A day off [+Butterbell]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A day off [+Butterbell]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Vulturewing
Member
A day off [+Butterbell] DPKsfdL
Flame
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons [ 2 years + 4 months]
Gender:
Rank:
Vulturewing
BerichtOnderwerp: A day off [+Butterbell]   A day off [+Butterbell] Icon_minitimedi 10 feb 2015 - 21:42

Spinnend lag de Noorse boskat op haar mostapijtje, of nestje. Haar oren trilden af en toe en een keer stootte ze een kort mauwtje uit maar over het algemeen lag Vulturewing heerlijk te dromen. Maar aan elke droom kwam een eind en toen de winterzon haar kop verwarmde werd de poes langzaam wakker. Ze rekte zich uit, gaapte en sloeg haar staart een paar keer op de harde, koude grond terwijl ze vanuit de Warrior's Den naar buiten keek. Ze was niet laat, maar het grote deel van de katten die in de den sliepen waren al op pad. Prooi was natuurlijk schaars en er moest genoeg zijn voor de elders, queens en kittens, en de apprentices hadden ook altijd honger. Vulture zelf had jagen vandaag wel op de planning staan, maar wilde het rustig aan doen. Ze wist dat het belangrijk was, maar ze had het de afgelopen dagen al gedaan en sinds er weinig anders te doen was naast patrouilleren en ze geen apprentice had, was het haar gaan vervelen. Maar ze zou op pad gaan, want de clan ging altijd voor. Na rustig wakker te zijn geworden liep de boskat uit de den, richting de prooistapel. Overal in het kamp was iedereen al bezig en Vulture schaamde zich er voor dat ze nog niets had gedaan, laat staan dat ze zo rustig deed.
Ze greep een mager muisje van de nog magere stapel en nestelde zich bij een boomstronk. Haar dikke vacht hield het grootste deel van de kou buiten, maar zorgde er niet voor dat ze het niet fris vond. Haar tanden knaagden aan de muis en terwijl ze bezig was met het opeten van haar ontbijt zag ze niet wie haar naderde.

[Hope you can write something]
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
A day off [+Butterbell] XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: A day off [+Butterbell]   A day off [+Butterbell] Icon_minitimedi 10 feb 2015 - 21:49




BUTTERSTAR

Er was veel gebeurd in haar leven. Ze was al op vroege leeftijd haar zusje kwijt geraakt en had al snel de complete zorg over haar neefje overgenomen. Vanaf jonge leeftijd af aan had ze altijd al voor Creamyfrost gezorgd en dat ze nu een beetje in kling met hem lag bracht haar geen goede nachten toe. Toch wist ze zichzelf sterk te houden. Ze moest wel. Ze kon nu niet zwak en zielig gaan zitten doen alleen maar omdat haar neefje even boos op haar was. Ze wist dat het wel over zou gaan vanzelf en dat was dus het enige waar ze nu op kon hopen. Zachtjes zuchtte ze en keek naar het kamp. Wolfgaze had al de patrols op pad gestuurd en Butter was van plan om later in de middag als Wolfgaze terug was zelf nog even op jacht te gaan en eventueel heel even langs de border met Thunderclan te gaan. Misschien misschien zou ze haar zien.. Snowdrop had de laatste tijd haar gedachten vast gehouden. Ze vroeg zic haf hoe het ging met de thunderclan deputy. Of ze aan haar dacht. Of ze haar stem net zo miste als dat butter die van Snow miste. HEt was vreemd maar ze kon niet ontkennen dat ze iets voelde voor de poes.. Met een zucht schudde ze haar kopje en keek op. Een glimlach vormde zich rond haar lippen bij het zien van de calico poes en liep langzaam haar kant op. "Vulturewing, mind if I join?" Vroeg ze zachtjes ondertussen een kleine muis opgepakt hebbend.
Words: ### ||Tag: x || Note:x




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Vulturewing
Member
A day off [+Butterbell] DPKsfdL
Flame
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons [ 2 years + 4 months]
Gender:
Rank:
Vulturewing
BerichtOnderwerp: Re: A day off [+Butterbell]   A day off [+Butterbell] Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 17:47

Rustig knabbelde de kattin aan haar magere muis. Zelfs al was de muis mager en het weer koud, ze genoot ervan. Maar ze schrok op toen ze een vaag bekende stem hoorde. "Vulturewing, mind if I join?" klonk het. Vulture schoot overeind en keek de crèmekleurige poes aan die met een muis in haar bek tegen haar gesproken had. Butterbell, of Butterstar nu eigenlijk. Had Vulture misschien iets fouts gedaan? Of was Butter hier echt gewoon om te praten, om het gezellig te hebben? Het maakte niet uit, Vulturewing kon dit niet zomaar afslaan. 'Natuurlijk Butterbell, ik euhm.. bedoel Butterstar. Sorry, ik weet het even niet meer. Ze grijnsde wat flauwtjes terwijl ze zich weer voor over boog om de laatste hapjes muis op te schrokken. Zelfs na de muis rommelde haar maag nog steeds, maar ze wist dat ze niet nog een prooi kon pakken, zeker niet in het bijzijn van haar leider. Even ongemakkelijk verschoof Vulture haar achterpoten. Ze wist niet echt waar ze het over moest hebben. Zo persoonlijk had ze nog nooit gesproken met haar clanleider. 'Heb je goed geslapen?' vroeg ze uiteindelijk om maar over een onderwerp te beginnen. Misschien was het te persoonlijk, of misschien vond Butter het fijn dat ze het eens over iets anders dan clanzaken kon hebben, maar Vulturewing was een iemand die nooit goed kon inschatten waar diegene het over wilde hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
A day off [+Butterbell] XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: A day off [+Butterbell]   A day off [+Butterbell] Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 19:22

Een zachte glilmach lag op haar lippen terwijl ze naar de calico warrior keek en sloot haar ogen. "Butterstar ja." Grinnikte ze zachtjes en keek haar aan. "Ben je zenuwachtig?" Vroeg ze met een lachje en likte over haar schouder terwijl ze rustig begon te eten. Ze keek haar aan met een warme glimlach. "Voor zo ver ik goed kan slapen met deze hongerige tijden ja." Fluisterde ze en zuchtte zachtjes. NEe ze had helemaal niet goed geslapen maar dat maakte niet uit.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Vulturewing
Member
A day off [+Butterbell] DPKsfdL
Flame
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons [ 2 years + 4 months]
Gender:
Rank:
Vulturewing
BerichtOnderwerp: Re: A day off [+Butterbell]   A day off [+Butterbell] Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 19:49

Butterstar pakte het goed op en Vulture was blij dat ze haar niet voor gek maakte. Vulture glimlachte zwakjes naar Butter. 'Een beetje ja, ik heb nooit echt een op een gesprekken met andere katten en al helemaal niet met clanleiders. Het spijt me als het gesprek een beetje moeizaam loopt. Sprak Vulture oprecht. Ze speelde een beetje met het karkas van de muis die voor haar lag. Ergens was ze ook wel blij dat Butter haar vergezelde. Ze was niet zo verlegen dat ze geen vrienden durfde te maken, maar zo spontaan was ze ook weer niet. In een grote groep viel ze meestal niet op, maar als ze het nodig had liet ze wel van zich horen. Ze likte haar snorharen en mond af en gaf een paar snelle pootwasjes over haar kop. Ondertussen stelde ze de vraag of Butter goed had geslapen en Butter beantwoorde hem. "Voor zo ver ik goed kan slapen met deze hongerige tijden, ja." Vulturewing grijnsde, daar kon ze zichzelf wel in herkennen. 'Ik heb een beetje hetzelfde. Maar met winter is prooi altijd moeilijk te vinden. Ik was van plan om vanmiddag nog te gaan jagen, en jij?' Vulture vroeg zich af of het niet te gewaagd was om zoiets te vragen aan een leider. Misschien had Butter wel een supersecret meeting waar Vulture en de anderen niets van af mochten weten. Desalniettemin keek Vulture Butterstar vriendelijk aan en wachtte ze geduldig op haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
A day off [+Butterbell] XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: A day off [+Butterbell]   A day off [+Butterbell] Icon_minitimema 23 feb 2015 - 15:35

Zachtjes begon de jonge leader te lachen op haar woorde nen keek haar met een speelse blik aan. "Hey geen zorgen jij." Ze grinnikte zachtjes terwijl ze haar vacht begon schoon te likken. "Ik ben niet zo veel ander als de andere warriors. Ik bedoel een maan geleden was ik nog niet eens er van op de hoogte dat ik ooit leader zou zijn." Mompelde ze zachtjes en gaapte. Ze wist dat ze echt nog een hele weg had te gaan wou ze ooit uit de schaduw komen die de voorgaande leaders hadde nnagelaten maar goed dat hoefde ook niet precies. ZE ou een leader zijn in haar eigen recht. Ze zou haarzelf zijn en niet wanhopig proberend andere te volgen. De woorde nvan Vulture lieten haar glimlachen en knikte zachtjes. "Ik was ook van plan om nog even te jagen maar ik wil eerste even wachten tot Wolfgaze terug komt." Ze glimlachte zachtjes en likte over haar borst.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
A day off [+Butterbell]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: