Trainen van een apprentice [tips]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Trainen van een apprentice [tips]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Foxfire
Member
Trainen van een apprentice [tips] Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Trainen van een apprentice [tips]   Trainen van een apprentice [tips] Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 13:51

Hi,

Het trainen van een apprentice kan lastig zijn, daarom dacht ik: ik schrijf wat tips op wat je allemaal kan oefenen met een apprentice (aangezien je nu alleen vechten en jagen ziet). Ik zie het vaak gebeuren dat een mentor of een apprentice inactief raakt, en dat is erg jammer aangezien het erg leuk is om te trainen/getraind te worden en echt een deel is van een kat zijn/haar leven.

trainingen:

Ook is het jammer dat het vaak gebeurt dat een  trainingstopic inactief raakt en er dan geen nieuwe meer komen. Dit is jammer voor de mentor en ook voor de apprentice! Spreek met elkaar af dat je bijvoorbeeld iedere week een nieuw topic begint en dat jullie daar minimaal vijf posts op schrijven. Natuurlijk kan dit een weekje niet gebeuren, maar zo krijg je wel meer het idee dat er echt getraind wordt.

Hopelijk hebben jullie hier wat aan. Dit alles heb ik opgezocht op warrior cats sites (die dus ook volledig gebaseerd zijn op de boeken) en natuurlijk hoeft het allemaal niet precies zo te gaan, het zijn alleen hulplijnen voor als je je apprentice wilt trainen.

Loïs (:


Trainen van een apprentice [tips] 29429sk


Laatst aangepast door Foxpaw.. op za 28 feb 2015 - 14:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Trainen van een apprentice [tips] MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Trainen van een apprentice [tips]   Trainen van een apprentice [tips] Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 14:09

Ik vindt dit een goed iets, gezien het mij ook opvalt. Heb ik wel vrije actieve trainingen, echter valt mij wel op dat vaak naar mijn apprentices toe; val me aan, verdedig jezelf, etc. Niet eens; spring nu, etc. Beschrijf ik zelf wel in mijn posts dingen die ze fout doet en vraag ik via mn apprentice om eens dingen voor te doen.

Voor jacht technieken heb ik nog niets goeds gevonden, maar voor vechten wel. https://www.warriorcatsnl.com/t22898-fighting-techniques

Dit gebruik ik zelf vaak om apprentices iets te leren.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Trainen van een apprentice [tips] EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
Trainen van een apprentice [tips] Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Trainen van een apprentice [tips]   Trainen van een apprentice [tips] Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 14:10

Bedankt voor de toevoeging! Zal ik hem bij mijn post zetten?


Trainen van een apprentice [tips] 29429sk
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Trainen van een apprentice [tips] MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Trainen van een apprentice [tips]   Trainen van een apprentice [tips] Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 14:11

Dat mag je doen, ja. ^^


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Trainen van een apprentice [tips] EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
Trainen van een apprentice [tips] Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Trainen van een apprentice [tips]   Trainen van een apprentice [tips] Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 14:13

Staat erbij ^^


Trainen van een apprentice [tips] 29429sk
Terug naar boven Ga naar beneden
Arrowthrill
Member
Trainen van een apprentice [tips] DPKsfdL
Queen Wazz
285
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arrowthrill
BerichtOnderwerp: Re: Trainen van een apprentice [tips]   Trainen van een apprentice [tips] Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 14:41

Ik denk dat men ook even moet beseffen dat het gewoon niet veel scheelt of er een inactieve mentor wordt aangemeld of helemaal geen. Als je niet weet hoe actief je kan zijn op dat account, zeker in het begin al, dan is het misschien slimmer om niet aan te melden. Het is redelijk demotiverend als er door je mentor niet eens op de ceremonie wordt gepost. Dit is minder erg voor inactieve apprentices, want mentoren zijn al warriors. Als jij een apprentice wil spelen maar geen actieve mentor hebt dan kun je of doen alsof ie er wel is of je kat gewoon niks geleerd laten hebben. Beetje sneu.


Trainen van een apprentice [tips] Plfiha1
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
Trainen van een apprentice [tips] Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Trainen van een apprentice [tips]   Trainen van een apprentice [tips] Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 14:46

Klopt! Geef ik je helemaal gelijk in en is echt jammer als dat gebeurd. Vandaar ook het stukje dat ik erbij heb gezet over inactiviteit, want ik wil niet alleen aanduiden dat de trainingen beter kunnen ^^


Trainen van een apprentice [tips] 29429sk
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Trainen van een apprentice [tips] Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Trainen van een apprentice [tips]   Trainen van een apprentice [tips] Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 10:13

Goede lijst! Ik merk dat mensen inderdaad vaak een nieuwe mentor nodig hebben vanwege inactiviteit van de vorige, soms nadat ze nog niet één training hebben gedaan. Dit kan wel voor wat meer inspiratie voor trainingstopics zorgen.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Trainen van een apprentice [tips] 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowfur
Member
Trainen van een apprentice [tips] DPKsfdL
Beau
174
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Willowfur
BerichtOnderwerp: Re: Trainen van een apprentice [tips]   Trainen van een apprentice [tips] Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 11:00

ja, goed idee Loïs! inderdaad, een inactieve mentor of apprentice hebben is totaal niet leuk. Op een ander account was mijn apprentice ook inactief, dus ik heb er nooit mee kunnen posten.


Trainen van een apprentice [tips] 20pqzop
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Trainen van een apprentice [tips] PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Trainen van een apprentice [tips]   Trainen van een apprentice [tips] Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 13:19

Soms komt het ook gewoon voor dat mensen op dat moment veel tijd hebben, en dan nadien niet meer. En hetzelfde geld ook voor apprentice's. Ik merk zelfs dat als ik soms een trainingstopic aanmaak, ze er maar een of zelfs geen keer op reageren. Dit zorgt er dan ook voor dat ik minder snel geneigd ben om me aan te melden voor een ceremonie, of gewoon minder veel zin heb om trainingstopics aan te maken. Dus het ligt niet alleen aan de mentor, maar vaak ook aan de leerlingen.


Trainen van een apprentice [tips] Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Trainen van een apprentice [tips] Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Trainen van een apprentice [tips]   Trainen van een apprentice [tips] Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 13:21

Bedankt allebei! En Chi, dat is ook zeker waar, sorry als het zo overkomt dat het alleen aan de mentor ligt, want dat is natuurlijk niet waar!


Trainen van een apprentice [tips] EHnbxOu        0        Trainen van een apprentice [tips] 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Trainen van een apprentice [tips] Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Trainen van een apprentice [tips]   Trainen van een apprentice [tips] Icon_minitimema 9 maa 2015 - 22:04

Ik bump dit even omhoog, aangezien er een paar nieuwe ceremonies zijn en er een aantal upcoming zijn ^^


Trainen van een apprentice [tips] EHnbxOu        0        Trainen van een apprentice [tips] 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Trainen van een apprentice [tips]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: