Sinclaw x Silverstar(?) kittens



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sinclaw x Silverstar(?) kittens

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Sinclaw
Dark forest
Sinclaw x Silverstar(?) kittens Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Sinclaw x Silverstar(?) kittens   Sinclaw x Silverstar(?) kittens Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 20:15

OOOH SHIII


Sinclaw is zwanger en de vader lijkt Silverstar te zijn!
Nu ben ik op zoek naar twee super actieve kittens die uiteindelijk in Thunderclan zullen komen. Als je geïnteresseerd bent kun je je hier aanmelden. Wij hoeven geen grote aanmeldingen maar juist wel een goede motivatie.

Een van de kittens het liefst vernoemd naar Tallshadow Wink

Silverstar is absoluut NIET de vader!


Sinclaw x Silverstar(?) kittens CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
Sinclaw x Silverstar(?) kittens Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens   Sinclaw x Silverstar(?) kittens Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 20:28

ugh hier komt een aanmelding teveel leuke nestjes


General
Name:  Smokekit
Future Names:  Smokepaw, Smokeburn, Smokestar (?)
Nickname:  Smokey
Meaning name:  Smoke - Rook, Burn - Brandwond. Door alle zwarte vlekken op zijn vacht.
Age: Unborn
Gender:  Male
Lifestyle:  Clancat
Bloodline:  25% Thunderclan 25% Shadowclan en 50% Skyclan

Contacts/Relatives 
Mother:  Sinclaw
Father:  ?
Siblings:  Don't know yet
 
Outside
Body type:  Bit small
Fur Lenght:  Short
Fur Color:  Black 'nd white
Eye Color:  Yellow/green
Paws and nose:  Black
Scars:  -
Pic:
Smokekit:
Smokepaw:

Inside
Kitten
Personality: 
Dramaqueen, speels, voelt zich beter dan anderen, kan vaak onaardig uit de hoek komen.
Smokekit is een speelse kitten, die zich ver verheven voelt boven de andere kittens en dat kan hem wel is onaardig doen lijken. Toch is hij dat niet maar is hij gewoon niet goed in het beginnen van vriendschappen. Als hij eenmaal je vriend is kom je er niet meer onderuit en is hij een drukke dramaqueen waarvan je gewoon moet houden. Ook voelt hij zich dan niet meer verheven boven je en is hij een leuke vriend.
Likes:  Drama maken, ruzie maken, spelen.
Dislikes: Saaie kittens, regenachtige dagen.
- Rest komt in RPG ^^

Skills 
Hoe meer • hoe beter! (van Smokeburn)
Hunting: •••○○
Fighting: ••○○○
Climbing: •••○○
Swimming: ○○○○○
Running: •••••
 
 Me!
Name:  Loïs/Lolo
Age:   13 y/o
Ervaring:  Ik zit nu anderhalf jaar op Warrior Cats en heb daarvoor ook al ge-RPG'd.
Motivation:  Vind het een leuk 'mysterieus' idee en ik vind Sinclaw een leuke poes. Ik wil al best een tijdje een Thunderclan account, en als je het doet, waarom dan niet goed? Als kitten kan ze leuk opgroeien in de TC en zo, het lijkt me erg leuk om weer is een Thunderclanner te spelen!


Sinclaw x Silverstar(?) kittens 29429sk


Laatst aangepast door Foxpaw.. op wo 25 maa 2015 - 16:33; in totaal 12 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
StarClan
Sinclaw x Silverstar(?) kittens DPKsfdL
hannah
422
Actief
Everything is awesome

CAT'S PROFILE
Age: Died at 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whirlpool
BerichtOnderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens   Sinclaw x Silverstar(?) kittens Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 20:29

Toch niet, ik ben echt niet actief en Sin is te awesome om inactive kits de krijgen! xx


We look for stranger things
Sinclaw x Silverstar(?) kittens ZDBIjof
'cause that's just who we are


Laatst aangepast door Whirlpaw op zo 8 maa 2015 - 11:45; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokepaw'
Member
Sinclaw x Silverstar(?) kittens DPKsfdL
177
Actief
Smokepaw'
BerichtOnderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens   Sinclaw x Silverstar(?) kittens Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 20:31

Wuuuuuuuuuut XD

Ik ga me niet aanmelden, maar dit echt stalken, ik ben nieuwsgierig!




Sinclaw x Silverstar(?) kittens 2898riw
:;:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dancingdoe
Member
Sinclaw x Silverstar(?) kittens DPKsfdL
96
Actief

CAT'S PROFILE
Age: The moon has turned 16 times.
Gender:
Rank:
Dancingdoe
BerichtOnderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens   Sinclaw x Silverstar(?) kittens Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 20:41

General

Name: Tallkit
Future Names: Tallpaw, Tall?, Tallstar
Nickname: Wally Tally
Meaning name: Tall; groot Tallkit is vanaf de geboorte al een mooie grote kitten. Ook doet haar karakter heel soms denken aan Tallshadow.
Age: Unborn
Gender:  Female
Lifestyle: Clancat
Bloodline: Ehm...
Rank:Kitten
Future Ranks:Apprentice, Medicine Cat Apprentice*,Warrior, Elder*, Queen*, Medicine Cat*, Deputy*, Leader*
Previous Ranks: -
Mentor: -



Relatives
 
Mother: Sinclaw  
Father:  Dad?
Siblings:  Unknown

Contacts

None yet.


Outside

Body type: Large, and a strong building.
Fur Lenght: Short till halflong.
Fur Color: Grey and black
Eye Color:  Blue (can change with age)
Paws and nose: Black
Scars: uhm..
Photo:
Sinclaw x Silverstar(?) kittens 8vx56p

Inside

Characteristics: Jaloers, lief, lui, temperamentvol, strijdlustig, symphatiek, behulpzaam etc.
Definition:
Tallkit is een heel lieve kitten met een andere kant. Ze is erg lui aangelegd en zal dan ook haast alleen in de poten komen als haar sibling dat ook doet. Ze houdt niet van onrust en lawaai, en is snel jaloers. Vooral als haar sibling met andere kittens om gaat, uiteindelijk wordt er erg strijdlustig van en zal ze niet snel haar strijdbijl begraven. Dit kan in haar toekomst als Warrior voor problemen zorgen. Ze is erg temperamentvol dus als ze ergen geen zin in heeft is er geen enkele manier om het haar te laten doen. Toch is ze een erg symphatieke kattin die voor de zwakkere soms opkomt, zelfs als andere katten haar er dan voor uitlachen. Ook is ze erg beschermend naar haar sibling toe omdat het nou eenmaal haar familie is. Ze is erg behulpzaam naar haar vrienden en familie toe, als je haar eenmaal zo ver krijgt je in haar hart te laten sluiten zou ze je daar altijd houden.



Skills

~Hoe meer * hoe beter~

Hunting: *****

Fighting: ****

Climbing: ****

Swimming: *

Running: **

Me
Name: I am not using a name, just nickname me.
Ervaring: Ik heb al jaren lang ervaring, zo'n jaar of 4 aan RPG.
Motivation: Ik denk dat Tallkit in dit nestje veel avonturen kan meemaken. Ook houdt ik er van als een kitten geboren wordt in het nestje waar best wel een gemene kat hun ouder is of een andere kit gemeen is. Daarbij hoop ik een kans te krijgen om een kitten te spelen die halfclan is.


Laatst aangepast door Dancingdoe op ma 2 maa 2015 - 19:06; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfrost
Member
Sinclaw x Silverstar(?) kittens DPKsfdL
Do you really want to know? JK it's Emma
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Silverfrost
BerichtOnderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens   Sinclaw x Silverstar(?) kittens Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 21:02

Hier komt waarschijnlijk een aanmelding Very Happy


Sinclaw x Silverstar(?) kittens 2888lkg

Accountjes ^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
Colorpaw.
Member
Sinclaw x Silverstar(?) kittens DPKsfdL
x
48
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 jumping moons!!
Gender:
Rank:
Colorpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens   Sinclaw x Silverstar(?) kittens Icon_minitimema 2 maa 2015 - 19:03

Misschien ga ik me aanmelden c;


Sinclaw x Silverstar(?) kittens 2gsleko
Thymewillow||Colorpaw.
Sinclaw x Silverstar(?) kittens QHlocSinclaw x Silverstar(?) kittens EC1oSSinclaw x Silverstar(?) kittens HAIldSinclaw x Silverstar(?) kittens HXZCySinclaw x Silverstar(?) kittens 4zd7h
Terug naar boven Ga naar beneden
Waterdrop
Member
Sinclaw x Silverstar(?) kittens DPKsfdL
Kath
165
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons I'm on this planet they called earth
Gender:
Rank:
Waterdrop
BerichtOnderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens   Sinclaw x Silverstar(?) kittens Icon_minitimewo 4 maa 2015 - 16:06

Kan een grijze kitten...?

EDIT: Hier is mijn aanmelding, hij is volgens mij wel af zo c;

Thunderstone

-----------------------------------------------------------
General
----------------------------------------------------------

Name: Thunderkit -> Thunderstone
[Prefix:] Thunder omdat hij uiteindelijk een Thunderclanner wordt en dus vernoemt is naar de clan.
[Suffix:] Stone krijgt hij pas als hij warrior wordt, maar hij heeft het te danken aan het feit dat hij echt een dondersteen kan zijn, oftewel heel irritant en koppig. (zoals in een draak, of een boef if you know what I mean c;)
Future names: Thunderpaw, Thunderstone, ThunderStar(?)
Gender: Tomcat
Age: Unborn
Lifestyle: Clankat
Rank: Kitten
Future ranks: Apprentice, Warrior, Med. Cat App(?), Med. Cat(?)Deputy(?), Leader(?)
Sexuality: Hetero

-----------------------------------------------------------
Relatives
----------------------------------------------------------
Father: Uuh...
Mother: Sinclaw
Siblings: Unknown

-----------------------------------------------------------
Personality
----------------------------------------------------------
In summary: Behulpzaam, dapper, vriendelijk, geduldig, jaloers, koppig, eigen wil
Description: Thunderkit is een erg vriendelijke kater. Hij kan goed met andere opschieten en is altijd vriendelijk en behulpzaam. Over het algemeen is het echt een goedzak, vooral naar andere toe. Maar het nadeel is dat hij snel jaloers wordt. Of erg koppig kan zijn. Hij heeft zijn eigen wil en maakt zijn eigen regels en dit maakt hij vaak duidelijk. Hij gelooft wel in Starclan, maar zwaar gelovig is een groot woord. Zo af en toe overtreed hij dan de regels, maar hierbij probeert hij er wel voor te zorgen dat het niet ten koste gaat van een ander (denk aan eten eerder eten dan is toegestaan, iets wat hij niet zal doen omdat iemand anders het harder nodig zal hebben). Verder heeft hij wel respect voor andere en is hij niet zo egoïstisch als dat je zou denken.

----------------------------------------------------------

Look
----------------------------------------------------------
Eyes: ijsblauw
Fur color: Zwart met wit
Fur length: Kort
Body type: Normaal, niet te klein/groot voor zijn leeftijd. Daarnaast is hij slank gebouwd, niet stevig.
Paws and Nose: Roze
Markings: Geen
Picture:

----------------------------------------------------------

Skills
----------------------------------------------------------
Hunting: ☑☑☑☒☒
Fighting:☑☑☒☒☒
Swimming:☑☒☒☒☒
Speed:☑☑☑☑☑
Strength:☑☑☒☒☒
Climbing:☑☑☒☒☒

----------------------------------------------------------

About me
----------------------------------------------------------
Name:Kathleen aka Kath
Experience: Ik RPG nu 3,6 jaartjes
Motivation: Ik wil graag een kitten aanmaken waarvan die al familie heeft zodat er al een beetje een verhaallijn is. En familie is altijd handig c; Daarnaast heb ik van alle nestjes deze gekozen omdat er een karakter in mijn hoofd begon te vormen voor een kitten en ik hem het best bij dit nestje vond passen c:


Waterdrop~Ravi~Brightkit~Hunter~Shadepool
Sinclaw x Silverstar(?) kittens Mc7nty


Laatst aangepast door Waterdrop op wo 25 maa 2015 - 17:38; in totaal 10 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Sinclaw x Silverstar(?) kittens XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens   Sinclaw x Silverstar(?) kittens Icon_minitimewo 4 maa 2015 - 16:53

Yus, Hou maar aan dat de echte vader heel erg op Silverstar lijkt Smile



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
Sinclaw x Silverstar(?) kittens Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens   Sinclaw x Silverstar(?) kittens Icon_minitimewo 4 maa 2015 - 18:40

Oeps, vergeten een plaatje bij te voegen ~ Ga ik nog even erbij doen!


Sinclaw x Silverstar(?) kittens 29429sk
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfrost
Member
Sinclaw x Silverstar(?) kittens DPKsfdL
Do you really want to know? JK it's Emma
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Silverfrost
BerichtOnderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens   Sinclaw x Silverstar(?) kittens Icon_minitimedo 5 maa 2015 - 21:03

•Wolfmask•

•“All good things are wild and free.”•

Name: Wolfkit – Wolfpaw – Wolfmask – Wolfstar?
Rank: Kitten
Future ranks: Apprentice – Warrior – Med. Cat Apprentice? – Med. Cat? – Leader? – Elder?
Explanation name:
Wolf: Door zijn grijze haren deed hij een beetje aan een wolf denken toen hij geboren werd.
Mask: Dit slaat op zijn charmes en het goed zijn in het manipuleren van andere katten. Soms weet je niet zeker of hij zijn 'masker' op heeft.
Gender: Male
Age: Unborn
Clan: Thunderclan

Outside:

Hij is een smal gebouwde kat en heeft lichte grijze strepen, deze zullen feller worden naarmate hij ouder wordt, wel heeft hij een witte kin. Zijn ogen gaan van het kitten blauw naar groen. Zijn staar is niet uitzonderlijk lang, maar hij staat wel redelijk hoog op zijn poten. Dit maakt hem een snelle kat.

Wolfkit:

Wolfpaw:

Wolfmask:

Inside:

Short: Nieuwsgierig-Trots-Koppig-Leugenachtig-Arrogant-Loyaal- Charmeur-Kwaadaardig kantje

Dislikes: Geen aandacht krijgen – Luie katten

Likes: Nieuwe dingen – Respect krijgen

Wolf is een Trotse kater en heeft ook graag aandacht. Soms kan hij ontzettend Arrogant zijn en van een kleine leugen is hij ook niet vies. Hoewel hij soms een beetje Leugenachtig overkomt, is hij wel erg Loyaal, aan zijn vrienden, familie en clan. Nieuwe dingen ontdekken vindt hij geweldig, hij wil altijd weten hoe iets in elkaar zit en wordt vaak Nieuwsgierig genoemd. Als hij eenmaal iets in zijn hoofdje heeft, krijg je het er nogal moeilijk uit, erg Koppig dus. Hij haat het om Geen aandacht te krijgen en zal dan zorgen dat hij aandacht krijgt. Hij is een behoorlijke Charmeur en kan de meeste katten zo om zijn poot winden. Hij vindt dat Luie katten niet goed zijn voor de clan, want hij wil namelijk een sterke clan. Hij staat graag hoog in aanzien en vindt het super als hij het Respect krijgt dat hij volgens zichzelf verdient. Maar als je hem boos maakt heb je problemen, als hij kwaad wordt neemt zijn woede de overhand. Hij zal sneller een ruzie oplossen met een gevecht dan met een woordenwisseling. Hij heeft een Kwaadaardig kantje en heeft vaak moeite met zijn woede in te houden. Toch betekent dit niet dat je zijn emoties kan zien, dat is juist het engste, van zijn gezicht is niks af te lezen. Vaak enkel een ijzige onverschilligheid.
(Wordt nog verder uitgewerkt in de RPG)
Skills

Hunting •••○○
Fighting ••••○
Running: ••••○
Social skilles •••••
Climbing ••○○○
Swimming •○○○○

About Me

Name: Emma
Rpg experience: een paar maandjes ^^ Maar ik heb ervaring met schrijven (Wattpad)
Motivation: Ik had een klein ideetje van deze kater in mijn hoofd, maar het was nog niet helemaal uitgewerkt en toen zag ik dit topic. Volgens mij past hij perfect in deze familie, en zeg nu zelf, een kitten met familie is toch altijd toffer dan een kitten alleen? Ik ben behoorlijk actief, alleen tijdens de examens natuurlijk wat minder. Ik vind het zo tof dat niet echt iemand weet wie de vader is van de kittens, al heb ik wel vermoedens. ^^ Hopelijk vind jij ook dat Wolf in het nestje past, want dat is natuurlijk het belangrijkste! Very Happy


Sinclaw x Silverstar(?) kittens 2888lkg

Accountjes ^^:


Laatst aangepast door Silverfrost op wo 18 maa 2015 - 14:44; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Sinclaw x Silverstar(?) kittens Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens   Sinclaw x Silverstar(?) kittens Icon_minitimedo 5 maa 2015 - 22:20

Check altijd of de namen nog kunnen! Wolfsong is al een bestaand account.


Sinclaw x Silverstar(?) kittens RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfrost
Member
Sinclaw x Silverstar(?) kittens DPKsfdL
Do you really want to know? JK it's Emma
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Silverfrost
BerichtOnderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens   Sinclaw x Silverstar(?) kittens Icon_minitimevr 6 maa 2015 - 16:21

@Firepaw ow sorry, dat wist ik niet! Ik zal hem dadelijk veranderen Very Happy


Sinclaw x Silverstar(?) kittens 2888lkg

Accountjes ^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Sinclaw x Silverstar(?) kittens XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens   Sinclaw x Silverstar(?) kittens Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 13:31

meer interesse?
Smile



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Mirrorpaw.
Member
Sinclaw x Silverstar(?) kittens DPKsfdL
» Mérann
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 6 Moons I saw the darkness falling, the moon appearing and the sun being forgotten in it's lonesome fight to rule
Gender:
Rank:
Mirrorpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens   Sinclaw x Silverstar(?) kittens Icon_minitimema 9 maa 2015 - 19:06

Sinclaw x Silverstar(?) kittens 2rcomlx

» G E N E R A L «
Full name; Bitterfray
Name; Bitterkit - Bitterpaw - Bitterstar (?)
Nicknames; x
Rank; Kitten
Clan; Thunderclan
Age; Not yet born
Gender; Female
Birthplace; Camp
Sexuality; Hetrosexual
Home place; Thunderclan


» O U T S I D E «

Build; Een kleine, wat pezig en mager gebouwd poesje
Fur; Verschillende kleuren grijs
Marks; Een wat donkerdere tekening op haar gezicht
Eyes; Grijsblauw
Pawpads and nose color; Zwart
Scars; Not yet


» I N S I D E «


Personality; Bitter is een opstandige kitten, ze is eigenwijs en zal niet snel doen wat een ander haar vraagt, tenzij ze hier zelf ook het nut van inziet. Ze heeft vaak een beetje een fronsend gezicht, wat extra benadrukt wordt door de donkere tekening in haar vacht. Dit was één van de redenen van haar naam. Ze is niet snel bang voor anderen, en wil het liefst zo snel mogelijk leren vechten. Ze is snel, maar voor de simpele spelletjes als kitten vaak te agressief. Diezelfde agressie maakt het haar ook moeilijk in haar sociale leven. Ze heeft de neiging om opmerkingen als een directe aanval te interpreteren, en is daarom vaak kortaf en onaardig. Toch bedoeld ze het niet slecht, en als ze je respecteert is ze een ontzettend loyale en trouwe poes, die simpelweg wat nors is en niet weet hoe ze haar gevoelens moet uitten.
Likes; Eerlijkheid, vechten, rennen, anderen observeren en luisteren naar verhalen
Dislikes; Leugens, politiek correcte antwoorden, strenge regels


» A B O U T - M E «
Name; Mérann
Age; 15
RPG experience; 3 jaar ongeveer, maar niet op deze site
Motivation; Ik heb jullie een beetje gestalkt en vond dit een awesome nestje voor Bitter :3 Ook de storyline er omheen, en de rest van de aanmeldingen.. Anyway, hopelijk wordt Bitter gekozen ^^

Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelnut
Member
Sinclaw x Silverstar(?) kittens DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!


CAT'S PROFILE
Age: 89moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens   Sinclaw x Silverstar(?) kittens Icon_minitimeza 14 maa 2015 - 20:30

Hier verschijnt vanavond nog een aanmelding ;D

TALLFRIGHT "It's more fun to be a pirate than to join the Navy."

GENERAL
Name: Tallkit
Future names: Tallpaw - Tallfright
Meaning:
Tall: Hij is vernoemd naar Tallshadow
Fright: Hij is dan wel een kleine rebel die voor niets terug deinst, toch is hij daar niet naar vernoemd. De naam 'Fright' heeft hij gekregen omdat men in Thunderclan vreest voor zijn toekomstige plannen. Zijn rebels karakter en het feit dat zijn moeder afkomstig is uit Shadowclan versterken dit gevoel alleen maar.
Former names: None
Gender: Male
Age: Unborn
Lifestyle: Clan-cat
Birthclan: Shadowclan territory
Clan: Thunderclan
Bloodline:t 25%Thunderclan + 25%Shadowclan + 50%Skyclan


CLAN INFORMATION
High ranks
Leader: Silverstar
Deputy: Snowdrop
Medicine cat: Jayfeather
Medicine cat apprentice: -

Mom: Sinclaw (SC)
Dad: Silverstar? (TC)


UITERLIJK
Fur color/print: Een grijs-witte vachtkleur. Zijn vachtlengte heeft hij van zijn moeder geërfd, de kleur heeft hij van zijn vaders kant geërfd.
Eye color:  Geel/oranjekleurig, zoals Sinclaw.
Pawprints: Roos/grijs
Build: Tall is een grote kater, al is zijn bouw wel slank en soepel gebouwd. Perfect dus om aanvallen te ontwijken en om zijn vechttechnieken te verbeteren.
Eén van de foto's:


INNERLIJK

As a kit:
Active, Tallkit is, zoals eender welke kitten, zeer actief. Alle nieuwe aspecten moeten verkend worden, de wereld om hem heen zal geen rust kennen als hij in de buurt is. De Queens van Thunderclan zullen zijn komst zeker niet positief opvangen. De enige reden dat hij niet altijd direct wordt gestraft, is omdat zijn vader de leader is, dat denken de meeste toch.
Dominant, Zijn activiteit neemt niet alleen een opgewekte kater met zich mee, maar laat ook zijn slechtere kant zien. Zijn Shadowclan afkomst is hier goed te zien. Hij terroriseert de Nursery en de kittens waarmee hij de den deelt. Tegen zijn siblings is hij wel iets milder, maar ook zij zullen zijn dominantie te zien krijgen.
Rough, Als de tijd van schijngevechten aanbreekt, word ook duidelijk dat hij een goede vechter gaat worden. Dit oefent hij door de andere kittens tegen de grond te werken, al dan niet ruig. Wie niet tegen zijn ruige spel kan, is in zijn ogen zwak en zal uiteindelijk ook zo behandelt worden.
As an apprentice:
Crafty, Tallpaw, zoals hij in zijn apprentice tijd genoemd zal worden, word behoorlijk sluw. Vaker sluipt hij het kamp uit en gaat hij alleen op pad. Wat hij dan precies doet, waar hij zijn tijd mee vervuld is voor iedereen onbekend. Andere apprentices kunnen wel eens een poot in hun gezicht verwachten als ze te nieuwsgierig worden naar wat hij doet.
Combative, Zijn vecht instinct is zeer groot, wat al duidelijk te zien is in zijn kitten tijd. Al vanaf het begin van zijn apprentice periode is hij zeer nieuwsgierig naar de vechttechnieken en de manieren om andere katten te verwonden en desnoods te doden. Iedere kat heeft nu eenmaal zijn interesses.
Bold, Tallpaw durft sneller de eerste stap te zetten in de onbekende werelden. Nieuwe dingen vallen bij hem altijd in de smaak. Op sociaal vlak is hij dan wel wat minder, maar waarom heb je dat ook nodig als je alleen maar bloed wilt zien?
As a warrior:
*Dit wordt bepaald door de rpg, door wat hij in zijn kitten/apprentice periode meemaakt.*
SKILLS
Jachttechnieken ◕◕◔◔◔
Vechttechnieken ◕◕◕◕◔
Snelheid&Behendigheid ◕◕◕◕◔
Doorzettingsvermogen ◕◕◕◕◕

Loyaal naar de clan toe ◕◕◔◔◔
Loyaal naar familie toe ◕◕◕◕◕

Meer , des te beter

ME
Name: Yanthe
Age: 17
Rpg ervaring: 6jaar
Andere chars: Hazelpaw,, Lizardkit, Barkpaw, Vinal,...
Actief?: Ik ben elke dag online, al kan ik voor school wel eens een dagje verdwijnen.
Motivatie: Ik heb al een tijdje het plan om een nieuwe kitten aan te maken/aan te melden. En wat is er beter dan familie en een mysterieuze achtergrond voor een nieuwe kitten. Beide aspecten nemen direct een heleboel inspiratie met zich mee, iets wat belangrijk is om een account actief te houden. Langs de andere kant ben ik ook heel enthousiast, juist omdat er een heel mysterie rond zit. Het leven van de kitten is niet direct vanaf het begin uitgestippeld, wat het altijd leuker maakt om te posten. Ik zou het echt geweldig vinden moest ik gekozen worden.



Sinclaw x Silverstar(?) kittens B8m06IM
I'm thє king of my own land.
Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd.

Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє!
Now and forєvєr, I'm your king!


Thєmє

.:


Laatst aangepast door Hazelpaw, op wo 25 maa 2015 - 17:06; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfrost
Member
Sinclaw x Silverstar(?) kittens DPKsfdL
Do you really want to know? JK it's Emma
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Silverfrost
BerichtOnderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens   Sinclaw x Silverstar(?) kittens Icon_minitimewo 18 maa 2015 - 14:45

Wolfmask is een beetje aangepast Very Happy Gewoon als je dat wou weten Smile


Sinclaw x Silverstar(?) kittens 2888lkg

Accountjes ^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Sinclaw x Silverstar(?) kittens XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens   Sinclaw x Silverstar(?) kittens Icon_minitimevr 20 maa 2015 - 17:48

Nog meer aanmeldingen? Anders gaan Maaike en ik binnenkort overleggen :')



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Sinclaw x Silverstar(?) kittens UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens   Sinclaw x Silverstar(?) kittens Icon_minitimeza 21 maa 2015 - 19:39

Ik wil even zeggen dat ik bezig was met een aanmelding, maar omdat ik vandaag jarig ben heb ik geen tijd gevonden om verder te werken :'D Morgen zal ik 'm wss plaatsen <'3


Sinclaw x Silverstar(?) kittens SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlepaw.
Member
Sinclaw x Silverstar(?) kittens DPKsfdL
269
Actief
Littlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Sinclaw x Silverstar(?) kittens   Sinclaw x Silverstar(?) kittens Icon_minitimezo 22 maa 2015 - 10:20

Sinclaw x Silverstar(?) kittens Avotp3
Motivatie & inleiding; Ik moet eerlijk toegeven dat ik de laatste tijd niet zo actief ben geweest op Warrior Cats en daarom ook niet heel veel heb meegekregen van de Sin & Silver roddel. Maar ik wil nu graag weer volop actief worden en welke manier is daar nou beter voor dan een nieuw fris accountje? Ik heb nu alleen Littlepaw dus er kan echt nog wel een nieuw account bij! Ik vind het altijd super leuk om een account in een nestje te hebben, vooral omdat dat zo'n goede motivatie is om je karakter actief te houden. Er was deze dagen natuurlijk veel keuze qua nestjes. Ik heb uiteindelijk voor deze gekozen omdat ik Sin gewoon super awesome vind, net zoals de roddel, love it <3

Eerst was ik nog een beetje aan het twijfelen of ik een Tallkit zou aanmelden, maar ik heb dat toch niet gedaan. Ik ben voor Charkit gegaan, omdat ik haar al een tijdje in mijn hoofd had zitten en ik veel inspiratie voor haar heb. Dat vind ik belangrijker dan dat ik het account Tall zou noemen om misschien eerder te worden gekozen.

En ja ja, mijn zoveelste female karaktertje in de Thunderclan, ik weet het, niet heel origineel in mijn geval. Maar ik weet gewoon van mezelf dat ik female karakters veel makkelijker vind om te bespelen dan male katten. En weer thunderclan is een beetje toeval in dit geval en het maakt me ook helemaal niet uit. Daarnaast heeft Charkit weer een heel ander karakter dan de meeste karakters die ik heb gehad.

Ik wil Charkit zoveel mogelijk gaan uitwerken in de RPG. Ik neem daarom qua karakter alleen maar een paar basispunten waar ik me aan moet houden en wil het verder lekker door de RPG laten leiden. Dat vind ik toch wel een stuk leuker dan dat ik me aan een strak schema hou. Vandaar ook dat ik van plan ben voor haar geen verhaallijnen en dat soort dingen te plannen.

Ik heb nu al heel veel inspiratie voor dit meisje en hoop heel erg om binnenkort met haar te kunnen posten!

[ Edit ] Oei oei, helemaal vergeten om mezelf voor te stellen! Hopelijk ben ik nog niet te laat.
Ik ben Isa, maar je mag me ook Sia noemen, aangezien er hier op WC meerdere Isa's rondlopen en het dan minder verwarrend is. Ik heb nu alleen Littlepaw, maar ik was ook een hele tijd actief op andere accounts waaronder Softvoice. Verder ben ik 14 jaar oud en zit in 3 gymnasium. Ik heb ongeveer 3 jaar RPG ervaring, niet alleen hier maar ook op veel andere sites.

Dat was het wel weer,

xx Isa
----------------------------------------------------------------------------
Name: Charkit
Warrior name: Charmoon? Chartalon? Charcoal? [ Unknown ]
Nicknames: Char,
Reason name: Het lijkt een beetje alsof het zwarte gedeelte van haar vacht over het witte gedeelte is gegaan en het dus is "verkoolt".
Gender: Female
Age: Unborn
Orientation: Unknown

Parents: Sinclaw & Silverstar??
Siblings: Komen ~
Partner: Love is a game, wanna play?

Outside: Charkit is een relatief lang poesje, ze steekt een stukje boven haar leeftijdsgenootjes uit. Ze is mager - net zoals de meeste clankatten - maar dat wordt verdoezeld door haar redelijke dikke, zwart witte vacht. Het merendeel van haar vachtje is wit, maar ook de zwarte vlekken zijn zeker niet te missen. Haar oogjes zijn als kitten helder blauw maar worden naarmate ze wat ouder is steeds minder opvallend. Alles samen maakt haar zeker niet onknap.

Inside: Sterk - Vol zelfvertrouwen - Trouw - Volwassen
Charkit is een poes met een sterke persoonlijkheid. Ze kan tegenslagen goed verwerken en houdt zich altijd groot. Een van haar grootste kwaliteiten is dat ze situaties en andere katten altijd goed kan inschatten.

Ze heeft relatief veel zelfvertrouwen, maar houdt er niet zo van om in de spotlights te staan. Ze is geen opschepper of uitslover.

Soms komt ze wat arrogant over, maar het is nooit zo bedoelt. Ze wil altijd het beste voor andere en voor haar clan. Ook zou ze nooit zomaar de warrior code overtreden of haar clan verraden, er moet dan wel echt een hele goede reden zijn! Maar dat komt niet alleen maar omdat ze trouw is, maar ook omdat ze gewoon geen avontuurlijk type is. Ze heeft totaal geen behoefte aan het ontdekken van de rest van de wereld en is eigenlijk wel tevreden met wat ze heeft.

Skills: Ze heeft weinig spiermassa, maar is door haar lengte erg snel en heeft ook een goede conditie. Ze weet goed wat haar sterke kanten zijn en maakt daar gebruik van.

Hoe meer bolletjes hoe beter. (max 5)
Zicht: •••
Reuk: ••••
Gehoor: •••••
Jagen: •••
Vechten: ••
Behendigheid: •••
Reactievermogen: ••••
Snelheid & conditie: ••••
Zwemmen: x

- Geschiedenis en contacten worden pas toegevoegd als ze die ook heeft. -


“A person’s heart doesn’t always go the way you want it to.”
Sinclaw x Silverstar(?) kittens 6cRB3v6


Laatst aangepast door Littlepaw. op ma 23 maa 2015 - 17:23; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sinclaw x Silverstar(?) kittens
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: