Spying on me?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Spying on me?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Aslan
Member
Spying on me? 2nalb91
Luca
300
Actief
Things never happen the same way twice

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aslan
BerichtOnderwerp: Spying on me?   Spying on me? Icon_minitimema 23 feb 2015 - 20:20

De grote rode kater stapten met zijn poten door het mini laagje sneeuw, wat nu meer meer leek op een triest hoopje water. Zijn groene blik keek omhoog terwijl zijn poten zelf de weg leidde, hij kende dit stuk territorium als zijn eigen nest. Helaas was het voor buitenstaanders nogal een doolhof, wat dus een pluspunt voor de Windclan was. De kater zuchtte toen er langzaam maar zeker dikke druppels naar beneden stortte, regen was überhaupt al niet fijn, maar in deze velden was het nog gevaarlijk ook. Doordat het ging regenen werden geuren weggespoeld, zo ook de geuren van vijanden. Knarsetandend keek Windcall om zich heen, tot nu toe hoorde of zag hij niks vreemds. Hij slaakte een vermoeide zucht toen hij merkte dat hij nu al doorweekt was. Doordat hij een lange vacht had, voelde zijn lichaam nu 3 kilo zwaarder aan. Misschien kon hij beter even schuilen onder het riet, dit had geen enkele zin.

+Eclipse


Spying on me? Tumblr11
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse
Member
Spying on me? DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: Spying on me?   Spying on me? Icon_minitimema 23 feb 2015 - 20:26

Het water viel met bakken uit de hemel, de zwarte vacht van de kattin was doorweekt. Het windclan gebied vond ze het interessantste, er was altijd wel iets nieuws te ontdekken. Het was de eerste keer dat ze in de dit deel kwam en het was echt een doolhof. Eclipse was elk besef van richting totaal kwijt en die regen hielp niet echt. Ze kon niet ruiken waar ze vandaag kwam en of er vijandige katten in de buurt waren. De nacht zwarte kattin keek naar de lucht, het zag er niet uit dat het snel ging stoppen en het water stroomde in kleine beekjes langs haar heen. Ze haatte dit weer, toen ze hier aankwam had de zon nog geschenen, maar dat was in een klap omgeslagen. Een beetje verderop zag ze wat riet, daar kon ze wel even schuilen en wat opdrogen. Ze ploeterde door de modder naar het riet, maar ze was niet alleen. Een grote rode kater zat zijn vacht te likken onder het zelfde riet waar zij wou gaan schuilen. Foxdung, ze kon de geur van de kater niet onderscheiden met al die regen. De kater had haar nog niet gezien en ze kon nog weg kruipen, net toen ze wou vertrekken keken zijn helder groene kijkers haar aan.


Spying on me? 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aslan
Member
Spying on me? 2nalb91
Luca
300
Actief
Things never happen the same way twice

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aslan
BerichtOnderwerp: Re: Spying on me?   Spying on me? Icon_minitimema 23 feb 2015 - 20:33

Windcall keek abrupt op toen hij vaag in zijn ooghoeken een zwarte schim zag. De kat trok een wenkbrauw omhoog toen hij zag dat er zich zowaar een vreemde poes op dit gebied waande. 'Lost?" Miauwde hij neutraal. Niet te aardig maar ook niet onaardig. Hij bekeek haar aandachtig en moest zeggen dat een lange zwarte vacht mooi was om naar te kijken. Snel schudde hij zijn blik los van de poes en stond hij op, een rogue moest altijd verjaagd worden. Maar als ze verdwaald was geraakt kon hij haar dat niet kwalijk nemen, iedereen had recht op een eerlijke kans. Zo was Windcall nou eenmaal opgevoed. De warrior ging rustig zitten en krulde zijn dikke nu doorweekte staart om zijn poten heen. Laat maar zien wat je hebt.


Spying on me? Tumblr11
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse
Member
Spying on me? DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: Spying on me?   Spying on me? Icon_minitimema 23 feb 2015 - 20:38

"Lost?" Vroeg de grote kater, Eclipse wou het eigenlijk niet toegeven, daar was ze te trots voor. Maar onder die groene ogen had ze het gevoel alsof ze best de waarheid zei. "Misschien een beetje, vind je het erg als ik erbij kom zitten tot de regen is opgehouden?" Miauwde ze. De nacht zwarte kattin schudde haar vacht uit voordat ze onder het riet dook. Ze ging op een formele afstand zitten en probeerde de modder van haar poten af te krijgen. Het had niet veel zin, ze zou beter wachten tot het opgedroogd was dan kon ze het er zo aftrekken. Haar normaal zo dikke zwarte pels hing nu zwaar naar beneden, de nacht zwarte kattin hoopte dat die snel opdroogde. Ze haatte het extra gewicht dat een natte pels met zich meedroeg.


Spying on me? 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aslan
Member
Spying on me? 2nalb91
Luca
300
Actief
Things never happen the same way twice

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aslan
BerichtOnderwerp: Re: Spying on me?   Spying on me? Icon_minitimema 23 feb 2015 - 20:45

Misschien een beetje, vind je het erg als ik erbij kom zitten tot de regen is opgehouden?" Hij was opgelucht dat ze niet zo arrogant reageerde als de meeste rogues, daar had hij meer dan een hekel aan. 'I guess I can't leave a lady waiting outside in the rain, hm?' Een kleine glimlach sierde zijn rode snoet terwijl hij toekeek hoe de zwarte kattin naast hem plaats nam. Gelukkig niet te dichtbij, ze bleef een rogue. Na een tijdje toegekeken te hebben naar hoe ze zichzelf waste, ging hij zelf ook verder met het schoon schrobben van zijn poten. 'Long hair and rain, couldn't be worse,' Grinnikte hij zachtjes.


Spying on me? Tumblr11
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse
Member
Spying on me? DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: Spying on me?   Spying on me? Icon_minitimema 23 feb 2015 - 20:58

<blockquote> Eclipse was blij dat ze toestemming kreeg van de kater om even te kunnen schuilen. "Long hair and rain, couldn't be worse." Grinnikte de grote kater zachtjes, de zwarte kattin grinnikte zachtjes mee."Het is altijd weer zo'n puinhoop dan!" Probeerde ze te zeggen terwijl ze een van haar lange haren op haar tong had, vervelende dingen ook!

~Ik reageer wrs morgen pas weer ^^ Sorry I need to get a beauty sleep, ya know?


Spying on me? 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aslan
Member
Spying on me? 2nalb91
Luca
300
Actief
Things never happen the same way twice

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aslan
BerichtOnderwerp: Re: Spying on me?   Spying on me? Icon_minitimedi 24 feb 2015 - 10:09

De grote kater rolde grinnikend met zijn ogen, omdat ze aan het klungelen was met haar haar. "We better wait till it' s dry." miauwde hij en zetten zijn poot weer op de grond. Het had geen enkele zin om nu voor niks te gaan wassen. De twee schuilden dan wel onder wat riet, maar de grond was hier alsnog modderig. Windcall keek strak vooruit en gaf geen kik toen een windstoot zijn rode haren voor zijn ogen waaide. Er stond een storm voor de deur, en precies hij, een kat die zo trouw was aan zijn clan dat hij van het idee met een rogue gruwde, zat hier samen met een rogue. De kat keek vanuit haar ooghoeken haar kant op en betrapte zichzelf er weer op dat hij iets te lang naar haar vacht staarde. Een lange vacht was gewoon mooi vond hij. Hoelang zouden ze hier moeten zitten? Maar Windcall wist ook dat hij niet onaardig zou doen, hij was wel rechtvaardig. Helaas hadden rogues bij hem gewoon een puntje minder.

~Haha, geeft niet ik rolde bijna van me stoel af van de slaap ;p


Spying on me? Tumblr11
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse
Member
Spying on me? DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: Spying on me?   Spying on me? Icon_minitimedi 24 feb 2015 - 17:13

Ze zag wel dat de kater zich ongemakkelijk voelde in haar bijzijn. Maar ja, ze was ook een Rogue, niemand voelde zich op zijn gemak in haar bijzijn. De wind waaide hard onder het riet, haar zwarte vacht vloog alle kanten op. Ze merkte op dat ze haar blik weer liet afglijden naar zijn groene ogen. "Je hebt speciale ogen." Miauwde ze zonder dat ze het zelf doorhad. Oh nee, had ze dat nu net hardop gezegd? Ze schaamde zich kapot! Als katten konden blozen dan bloosde Eclipse ontzettend hard. Beschaamd keek ze naar de grond, met haar poten maakte ze enkele cirkels in de modder. "Als je wilt dat ik weg ga, zeg het dan maar gewoon. Niemand voelt zich goed in de buurt van een Rogue en dat snap ik ook wel." Ratelde de grote kattin door. Ze schaamde zich kapot en rende de regen in, een beetje verderop verschool ze zich onder een ander stukriet. Stomme foxdung, wie zegt nu ook zo iets lomp! Dan is er een keer een vriendelijke kat en jaag je hem weg. Goed bezig Eclipse, echt waar! Gilde ze tegen zichzelf in haar hoofd.

~We're back Very Happy


Spying on me? 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aslan
Member
Spying on me? 2nalb91
Luca
300
Actief
Things never happen the same way twice

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aslan
BerichtOnderwerp: Re: Spying on me?   Spying on me? Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 12:53

Hij voelde zich bekeken onder de blik van de zwarte poes, maar ondanks dat bleef hij strak voor zich uit kijken. "Je hebt speciale ogen." Windcall keek onbegrijpelijk om en was eigenlijk te verbaasd om meteen iets terug te zeggen. Dit kwam wel heel erg onverwachts. "Als je wilt dat ik weg ga, zeg het dan maar gewoon. Niemand voelt zich goed in de buurt van een Rogue en dat snap ik ook wel." Miauwde ze vlug door. Windcall schudde zijn kop maar dat was al te laat, want ze had het al op een rennen gezet. Hij keek haar naar, en kon een lach niet onderdrukken, waar was deze rogue mee bezig? De rode kater liep grinnikend de regen in en kwam naast haar zitten, hij was en bleef een gentleman after all. 'Weirdo,' Miauwde hij nog half lachend, terwijl hij met een kleine glimlach naar haar keek.


Spying on me? Tumblr11
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse
Member
Spying on me? DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: Spying on me?   Spying on me? Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 12:57

"Weirdo." De kater was achter haar aangelopen. "Wie noemt er mij een weirdo?" Grinnikend sloeg ze speels tegen zijn oren. "Pas maar op, of je krijgt de almachtige Eclipse op je dak!" Miauwde ze theatraal, met twinkelende oogjes keek ze hem aan.


Spying on me? 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aslan
Member
Spying on me? 2nalb91
Luca
300
Actief
Things never happen the same way twice

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aslan
BerichtOnderwerp: Re: Spying on me?   Spying on me? Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 15:18

"Pas maar op, of je krijgt de almachtige Eclipse op je dak!" Windcall haalde droogjes zijn schouders op, 'So you are called Eclipse?' miauwde hij terwijl zijn staart al weer een weg rondom zijn poten had gevonden. De massieve kat keek weer strak voor zich uit en focuste zich op de regen die met bakken uit de hemel viel. Als het mee viel zaten ze hier nog maar een uurtje, maar ja, geluk stond niet in zijn woordenboek.


Spying on me? Tumblr11
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse
Member
Spying on me? DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: Spying on me?   Spying on me? Icon_minitimewo 25 feb 2015 - 16:00

"So your are called Eclipse?" Muizenbrein, ze had zichzelf nog niet voorgesteld. "Ja, en jij bent?" Miauwde ze, de kater was weer strak voor zich uit gaan kijken. Oké, wat hij kon kon zij ook. Stug staarde ze de regen in, als ze wou kon ze er zo in verdwijnen. Wat maakte een natte vacht nu ook? Deze stiltes waren nog veel gênanter dan een natte vacht.


Spying on me? 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aslan
Member
Spying on me? 2nalb91
Luca
300
Actief
Things never happen the same way twice

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aslan
BerichtOnderwerp: Re: Spying on me?   Spying on me? Icon_minitimevr 27 feb 2015 - 11:51

"Ja, en jij bent?" Windcall keek met een schuin hoofd naar de poes. 'Windcall,' Miauwde hij simpel terug, niet dat ze zijn naam ooit nodig zou hebben. Hij was een clankat, en zij was een rogue, twee verschillende werelden in zijn ogen. De kat merkte dat ze de stiltes ongemakkelijk vond, hij hield er niet van als zijn mede katten ongemakkelijk waren en wilde dat dan ook zo snel mogelijk verhelpen. Ook al was ze een rogue, het zat nou eenmaal in zijn bloed. 'Wat doe je hier eigenlijk?' Miauwde hij dus maar droogjes. Het was misschien niet het leukste onderwerp om over te hebben, aangezien ze de regels had overtreden, maar het was tenminste geen stilte.


Spying on me? Tumblr11
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse
Member
Spying on me? DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: Spying on me?   Spying on me? Icon_minitimevr 27 feb 2015 - 16:44

"Wat doe je hier eigenlijk?" Miauwde de kater, die blijkbaar Windcall heet. "De regels overtreden waarschijnlijk." Glimlachte ze. Ze wist dat ze de regels overtrad, maar soms moest ze gewoon even weg uit het drukke Rogue leven waar je altijd voor alles moest vechten. Ze begon er stilletjes aan genoeg van te hebben, maar ze had hier nu eenmaal voor gekozen. "En jij?" Het was een lompe vraag, want het was zijn territorium.


Spying on me? 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aslan
Member
Spying on me? 2nalb91
Luca
300
Actief
Things never happen the same way twice

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aslan
BerichtOnderwerp: Re: Spying on me?   Spying on me? Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 19:04

"De regels overtreden waarschijnlijk." Hij keek haar even nors aan en keerde toen weer terug naar de regen. 'En jij?' De kater snoof en keerde zijn groene ogen weer op de zwarte kattin. 'Jagen, zoals een clankat meestal doet.' Miauwde hij kalm. Windcall wist niet zo goed wat hij met de kat aan moest, ze overtrad de regels, maar hij had geen zin om haar uit te dagen voor een gevecht. Misschien kon hij dit netjes oplossen.


Spying on me? Tumblr11
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse
Member
Spying on me? DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: Spying on me?   Spying on me? Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 19:33

De regen begon te stoppen en de sfeer begon grimmiger te worden. "Nou, dan ga ik maar weer eens verder. Bedankt?" Ze stond op en keek de groene ogen van de kater nog een keer aan en draaide zich toen om terug de regen in. De regen die op haar rug roffelde deed goed, wat dacht ze wel niet? Zij was een Rogue! Ze kan niet gewoon met een clankat een koffieklets houden. Haar poten hielden een gelijkmatig ritme aan en het woord, sukkel, hamerde bij elke stap in haar hoofd. Soms was ze zo'n muizenbrein. Wat moest die kater wel niet van haar denken!


Spying on me? 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aslan
Member
Spying on me? 2nalb91
Luca
300
Actief
Things never happen the same way twice

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aslan
BerichtOnderwerp: Re: Spying on me?   Spying on me? Icon_minitimema 2 maa 2015 - 19:15

"Nou, dan ga ik maar weer eens verder. Bedankt?" Zo snel als ze er geweest was, ging ze ook weer weg. Met opgetrokken wenkbrauwen en een kleine twinkeling in zijn ogen keek hij de poes na. Had hij iets verkeerds gezegd? Normaal was hij omgedraaid en had hij haar de rest van zijn leven genegeerd, om haar bestaan vervolgens te vergeten. Maar haar zwarte vacht en heldere ogen lokte hem naar haar toe. Het was wat je aantrekkingskracht kon noemen. De kater stapte nu ook de regen in en ging naast haar lopen met een halve grijns op zijn gezicht. Waar was hij nu mee bezig? Hij moest terug naar zijn geliefde clan! 'I-I hope to see you again,' Knikte de kater haar vriendelijk toe, waarna hij arubt stil stond en zich als een gek terug haastte naar zijn kamp. Was dat een flirt actie? Hij? Pffffft, nee toch? Een beetje verbaasd over zich zelf belande hij vervolgens in zijn den.

~Windcall topic uit


Spying on me? Tumblr11
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse
Member
Spying on me? DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: Spying on me?   Spying on me? Icon_minitimema 2 maa 2015 - 20:36

Ze had niet verwacht dat de Windclan kater haar volgde, maar het leven zat vol verassingen. I-I hope to see you again," Knikte hij kort voor hij zich omdraaide en terug rende naar zijn kamp. Eclipse grinnikte, ze zou het niet erg vinden om die groene ogen terug te zien. Ze was onder de indruk geweest van zijn verschijning, meer niet toch? "Misschien de volgende keer dat ik de regels overtreed." Miauwde ze hem nog hard na, ze hoopte dat hij het gehoord had. Anders kwam ze hem nog wel eens tegen om hem het te vertellen. Ze had pas door dat ze grijnsde toen ze het Rogue territorium binnenkwam. Geschrokken bleef ze stil staan, wat had ze toch? Met verwarde gedachten ging ze op haar tak liggen en keek ze naar haar gebied, ze zou hem nog wel eens zien.

~Eclipse topic uit. Topic gesloten Very Happy See ya next time Very Happy


Spying on me? 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spying on me?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Heatherfields-
Ga naar: