So there is a new star shining uh? {Butterbell/star}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 So there is a new star shining uh? {Butterbell/star}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Secretvoice
Member
So there is a new star shining uh? {Butterbell/star} DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: So there is a new star shining uh? {Butterbell/star}   So there is a new star shining uh? {Butterbell/star} Icon_minitimedi 3 feb 2015 - 22:01

Net als hij vaak deed 's avonds maakte hij zijn ronde door het territorium. Zijn grijze pels bijna zilver terwijl hij tussen de onderbegroeiing door gleed. Hij was de meeste grenzen al langs geweest, hij probeerde nu juist wat te vangen, de clan leed nogsteeds te erg onder verhongering. Maar ja, welk prooi was er nu nog wakker, inderdaad geen, helemaal geen. De maan stond recht boven hem en hij was nog geen enkel prooi tegen gekomen. Hij stapte uit de schaduw naar het water toe en liet het topje van zijn staart erin liggen en keek naar de waterval. De enige reden dat dit deel van het water niet bevroren was. Hij dronk rustig wat en ging even comfortabel zitten. Even rusten voor hij zometeen wee door zou gaan. Zijn appelgroene ogen staarde naar het water terwijl hij in de reflectie naar de sterren die boven hem schenen. Hij was er zo op gefixeerd dat hij niets anders van zijn omgeving opmerkte.
{ Butterbell/star }


So there is a new star shining uh? {Butterbell/star} 2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
So there is a new star shining uh? {Butterbell/star} XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: So there is a new star shining uh? {Butterbell/star}   So there is a new star shining uh? {Butterbell/star} Icon_minitimewo 4 feb 2015 - 17:52




BUTTERSTAR

Ze had niet kunnen slapen die nacht. Ze voelde zich vreemd. Ze had 'ruzie' gemaakt met haar medicine cat en het lag de jonge leader zwaar op haar maag. Ze had niet bedoeld om hard over te komen maar met een thunderclanner in de clan had ze niet anders kunnen reageren en het ergste van dat alles was nog dat ze haar neefje pijn had gedaan. Iets wat ze niet had willen doen maar de blik in zijn ogen.. Het hielt haar nu nachten later nogsteeds wakker. Zachtjes zuchtte ze en stapte verder tot ze de waterval in ziht kreeg. Een glimlach gleed over haar lippen teon ze de zilveren pels van secretvoice zag afstaan tegen de waterval en liep langzaam naar hem toe. "Hey." Fluisterde ze zacht en ging naast hem zitten.
Words: ### ||Tag: -|| Note:x




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
So there is a new star shining uh? {Butterbell/star} DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: So there is a new star shining uh? {Butterbell/star}   So there is a new star shining uh? {Butterbell/star} Icon_minitimewo 4 feb 2015 - 21:46

Een voor een gleed zijn blik langs de sterren terwijl hij probeerde te achterhalen wie wie zou zijn, natuurlijk zou hij daar nooit achterkomen. Wie wist hoeveel voorouders daar al zaten. En toch wist hij vrijwel zeker dat de twee helderste sterren Crookedstar en Stormstar, of Stormwise waren. Een korte zucht gleed over zijn lippen, hij was te gefixeerd op de sterren in het water. Daarom merkte hij de poes ook niet op tot ze hem begroette. Hij schudde zich uit zijn gedachte en keek op naar de poes. "Hallo Butterstar" sprak hij respectvol en glimlachte even naar haar. "Hoe gaat het met u?"


So there is a new star shining uh? {Butterbell/star} 2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
So there is a new star shining uh? {Butterbell/star} XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: So there is a new star shining uh? {Butterbell/star}   So there is a new star shining uh? {Butterbell/star} Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 16:16




BUTTERSTAR

Met een zachte zucht keek ze hem aan. Ze vroeg zich af wat hij dacht en sloot zijn ogen. Wat dacht zij? Met een zachte zucht keek ze omhoog naar de sterren en zuchtte zacht. "They are there.." Mompelde ze herinnerend wie ze allemaal had gezien en glimlachte warm voor ze hem aankeek. "Je hoeft geen u te zeggen Secretvoice dat weet je nu zo ondertussen wel toch?" Vroeg ze zachtjes en grinnikte zachtjes. "Het gaat goed met mij, alles is nog wennen maar het komt vanzelf allemaal goed dat weet ik wel zeker. Ik vraag me alleen af hoe iedereen van de andere clans zullen reageren op mij."
Words: ### ||Tag: -|| Note:x




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
So there is a new star shining uh? {Butterbell/star} DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: So there is a new star shining uh? {Butterbell/star}   So there is a new star shining uh? {Butterbell/star} Icon_minitimedi 10 feb 2015 - 22:27


Even bekeek hij de poes naast zich toen ze haar ogen gesloten had. Daarna draaide zijn blik weer naar de sterren boven hun. Hij glimlachte even warm toen hij weer naar haar keek en knikte. Hij glimlachte bijna nooit, maar bij haar ging het vrijwel automatisch, ze was gewoon echt een hele goede vriendin. Of misschien wou hij wel dat ze meer was, meer dan gewoon vrienden. Hij schudde zijn kop even en keek snel naar het water bij zijn poten. "De andere clans zullen goed reageren. Zolang je je sterk opstelt zullen ze niet denken dat er ook maar iets mis is in Riverclan" mompelde hij afwezig starend naar het water. Het puntje van zijn staart tikte zacht tegen haar vacht waarna die er tegenaan bleef liggen, terwijl hij het zelf niet door had.


So there is a new star shining uh? {Butterbell/star} 2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
So there is a new star shining uh? {Butterbell/star} XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: So there is a new star shining uh? {Butterbell/star}   So there is a new star shining uh? {Butterbell/star} Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 18:49




BUTTERSTAR

Een zachte glimlach lag op haar lippen terwijl de kater sprak en ze hielt haar ogen gesloten. Ze hoopte dat hij gelijk had. Dat ze echt de andere clans zou kunnen laten zien dat zij een goede leader was. ze zou Riverclan leiden of sterven terwijl ze het probeerde. Zachtjes glimlachte ze en knikte. "Ik zal m'n best doen." Fluisterde ze en trilde zijn staart voelend maar liet haar staart rond de zijne krullen en keek hem met zachte ogen aan.
Words: ### ||Tag: -|| Note:x




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
So there is a new star shining uh? {Butterbell/star} DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: So there is a new star shining uh? {Butterbell/star}   So there is a new star shining uh? {Butterbell/star} Icon_minitimeza 21 feb 2015 - 21:01



De appelgroene blik was vast gericht op het stomende beekje voor zijn poten. Een beetje afwezig staarde hij ernaar terwijl zijn gedachte alle kanten op ging. Hij keek op toen hij haar staart voelde en keek er even naar voor hij warm glimlachte. Hij keek naar haar en likte voorzichtig haar oor. "Ik weet zeker dat het je zal lukken, starclan staat achter je, dit was hun plan" knikte hij. Hij wist vrijwel zeker dat dit was wst Starclan wou met Riverclan. Hij knikte even en keek op naar de sterren. "Ik weet zeker dat dit is wat ze wilde"


So there is a new star shining uh? {Butterbell/star} 2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
So there is a new star shining uh? {Butterbell/star} XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: So there is a new star shining uh? {Butterbell/star}   So there is a new star shining uh? {Butterbell/star} Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 21:14

Haar blik stond nog altijd onzeker. Ze wist niet of ze de kater zo kon geloven maar het liet haar wel zachtjes glimlachen. Secretvoice had haar leven gered en ze was dichter naar hem toe gegroeit uiteindelijk was hij nu wel echt een van haar beste vrienden en misschien zelfs meer als haar hart haar hersens echt helemaal over zou nemen. Zijn likje liet haar heel even trillen en ze sloot haar ogen met een zachte zucht. "Maar.. Hoe kan Starclan achter mij staan.. Ik ben een Warrior die gedompeld is tot leader zijn. Bij Dawn is het fout gegaan.. Hoe kan het dan bij mij goed gaan?" Er lag een duidelijke onzekerheid in haar stem terwijl ze de grond onder haar pootjes omwoelde. "Waarom zou Starclan mij willen.. Ik ben zo veel minder als sommige warriors.." Fluisterde ze zachtjes naar het water kijkend. "Zo veel minder als de leaders die mij voor zijn gegaan.."



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
So there is a new star shining uh? {Butterbell/star} DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: So there is a new star shining uh? {Butterbell/star}   So there is a new star shining uh? {Butterbell/star} Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 23:11


De appel groene ogen keken van het water op toen ze begon te praten. Hij wou haar zo graag gerust stellen, zorgen dat ze zich beter voelde. "Butter, jij bent niet zoals Dawn, je zult een geweldige leider worden, het gaat niet fout, ik weet dat Starclan achter je staat, ik weet het gewoon" Hij keek haar even diep in haar ogen aan en ging toen tegen haar aan zitten, drukte haar kopje zacht onder de zijne. "Dat klopt, je hebt grote leiders voor je gehad, de beste die en clan zou kunnen wensen, maar je zal net zo goed zijn als zij, je zal de clan goed doen in deze slechte tijd, je bent zoveel groter dan vrijwel alle warriors hier"  sprak hij zacht terwijl hij omhoog keek. "Maak je geen zorgen"


So there is a new star shining uh? {Butterbell/star} 2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
So there is a new star shining uh? {Butterbell/star} XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: So there is a new star shining uh? {Butterbell/star}   So there is a new star shining uh? {Butterbell/star} Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 23:46

Zijn woorden kwamen alsnog niet helemaal zeker bij haar aan en zachtjes keek ze omlaag met haar oren in haar nek. Ze was bang dat ze niet goed genoeg zou zijn. Ze wist dat ze streng voor kon komen maar dat was enkel omdat ze voor nu de kracht wou uitstralen die ze moest hebben. Ze wou niemand beledigen of neerhalen maar het moest om serk genoeg te blijven zodat ze het zelf ook vol zou kunnen houden. Langzaam keek ze op naar hem. "Nee.. Ik ben niet groter dan wie dan ook. Ik ben net als elke andere warrior ik heb mezelf nooit groter of beter willen voelen en ik weet dat er katten zijn die vele malen ambitieuzer zijn dan ik ooit zou willen zijn." Fluisterde ze zacht en slikte. "Starclan heeft gesproken over dat ik daarom juist gekozen ben. Ze daarom Dawnstar hebben verteld dat ik haar zou overnemen omdat ik niet ambiteus ben. ik vecht niet graag ik praat liever. Misschien is dat wat Riverclan nodig heeft.." Ze zuchtte. "Of ik zit er vreselijk naast en ik duw Riverclan in een enorme strijddie vele levens gaat kosten." Ze staarde op naar de hemel. "Ik weet het niet.."



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
So there is a new star shining uh? {Butterbell/star} DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: So there is a new star shining uh? {Butterbell/star}   So there is a new star shining uh? {Butterbell/star} Icon_minitimevr 13 maa 2015 - 18:12


Met zijn volle staart om de hare gewikkeld en zijn kop op de hare probeerde hij haar gerust te stellen. Niet als warrior maar als vriend. Hoewel haar problemen misschien kwamen doordat ze leidster was geworden, omdat ze daar niet zeker over was toch bleef het in zijn ogen een vriendin die zijn steun nodig leek te hebben op dit moment. Hij zuchtte even toen ze weer tegen hem in ging. 'Dat is het probleem juist van die katten, zijn zijn veel ambitieuzer, jij bent rustig en denkt na over wat je doet, jij zal zo min mogelijk katten pijn doen terwijl andere in de clan er niets om geeft hoeveel ze er pijn of zelfs juist zo veel mogelijk naar beneden proberen te brengen" sprak hij en keek haar rustig aan. "Je had grote leiders voor je, en dat zal de standaard bij vele hoog leggen maar jij zal dat redden, jij zal net als hun nog lang na je dood geëerd worden omdat je de clan zo geholpen hebt. Hij bekeek haar kort daarna richtte hij zijn ogen weer naar boven. 'Starclan heeft je gekozen voor een reden'


So there is a new star shining uh? {Butterbell/star} 2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
 
So there is a new star shining uh? {Butterbell/star}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Waterfall-
Ga naar: