zijn kop zodra hij pootstappen hoorden.

In een soepele beweging kwam de kater omhoog en rekte zich eerst langzaam uit, waardoor zijn spieren nog duidelijker werden. Hij nam bijna alle tijd ervoor voor hij in beweging kwam en de warrior volgde. Zelfs al wilde ze hem niet hebben dan zou ze wel heel erg stom zijn om hem weg te sturen. Hij was in perfecte gezondheid en conditie, waarschijnlijk een betere dan de meeste. Hij bewoog alleen zijn oor terwijl de warrior hem alleen liet en zonder te wachten liep hij de den binnen. Als je het hem vroeg wat krapjes, maar goed dat hij hier niet sliep dan. Zeker met zijn gespierdere lijf zou hij zich waarschijnlijk niet al te comfortabel voelen in zo een ruimte. Een paar pasjes van de ingang ging hij zitten en krulde zijn staart over zijn poten voor hij de poes recht aankeek, nu het litteken dat over zijn neus liep tonend. In zijn ogen was niks te zien, geen woede,kilte geluk, helemaal niks. Ze waren leeg en zijn hele lichaam was ontspannen. ''Je wilde met mij spreken neem ik aan.'' Sprak hij langzaam en met de kalme toon. Wellicht dat hij in aanzicht was veranderd maar diep onder al die rust zat nog altijd een monster vastgeketend. Maar na alle tijd was het hem gelukt meer controle te krijgen en het monster wat steviger vast te ketenen dan vroeger. Terwijl hij wachtte krulde hij zijn staart over zijn voorpoten, alsof er nooit iets was gebeurd met hem en hij een modelwarrior was.



You wished to see me now I'm back? AWHYB0X
You wished to see me now I'm back? Rjpbip
Thanks Quinty <3
Spoiler:

x Drip drip does your blood. After i've slayed you! x
FACE IT!:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
You wished to see me now I'm back? XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: You wished to see me now I'm back?   You wished to see me now I'm back? Icon_minitimedi 3 feb 2015 - 19:53




BUTTERSTAR

Twee lange manen waren voorbij gegaan. Twee manen lang. Ondertussen wisten alle clans van haar overname en was ze ingesetteld. Met een zucht sloot ze haar ogen. Ze dacht terug aan het laaste moment waarop ze hem had gezien. Het maakte haar 's nachts nogsteeds wakker. Bracht haar nogsteeds angst aan. Ze zuchtte en sloot haar ogen. Ze had nog nooit iemand waarvan ze hielt zo snel van zichzelf afgezet. Zo enorm veel pijn gedaan dat hij verdween uit haar leven voor altijd. Ze had hem vernietigd.. Met een zucht sloot ze haar ogen. Was ze nou echt wel geschikt voor dit alles? Ze had Blizzardstorm en Snowkiller waarschijnlijk even veel pijn gedaan en ze wist niet of ze het nog lang kon volhouden. Ondertussen kwam ze closer en cloter tot Secretvoice en iets dat haar al helemaal verbaaste, de deputy van Thunderclan.. Snowdrop bracht iets in haar los waar ze nooit van had gedacht dat het bestond. Misschien maakte het ongeplande leiderschap haar wel helemaal gek?

Ze haalde diep adem en rekte zichzelf half uit toen ze plots een stem hoorde. "Butterstar, Snowkiller is terug." Haar ogen schoten open en ze knikte langzaam. "Breng hem hier heen.." Mompelde ze starend naar haar pootjes. Diep haalde ze adem en likte over haar vacht. Alle warriors waren dankzij het vreselijke weer iets afgezwakt maar zij zelf had nog gedwongen zo min mogelijk te nemen. Ze hadden nog altijd queens en elders die gevoerd moesten worden. Ze redde het wel. Ze was uiteindelijk geen grote kat. Met een zucht kwam ze overeind en opende haar ogen. Recht staarde ze de kater aan die binnen was gekomen zonder een woord. Hij zag er goed uit. Op de nieuwe littekens na maar in het zwakke licht van de den alleen al kon ze zien dat hij een stuk sterker was geworden. ERgens voelde het goed en ze dwong zichzelf een glimlach in te houden. "Snowkiller." Sprak ze zacht en knikte naar hem. "Heb je besloten terug te komen of is dit definitief afscheid?" Haar stem stelde niets vast en haar ogen verraadde haar blijdschap om hem te zien ook niet. Ze wist dat ze zichzelf koel moest houden. Als hij al terug kwam moest ze duidelijk maken dat het absoluut niet zomaar even kon. Hij was twee lange manen weg geweest. Twee manen waarin hij zichzelf had kunnen voeden maar de clan een warrior miste. Dat kon ze niet ongestraft toelaten.
Words: - ||Tag: x || Note:-




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Snowkiller
Member
You wished to see me now I'm back? DPKsfdL
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3
890
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x Thirty-Nine Moons x
Gender:
Rank:
Snowkiller
BerichtOnderwerp: Re: You wished to see me now I'm back?   You wished to see me now I'm back? Icon_minitimedi 3 feb 2015 - 21:36



Hij wist dat ze bewust was dat hij binnen zou komen maar niks in hem veranderde het moment dat ze hem aankeek. Voor hem zou er vrij weinig nog veranderen, als hij bleef zou de eerste tijd nog wel een uitdaging blijven maar daar kon hij wel mee leven. Hij had weer genoeg kunnen trainen om op zijn minst een maan voort te kunnen zonder dat hij buiten de grenzen zou gaan. Hij bewoog enkel even met zijn schouders terwijl ze sprak. De blik in zijn ogen veranderde enkel niet en bleef niks verraden van wat er ging komen. Hij had alles weer goed onder controle en kon haar vragen waarschijnlijk met alle kalmte beantwoorden. ''Wellicht, maar waarom zou ik nog een afscheid nemen. Dat zou een zonde zijn van de tijd.'' Antwoordde hij zonder emotie en zonder weg te kijken. ''Als ik weg zou blijven had ik hier niet gezeten.'' Vervolgde hij even rustig, maar bleef met zijn kop geheven zitten. Hij liet zich nog altijd niet kleineren, maar wat iedereen ook zou zeggen. Hij mocht dan wel een monsterlijke slachter zijn buiten de grenzen en niet al te acceptabel tegenover de rest van de clan. Hij was zonder twijfel nog wel grotendeels loyaal, al was hij niet teruggekomen dankzij het trekkende in zijn binnenste. Hij wist dat het er nog altijd zat, maar weigerde er nog een seconde aan toe te geven. Ze had hem al genoeg op zijn poten kunnen trappen en zelfs al zou zij zich nog hetzelfde voelen, dan was dit haar prijs om te betalen en niet die van hem. ''Bovendien zou ik niemand hebben aan wie ik afscheids woorden zou verspillen.'' Okee dat was misschien wel iets van een leugen maar dat deed er niet toe.



You wished to see me now I'm back? AWHYB0X
You wished to see me now I'm back? Rjpbip
Thanks Quinty <3
Spoiler:

x Drip drip does your blood. After i've slayed you! x
FACE IT!:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
You wished to see me now I'm back? XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: You wished to see me now I'm back?   You wished to see me now I'm back? Icon_minitimewo 4 feb 2015 - 18:31




BUTTERSTAR

In stilte keek Butterstar naar hem. Ze wist niet wat hij dacht en ze wist niet wat hij precies van haar zou willen maar het zat haar niet helemaal lekker. Welke warrior besloot nou precies om twee manen lang te vertrekken niets van zich te laten horen en vervolgens hierzo voor haar komen te staan. Ze keek hem recht aan met een ontspannen blik en haar staart lag over haar zachte pootjes. In stilte luisterde ze naar zijn woorden en zuchtte zacht. Langzaam rekte ze haar shouders. "Er is altijd wel iets om afschijd van te nemen Snowkiller maar dat ter zijde." Ze keek hem aan. Ze vroeg zich af of hij hier was om iets te bewijzen. Al moest hij toch wteen dat er niet veel te bewijzen was aan haar. Ze sloot haar ogen en zuchtte zacht voor ze hem aankeek. "Je blijft dus." Sprak ze niet meer antwoorden op zijn woorden en likte over haar borst. "Ik hoop dat je begrijpt dat ik je niet zomaar kan laten gaan. Ze zuchtte even en keek hem recht aan. "Voor de komende twee manen ben jij degene die voor de elders zorgt." Haar stem was hard en dulde geen tegenspraak. "De afgelopen twee manen hebben ze minder aandacht gekregen dan normaal omdat we apprentices nodig hadden om jouw plaats in te nemen. Voor nu zal jij hun de aandacht geven die ze verdienen begrepen?"
Words: - ||Tag: x || Note:-




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Snowkiller
Member
You wished to see me now I'm back? DPKsfdL
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3
890
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x Thirty-Nine Moons x
Gender:
Rank:
Snowkiller
BerichtOnderwerp: Re: You wished to see me now I'm back?   You wished to see me now I'm back? Icon_minitimewo 4 feb 2015 - 23:19



Onaangeroerd door haar ogen bleef hij zitten luisteren. De enige reactie die ze kreeg, zodra ze hem vertelde dat er altijd wel iets was om afscheid van te nemen, was een flick met zijn oor voor hij zijn staartpunt tegen de ondergrond liet tikken. Hij zou gerust in de discussie gaan maar dat zou een verspilling van tijd zijn. Hij hoorde haar zuchten maar reageerde nog altijd niet. ''Daar kwam het wel op neer ja.'' Antwoordde hij enkel voor hij de neiging om met zijn ogen te rollen moest onderdrukken. De straf die hij opgelegd kreeg was een makkie, hij was in tip top conditie dus dat ging lukken. Hij haalde zijn schouders op voor hij zijn poot optilde en er een lik over gaf. ''Best.'' Antwoordde hij toonloos voor hij zijn poot weer op de grond plaatste en zijn staart en weer netjes overeen legde. Zodra ze verder ging haalde hij opnieuw zijn schouders op. ''Ik was toch niet zo belangrijk voor de Clan.'' Sprak hij voor hij opstond. als dat echt alles was dan was hij er zo vanaf, bovendien had ze niets gezegd over wat hij moest doen buiten de tijd dat hij voor de elders moest zorgen dus hij kon nog altijd gaan dagzwerven. ''Maar zoals ik zei, best. Nog meer?'' Hij had geen idee hoe ze het vond om tegen deze versie van hem te moeten praten, maar een ding was zeker. Zij, en eigenlijk niemand kon zijn humeur of gedachtes inschatten. iets wat hem nog gevaarlijker maakte dan voorheen.



You wished to see me now I'm back? AWHYB0X
You wished to see me now I'm back? Rjpbip
Thanks Quinty <3
Spoiler:

x Drip drip does your blood. After i've slayed you! x
FACE IT!:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
You wished to see me now I'm back? XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: You wished to see me now I'm back?   You wished to see me now I'm back? Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 16:15




BUTTERSTAR

Zijn woorden lieten haar langzaam met haar staart heen en weer zwiepen en ze staarde de warrior recht aan. Ze wist dat ze niet kon twijfelen aan zijn loyaliteit en ze wist dat hij een sterke warrior was maar het was vreemd om te weten dat ze boven hem stond. Het was vreemd om te bedenken dat hij vanaf nu af aan naar haar zou moeten luisteren en ze hoopte dat hij ook zou luisteren. Ze was nogsteeds niet de sterkste in haar eigen poten maar ze wist dat ze wel door moest gaan. Respect af moest dwingen als het moest. En ze zou er niet bang voor zijn. Ze negeerde zijn woorden en ze sloot haar ogen langzaam. "Je zal het kamp niet uitkomen zonder toestemming of beglijding. Wees blij dat ik je genoeg ruimte geef om nog in de warrior den te slapen en niet je naar de apprentice den te sturen." Mompelde ze hard en staarde hem aan. "Dat was het.
Words: - ||Tag: x || Note:-




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Snowkiller
Member
You wished to see me now I'm back? DPKsfdL
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3
890
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x Thirty-Nine Moons x
Gender:
Rank:
Snowkiller
BerichtOnderwerp: Re: You wished to see me now I'm back?   You wished to see me now I'm back? Icon_minitimema 9 feb 2015 - 22:52



De rust die hij nu van binnen bij elkaar had geplakt deed hem veel te goed,e n met zijn liachaam en geest in balans was hij perfect. Haar laatste woorden deden hem wel iets irriteren maar hij liet er niks van blijken terwijl hij zijn brede schouders ophaalde. Ze mocht dan wel de leader zijn nu, maar na deze twee aankomende manen zou ze hem niks meer kunnen vertellen en zou hij zijn leven oppakken zoals hij het altijd had geleefd. ''Best, wat jij wil.'' Antwoordde hij en draaide zijn kop om om haar aan te staren. Hij hield zijn snerende opmerking voor zich en bleef haar aanstaren zonder te knipperen. ''En al zou je me vertellen om bij de apprentices te gaan slapen. Zou alleen maar meer ruimte betekenen voor mij.'' Merkte hij simpeltjes op voor hij zijn kop terugdraaide en weg begon te lopen. De apprentices zouden dan wel ruimte voor hem hebben gemaakt, nu moest hij eerst zijn eigen plek terug zien te krijgen.



You wished to see me now I'm back? AWHYB0X
You wished to see me now I'm back? Rjpbip
Thanks Quinty <3
Spoiler:

x Drip drip does your blood. After i've slayed you! x
FACE IT!:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You wished to see me now I'm back?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: