Scarkit, why don't you join? - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Scarkit, why don't you join?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Windflame
Member
Scarkit, why don't you join? - Pagina 2 DPKsfdL
262

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender:
Rank:
Windflame
BerichtOnderwerp: Re: Scarkit, why don't you join?   Scarkit, why don't you join? - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 jun 2011 - 19:26

Windflame was nog altijd aan het nadenken, eigenlijk leek het haar geen goed idee om Windkit nu mee te nemen. Ze ademde even diep in en zwaaide met haar staart. ''Ik hoop zo dat we geen gevaren tegen komen!'' Scarkit was duidelijk heel blij, en toch moest ze slecht nieuws brengen. '' Luister,'' begon ze te spreken. '' Ik heb nog eens nagedacht, en Windkit, Jij mag een aandere keer met me mee. Ik vind je nu nog te jong als ik eerlijk moet zijn. en als we wel in de problemen komen, kan ik niet en jou dragen en vechten tegelijk.'' Ze zuchtte even, nou dat was er dan uit. Ze wist dat dit teleurstellend was voor haar dochter, maar ook zij moest begrijpen dat dit alleen voor haar veiligheid was. Ze keek naar Scarkit. '' Jij mag nu wel mee, als je nog wil. Jij kunt zelf lopen en dus kan ik je beschermen,'' mauwde ze zacht en keek hem recht aan. Meteen daarna keek ze naar buiten, door de ingang van de Nursery. Ze wiebelde even met haar oren en nam opnieuw een hap en binnen een korte tijd was het konijn op en stond Windflame op. Ze rekte zich langzaam uit en keek even rond naar de andere queens in de Nursery. De meeste lagen nog te slapen, maat zodra ze wakker werden konden ze wel voor haar kroost zorgen. Ze hoopte dat ze zich niet in de problemen zou werken met hun kittenstreken.



[als jij nog een keer reageert open ik een topic bij vierboom]


Lolly's zijn gigantisch lekker ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarface
Member
Scarkit, why don't you join? - Pagina 2 DPKsfdL
228

CAT'S PROFILE
Age: 21 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Scarface
BerichtOnderwerp: Re: Scarkit, why don't you join?   Scarkit, why don't you join? - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 jun 2011 - 22:14

Windflame kwam met nog iets dat zelfs hij over het hoofd had gezien, maar ja hij was dan ook een kitten! SCarkit keek even teleurgestelt naar Windkit en hij voelde zich misselijk woren door wat haar moeder net gezegd had. 'Als ik leerling ben zal ik je een keertje naar vierboom meenemen!' Zei Scarkit plechtig en hij likte zijn adoptief zusje liefjes over haar wang en drukte zijn kopje daarna troostend tegen haar kopje. Darna stond hij op en liep aarzelend naar Windflame toe en keek nog even naar Windkit. Haar ogen waren treurig of leek dat maar zo? Ze zou het vast niet leuk vinden dat ze niet mee mocht en hij wel, maar als hij terug zou zijn dan zou Scarkit haar alles vertellen! Zijn blik ging weer naar voren en knikte naar Windflame en klom al vast de nursery uit en ging voor de ingang zitten wachten tot Windflame hem mee zou nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Scarkit, why don't you join?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Nursery-
Ga naar: