Take me away [Trainingstopic]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Take me away [Trainingstopic]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lostdream
Member
Take me away [Trainingstopic] DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Take me away [Trainingstopic]   Take me away [Trainingstopic] Icon_minitimevr 6 feb 2015 - 20:25


De tabby zette zich neer, en wachtte tot zijn apprentice zou komen naar de plaats waar ze afgesproken hadden. Lost had Dazzlepaw 's ochtends vroeg al wakker gemaakt en gevraagd naar de sandy hollow te komen zodra hij wakker was, gegeten had en zich gewassen had. De warrior rekte zich uit, en waste zijn poot, terwijl hij nadact over wat ze gingen doen.

Timeskip

De rosse warrior keek op, en zag Dazzlepaw. Hij glimlachte kort, en keek van de kater terug naar zijn poot. "Goedemorgen, Dazzlepaw," zei hij, vriendelijk, "We gaan gewoon beginnen met je kennis, daarna pas fysieke training," hij wachtte even voor hij verder ging, "Kan je me zeggen welke de andere clans zijn, en wie hen leiders zijn?" Dat was een saaie vraag, maar hij vond dat het een noodzakelijke vraag was.

+Dazzlepaw
♥ Isa


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Dazzlestrike
Member
Take me away [Trainingstopic] DPKsfdL
Freedje
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dazzlestrike
BerichtOnderwerp: Re: Take me away [Trainingstopic]   Take me away [Trainingstopic] Icon_minitimevr 6 feb 2015 - 21:45

Met een kreun werd Dazzlepaw wakker. Hij rekte zich uit, gaapte en stond vervolgens op. Hij knipperde een paar keer met zijn ogen en besefte toen dat er een nieuwe training voor de boeg stond! Hij grijnsde breed en vermoeid was hij meteen niet meer!

Uit de apprentices den, rende Dazzlepaw naar de Sandy Hollow to. Glijdend kwam de apprentice voor Lostdream tot stilstand. "Héé, Lostdream!" Begroette de rode kater hem. Lostdream begroette hem terug waarbij Dazzlepaw meteen allerlei leuke trainingen in zijn kop haalde. "We gaan gewoon beginnen met je kennis, daarna pas fysieke training," miauwde Lostdream. De kersverse apprentice vernauwde vernauwde zijn ogen, maar ging er niet tegen in. Dazzlepaw was netjes van zichzelf, luisterde goed en had respect voor ouderen. "Kan je me zeggen welke de andere clans zijn, en wie hen leiders zijn?" Goed, stomme vraag, maar hij toonde respect en was beleefd. "Naast Thunderclan; Riverclan, Shadowclan en Windclan. Dan had je volgens de verhalen van de elders ook nog Skyclan... Bloodclan is ook een soort Clan, maar behoort niet tot dé Clans," miauwde hij nadenkend. Ja, dat was wat hij geleerd had als kitten. Kennis had hij al een hoop opgedaan als kitten, theorie kreeg je ook veel als een kitten. Van de elders, van de queens, de senior warriors en stukjes van de nieuwe apprentices. "De leaders; Silverstar, natuurlijk. Dawnstar van Riverclan, Everstar van Windclan en Shrewstar van Shadowclan," miauwde hij licht aarzelend bij Dawnstar.



“Lιfє ιѕ α cнαƖƖєηgє, мєєт ιт.
Life is a game, play it.

Take me away [Trainingstopic] 74NqWYQ
Life is an adventure, dare it.
Life is life, fight for it.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
Take me away [Trainingstopic] DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Take me away [Trainingstopic]   Take me away [Trainingstopic] Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 12:07

De katers hadden elkaar begroet, maar al gauw daarna begon Lost met de training, ook al was het de saaiste soort. "Naast Thunderclan; Riverclan, Shadowclan en Windclan. Dan had je volgens de verhalen van de elders ook nog Skyclan... Bloodclan is ook een soort Clan, maar behoort niet tot dé Clans," De tabby knikte goedkeurend. "De leaders; Silverstar, natuurlijk. Dawnstar van Riverclan, Everstar van Windclan en Shrewstar van Shadowclan," Hij hoorde de aarzeling bij de Riverclan leider, maar dat viel te begrijpen. Hij zou er geen punt van maken, want zover hij wist was Dawnstar inderdaad nog de leider op dat moment. "Dat klopt," zei hij dus, "En van de Bloodclan is hen leader en deputy onbekend." Hij ging zitten en sloeg zijn staart om zijn poten heen. "Weet je ook hoe hen geur is? Zoniet, je zal binnenjort de geuren van de River-, Wind-, en Shadowclan wel leren kennen. Bloodclan is wat moeilijker, omdat je hen eigelijk liever niet tegen het lijf loopt."


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Dazzlestrike
Member
Take me away [Trainingstopic] DPKsfdL
Freedje
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dazzlestrike
BerichtOnderwerp: Re: Take me away [Trainingstopic]   Take me away [Trainingstopic] Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 21:55

Dazzlepaw luisterde naar de woorden van Lostdream en knikte. Hij wist wel dat hij dat goed had, de Elders vertelden niet altijd fairy-tales. "Weet je ook hoe hen geur is? Zoniet, je zal binnenkort de geuren van de River-, Wind-, en Shadowclan wel leren kennen. Bloodclan is wat moeilijker, omdat je hen eigelijk liever niet tegen het lijf loopt." Dazzlepaw grinnikte. "Inderdaad, de geur van Bloodclan hoef ik niet te ontdekken," miauwde hij met een brede lach. Hi stond oo en zwaaide met zijn staart. "Wat gaan we doen? Ik zou graag de basis van jagen leren zodat ik mee kan doen in patrouilles!"


“Lιfє ιѕ α cнαƖƖєηgє, мєєт ιт.
Life is a game, play it.

Take me away [Trainingstopic] 74NqWYQ
Life is an adventure, dare it.
Life is life, fight for it.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
Take me away [Trainingstopic] DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Take me away [Trainingstopic]   Take me away [Trainingstopic] Icon_minitimema 9 feb 2015 - 20:28

De apprentice grinnikte. "Inderdaad, de geur van Bloodclan hoef ik niet te ontdekken," zei de kater, met een lach, en ook Lost lachtte even. "Wat gaan we doen? Ik zou graag de basis van jagen leren zodat ik mee kan doen in patrouilles!" De tabby stond ook op, net zoals de rosse apprentice deed, en knikte. "Goed idee. Het begin van jagen, is natuurlijk je jachthouding. Ga eens staan zoals je denkt dat een goede jachthouding is. Niet bang zijn voor fouten, daar leer je van", zei Lostdream.


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Dazzlestrike
Member
Take me away [Trainingstopic] DPKsfdL
Freedje
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dazzlestrike
BerichtOnderwerp: Re: Take me away [Trainingstopic]   Take me away [Trainingstopic] Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 10:17

"Goed idee. Het begin van jagen, is natuurlijk je jachthouding. Ga eens staan zoals je denkt dat een goede jachthouding is. Niet bang zijn voor fouten, daar leer je van," reageerde Lostdream. Dazzlepaw grijnsde breed en de jonge apprentice sprong in een jachthouding. Het ging al fout bij de sprong, want zo ging een kat niet klaar staan voor de jacht. De sprong alleen al zou te veel herrie maken. Echter wist Dazzlepaw dat niet. Hij zorgde er voor dat hij door al zijn vier de poten gezakt was, echter mocht zijn achterwerk nog wel wat lagen, even als zijn staart die als een stok de lucht in stak. Zijn oren waren in zijn nek gevouwen, wat ook niet per se nodig was, tenzij hij onder een stek struiken door moest. Zijn oren had hij tenslotte nodig om het horen van prooi, daar dacht de apprentice ook niet aan. Verder was het wel goed. "En?"


“Lιfє ιѕ α cнαƖƖєηgє, мєєт ιт.
Life is a game, play it.

Take me away [Trainingstopic] 74NqWYQ
Life is an adventure, dare it.
Life is life, fight for it.”
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Take me away [Trainingstopic]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sandy Hollow-
Ga naar: