[RC Event] You have an question?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [RC Event] You have an question?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Butterstar
StarClan
[RC Event] You have an question? XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: [RC Event] You have an question?   [RC Event] You have an question? Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 18:46




BUTTERSTAR

De zon was langzaam omhoog gekropen aan de hemel en het warme licht verwarmde haar beke pels. Het voelde goed aan om bezig te zijn en ze had al een border patrol achterover gedrukt. De jonge leader wist dat ze op dit moment even de tijd had om iets te doen waar ze al een tijdje over na zat te denken. Ze vroeg zich echt af hoe de katten het vonden om haar als leader te hebben. Of ze fouten maakte en hoe ze het kon veranderen. Want alles wat Butterstar wou was wel aantonen dat ze echt een goede leader was niet alleen in de ogen van haar clangenoten maar ook in die van de andere clans. Ze had geen zin in oorlogen of gevechten en zeker niet nu zeker niet in de koude tijd die elke kat dwong tot vechten en overleven. Daarnaast waren er ook geruchten over dassen die zij zou moeten uitzoeken. Er gebeurd veel in en rond het bos en ze wist dat haar clan de vragen aan haar zou stellen. Soepel sprong ze op de leadersden en keek rond naar de katten die opkeken naar haar. "Iedereen luister!" Haar stem klonk luid over het kamp. "Ik weet dat veel van jullie vragen hebben over alles dat de afgelopen manen is gebeurd. Ik wil deze heel graag beantwoorden dus laat maar komen." Ze glimlachte en ging zitten op de gladde steen en keek de katten aan. "Indien Whisperwind en Wolfgaze het willen zullen ook hun jullie vragen kunnen beantwoorden als jullie die hebben natuurlijk." Ze glimlachte warm en sloeg haar staart rond haar poten en wachtte geduldig.
Words: 273 ||Tag: Entire clan || Note: Vragen/opmerkingen worden gesteld aan Butterstar. Ze kunnen ook gesteld worden aan Wolfgaze of Whisperwind indien deze in het topic komen en hier open voor zijn. Iedereen mag vragen hoeft niet te wachten op mijn antwoord of die van Thessa of Gaby. Wij zullen elke vraag/opmerking beantwoorden. 




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
[RC Event] You have an question? Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: [RC Event] You have an question?   [RC Event] You have an question? Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 20:02

Panthergrowl keek om toen hij zijn leader op haar den sprong en begon te praten. "Iedereen luister!" Riep ze zodat iedereen het kon horen. "Ik weet dat veel van jullie vragen hebben over alles dat de afgelopen manen is gebeurd. Ik wil deze heel graag beantwoorden dus laat maar komen." De zwarte kater kwam naar voren gelopen. "Indien Whisperwind en Wolfgaze het willen zullen ook hun jullie vragen kunnen beantwoorden als jullie die hebben natuurlijk." Met samengeknepen ogen keek de jonge warrior omhoog. "Waarom is Wolfgaze geen leader geworden?" Miauwde hij toen. Dit was iets wat hij zich altijd afgevraagd had. Niet dat hij Butterstar een slechte leader vond, maar Wolfgaze zag er sterker uit en was iets... Mannelijker.


[RC Event] You have an question? EHnbxOu        0        [RC Event] You have an question? 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
[RC Event] You have an question? XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: [RC Event] You have an question?   [RC Event] You have an question? Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 20:10




BUTTERSTAR

Haar zachte ogen focuste zich op de donkere kater die naar voren was gestapt. De vraag die hij stelde was een die ze absoluut had verwacht en zacht zuchtte ze. Ze wist dat het voor Wolfgaze niet heel moeilijk was geweest om te accepteren maar het had de clan in vragen gelaten. En zeker de rest van het woud. "Ik heb zelf ook niet de keuze gemaakt om voor Wolfgaze te gaan en ik ben heel blij dat hij alsnog aan mijn zijde wil staan. Dawnflight heeft tegen mij gesproken over dat zij zelf geen vertrouwen meer heeft gehad in zichzelf als leader en Starclan haar een sign heeft gestuurd dat ik haar zou moeten opvolgen." Ze hielt even stil. Ze vond het niet helemaal lekker dat het klink alsof ze zo geweldig was om meteen leader te worden maar het was de waarheid geweest. "In starclan heb ik met katten gesproken tijdens het verkrijgen van mijn levens en onze voorouders hebben ook mij verteld dat ze mij hebben gekozen juist omdat ik niet de.. meest. voor de hand liggende keuze was, verder hebben zij mij nog niet willen vertellen waarome en wat er in de toekomst ligt voor onze clan." Ze stopte haar woorden en zuchtte zacht hopend dat dat genoeg informatie was want meer had ze ook niet en meer over haar ontmoeting met Starclan mocht ze niet loslaten.
Words: x ||Tag: Panthergrowl|| Note: x




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
[RC Event] You have an question? Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: [RC Event] You have an question?   [RC Event] You have an question? Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 20:58

Rustig luisterde hij naar het antwoord van zijn nieuwe leider en knikte bedenkelijk bij het verhaal. Het klonk wel redelijk, toch? Alleen jammer dat hij niet zo zeer in Starclan geloofde. Tuurlijk waren er wel dode katten daar, maar dat je dan nog met ze kon praten? Echt niet. En als Starclan bestond, hadden ze wel gezien wat een sterke kater hij was en hem leider gemaakt hebben. Toch zette hij een goed gespeelde glimlach op en knikte hij. "Oké, bedankt." Miauwde hij vriendelijk van buiten maar van binnen ijskoud. Butterstar zou snel Dawnflight achterna gaan en dan zou hij de leider worden.

Note: dundunduuun x3


[RC Event] You have an question? EHnbxOu        0        [RC Event] You have an question? 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
[RC Event] You have an question? DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: [RC Event] You have an question?   [RC Event] You have an question? Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 21:54

De gitzwarte poes stak haar kop even naar buiten zodra ze de stem van Butterstar hoorde en bleef even staan luisteren. Ze wist nu niet zo heel zeker of dit wel een heel goed idee was maar ze zou nu niet haar twijfels uitspreken. Als het moest zou ze er later wel opterugkomen. Maar dan alsnog, het zou wel de verwarring die heerste kunnen oplossen rondom alles wat er was gebeurd. Even bleef de poes staan nadenken over het idee maar kwam toch tot de conclusie dat het wellicht toch wel een goed idee was. Ze rekte zich even uit voor ze naar voren trad en plaats nam onder Butterstar met een kalme uitdrukking op haar gezicht. ''Ik vind het geen probleem om vragen te beantwoorden.'' Sprak ze en draaide haar kop om Butterstar aan te kijken en even te knikken voor ze haar kop terugdraaide en iedereen aankeek. Ze krulde haar staart over haar voetjes heen en hief haar kop, zonder een woord te spreken. haar ogen gleden naar Patherhowl zodra deze zijn vraag stelde en wiebelde met haar oren voor ze naar het antwoord luisterde. Ze had niet eens een idee of iemand een vraag voor haar had, maar als ook zij kon helpen met het versterken van de clan hierdoor dan maakte het haar niet meer uit. Bovendien zou Butterstar ook moeten zien dat, desondanks ze zelf stevig op haar poten stond als het om haar taak ging, ze ook bereid was te helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
[RC Event] You have an question? 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: [RC Event] You have an question?   [RC Event] You have an question? Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 18:26

Lynxfang legde de twee muisjes neer op de prooistapel. Het waren magere beestjes, verzwakt door de winter. Het was niet veel en er konden hooguit twee jonge kittens van eten. Hij had graag meer mee genomen,maar dat was hem niet gelukt. De laatste tijd was hij niet zichzelf meer, sinds dat... Lynxfang keek op toen hij de stem van zijn nieuwe Leader hoorde. Butterstar. Hij snapte het niet, waarom had Wolfgaze Dawnstar niet opgevolgd. Waarschijnlijk een ceremonie ofzo. Niet vol interesse liep hij naar de verzamelde katten toe en ging ergens in een hoekje zitten. Nee, het was geen ceremonie. Eerder een sessie. Een vragensessie. Nu kon hij vragen waarom ze een Leader was geworden, in plaats van Wolfgaze. Een zwarte kater was hem al voor. Ach, hij durfde te wedden dat een groot gedeelte van de clan die vraag had. Het lag niet aan hem om die vraag te beantwoorden. Hij luisterde naar Butterstar's uitleg. Starclan zat erachter, moest ook wel, anders was ze misschien niet eens erkend als Leader. Maar wat ging er gebeuren in de toekomst? Hij liet die vraag voor zich, wetend dat ze dat niet konden beantwoorden. De vraag over waar Silvercloud was, liet hij ook maar even voor zich. Hij zag het al voor zich... Nee, dat was niet handig. Toch was er een ding wel wat hem dwarszat. De patrouilles. ''Hoe zit het met de patrouilles?''vroeg hij, gericht aan de leader en de deputy. ''Moeten we niet vaker patrouilles hebben?''


[RC Event] You have an question? Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
[RC Event] You have an question? I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
[RC Event] You have an question? XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: [RC Event] You have an question?   [RC Event] You have an question? Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 23:48




BUTTERSTAR

Haar bleke vacht tintelde even terwijl haar blauwe ogen strak op die van Pantergrowl bleven staan. Het stak haar licht. Als hij de vraag had wist ze dat er meer katten waren met dezelfde vraag. Ze kon het niet hebben dat de helft van riverclan twijfelde over haar leaderschap en hoopte dit dan ook heel snelweg te kunnen werken.. De zwarte pels van Whisperwind leek bijna als een opluchting te komen en ze knikte vriendelijk naar haar medicine cat. Het was waar dat er aan de relatie tussen de twee katten te werken was betekende dat niet dat ze de kat niet mocht sterker nog ze was behoorlijk blij met Whisperwind als haar medicine cat. de kattin was echt een meester met helende kruiden en ze wist dat als er iemand was die Nightstream had moeten vervangen Whisperwind absoluut de beste keuze was geweest. Verder had ze gehoord van Dawnflight waarom Nightstream was afgezet en het had redelijk geklonken. Een medicine cat zonder connectie tot starclan was slechts een kat die veel van kruiden en genezen af wist. Toch had ze liever gezien dat het op een betere.. vriendelijkere manier was gegaan. Maar Butter kon daar niet op terug komen. De vraag van Lynxfang liet haar opkijken en ze knikte langzaam. "Daar heb je gelijk in. "Er moeten meer patrouilles komen voor zowel jagen als Border patrols maar vergeet niet dat de apprentices ook zo snel mogelijk getrained moeten worden zodat hun op hun beurt weer vol mee kunnen op patrols." Ze zuchtte zacht. "Ik heb overigens wel al met Wolfgaze overlegd. Hij regelt de patrols dat is een van zijn vaste taken als Deputy zoals die van iedere deputy is en hij zal er voor zorgen dat er meer patrols komen zeker rond de border met Thunderclan en een stukje langs Windclan. Ik verwacht geen direct gevaar van Windclan na de aanval van Shadowclan maar Shadowclan kan wel degelijk denken dat ze nu meer gebied kunnen verkrijgen. Thunderclan vertrouw ik zeker ook nog niet rond Sunningrocks en daar zal ook een strengere controle op komen. Ik hoor nog te vaak patrols terugkomen met een Thunderclan geur gespot." Ze keek de clan rond. "Ik snap dat er veel verwarring is geweest de laatste tijd met eerst Whisperwind als onze nieuwe medicine cat en nu ik maar ik hoop dat jullie snel deze verwarring achter jullie zullen laten. Het is niet goed om daar in te blijven hangen want het zal ons alleen maar zwakker maken en zeker in deze tijd van het jaar is het belangrijk om zo sterk mogelijk te zijn. Heb je twijfel spreek deze dan nu uit en laat het los zodat Riverclan sterker kan worden dan we nu al zijn. Zodat we dichter bij elkaar komen als een clan." Ze keek hun allemaal aan en zuchtte zacht wachtend op de volgende vraag of opmerking hopend dat ze niet allemaal te bang waren om hun mond te openen.
Words: x ||Tag: Lynxfang|| Note: x




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
[RC Event] You have an question? 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: [RC Event] You have an question?   [RC Event] You have an question? Icon_minitimedi 3 maa 2015 - 12:04

Butterstar keek hem aan toen hij zijn vraag stelde en beantwoordde hem vrijwel meteen. Een lang verhaal volgde, met een goede uitleg. Dawnflight had een goede keuze gemaakt met haar. Lynxfang was voornamelijk met het stukje over de Thunderclan eens. Die wouden graag de Sunningrocks weer op hun territorium. Butterstar ging over op de veranderingen in de clan en vertelde ze dat ze geen zorgen hoefden te maken. Er was inderdaad veel gebeurt en hij had bij de meeste dingen wel zijn bedenkingen. Toch als de Starclan Butterbell had gekozen voor de nieuwe Leader boven Wolfgaze, dan vertrouwde hij daar op. Ze hadden een goede reden, die zich vast wel zal tonen als het tijd was. "Is goed" merkte hij op en trok zich toen weer terug.


[RC Event] You have an question? Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
[RC Event] You have an question? I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
[RC Event] You have an question? NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: [RC Event] You have an question?   [RC Event] You have an question? Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 23:59

"Ik weet dat veel van jullie vragen hebben over alles dat de afgelopen manen is gebeurd. Ik wil deze heel graag beantwoorden dus laat maar komen." Silver richtte haar aandacht direct op de leader toen ze haar clanleden hun aandacht trok. Vragen? Lynxfang had zich direct tot de leader gericht en stelde direct een nuttige vraag. De poes was er echter niet helemaal bij. Toen de leader uitgesproken was en helemaal had geantwoord op de kater zijn vraag richtte ze zich zelf naar de leader toe. "Ik heb opgevangen dat er dassen rond de grens van Windclan zwerven," begon ze haar vraag. "Daar moeten ook zeker patrols langs gaan, toch?" Mauwde ze verder en liet haar blik even naar de katten om haar heen gaan. Dassen konden gevaarlijk zijn, vooral in de buurt van zwakkere en jonge katten. Je moest je niets eens voorstellen als ze de nursery ontdekte. Dat moesten ze dus in aller ijl zien te ontwijken. Silvercloud boog kort haar kopje, als teken dat ze uitgesproken was. Ze had geen enkel probleem gehad met de leaders-wissel, terwijl vele katten van de clan er juist tegen waren geweest. Poezen waren dan ook vele slimmer om zulke dingen aan te pakken, dat was toch haar mening.


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
[RC Event] You have an question? XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: [RC Event] You have an question?   [RC Event] You have an question? Icon_minitimema 9 maa 2015 - 16:09




BUTTERSTAR

Ook Silverclouds opmerking had ze al bedacht en knikte langzaam op de vraag van de warrior terwijl ze zachtjes glimlachte met een serieuze blik in haar diep blauwe ogen. "Ja er zijn inderdaad dassen. Hoeveel is echter onbekend gezien Everstar zelf dit nog niet weet of niet heeft willen vertellen." Haar stem was kil. "Ik wil dat enkel de sterkte van de warriors zich in deze richting begeven. Enkel de warriors die weten hoe ze met een das om moeten gaan." Ze keek de clan rond. "Apprentices zullen niet mee komen op deze border patrols en blijven aan de grens met Thunderclan. Ik wil geen enkel leven kwijt raken aan dassen." Ze keek hen allemaal aan. "Nogmaals Wolfgaze zal deze patrols regelen maar ik wil dat iedereen die niet op een patrol meegaat en niet met een das weet om te gaan ver weg blijft van de windclan border. Ondertussen wil ik ook Lynxfang, Snowkiller en Secretvoice vragen om de andere clanleden, warriors en apprenitces te trainen om om te gaan met deze beesten, ik weet zeker dat jullie drie de clan meer beschermd zullen maken tegen deze monsters." Ze keek naar de drie katers en knikte langzaam.
Words: x ||Tag: Silvercloud|| Note: x




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
[RC Event] You have an question? 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: [RC Event] You have an question?   [RC Event] You have an question? Icon_minitimema 9 maa 2015 - 16:43

Silvercloud stelde een vraag over de dassen en Lynxfang keek even haar kant op. Sinds hij misschien een crush op haar had, reageerde hij bij alles wat ze deed. Butterstar beantwoorde de vraag van de poes en Lynxfang keek weer haar richting op. Ze wist nog niet veel van de dassen af, maar waarschuwden de katten ervoor. Apprentices mochten niet meer die kant opgaan en onervaren Warriors mochten ook niet met de Patrouilles meegaan die bij de grens van de Windclan liep. Toen hij zijn eigen naam hoorde verstarde hij kort. Samen met Snowkiller en Secretvoice moest hij ervoor zorgen dat de rest een beetje ervaring kreeg. Hij keek kort naar de andere twee katers. Snowkiller was niet zijn favourite, maar samenwerken voor de clan kon nog wel. Hij knikte naar Butterstar.


[RC Event] You have an question? Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
[RC Event] You have an question? I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
[RC Event] You have an question? NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: [RC Event] You have an question?   [RC Event] You have an question? Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 22:36

Ze knikte bij de woorden van de poes en liet haar kopje even wat zakken. Haar ogen richtte zich echter al snel terug op de leader, die nog steeds op dezelfde plek stond. Ze had niet echt een vraag, maar eerder een voorstel. "Butterstar," begon ze en richtte haar oortjes strak naar voren. "De laatste tijd zijn er veel jongere katten die blijkbaar niet alle regels kennen, de warrior code," Even liet ze haar blik naar de apprentices gaan en ook enkele jongere warriors. "Ik wil het graag op me nemen, om deze katten de code terug opnieuw bij te leren en om hen erop te wijzen als het nodig is." mauwde ze. Deze keer richtte ze haar blik strak op de leader. Sommige warriors hadden gewoon de fut niet om hun apprentices zulke details aan te leren. Bij hen ging het alleen maar om het vechten en om het jagen, maar de code was even belangrijk. Toen ze uitgesproken was, wenkte ze even wat twijfelend met haar ene oortje. Had ze hier wel goed aan gedaan? Ze liet de twijfel direct verdwijnen en maakte plaats voor een vastberaden blik.


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
[RC Event] You have an question? DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: [RC Event] You have an question?   [RC Event] You have an question? Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 22:46

Hoewel hij nogsteeds niet vaak in het kamp was merkte hij wel aan zichzelf dat hij er vaker, en ook vaker in de beurt van rondzwierf. Ergens wist hij wel dat het waarschijnlijk kwam door de poes die daar ook vaak rondzwierf, dat moest wel. Maar toegeven zou hij het nog niet, hij had nog altijd niemand nodig. Kort zochten zijn appelgroene ogen rond of hij de poes misschien ergens zag zitten. Toen dit echter niet het geval was krulde hij zijn volle staart om zijn twee voorpoten en sloot hij zijn ogen. Zijn oren draaide naar achter om het geluid van de clan om hem heen een beetje verzachten. Zoals hij vrijwel altijd deed was hij de hele nacht wakker geweest, het nieuwe was dat hij de dag ervoor en nu ook wakker was. Hij geeuwde even breed voor zijn kop wat lager ging hangen gezien hij langzaam weg dommelde in een slaap. Maar voor de slaap hem geheel te pakken had kwam er een stem op. Zijn oren draaide er onbewust naartoe en langzaam keek hij op. Daar was ze dan, de poes die ervoor zorgde dat hij hier zo vaak was. Voor een aantal seconde staarde hij enkel naar haar zonder dat haar woorden echt binnen kwamen. Elke keer moest hij even twee keer kijken, ze leek elke keer mooier te worden. Hij gromde kort en schudde zijn kop hard. Ze was de leidster, ze was aan het woord, ze had waarschijnlijk iets belangrijks gezien ze de hele clan riep. Hij knikte bij de opdracht die hij kreeg, andere warriors leren hoe ze dassen moesten verjagen, dat moest nog wel lukken. Hij bleef haar rustig aankijken terwijl hij al behoorlijk dichtbij de rots zat. Kort keek hij om zich heen. 'De echte vraag is waarom jij mijn verdomde partner nog niet bent' mompelde hij zacht genoeg voor alleen hem om te horen, misschien zij ook ookal hoopte hij ergens van niet. Wacht, wat had hij nou net gezegd.


[RC Event] You have an question? 2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
[RC Event] You have an question? XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: [RC Event] You have an question?   [RC Event] You have an question? Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 23:14




BUTTERSTAR

In stilte knikte ze naar de warriors die ze had uitgekozen en glimlachte wetend dat ze een goede keuze had gemaakt. Alle drie vertrouwde ze met haar leven dat was iets dat niemand zou kunnen ontkennen dus ze wist dat de drie katers er voor zouden kunnen zorgen dat Riverclan goed beschermd zou zijn. Haar ogen verlieten Lynxfang en ze keek naar Silvercloud die opnieuw sprak. Haar vraag verrastte Butterstar een beetje maar een glimlach vormde zich breed rond haar lippen. "Dat is een zeer belangrijke taak die inderdaad bijgebracht moet worden aan kittens en jongere apprentices. Een taak die ik aan niemand liever dan jou over zou laten Silvercloud. Ga je gang, maar vergeet je warrior taken niet, deze zijn net zo belangrijk. Kijk of je apprentices mee kan nemen op patrols en hunts om deze twee dingen samen te voegen zodat je je tijd optimaal benut." Met een knikje van haar hoofd verliet ze haar blik en keek even rond naar de katten. De stem van Secretvoice kwam nauwelijks binnen bij haar maar net genoeg om haar hart even te laten stilstaan en haar gehele lichaam schoot in de stress terwijl ze hem aanstaarde. Langzaam opende ze haar mond en sloot die weer niet wetend wat ze moest reageren. "S..secretvoice wat." Mompelde ze. "Ik.. denk dat we dat even in prive moeten bespreken.." Mompelde ze met een dikke stem nogsteeds met wijd opengesperde ogen niet begrijpend wat er zo juist was gebeurd en een warmte die haar gehele lichaam over aan het nemen was. Hij.. haar partner..
Words: x ||Tag: Silvercloud & Secretvoice|| Note: x




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
[RC Event] You have an question? DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: [RC Event] You have an question?   [RC Event] You have an question? Icon_minitimewo 11 maa 2015 - 23:09


Een lichte zucht gleed over zijn lippen voor hij naar de grond keek, hij had elke kop van de kring katten nu zeker wel 3 keer gezien, allen hadden ze het niet gehoord, maar hij zou haar niet aankijken, zeker niet nu na wat hij gezegd had. In zijn ooghoeken zag hij echter wel al haar bewegingen vaag. Hij zag dat ze haar blauwe ogen wijd open had en dat haar bek open hing maar hij zag niet welke blik er in die ogen lag of hoe ze ermee omging. Echter was het wel genoeg om aan hem duidelijk te maken dat ze hem zeker wel gehoord had. Het was even stil voor ze zijn naam uitsprak met een stotter. Haar stem was dik wat hem ergens alleen maar verwarde. Hij schudde kort zijn kop na haar woorden en stond op uit zijn zittende houding. "Nee hoor Butter, dat hoeft niet" mompelde hij zacht voor hij zich langs de steeds drukker wordende groep drong en zich op zijn vertrouwde plekje in de shaduwen oprolde. Hij keek haar nogsteeds voor geen moment aan voor hij vermoeid zijn ogen sloot, en binnen een paar seconde was hij dus ook in slaap gevallen.


[RC Event] You have an question? 2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
[RC Event] You have an question? NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: [RC Event] You have an question?   [RC Event] You have an question? Icon_minitimedo 12 maa 2015 - 10:19

"Dat is een zeer belangrijke taak die inderdaad bijgebracht moet worden aan kittens en jongere apprentices. Een taak die ik aan niemand liever dan jou over zou laten Silvercloud. Ga je gang, maar vergeet je warrior taken niet, deze zijn net zo belangrijk. Kijk of je apprentices mee kan nemen op patrols en hunts om deze twee dingen samen te voegen zodat je je tijd optimaal benut." De poes luisterde in stilte naar wat haar leader over haar voorstel te zeggen had en knikte bij de laatste opmerking van de poes. "Ik zal vanavond nog op hunt patrouille vertrekken en neem wel enkele apprenttices met me mee." zei ze met een knikte en draaide haar kopje even zijdelings om toen een kater plots sprak. Het was Secretvoice, een kater die ze de afgelopen tijd niet veel meer had gezien. Had ze hem nu goed verstaan? Ze wendde haar blik naar de leader en zag dat ze even hard geschrokken als was als haar. Een geamuseerde grijns verscheen op haar snoet toen de leader haar stem plots zo onzeker overkwam. Well, dit was interresant.


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[RC Event] You have an question?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: