The quick brown fox jumps over the lazy dog



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The quick brown fox jumps over the lazy dog

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Irresistible
Member
The quick brown fox jumps over the lazy dog DPKsfdL
Ez
172
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Centuries-old
Gender:
Rank:
Irresistible
BerichtOnderwerp: The quick brown fox jumps over the lazy dog   The quick brown fox jumps over the lazy dog Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 17:16


De kater duwde nog net het lichaam van een grijze rogue opzij, voor hij uit de schuur kroop, die tot een boer toebehoorde. De rogue was gewoon een kat die daar rond zwierf, zodat hij prooi zou vinden bij het hooi dat de boer daar in de schuur opstapelde. Irresistible wrong zich door een hek, en keek geïnteresseerd hoe een groot, zwart dier zich voortbewoog door de weide. Een paard, maar dat wist hij niet. Een andere beweging deed hem opkijken, en hij ag een Bloodclanner, die hij bij naam kende. "He, Brat!" riep hij haar toe.

+Brat
♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
The quick brown fox jumps over the lazy dog QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: The quick brown fox jumps over the lazy dog   The quick brown fox jumps over the lazy dog Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 18:15

Met rustige passen liep de rode tabby over het Rouge gebied heen,Wat ze hier deed wist ze zelf ook niet helemaal maar haar poten drachten haar hier,Kalm snoof de kattin in de lucht vage rouge sporen zuchtend keek ze naar haar donker rode hals band,Er zat nog niet veel tanden aan dat moest VERANDEREN! en snel,Langzaam draaiden haar oren en draaide haar kop iets trok haar aandacht al snel kwam de tabby bij een groot hek uit,Een groot zwart beest liep aan de andere kant met een sierlijk sprong sprong de poes op het hek, om het beest nog beter te kunnen zien vredig zat de kattin toe te kijken hoe het zwarte beest zich voort  bewegde, "Hey Brat" snel keek de rode tabby op,Al snel zag ze een witte kater 'Irre!' grijnsde ze,



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Irresistible
Member
The quick brown fox jumps over the lazy dog DPKsfdL
Ez
172
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Centuries-old
Gender:
Rank:
Irresistible
BerichtOnderwerp: Re: The quick brown fox jumps over the lazy dog   The quick brown fox jumps over the lazy dog Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 20:40

"Irre!" grijnsde de poes, en de sneeuwwitte kater maakte zich een weg naar haar toe. Hij ging naast haar zitten, en gaf haar een vriendelijke por. "En hoe gaat het met deze dame?" vroeg hij, met een grijns om zijn lippen. Brat was één van de enige Bloodclanners die hij echt mocht. Irresistible stak zijn kin even omhoog en krabde aan de grijze halsband rond zijn nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
The quick brown fox jumps over the lazy dog QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: The quick brown fox jumps over the lazy dog   The quick brown fox jumps over the lazy dog Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 20:56

de sneeuwwitte kater maakte zich een weg naar haar toe. Hij ging naast haar zitten, en gaf haar een vriendelijke por."En hoe gaat het met deze dame?" vroeg hij, met een grijns om zijn lippen. Zachtjes grinnikend gaf de poes hem een por terug 'Met deze Dame gaat alles prima,Thanks for asking and how is our...Gentleman doing?' ,Ze mocht Irreistibble wel hij was altijd vriendelijk tegen haar dus was zij vriendelijk tegen hem zo simpel was het,Irresistible stak zijn kin even omhoog en krabde aan de grijze halsband rond zijn nek. De poes keek hem aandachtig aan had hij ookal ladt van zijn halsband? Goed dan was ze blijkbaar niet de enige! 



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Irresistible
Member
The quick brown fox jumps over the lazy dog DPKsfdL
Ez
172
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Centuries-old
Gender:
Rank:
Irresistible
BerichtOnderwerp: Re: The quick brown fox jumps over the lazy dog   The quick brown fox jumps over the lazy dog Icon_minitimema 2 maa 2015 - 17:10


Grinnikend porde ze hem terug, en een glimlach vormde zich op zijn gelaat terwijl hij luisterde naar wat Brat antwoorde. 'Met deze Dame gaat alles prima,Thanks for asking and how is our...Gentleman doing?' Hij haalde nonchalant een schouder op. "Zoals gebruikelijk, zeker?" Het was een beetje een vals antwoord, want iedereen kon dat antwoord interpreteren op zijn of haar eigen manier. Als je niet wist dat Irre zich niet honderd procent thuisvoelde in de Bloodclan, kon je niet afleiden van zijn antwoord dat dat zo was. Hij keek naar Brat. "Wat brengt jou hier?"
♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
The quick brown fox jumps over the lazy dog QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: The quick brown fox jumps over the lazy dog   The quick brown fox jumps over the lazy dog Icon_minitimema 2 maa 2015 - 17:30

De sneeuw witte kater haalde nonchalant een schouder op. "Zoals gebruikelijk, zeker?" de poes knikte op katers worden,Met haar cyan blauwe ogen keek de poes aandachtig veder naar het zwarte beest die nog altijd binnen het hek rond liep,Ze had nog nooit zoon beest gezien even hield ze haar kopje scheef ze wasnieuwsgierig  naar het dier maar besloot om een andere keer op onderzoek uit te gaan, Ze wilden Irresistible niet achter laten ze was graag met hem,de kater keek haar aan"Wat brengt jou hier?" Brat wiebelden even met haar oren en keek terug naar de kater 'Ik kwam kijken naar het zwarte beest,ik heb nog nooit zoiets gezien jij?' 



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Irresistible
Member
The quick brown fox jumps over the lazy dog DPKsfdL
Ez
172
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Centuries-old
Gender:
Rank:
Irresistible
BerichtOnderwerp: Re: The quick brown fox jumps over the lazy dog   The quick brown fox jumps over the lazy dog Icon_minitimema 2 maa 2015 - 17:40


'Ik kwam kijken naar het zwarte beest,ik heb nog nooit zoiets gezien jij?' Hij keek van Brat naar het dier, en schudde zijn hoofd toen. "Is het niet ... Een paard?" Hij keek bedenkelijk. "Ik heb nog nooit zo'n dier gezien", gaf hij toe, en keek terug naar de poes naast zich. Hij had nog nooit zo'n zwart dier gezien, dus wist hij ook niet welk dier het was, maar hij gokte op een paard.
♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
The quick brown fox jumps over the lazy dog QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: The quick brown fox jumps over the lazy dog   The quick brown fox jumps over the lazy dog Icon_minitimema 2 maa 2015 - 17:55

"Is het niet ... Een paard?" Hij keek bedenkelijk.een paard daar had ze wel eens van gehoord maar of dit een 'Paard' was wist ze ook niet zeker,Het was wel een elegant dier en groot het kon haar makkelijk vertrappen maar het beest leek de twee katten niet op te merken."Ik heb nog nooit zo'n dier gezien" gaf Irrresistble toe langzaam bewoog de rode tabby zich dichter tegen de witte kater aan,'Oh well laten we het gewoon op paard houden,hey Irre wat do you think of bloodclan?' doordringend keek Brat hem aan wachtend op zijn antwoord.



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Irresistible
Member
The quick brown fox jumps over the lazy dog DPKsfdL
Ez
172
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Centuries-old
Gender:
Rank:
Irresistible
BerichtOnderwerp: Re: The quick brown fox jumps over the lazy dog   The quick brown fox jumps over the lazy dog Icon_minitimema 2 maa 2015 - 19:36


'Oh well laten we het gewoon op paard houden,hey Irre wat do you think of bloodclan?' De poes was korter komen zitten, en daardoor keek Irre weer op. Dat ze het bij paard hielden vond hij wel goed, maar haar vraag deed hem een beetje fronsen. "Hoef ik een mening te hebben over de clan die ik dien? Het zou niet geweldig slim zijn van mij om mijn mening over de clan te geven vermits dat tegen mij gebruikt kan worden", antwoorde hij, met een glimlach.
♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
The quick brown fox jumps over the lazy dog QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: The quick brown fox jumps over the lazy dog   The quick brown fox jumps over the lazy dog Icon_minitimema 2 maa 2015 - 19:49

"Hoef ik een mening te hebben over de clan die ik dien? Het zou niet geweldig slim zijn van mij om mijn mening over de clan te geven vermits dat tegen mij gebruikt kan worden", antwoorde hij, met een glimlach. zwijgend bleef brat hem aan kijken maar accepteerde zijn antwoord,Niet iedereen dacht het zelfde over Bc als zij ze moest er mee leren leven,'Snap ik' sprak de kattin kort af ,'Irre i whould never use you're word's against you trust me i won't' glimlachend keek ze de kater aan,Langzaam legte de kattin haar staart tussen hun tweeen in,Een koude bries waaide langs haar vacht heen het leek er maar op dat het steeds kouder begon te worden,misschien moest ze maar eens terug naar het kamp gaan....



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Irresistible
Member
The quick brown fox jumps over the lazy dog DPKsfdL
Ez
172
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Centuries-old
Gender:
Rank:
Irresistible
BerichtOnderwerp: Re: The quick brown fox jumps over the lazy dog   The quick brown fox jumps over the lazy dog Icon_minitimedi 3 maa 2015 - 17:56


De poes keek hem stil aan. "Snap ik'", zei ze kortaf, en Irre kromp een beetje in elkaar. Hij wou niet dat ze kwaad was op hem. 'Irre i whould never use you're word's against you trust me i won't' glimlachte ze, en de kater ging weer groter zitten. Ze legde haar staart tussen hen in, en Irre keek van haar weer naar het paard. "Van jou geloof ik dat nog wel, maar de hele Bloodclan zit vol verklikkers die Lítill met veel plezier vertellen wat ik denk."
♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
The quick brown fox jumps over the lazy dog QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: The quick brown fox jumps over the lazy dog   The quick brown fox jumps over the lazy dog Icon_minitimedi 3 maa 2015 - 18:41

 "Van jou geloof ik dat nog wel, maar de hele Bloodclan zit vol verklikkers die Lítill met veel plezier vertellen wat ik denk." sprak de sneeuw witte kater en keek van haar weer naar het paard.Even sloot de kattin haar ogen de wind waaide nog altijd door haar vacht heen,Een zacht warm briesje iets wat niet vaak voorkwam in Leaf-Bare.'Hehe i know what you mean,Dan krijg je er ook nog een hondetand voor,Pff soms lijkt het wel als of je beter kan zwijgen dan praten in Bloodclan..' Even werd de kattin stil haar clan betekende veel voor haar waarom zei ze dit?Omdat Irre...? Snel schudde brat die gedachten van zich af,,Waarom ze het zei was niet belangrijk het floepte er gewoon uit klaar,'I'ts a Beautiful day hm?'  ,
♥ Isa
 



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Irresistible
Member
The quick brown fox jumps over the lazy dog DPKsfdL
Ez
172
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Centuries-old
Gender:
Rank:
Irresistible
BerichtOnderwerp: Re: The quick brown fox jumps over the lazy dog   The quick brown fox jumps over the lazy dog Icon_minitimedi 3 maa 2015 - 19:50


'Hehe i know what you mean,Dan krijg je er ook nog een hondetand voor,Pff soms lijkt het wel als of je beter kan zwijgen dan praten in Bloodclan..' Hij knikte instemmend, met een kleine grijns. "Je hebt helemaal gelijk. Bloodclan is een valse clan", mopperde hij. Nu had hij toch zijn lening gegeven, maar niet zo uitgebreid als hij eigenlijk zou kunnen. 'I'ts a Beautiful day hm?' Irresistible knikte en glimlachte. "Inderdaad, leuk weertje ook, niet té koud maar wel mooi met het hele sneeuwtapijt hier." Hij keek naar haar. "De laatste tijd nog veel ruzie gehad met katten?" vroeg hij plagend, en stak zijn tong uit.
♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
The quick brown fox jumps over the lazy dog QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: The quick brown fox jumps over the lazy dog   The quick brown fox jumps over the lazy dog Icon_minitimedi 3 maa 2015 - 20:30

"Je hebt helemaal gelijk. Bloodclan is een valse clan", mopperde hij. grinnikend keek Brat de sneeuw witte kater aan,ook al wist de kattin dat het niet echt een grappige opmerking was kon ze het niet helpen om te grinniken, 'Mopperkont' zachtjew gaf de kattin hem een por,En grijnsde diep"Inderdaad, leuk weertje ook, niet té koud maar wel mooi met het hele sneeuwtapijt hier." Hij keek naar haar."De laatste tijd nog veel ruzie gehad met katten?" vroeg hij plagend, en stak zijn tong uit.Met een instemmende blik keek Brat Irresistible aan 'Inderdaad, ik? ruizie? HA niemand durft ruzie te maken met the great and powerfull Brat! and if they do..I'll kick there butt!' lachend gaf ze de kater nog een por en stak haar tong terug naar hem uit,Irre was leuk ze wist dat hij wel tegen een grapje kon.



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Irresistible
Member
The quick brown fox jumps over the lazy dog DPKsfdL
Ez
172
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Centuries-old
Gender:
Rank:
Irresistible
BerichtOnderwerp: Re: The quick brown fox jumps over the lazy dog   The quick brown fox jumps over the lazy dog Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 21:07


'Inderdaad, ik? ruizie? HA niemand durft ruzie te maken met the great and powerfull Brat! and if they do..I'll kick there butt!' Ze gaf hem een por en stak haar tong uit. Een grijns vormde zich op zijn gezicht en hij rolde met zijn ogen, als grap. "Ohja, helemaal hoor, Brat, de lieve, brave Brat die nooit een vlieg kwaad doet." Hij keek haar aan, en schudde lachend met zijn hoofd. "Tss, en nu serieus, hoeveel katten heb je de nek overgehaald dit keer? Zeven, acht?" Hij stak opnieuw plagend zijn tong uit.
♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
The quick brown fox jumps over the lazy dog QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: The quick brown fox jumps over the lazy dog   The quick brown fox jumps over the lazy dog Icon_minitimevr 13 maa 2015 - 17:07

  "Ohja, helemaal hoor, Brat, de lieve, brave Brat die nooit een vlieg kwaad doet." Hij keek haar aan, en schudde lachend met zijn hoofd.lachend schudde de poes haar hoofd, ze wist dat het niet was maar daarom was het ook een grapje,"Tss, en nu serieus, hoeveel katten heb je de nek overgehaald dit keer? Zeven, acht?" Hij stak opnieuw plagend zijn tong uit.de poes gaapte even maar draaide haar hoofd snel weer terug naar de kater en legde haar staard over haar voor poten'Weet ik niet ik kil waneer ik dat wil ik hou het niet bij' Brat haalde vervolgens haar schouders op,haar cyan blauwe ogenfocusteweer op her zwarte beest,'jij?' lachte ze plagerig . 
♥ Isa
 



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The quick brown fox jumps over the lazy dog
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: