I wanted to cach it



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I wanted to cach it

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Roughflower
Member
I wanted to cach it MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: I wanted to cach it   I wanted to cach it Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 18:51

Ah mousedung. Het was weer zo ver. Ze was te veel op gegaan in het proberen te vangen van haar konijn. Konijnen waren geen gebruikelijke Shadowclan prooien, maar ze had 'm wel willen vangen, want alle prooien waren mooi mee genomen. Ze stond op Thunderclan territorium en zag haar konijn weg rennen. Lekker was dat.

OOC: Dawnpaw first. SPT


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

I wanted to cach it EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnsky
Member
I wanted to cach it Mini_p10
Anouk
461
Actief
We will rise like the break of a new dawn

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: I wanted to cach it   I wanted to cach it Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 20:01

Op haar dooie gemakje liep Dawnpaw richting de rand van het gebied. Ze was van plan eens langs de grenzen te gaan lopen, dan zou de de geuren van de clans beter in zich kunnen opnemen en herkennen later. Plotseling rende er een konijn tegen haar aan. Door de snelheid van het konijn werd de apprentice omvergelopen en kon het konijn onstnappen. Zodra ze keek naar de richting waar het konijn vandaan kwam. Er stond een kattin, meteen trippelde de zwart witte apprentice er naar toe. Al snel kwam de Shadowclan geur haar tegemoet, dat betekende dat die kattin een indringer was. Dawnpaw zou echter wachten op het gedrag van de kattin. "Heya."


I wanted to cach it Signat10
When the sky is filled with light of the dawn:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
I wanted to cach it MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: I wanted to cach it   I wanted to cach it Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 11:27

Roughpaw staarde om zich heen. Goede ervaring met op Thunderclan territorium zijn had ze echter niet. En in aanraking komen met die Dogdance, de deputy Snowdrop en de leader Silverstar wou ze ook niet meer. Plots klonk er el een stem. Foxdung, nu was ze ook nog eens te laat met weg gaan. "Ah, holyStarclan! Ik kreeg bijna een hartaanval," reageerde ze opzettelijk geschrokken. "Maar... Hey!" kwam er vervolgens vriendelijker uit, waarbij ze zich naar de poes toe keerde.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

I wanted to cach it EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnsky
Member
I wanted to cach it Mini_p10
Anouk
461
Actief
We will rise like the break of a new dawn

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: I wanted to cach it   I wanted to cach it Icon_minitimema 9 feb 2015 - 17:39

"Ah, holyStarclan! Ik kreeg bijna een hartaanval," zei de indringster geschrokken. Blijkbaar was die er zich toch van bewust dat ze zich op het Thunderclan gebied begaf op het moment. De bruine tabby draaide zich naar haar om, "Maar... Hey!" De kattin leek niet aggressief ingestelt nog er op uit om voedsel te stelen. Dan kon eventjes praten heus geen kwaad. "Ik ben Dawnpaw, jij?" Vroeg de toxuedo vriendelijk terwijl ze naar de andere kattin toe liep.


I wanted to cach it Signat10
When the sky is filled with light of the dawn:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
I wanted to cach it MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: I wanted to cach it   I wanted to cach it Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 10:33

Roughpaw was een indringer, zij moest dus verjaagd worden door de tuxuedo Thunderclan apprentice wie zich voorstelde als Dawnpaw. Echter deed Dawnpaw dat niet en leek ze eerder uit te zijn op een gesprekje. "Ik ben Roughpaw. Indringer op jouw clangebied," miauwde ze nuchter, wat uitdagend over kon komen. Goh, wie wist kwam ze straks weer Thunderclan katten tegen. Echter wou ze niet wéér naar het Thunderclan kamp toe gebonjourd worden. Deze apprentice herkende ze niet van haar eerste bezoek, toen. Misschien zij haar wel.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

I wanted to cach it EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnsky
Member
I wanted to cach it Mini_p10
Anouk
461
Actief
We will rise like the break of a new dawn

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: I wanted to cach it   I wanted to cach it Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 19:23

"Ik ben Roughpaw. Indringer op jouw clangebied," zei de indringster op een wat uitdagende toon. Rustig ging de toxuedo zitten, ze ging zich echt niet zomaar inspannen. De naam van de kattin herkende ze, deze was al eerder het gebied binnen gelopen. Die keer was ze het kamp binnengebracht. Natuurlijk gebeurde alle spanning terwijl zij er niet bij was, dat leek altijd te gebeuren. "Dat weet ik best, en ik neem aan dat je niet nog een keer terug naar ons kamp wil? Ze zullen heel blij zijn met je bezoek," zei Dawnpaw met een sarcastische grijns op haar kop. Zo'n spelletje kon zij ook best spelen. Alsof er niets aan de hand was gaf de zwart witte kattin een lik over haar voorpoot. "Ik zeg niets tenzij je vervelend gaat doen," geeuwde ze waarna ze haar cyaan kleurige ogen weer op Roughpaw focuste.


I wanted to cach it Signat10
When the sky is filled with light of the dawn:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
I wanted to cach it MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: I wanted to cach it   I wanted to cach it Icon_minitimedo 12 feb 2015 - 14:03

"Dat weet ik best, en ik neem aan dat je niet nog een keer terug naar ons kamp wil? Ze zullen heel blij zijn met je bezoek," klonk de sarcastische stem van Dawnpaw, waarbij er ook een grijns op haar gelaat te vinden was. "Ik kan me herinneren dat dat super gezellig was. Maar inderdaad, een tweede bezoek lijkt mij geen goed idee. Misschien over een moon ofzo, dan zit er ook al weer wat meer tijd tussen, gezien dit nog geen moon geleden is," miauwde ze bedenkend. "Ik zeg niets tenzij je vervelend gaat doen," geeuwde de apprentice. Roughpaw vernauwde haar ogen. "Is dat niet onloyaal? Niet dat ik dat erg vind, of zo," miauwde ze licht uitdagend. Misschien kon ze de apprentice uit haar slof laten schieten, al leek ze nu eerder haar spelletje mee te willen spelen.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

I wanted to cach it EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnsky
Member
I wanted to cach it Mini_p10
Anouk
461
Actief
We will rise like the break of a new dawn

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: I wanted to cach it   I wanted to cach it Icon_minitimezo 15 feb 2015 - 18:18

"Ik kan me herinneren dat dat super gezellig was. Maar inderdaad, een tweede bezoek lijkt mij geen goed idee. Misschien over een moon ofzo, dan zit er ook al weer wat meer tijd tussen, gezien dit nog geen moon geleden is," de stem van de kattin klonk bedenkend. Dawnpaw had al wel een idee wat deze kattin van plan was. Natuurlijk zou ze het spelletje gewoon meespelen en zich niet laten kennen. "Is dat niet onloyaal? Niet dat ik dat erg vind, of zo," de stem was uitdagend. Nope, daar zou ze niet intrappen. "Misschien maar ik overtrad als kitten de regels al wel eens en zolang je niet aanvalt op jaagt maakt het mij niet echt iets uit."


I wanted to cach it Signat10
When the sky is filled with light of the dawn:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
I wanted to cach it MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: I wanted to cach it   I wanted to cach it Icon_minitimedo 19 feb 2015 - 10:07

Roughpaw keek de poes aan met een uitdagende, misschien licht venijnige blik. Het ruige cyperse poesje was over het algemeen aardig en vriendelijk, voornamelijk enkel tegen haar eigen clan genoten. Ze was ook wel loyaal, maar zag ze hier niet mee in dat ze nu ook niet super loyaal was. "Je klinkt nu meer als een rogue," plaagde Roughpaw de poes met haar blik recht in de ogen van de Thunderclan apprentice.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

I wanted to cach it EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnsky
Member
I wanted to cach it Mini_p10
Anouk
461
Actief
We will rise like the break of a new dawn

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: I wanted to cach it   I wanted to cach it Icon_minitimedo 19 feb 2015 - 16:28

De blauwe ogen van de Shadowclanner keken recht in haar cyaan kleurige. Relaxt zwaaide de kattin met haar zwarte staart. Roughpaw zou haar echt niet zomaar boos of bang maken. "Je klinkt nu meer als een rogue," plaagde de kattin. Dawnpaw knipperde een keer langzaam, zou ze dat erg moeten vinden ofzo? Dan praatte ze net een rogue, wat dan nog? "Heb je verder nog iets te zeggen?" Vroeg de toxuedo met een ongeïnteresseerde toon in haar stem.


I wanted to cach it Signat10
When the sky is filled with light of the dawn:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
I wanted to cach it MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: I wanted to cach it   I wanted to cach it Icon_minitimevr 20 feb 2015 - 8:51

Roughpaw rekte haar poten uit toen Dawnpaw vroeg of ze nog meer te zeggen had. "Nah," miauwde ze simpel. Ze zwaaide met haar staart en keerde Dawnpaw de haar rug toe. "Ik jaag me zelf wel weg van dit territorium," vervolgde ze. "Goh, ik ben eens een andere clan van dienst," vervolgde ze. "Ik zal je mentor nog eens vragen om hoe het leven in een clan nou eigenlijk werkt, want jij bakt er niks van," vervolgde ze, waarna ze langzaam weg begon te lopen.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

I wanted to cach it EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnsky
Member
I wanted to cach it Mini_p10
Anouk
461
Actief
We will rise like the break of a new dawn

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: I wanted to cach it   I wanted to cach it Icon_minitimeza 21 feb 2015 - 14:31

"Nah," was alles wat er uit de tabby kwam. Rustig keek Dawnpaw toe hoe kattin van haar weg begon te lopen. Twee mogelijkheden, of ze gaf het op of, wat het waarschijnlijk was, was het nog een poging om uit te irriteren. "Ik jaag me zelf wel weg van dit territorium," en ja hoor de tweede, en verwachtte, optie. "Goh, ik ben eens een andere clan van dienst," vervolgde Roughpaw. De toxuedo zwaaide ongeïnteresseerd met haar staart. "Ik zal je mentor nog eens vragen om hoe het leven in een clan nou eigenlijk werkt, want jij bakt er niks van," maakte ze haar verhaal eindelijk af waarna ze begon weg te lopen. "Misschien weet ik dat wel maar boeien regels me niet zo veel?"


I wanted to cach it Signat10
When the sky is filled with light of the dawn:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
I wanted to cach it MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: I wanted to cach it   I wanted to cach it Icon_minitimema 23 feb 2015 - 10:21

Roughpaw zelf was wel loyaal naar haar clan, maar haar loyaliteit en verstand was vaak in strijd met haar nieuwsgierigheid en het willen van spanning. "Misschien weet ik dat wel maar boeien regels me niet zo veel?" Roughpaw keek even over haar schouder. "Ga dan leven als een rogue," miauwde ze simpel. "Maar het verbaasd me ook niks. Firestar was ooit een kittypet, vanaf dat moment is Thunderclan volgens mij ook een soort rogue groep geworden. Tenminste, zo werd mij dat verteld uit verhalen," ja, want wat er vroeger was gebeurd had zij niet mee gemaakt.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

I wanted to cach it EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnsky
Member
I wanted to cach it Mini_p10
Anouk
461
Actief
We will rise like the break of a new dawn

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: I wanted to cach it   I wanted to cach it Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 22:00

"Ga dan leven als een rogue," zei de kattin over haar schouder. Nou wat was dat creatief zeg, niet dus. "Maar het verbaasd me ook niks. Firestar was ooit een kittypet, vanaf dat moment is Thunderclan volgens mij ook een soort rogue groep geworden. Tenminste, zo werd mij dat verteld uit verhalen," vervolgde de kattin. Licht schudde Dawnpaw haar kop, natuurlijk de verhalen. "Ik had jou wel wat intelligenter ingeschat, die verhalen geloven ha." Antwoordde ze nuchter, eens kijken hoe Roughpaw daar op zou reageren.


I wanted to cach it Signat10
When the sky is filled with light of the dawn:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
I wanted to cach it MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: I wanted to cach it   I wanted to cach it Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 8:43

Roughpaw draaide zich weer om en keek Dawnpaw vuil aan. "Het is toch waar? Firestar wás een kittypet. Maar iedere échte warrior kent het gezegde; ééns een kittypet, áltijd een kittypet. En dat is een feit. Maar goed, jij denkt mij verkeerd ingeschat te hebben wat mijn intelligentie betreft... volgens mij moet je eerst naar jezelf kijken, rogue," reageerde ze venijnig. Ze zwaaide met haar pluizige staart en wachtte een reactie af.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

I wanted to cach it EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnsky
Member
I wanted to cach it Mini_p10
Anouk
461
Actief
We will rise like the break of a new dawn

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: I wanted to cach it   I wanted to cach it Icon_minitimedo 26 feb 2015 - 20:14

Met een ruk draaide de tabby zich om. Die opmerking was dus recht in de raak aan de vuile blik van de kattin te zien. "Het is toch waar? Firestar wás een kittypet. Maar iedere échte warrior kent het gezegde; ééns een kittypet, áltijd een kittypet. En dat is een feit. Maar goed, jij denkt mij verkeerd ingeschat te hebben wat mijn intelligentie betreft... volgens mij moet je eerst naar jezelf kijken, rogue," vertelde de kattin. Rustig knipperde de toxuedo een paar keer met haar ogen. "Je kan er van op aan dat Firestar geen échte kittypet was, híj heeft zich bewezen. Iets wat jullie Shadowclanners niet hebben gedaan." Antwoordde Dawnpaw rustig zonder op het rogue deel in te gaan.


I wanted to cach it Signat10
When the sky is filled with light of the dawn:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
I wanted to cach it MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: I wanted to cach it   I wanted to cach it Icon_minitimevr 27 feb 2015 - 10:18

Roughpaw hield de blik van de Thunderclanner vast. "Je kan er van op aan dat Firestar geen échte kittypet was, híj heeft zich bewezen. Iets wat jullie Shadowclanners niet hebben gedaan." De cyperse bruin-grijze poes snoof. "Wíj Shadowclanners hoeven ons niet te bewijzen omdat Shadowclan puur is," miauwde Roughpaw. "En ja, Firestar had zich zo goed bewezen dat Silverstar, geen Thunderclanner nu aan het hoofdstaat. Volgens de geruchten is jullie nieuwe deputy ook niet de meest stevige kat. En dat klopt ook wel, zo onzeker als wat, toen ik die poes zag en ze mij uiteindelijk meenam naar jullie kamp. Uhu, écht bewezen," grinnikte Roughpaw. "Maar goed, blijf maar in een rogue-fantasiewereldje leven," miauwde ze, waarna ze dit keer echt weg liep. Misschien had ze eindelijk iets uitgelokt, waarschijnlijk niet.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

I wanted to cach it EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I wanted to cach it
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: