StarClan must be angry with me..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 StarClan must be angry with me..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nightstream
StarClan
StarClan must be angry with me.. INMxLdb
WazBeer
175
Actief
Although I lost my mind, sir,
I think you lost yours quicker.

CAT'S PROFILE
Age: 110 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Nightstream
BerichtOnderwerp: StarClan must be angry with me..   StarClan must be angry with me.. Icon_minitimeza 14 mei 2011 - 0:42

Nightpaw wandelde over de RiverClan vlakten zonder haar hoofd er echt bij te hebben. In gedachten was ze geheel ergens anders. Ashcloud en Sandspots doemde voor haar ogen op. Gevolgd door het beeld van Willowkit die zachtjes haar hoofd schudde. Ook Jaypaw, de blinde apprentice, liet zich een keer zien. De zilveren poes schudde haar hoofd even en rende weg alsof ze iets engs had gezien. Toen ze het geruis van de waterval hoorde leek haar hoofd een beetje leeg te lopen. Dankbaar voor het wegnemen van de gedachtes aan al die fouten, ging ze zitten. Het was een beschutte plek, geen andere katten in de buurt, voor zover ze wist. Haar ijsblauwe ogen gleden over het vallende water. Ze opende haar mond een beetje. 'I remember moons ago, Someone told me I should take, Caution when it comes to love, I did, I did' zong ze zacht. Haar stem klonk zuiver, maar ging voor de rest van de wereld verloren in het geluid van het vallende water.

'And you were strong and I was not, My Illusion, My mistake, I was careless I forgot, I did. And now, whel all is done, There is nothing to say, You have gone and so effortlessly, You have won, You can go ahead Tell them' vervolgde ze met zoete, zachte klanken.
'Tell them all I know now! Shout it from the tree top. Write it on the Sky line. All we had is gone now. Tell them I was happy! And my heart is broken. All my scars are open. Tell them what I hoped, would be.. Impossible, Impossible, Impossible, Impossible...' Deze keer zette ze meer kracht achter haar stem. Als Ashcloud het zou vertellen dan zou haar leven in scherven uiteen vallen. Alleen hij kon dit niet, want daarmee zou hij zichzelf ook verraden. Misschien dat hij dat toch al eens deed, om voor Sandspots en hun kittens te zorgen! Een rilling van pijn gleed door haar lichaam. Nightpaw deed moeite het te negeren. Alles wat ze deed was fout. 'Falling out of love is hard, Falling for betrayal is worst....' wist ze nog uit te brengen. Met haar gevoelens had ze Warrior code overtreden. Hoe kon ze een medicine cat zijn als StarClan boos op haar was. Dit moest wel, anders hadden ze haar leven niet zo moeilijk gemaakt. Het kon niet anders.

Song: https://www.youtube.com/watch?v=5MFRZR_iGaQ



So we escape to our mistakes for they wait patiently for us.
StarClan must be angry with me.. A7od7uG
Oh, how they always wait for me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionclaw
StarClan
StarClan must be angry with me.. DPKsfdL
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Age: Ageless.
Gender:
Rank:
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: StarClan must be angry with me..   StarClan must be angry with me.. Icon_minitimewo 29 jun 2011 - 18:15

Lionpaw kwam naast Nightpaw bij de waterval zitten."Gaat het wel goed met je? Hij zag dat de apprentice verdrietig naar de grond staarde. Lionclaw begon te vertellen."Ooit, Toen ik nog een jonge apprentice was was het mijn droom om een groot krijger te worden. De Starclan zou heus niet boos op je zijn. Starclan katten waken over je. Jij heb vast ook wel dierbare daarboven he?" Even staarde Lioclaw ook verdrietig naar de grond."Ik heb ook veel dierbare verloren. Jij word vast een goede Medicine cat. Starclan word niet boos op katten met een goed hart. En ik weet dat jij dat hebt. Misschien denk je nu dat ik allenmaal onzin aan het praten ben. Maar geloof me dat is echt niet zo. Jij bent het waard om Riverclan's Medine cat te worden!" Lionclaw gaf een vriendelijk duwtje met zijn neus en liep terug naar de warriors den."Weltrusten." Riep hij haar nog zacht na.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
StarClan must be angry with me..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Waterfall-
Ga naar: