Observing - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Observing

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Pantherstar
StarClan
Observing - Pagina 2 Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Observing   Observing - Pagina 2 Icon_minitimema 9 maa 2015 - 14:00

Zijn klauw miste maar op een haar en met een grauw keerde hij zich opnieuw naar de oudste apprentice. Uit het niets werd hij weggeduwd en hij keek boos om, om de jonge apprentice Hawkpaw weer te zien. Hij ontblootte dreigend zijn tanden. "Wat denk jij te doen?" Miauwde hij met een harde stem, terwijl hij neerkeek naar de kleinere apprentice. Hij keek naar de rode apprentice die wat over eer tegen hem zij en rolde geïrriteerd met zijn ogen. Op dat moment kwam Snowkiller op het toneel en zuchtend plofte Panthergrowl neer. Fijn, medeclanners waren altijd zo leuk. Vaak had hij de gedachte dat hij in de verkeerde clan geboren was, dat hij beter in Shadowclan geboren kon zijn. Daar wisten ze tenminste hoe je moest omgaan met indringers. Snowkiller hield een preek waar de zwarte kater niet naar luisterde, maar hij spitste wel zijn oren om te luisteren naar het excuus van de apprentice. "Maar ik kon hem toch ook niet gewoon een stel onschuldige apprentices laten aanvallen?" Zachtjes gromde de zwarte kater en zwiepte met zijn staart. "Sorry." Fluisterde de apprentice. "Het spijt me, ik zat fout, maar Panther ook even goed. En ik zou nooit mijn clan verraden!" Nu stond Panthergrowl op en tikte de apprentice hard op zijn oren met zijn poot. "Ik zat niet fout, ik verdedigde mijn clan zoals iedere waardige Riverclanner dat zou doen. Je hebt nog veel te leren. Ik wil dat je morgen de elders helpt en hun teken verwijderd met muizengal." Hij hield zijn gezicht in de plooi, maar toch had hij een twinkeling in zijn ogen. Hij mocht een apprentice straffen en dit was de vervelendste taak, omdat de muizengalgeur en smaak nog dagenlang in je vacht en mond bleef hangen en dat was niet erg fijn. Nu richtte Panther zich weer op de drie apprentices en keek hoofdschuddend naar de drie. Wat waren ze toch zwak.


Observing - Pagina 2 EHnbxOu        0        Observing - Pagina 2 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Observing - Pagina 2 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Observing   Observing - Pagina 2 Icon_minitimema 9 maa 2015 - 14:39

Lynxfang begroef zijn verse vangst en ging weer op weg om zijn jacht te vervolgen. Hij was niet ver van de grens vandaan, merkte hij al vlug en hij besloot om een stukje richting Little Forest te gaan. Plotseling klonk er geschreeuw van vechtende katten bij de grens en hij bedacht zich geen moment. Hij zwom de River over, wat best wel koud was en keek naar het bos. Hawkpaw ging net weg van de grens, waar twee Apprentices van de Thunderclan zaten. Ze zaten aan hun kant. Plotseling dook er een zwarte Warrior op. Hij liep dreigend op de twee af. Lynxfang besloot om toe te kijken, hij kon niet alles regelen hier. Een schim van een derde kat van Thunderclan. Panthergrowl viel hem aan. Fijn, grens problemen. Nu zag hij Snowkiller zitten, een beetje verderop. Snowkiller was nou niet de kat die Lynxfang vertrouwde en hij verwachtte half en half dat hij de Apprentices zou gaan aanvallen. Nu was Hawkpaw terug en hij viel Panthergrow aan. Nu kwam Snowkiller ook in actie, maar hij vocht niet. Fijn, het was tijd om zelf eens wat te gaan doen. Hij wist prima dat hij een stuk meer impact had op het moment dan Snowkiller. Wat er ook was, hij kon niet toe gaan kijken. De kater sprong over de stenen heen en landde bij de Sunningrocks. Vlug liep hij naar de katten toe en keek ze aan. Panthergrowl gaf Hawkpaw straf. Lynxfang keek vragend naar de katten. Zijn stem was kalm en hij bleef op het moment nog rustig. "Panthergrowl, kan jij me eens vertellen wat er aan de hand is hier?" vrieg hij aan de zwarte kater.


Observing - Pagina 2 Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Observing - Pagina 2 I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkpaw.
Member
Observing - Pagina 2 DPKsfdL
Do you really want to know? JK it's Emma
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Hawkpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Observing   Observing - Pagina 2 Icon_minitimema 9 maa 2015 - 16:59

Fijn nu had de zwarte kater hem nog straf gegeven ook en kwam er nog een riverclanner op af. Het vooruitzicht van muizengal deed hem niet goed, maar hij had nog steeds geen spijt van wat hij gedaan had. "Panthergrowl, ze stonden nog op hun eigen gebied. Dus je had het recht niet." Waarschijnlijk bracht deze uitspreek hem nog dieper in de problemen, maar op dit moment kon het hem niet veel schelen. Hij had toch al straf, waarom zou hij zijn gedachten dan niet kunnen zeggen?


Observing - Pagina 2 111kly9

Accountjes ^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Observing - Pagina 2 JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Observing   Observing - Pagina 2 Icon_minitimema 9 maa 2015 - 19:06


zijn gezicht stond op onweer terwijl hij door het gebied rende. Zijn spieren duidelijk zichtbaar onder zijn dunne diep grijze pels en zijn amberen ogen naar voren gericht. Firepaw, Dazzlepaw en Sparkpaw waren nog altijd niet terug in het kamp en het zat hem niet helemaal lekker. Zeker niet met het nieuws van de dassen en de spanning rond Riverclan. Zeker voor Firepaw maakte hij zich zorgen de apprentice die nog nieteens een training gehad had was spoorloos verdwenen leek het wel. Hij was niet de enige die zocht dat wist hij maar hij had besloten langs de riverclan border te checken. Misschien dat de jonge apprentice daar wel heen was gegaan na alle verhalen over Firestar. En ja. Hij had gelijk, aan de border stonden de drie apprentices met verdomme drie Riverclan warriors die er stuk voor stuk niet uitzagen als schatjes en een iets te fluffy apprentice. Een lage grom gleed over zijn lippen terwijl hij tot stilstand kwam. De warriors herkende hij wel, de apprentice niet. "Panthergrowl, Lynxfang, Snowkiller, is er een rede waar al deze commotie vandaan komt?" Zijn stem was ijskoud terwijl hij naar de apprentices keek en een stil 'zijn jullie oke?' signaal aangaf met zijn staart.
-sorry vond die appjes heel zielig tegenover all dem warriors



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkpaw.
Member
Observing - Pagina 2 DPKsfdL
Do you really want to know? JK it's Emma
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Hawkpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Observing   Observing - Pagina 2 Icon_minitimema 9 maa 2015 - 20:10

Geweldig, nu kwam er nog een thunderclanner zich mee bemoeien. Was het al niet erg genoeg dat er een hele commotie was, terwijl niemand de grens had overgestoken. De grijze kater bestudeerde de zwarte warrior, ijzig nam hij hem op. Dat hij het op had genomen voor thunderclan apprentices wou nog niet zeggen dat hij andere clans graag in de buurt had. "Panthergrowl, Lynxfang, Snowkiller, is er een rede waar al deze commotie vandaan komt?" Super, nu werd hij ook nog vergeten. Een geërgerde grom steeg op uit zijn keel. De thunerclan apprentices waarderede zijn actie natuurlijk niet, hij moest morgen de Elders gaan helpen en nu kwam er nog een thunderclanner aan. Kon het nog erger?

~Welcome Very Happy


Observing - Pagina 2 111kly9

Accountjes ^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Observing - Pagina 2 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Observing   Observing - Pagina 2 Icon_minitimema 9 maa 2015 - 20:37

Lynxfang keek met een kwade blik naar Hawkpaw, ''Zwijg, zo spreek je niet tegen een Warrior, wat hij ook gedaan heeft. Misschien moet je maar terug gaan naar het Camp''het was geen voorstel, eerder een bevel. Toen hij een zwarte vacht zag verschijnen keek hij om. Een nieuwe Warrior was erbij, ditmaal van de Thunderclan zelf. Wel, liet Thunderclan hun Apprentices zonder al te veel toezicht rondlopen? Waarom kwam hij nu pas opdagen. Lynxfang moest nadenken over wie deze kat was, maar hij kende hun wel. "Panthergrowl, Lynxfang, Snowkiller, is er een rede waar al deze commotie vandaan komt?" hij keek naar de Apprentices van zijn clan en vroeg of ze oké waren. ''Dat vroeg me net ook af, Rowanflight''nam Lynxfang het woord, hij wou dit niet overlaten aan de andere twee alleen. Hij had wel wat meer ervaring. ''Waarom komen jullie Apprentices zo dicht bij de grens? Jullie weten dat de spanningen nou niet lichtjes zijn?''het was geen verwijt, eerder een vraag. Hij draaide zich om naar zijn eigen clan. ''Geen zorgen, ik wil nog een paar dingetjes van jullie weten'' nee, hij was ze niet vergeten. Toch wou hij ook weten waarom de Thunderclan zijn Apprentices niet beter in de gaten hield.


Observing - Pagina 2 Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Observing - Pagina 2 I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkpaw.
Member
Observing - Pagina 2 DPKsfdL
Do you really want to know? JK it's Emma
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Hawkpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Observing   Observing - Pagina 2 Icon_minitimema 9 maa 2015 - 21:11

''Zwijg, zo spreek je niet tegen een Warrior, wat hij ook gedaan heeft. Misschien moet je maar terug gaan naar het Camp'' De grijze kater was het zo beu om op zijn kop te krijgen. Waarom alleen hij? Die thunderclan apprentices waren hier toch ook? Hij vond het leven op dit moment zo oneerlijk. Mokkend keek hij Lynxfang aan, waarom was iedereen plots zo boos op hem? "Best, maar ik vind dat mijn deel van het verhaal ook verteld mag worden!" Grommelde hij boos terwijl hij zich omdraaide om richting het kamp te gaan. Alleen was hij niet van plan om terug te gaan, toen hij een paar vossenlengtes door de bossen had gelopen. Sloop hij stiekem terug en verstopte hij zich tussen de struiken. De wind kwam naar hem toe dus ze zouden hem ook niet kunnen ruiken, perfect.


Observing - Pagina 2 111kly9

Accountjes ^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Observing - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Observing   Observing - Pagina 2 Icon_minitimema 9 maa 2015 - 23:05

If you are going to walk on thin ice, you might as well dance.
Firepaw keek toe hoe Rowanflight zich bij hen voegde, wat misschien wel zo handig was mocht het hier alsnog uit de hand lopen. De kater vroeg de RiverClanners wat er aan de hand was en de oudste RiverClan warrior zei dat hij het niet wist en vervolgens vroeg hij haar en de anderen wat ze zo dicht bij de grens deden. "ThunderClan territorium is ThunderClan territorium. Ik heb geen teen van mijn poot over die grens gezien en ik heb het recht om hier rond te lopen als ik wil. Ruik maar goed visvreter, ik ben niet in dat territorium van jou geweest," zei ze terwijl ze de warrior strak aankeek met haar tweekleurige ogen.
F I R E P A W


Observing - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Observing - Pagina 2 Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Observing   Observing - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 7:49

Lynxfang vroeg hem wat er gebeurd was, maar voordat hij ook maar iets kon zeggen begon Hawkpaw al weer tegen te sputteren. Had straf niet genoeg geweest? Hij zuchtte diep, laag en was verschrikkelijk geïrriteerd door het gedrag van de apprentice. Hij knikte instemmend bij het voorstel dat hij weg moest en maakte een ksst-beweging met zijn poot. Uit het niets dook er een Thunderclan warrior op. Het begon te lijken op een heuse clanmeeting, al was het maar met twee clans, een Panthergrowl werd er nou niet bepaald vrolijk van. "Panthergrowl, Lynxfang, Snowkiller, is er een rede waar al deze commotie vandaan komt?" De zwarte kater hield zijn hoofd schuin en kneep zijn ogen tot spleetjes. Hoe wist deze kat zijn naam? Voor zover hij het wist had hij deze nooit uitgesproken. Al was hij wel op de ceremonie geweest waar misschien het één en ander werd verspreid. Opnieuw wilde hij het verhaal vertellen over deze indringers, maar de jonge vuurrode apprentice was hem voor. "ThunderClan territorium is ThunderClan territorium. Ik heb geen teen van mijn poot over die grens gezien en ik heb het recht om hier rond te lopen als ik wil. Ruik maar goed visvreter, ik ben niet in dat territorium van jou geweest," Nu grauwde Panthergrowl tegen iedereen dat ze stil moesten zijn en deed zijn verhaal. "Ik kwam hier en trof hier deze apprentices aan die doodleuk bij de grens stonden, en van plan waren erover heen te gaan. Ze hebben ook Hawkpaw weggejaagd van zijn eigen kant van de grens, hij stoof zo langs me heen. Toen heb ik ingegrepen, en gezegd dat ze niet moesten oversteken, maar ze luisterde niet en de grootste daar," hij wees met zijn poot op de apprentice die hij niet had aangevallen, "Wilde oversteken. Toen heb ik hem een tik verkocht, niemand komt zomaar op Riverclan territorium." De helft was allemaal verzonnen, maar zolang niemand dat merkte was dat goed. Het woord van een apprentice tegen het woord van een warrior.


Observing - Pagina 2 EHnbxOu        0        Observing - Pagina 2 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Observing - Pagina 2 JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Observing   Observing - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 maa 2015 - 17:46

In stilte luisterde de donkere kater naar de Riverclanners. Hij snoof half bij de woorden van de Riverclan apprentice en bijna rolde hij met zijn ogen een halve grijns gevend aan Firepaw. Was dit echt hoe Riverclan er uit zag? Wel hij wist zeker nu dat Silverstar dit wel zou willen horen. Als Riverclan nieteens met elkaar om kon gaan zou het makkelijk moeten zijn om Sunningrocks terug te krijgen. Ze zouden waarschijnlijk eerder elkaar aanvallen dan Thunderclan. "Thunderclan territorium is en blijft Thunderclan territorium Lynxfang." Zijn stem was koud en hard terwijl hij zijn nagels in de grond duwde. Zijn ogen werden echter donkerder toen Panthergrowl sprak en hij gromde laag. "Firepaw sprak net anders anders. Waarom zouden Thunderclan apprentices ooit jullie visvreters territorium willen betreden?" Gromde hij laag en staarde strak naar de donkere kater.



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Observing - Pagina 2 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Observing   Observing - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 maa 2015 - 20:20

Het leek wel alsof de Apprentices met de dag brutaler werden. Hij wierp de poes een strenge blik toe en snoof bij haar woorden. ''Er is gevaar bij de grenzen, zeker nu. Je hebt vast al gemerkt wat er gebeurd als je te dichtbij komt. Al moet ik zeggen dat ik daar niet tevreden mee ben''hij wierp een korte blik op Panthergrowl. Hij had inmiddels wel in de gaten wat er aan de hand was hier. Lynxfang was een kat van de code, dat wist iedereen in zijn clan. Hij zou hem dan ook nooit verbreken en dat iemand anders hem verbrak, daar wou hij graag op ingaan. Het was een slechte eigenschap, vonden ze, maar het was zijn eigenschap. "Thunderclan territorium is en blijft Thunderclan territorium Lynxfang." ''Blijf er dan op en waag het niet om nu ook maar een poot bij ons neer te zetten''blies Lynxfang hem toe. Inmiddels verloor hij zijn geduld. Bij Panthergrowl's woorden wendde hij zich kort af en keek naar de struiken. ''Hawkpaw''siste hij,maar liet de Apprentice zitten. Hier haf hij geen zin in. ''Vertelt hij de waarheid?''vroeg Lynxfang aan Zealpaw, Rowanflight even negerend. Hij wist dat de kater waarschijnlijk zou tegenspreken, maar het kon geen kwaad om er naar te vragen.


Observing - Pagina 2 Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Observing - Pagina 2 I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkpaw.
Member
Observing - Pagina 2 DPKsfdL
Do you really want to know? JK it's Emma
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Hawkpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Observing   Observing - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 maa 2015 - 15:22

Verveeld had hij naar de woord wisseling van de katten geluisterd. Waarom moest ze er weer een drama van maken? "Hakwpaw." Hij spitste zijn oren kort bij het horen van zijn naam. "Ja?" Miauwde hij dus maar. "Vertelt hij de waarheid?" Dacht die kater nu echt dat hij dom was? Het maakte niet uit wat hij zou zeggen, leugens of waarheid, ze zouden het toch niet geloven. "Waarom zou ik daar op antwoorden? Jullie zouden me toch niet geloven." Miauwde hij kwaad. Woest draaide hij zich om en rende terug naar het kamp. Hij had er geen zin meer in, het gekibbel van de katten was vervelend en zorgde ervoor dat hij slecht gehumeurd werd.


Observing - Pagina 2 111kly9

Accountjes ^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowkiller
Member
Observing - Pagina 2 DPKsfdL
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3
890
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x Thirty-Nine Moons x
Gender:
Rank:
Snowkiller
BerichtOnderwerp: Re: Observing   Observing - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 maa 2015 - 18:39



Zijn irritatie vatte bijna vlam zodra Lynxfang zich er ook nog eens zo nodig mee moest bemoeien. Wat dacht die mafkees wel niet, echt alsof hij niks kon oplossen. Hij mocht dan wel bekend staan als problemenmker, betekende niet dat hij ze ook wel kon voorkomen. Hij besloot de verdere woordwisseling maar te negeren en enkel de antwoorden van Panthergrowl in zich op te nemen zonder te reageren gezien Lynxfang de koning uithing en zelf alles besloot te doen. Hij kon die kater echt niet uitstaan, maar dan ook absoluut niet.  Hij wist dat hij zelf ook een behoorlijk ego had en genoeg arrogantie vertoonde maar hij dacht niet dat hij het belangrijkst van alles was. Al zou dat hem niet zo heel erg staan. Een lange zucht ontglipte hem terwijl de volgende Thunderclanner zich erbij voegde en hij onderdrukte nu wel de neiging uit zijn slof te schieten. Zwiepend met zijn staart luisterde hij enkel gezien de o zo geweldige Lynxfang besloot dat hij de gehele situatie kende. Maar zodra hij zijn kans zag stond hij op en grauwde. ''En zo is het wel genoeg, hier komt echt niks uit.'' Grauwde hij kwaad en staarde van Lynxfang, naar Rowanflight en Firepaw om vervolgens Panthergrowl en Hawkpaw aan te kijken. "Hoewel ik het niet graag doe moet ik Rowanflight deels gelijk geven, maar ook niet. Elke clan zou een reden kunnen hebben om het territoria van een ander te betreden. Maar ik heb net lang genoeg toe zitten kijken om te weten dat daar hier geen sprake van was.'' Ging hij verder voor hij Hawkpaw aankeek en zuchtte. ''En jij mag dan wel kwaad zijn maar hou je op zijn minst in tot die grondratten uit het zicht en gehoor zijn. Je dient respect te tonen voor de warriors. Hoevaak moet dat je nog verteld worden.'' Siste hij zacht, maar nog altijd hield hij zijn temperament in. Dit mocht ook echt wel een record zijn voor hem. Hij haalde diep adem voor hij terug keek en zijn kop ophief. ''Oftewel al dit gezeur is totaal overbodig, Er zijn hier fouten gemaakt punt uit.'' Hij wilde eigenlijk weg maar hij had geen idee waar dit op uit ging lopen en werd er wel tot een gevecht gedaagd dan deed hij zeker wel mee.


Als er iets niet helemaal klopt meld het ff heb het niet precies doorgelezen



Observing - Pagina 2 AWHYB0X
Observing - Pagina 2 Rjpbip
Thanks Quinty <3
Spoiler:

x Drip drip does your blood. After i've slayed you! x
FACE IT!:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Observing
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Steppingstones-
Ga naar: