Shapeshifter



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Shapeshifter

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Walnutdrop
Member
Shapeshifter DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Shapeshifter   Shapeshifter Icon_minitimevr 27 feb 2015 - 11:28


Dussss eindelijk naar ik weet niet hoeveel jaar heb ik besloten eindelijk iets op papier, of word te zetten. Ik werd vanmorgen wakker en ik dacht: 'Ik wil een verhaal schrijven,'. En woep ik ging zitten en dit kwam er uit.

Proloog:

Het leek me leuk om met jullie te delen ^^ Vandaar

-Luca


Shapeshifter 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Shapeshifter Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Shapeshifter   Shapeshifter Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 14:14

Klinkt leuk! Ik wil het wel gaan volgen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse
Member
Shapeshifter DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: Shapeshifter   Shapeshifter Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 14:22

Ik volg! Klinkt super Very Happy


Shapeshifter 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlepaw.
Member
Shapeshifter DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Shapeshifter   Shapeshifter Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 19:51

Heel gaaf Luca! Origineel onderwerp, ik ga het zeker volgen!


But I can't compete with the she wolf
Who has brought me to my knees

Shapeshifter 118eljq
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Shapeshifter DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Shapeshifter   Shapeshifter Icon_minitimedi 3 maa 2015 - 17:06

Volgende deel komt dit weekend ^^


Shapeshifter 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Shapeshifter DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Shapeshifter   Shapeshifter Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 10:04

sorry voor DB
Haar handen trilde terwijl ze zo netjes mogelijk de porseleinen kopjes op de tafel zette, die overigens van glas was. Ik bekeek hoe ze haar best deed goed over te komen, haar slagader trilde lichtjes bij haar bewegingen en haar ademhaling was iets versneld. Dingen die alleen iemand als ik zou kunnen zien. ‘Fiona wil jij even de thee uit de keuken pakken?’ Haar gezicht was nu vlak bij het mijne en ik zag nogmaals dat ze té veel haar best deed om op te vallen. Ik haalde mijn schouders op en sleepte mezelf richting de keuken die vorige week nog nieuw er in was gezet. De witte tegels aan de wand glinsterde nog net zoveel als een week geleden, dankzij de schoonmaak doek van mijn moeder. Ik pakte de blauwe theekan en hield hem met éen hand vast terwijl ik weer terug slenterden naar de bank en het bijzettafeltje. Waar nu allemaal vrouwen zaten van de leeftijd van mijn moeder, die nu alweer hevig bezig was met zich in een gesprek te wurmen. ‘Hier,’ Zei ik zo zacht mogelijk, omdat het niet mocht opvallen dat ik ook nog bestond. Mijn moeder knikte goedkeurend en pakte de theekan van mij over zodat ik weer naast haar kon plaats nemen. Het was mijn moeder gelukt het jaarlijkse ‘thee comité’ dit jaar bij ons thuis te houden. De andere dames van hun ‘club’ waren er gelijk mee ingestemd zodra ze zagen waar mijn moeder en ik woonde, in een kast van een huis. Niet dat het mij nog iets deed, vroeger woonde ik in een kasteel dat 3 keer zo groot was als dit. Ik was dus wel wat gewend. Toen ze me had verteld dat de meiden langs zouden komen, zoals mijn moeder haar zogenaamde vriendinnen noemt, wilde ik meteen de deur uit snellen om langs mijn broer te gaan. Helaas had mijn moeder er op gestaan dat ik zou blijven zodat ik kon helpen met dingen uit de keuken pakken. Mijn favoriete hobby. Eerst had ik nog tegengestribbeld, ik had bijvoorbeeld gezegd dat ik huiswerk met Marijne ging doen, maar mijn moeder kent me beter dan wie dan ook en hield me thuis, duwde me in een jutten zak dat tegenwoordig jurk heet en plaatste me naast haar op de bank. Nu staarde ik een beetje dromerig voor me uit en probeerde ik te bedenken wat ik in de avond zou doen. Er was iets groots op komst, omdat mijn broertje, die 3 huizen verderop leeft, iets heel doms heeft gedaan. Bart, zijn mensen naam, heeft gister namelijk zijn vader ‘verwond’. Peinzend ging ik in me hoofd in op het probleem, zijn kleinere stief broertje had het gezien. Gelukkig was dat ventje nog te jong om iets te zeggen, helaas had hij wel dingen getekend die voor moeders als schokkend kunnen worden ervaren. ‘Schat ik heb nog thee nodig, wil jij het even zetten voor de dames en mij?’ Weer sleepte ik me naar de keuken, bekeek de tegels en zette vervolgens het vuur aan om het water te verwarmen. Ik had er een hekel aan als ze me schat noemde, maar het was beter dan die achterlijke naam die ze me had gegeven, Fiona Wallis. Mijn echte naam, Siv, of voluit: Siv Crorreckang Echock, klonk veel mooier in mijn oren. Al was Fiona beter dan Bart, waarbij de naam alleen al droop van de domheid die zijn ‘ouders’ bezaten. Mijn broer genaamd Theoruddus Crorreckang Echock, leefde een eenzaam leven bij zijn ouders en stiefbroertje aan wie hij een hekel had. Hij kon niet omgaan met de volslagen debielen in zijn huis. Zoals als hij het altijd noemde, zijn huis. Ik moest grinniken terwijl ik terug liep met de blauwe theekan nogmaals tot aan de rand gevuld. Het was fijn geweest als het zo kon blijven, overdag braaf, en zodra de avond viel konden we te werk gaan. Nee ik ben geen puber meer die s ’avonds alle feestjes van de stad afstruint, allang niet meer. Onze tijdbalk is heel anders dan in deze wereld. In mijn bestaan zou ik 316 zijn, in mensen jaren omgerekend als ongeveer 34 jaar. En toch was ik slechts 16, drie getallen om mijn leeftijd in uit te drukken.


Shapeshifter 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shapeshifter
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: