[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Whitelion
Dark forest
[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3   [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 15:23

Ik verklaar m'n aanmelding af c:


[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3   [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 18:52

Mijn aanmelding is ook af~!


[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3   [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 18:58

ik ga me niet aanmelden, maar ik ben nu wel officieel stalker van dit topic c:



[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3   [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 20:57

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪FURZEKIT▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪


◆                ◇                 ◆                ◇               ◆                 ◇               ◆                 ◇                            
GENERAL◆
         
◆ Names: Furzekit◆Furzepaw◇Furzefall◆Furzestar(?)
◆Gender: Male◆
◆Sexuality: Bisexuality◆
◆Age: Unborn◆
◆Birth Place:: Shadowclan Nursery◆
◆Mother: Dauntrose◆
◆Father: Ravenheart◆


•••Prefix::Furze=Gaspeldoorn. Op het moment van zijn geboorte lag er een gaspeldoorn gegroeid op de plek waar hij lag nadat hij was geboren. ◆

•••Suffix:: Eerst zijn blije,  positieve karakter naar een serieuze, donkere en gebroken houding ◆


◆Furzekit:: http://fabforgottennobility.tumblr.com/image/30100460860



◆           ◇           ◆           ◇             ◆             ◇             ◆              ◇              ◆               ◇                            
CLAN◆

◆Lifestyle: Clancat◆
◆Former lifestyle: -
◆Future lifestyle:◇Rogue(?)◆Kittypet(?)◇Bloodclan(?)◆Darkforest(?)◇
◆Rank: Kit◆
◆Former Rank: -
◆Future Rank:◇Apprentice◆Warrior◇Deputy(?)◆Leader(?)◇
◆Mentor:~
◆Apprentice:~
◆Bloodline: 100% Shadowclan

◆Clan: Shadowclan ◆
◆Leader: Shrewstar, My loyalty lays with her◆
◆Deputy: Innerghost, You are a strong deputy◆
◆Medicine cat: Acefray, Luckily we have you!◆
◆Medicine cat apprentice:~◆




◆           ◇             ◆            ◇              ◆           ◇           ◆             ◇               ◆              ◇                                        
APPEREANCE◆
                                                                             
◆  ◆
◆Furzekit heeft een pikzwarte vacht met blauwe ogen◆
◆Hij is een kleine kat, maar opzich gespierd en sterk.◆
◆Hij is sterk gebouwd waardoor hij goed kan jagen◆
◆Zijn helder blauwe ogen zijn opvallend◆
◆De kitten is vaak opgewonden en houd van grapjes maken. Maar dat veranderrd in zijn apprentice tijd wanneer er iets gebeurd.◆

Ik ga ook nog wat bedenken wat er met hem gebeurd wanneer hij apprentice word en helemaal gebroken word. Ik maak er dan ook wel een verhaallijn van.

◆          ◇            ◆            ◇             ◆             ◇                ◆                 ◇            ◆                                    


PERSONALITY◆
◆ KITTEN ◆
◆Als kitten is Furzekit altijd heel blij en positief. Hij kan goed vriendjes maken en is een grote kletskous. Hij is ook heel nieuwsgierig zoals de meeste andere kittens. Wat hem soms nog weleens in gevaar brengt, of buiten het kamp. Wat niet mag.
In het leven heeft hij veel pit. Veel energie en drukte heeft de kit. En later droomt hij ervan om de beste warrior ooit te worden.◆

◆         ◇          ◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇                        


APPRENTICE ◆
◆De apprentice tijd is de moeilijkste tijd uit zijn hele katten-leven. Tijdens zijn begin apprentice tijd gebeurd er iets vreselijks. Waardoor de kat een gebroken, donkere en serieuzere houding heeft gekregen wat hem totaal veranderd. Voor hem zijn grapjes geen bestaan meer. Af en toe nog wel. Maar meestal is hij te druk bezig met trainen. Om zijn doel te behalen en niet naar andere te kijken of te volgen. Gewoon zijn eigen pad doen, en zijn succes behalen. De wereld van de kat veranderd helemaal van een blije positieve drukke kit, naar een gebroken en donkere serieuze kat. Waar hij voor de rest van zijn leven mee blijft hangen. ◆

◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇                              

WARRIOR◆
◆De kat heeft leren om te gaan met zijn gebrokenheid. Maar dat lukt nooit helemaal en hij kan ook boos op zichzelf worden daardoor. Het is toch iets wat in hem zal rond blijven dwalen voor de rest van zijn kattenleven. De enige trots die hij nog heeft zijn zijn ouders en zijn succes die hij eindelijk behaald heeft. Keihard trainen, en het heeft hem goed geprijsd. Hij is een sterke warrior geworden.
Naarmate zijn oudheid word hij ook wijzer. Hij heeft van jongs af aan al veel geleerd van de grille kwade wereld waar hij in zit. Waarbij hij zelf ook een donkere houding van mee had gekregen. Als hij een andere clankat of rogue/bloodclanner tegenkomt snauwt hji die af of begint een gevecht. Hij zou nooit zijn eigen clan wat aandoen. Want het is wel een loyale kat.◆

◆SKILLS◆

◆Speed and agility■■■□□
◆Hunting ■■■■□
◆Climbing ■■■□□
◆ Fighting ■■■■□
◆Swimming ■□□□□
◆Fishing ■□□□□
◆Quality ears ■■■□□
◆Quality eyes ■■■□□
◆Quality nose ■■■■□

◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇                            

ME◆
◆Name: Max◆
◆Age: 14,5◆
◆RPG ervaring: 3 Jaar◆
◆Best known account: Narrowpaw◆
◆My accs: ◆Specklepaw◇Driftkit◆Narrowpaw◆
◆Motivatie:
Ik vind het altijd wel leuk een kitten te bespelen. Ik heb nu ook echt een goed gevoel bij deze. Ik weet ook gewoon al helemaal hoe zijn story zal zijn. Vooral ook als hij straks helemaal gebroken donker en serieus word.◆


Narrowpaw - Valiantpaw


Laatst aangepast door Narrowpaw op zo 8 maa 2015 - 21:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionstep
StarClan
[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Nala-nala-19486228-100-100
Kiek
244
Afwezig
I like the way your brain works, I like the way you try to run with the wolf pack when your legs are tired.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionstep
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3   [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 21:05

Aanmeldingen sluiten aankomend weekend!


[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 0V0T0ZLL_o[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 G3K5gZvO_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3   [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 21:16

Mijn aanmelding is klaar. c:


Narrowpaw - Valiantpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkpaw.
Member
[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 DPKsfdL
Do you really want to know? JK it's Emma
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Hawkpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3   [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Icon_minitimema 9 maa 2015 - 17:04

Mijne ook

Edit: Woops van account vergeten te wisselen, dus dit geldt voor de aanmelding van Silverfrost shizzle ;D Succes iedereen! 10 aanmeldingen en maar twee plaatsen! 0.0


[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 111kly9

Accountjes ^^:


Laatst aangepast door Hawkpaw. op ma 9 maa 2015 - 17:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3   [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Icon_minitimema 9 maa 2015 - 17:07

Drizzle is ook af <3
I love her, hopelijk wordt ze gekozen! Succes iedereen (ook al sluiten de aanmeldingen morgen pas)!


[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 EHnbxOu        0        [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Birdtalon
Member
[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 DPKsfdL
Jacqy
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ➢ 25 moons
Gender:
Rank:
Birdtalon
BerichtOnderwerp: Patchkit//Patchpaw//Patchflower   [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Icon_minitimema 9 maa 2015 - 19:10

General
Name:  Patchkit
Future Names:  Patchpaw, Patchflower, Patchstar.
Nickname:  Patchy
Meaning name:  Patch = lap(pen), ze heeft de calico vacht van haar moeder, Flower = bloem, Ze is erg slank en sierlijk
Age: Unborn
Gender:  Female
Sexuality:   Hehe you will see later
Lifestyle:  Clancat
Bloodline:  100% SC ( i think so?)

Family
Mother:  Dauntrose, I look so much like you! You are so beautifull and kind!!
Father:  Ravenheart, Im gonna make you so proud!
Siblings:  I can play with all of you!

Outside
Body type:  Small
Fur Lenght:  Medium
Fur Color:  Callico
Eye Color:   Light Green
Paws and nose:  Light salmon.
A picture of me when im Patchflower! ;3

[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 35a6m11

Inside
Kitten
Personality:
Ijdel, Ongeduldig, Trots, Speels.
Patchkit is een ijdel poesje, dat is ze al vanaf het moment dat ze haar ogen opende.
Verder is ze ook erg speels, ze dartelde als kitten ((Trouwens als apprentice ook)) altijd om haar vaders poten.
Ze is ook erg trots, daardoor zal ze soms overkomen als een arrogante en irritante poes.
Ook is ze erg ongeduldig, in het begin van haar tijd als apprentice spurtte ze altijd achter het prooi aan.
Likes: Schone vacht - Mom and Dad <3 - Kitten who can play with me!
Dislikes: Vieze vacht - Windclan - Dust
Later zal haar karakter wel wat veranderen door bepaalde dingen in haar leventje

Skills
Hoe meer • hoe beter! ••••• is maximaal
Hunting: •••
Fighting: ••••
Climbing: •••
Swimming: •
Running: •••••


[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 10xahkw

THE BOY NEVER CRIED AGAIN, AND HE NEVER FORGOT WHAT HE'D LEARNED:
"THAT TO LOVE IS TO DESTROY, AND THAT TO BE LOVED IS TO BE THE ONE DESTROYED."






Laatst aangepast door Birdtalon op di 10 maa 2015 - 19:33; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3   [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 19:01


[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 2mjxx4
Name: Thawkit - Thawpaw - Thawheart - Thawstar
Suffix: Thaw, omdat wanneer geboren wordt men hoopt dat deze zware bladkaal snel afgelopen is en de sneeuw zal dooien.
Prefix: Heart, omdat deze kater een puur hart heeft en nooit een ander kwaad zou willen doen.
Gender: Male
Bloodline: Pureblood ShadowClan

Clan: ShadowClan
Leader: Shrewstar
Deputy: Innerghost
Medicine cat: Acefray
Mentored by: -
Trained apprentices: -

Mother: Dauntrose
Father: Ravenheart
Sisters: Unknown
Brothers: Unknown
Adopted siblings: Blackpaw 'nd Direkit
Grandmothers: Baetlemess 'nd Innerghost
Grandfathers: Flowdark 'nd Flamepath
Aunts: Wagpaw, Aurynight, Russetfur Littlestream, Fawnstep, Frozenvoice
Uncles: Howlkit, Brokenhowl, Terrorpaw, Thornpaw
Nephews: Sliverkit
Nieces: Slatepaw, Roughpaw, Aurorapaw, Hailpaw, Stormkit, Icekit, Vixenkit

Outside: Thawkit zal later een grote, brede en vooral gespierde kater worden die alle bekende ShadowClan trekjes bezit. Brede poten, lange nagels en vlijmscherpe tandjes. Met zijn dikke, halflange, zwarte vacht en ijzig blauwe ogen wordt het hele beeld compleet gemaakt. Dit katertje zal in zijn kitten periode al een van de grotere kittens uit de nursery van ShadowClan zijn. Als hij eenmaal apprentice wordt zal zijn spiermassa zich razendsnel ontwikkelen. In het begin is hij kortharig, maar hoe ouder hij wordt hoe meer haar hij krijgt, zodat het halflang wordt. Omdat zijn vacht nogal dik en stug is houd dit gemakkelijk de kou buiten.

Inside: De eerste eigenschap die men zal ontdekken van hem, is dat hij de goedheid zelve is. Thawkit is een vreselijk behulpzaam katertje en absoluut het tegenovergestelde van wat zijn uiterlijk over je doet denken. Je kan hem wel zien als een vriendelijke reus - gezien hij groter is dan de meeste kittens en ook later een flinke kater zal worden. Ruzies is iets waar hij absoluut niet tegen kan, en gezien dat wel vaker gebeurd tussen kittens staat hij er altijd met zijn neus bovenop om het te sussen. Natuurlijk houd hij niet van onrecht, en als het nodig is zal hij wel een kant kunnen kiezen en voor deze opkomen. Zijn familie is ook belangrijk voor hem, deze staat bij hem op de eerste plaats. Ook vrienden staan heel hoog, en hij vindt het geweldig om deze te maken. Thawkit maakt snel vrienden omdat zijn sociale vaardigheden zich snel zullen ontwikkelen als hij eenmaal in contact komt met anderen. Als je dus eenmaal zijn vriend bent, dan kan je altijd rekenen op zijn hulp en steun wanneer dit nodig is, gezien Thaw alles voor zijn vrienden overheeft. Er zit werkelijk waar geen slecht in hem, maar zijn nieuwsgierigheid naar de buitenwereld kan wel eens een probleem worden. Ondanks dat hij een echte braverik is, interesseert hij zich in zaken waar de meeste ShadowClan katten liever niet over nadenken. Zo zou het dus zomaar kunnen dat hij later vrienden krijgt buiten zijn clan en niet bang zal zijn voor Twolegs.

Name: Daan // Daniëlle
Age: 14 // 21-03-2000
Accounts: Fawnstep // Sparrowfeather // Ivypaw
Motivation: Gosh, laat ik maar beginnen dat ik Ravenheart en Dauntrose echt een geweldig koppeltje vindt en enorm fan ben van beide accounts. Omdat ik weer terug actief wil worden en ik al een heel lange tijd geen kitten meer heb gespeeld leek dit mij een geweldige kans. Ik denk zeker wel dat ik genoeg inspiratie uit Thawkit kan halen. Dat omdat zijn familie geweldig is en ik enorm veel houd van zijn veel te lieve karakter. Het leek mij ook wel grappig om te zien hoe zo'n grote, logge kater eigenlijk een echte braverik is. Veel succes met kiezen in elk geval :'D


[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 SyMgVwe
Spoiler:


Laatst aangepast door Fawnstep op di 10 maa 2015 - 19:47; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
.Fallenkit
Member
[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 DPKsfdL
Me >3
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ϟ Unborn
Gender:
Rank:
.Fallenkit
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3   [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 19:28

Bedankt voor de aanmeldingen allemaal. Ik vind het nu al heel moeilijk.
Vergeet niet dat het aankomend weekend de aanmeldingen sluiten. ;3

@Daan;
Grandmothers: Flowdark 'nd Innerghost
Grandfathers: Beatlemess 'nd Flamepath
Aunts: Howlkit, Aurynight, Russetfur Littlestream, Fawnstep, Frozenvoice
Uncles: Wagpaw, Brokenhowl, Terrorpaw, Thornpaw
Allemaal omgekeerd ;3
(Wagpaw is een meisje. Howlkit een jongen. Flowdark is haar vader en Beatle is haar moeder) xxx


[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Azdnr7
Terug naar boven Ga naar beneden
Birdtalon
Member
[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 DPKsfdL
Jacqy
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ➢ 25 moons
Gender:
Rank:
Birdtalon
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3   [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 19:31

Patchkit is klaar ;3


[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 10xahkw

THE BOY NEVER CRIED AGAIN, AND HE NEVER FORGOT WHAT HE'D LEARNED:
"THAT TO LOVE IS TO DESTROY, AND THAT TO BE LOVED IS TO BE THE ONE DESTROYED."




Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3   [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 19:46

Haha echt weer iets voor mij om door de war te halen x'D In elk geval Thaw is klaar~


[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3   [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 maa 2015 - 16:47

De kittens zijn gekozen!

Het zijn geworden......

Kitten 1 wordt....:
Kitten 2 wordt....:

Voor iedereen die niet gekozen is, sorry. Maar er waren zoveel ontzettend leuke aanmeldingen en het kiezen was echt súperlastig! Dankjullie allemaal voor het meedoen!!
Het geboortetopic wordt binnenkort geopend!
Wees gerust, er gaan vast en zeker nog wel meer Daunt/Raven babies komen later ooit! c;


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3   [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 maa 2015 - 16:51

Gefeliciteerd iedereen c: Het wordt vast een tof nest ^^


[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 HxSLHVT
[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 A12SBeM[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 VoQ7r8e
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3   [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 maa 2015 - 16:52

Aw, jammer dat ik niet gekozen ben! Toch gefeliciteerd iedereen! <3


[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 29429sk


Laatst aangepast door Foxpaw.. op za 14 maa 2015 - 16:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3   [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 maa 2015 - 16:55

gefeliciteerd iedereen! c: 


[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse
Member
[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3   [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 maa 2015 - 16:55

Oh, jammer dat ik niet gekozen ben :c Gefeliciteerd iedereen! Very Happy (Ik moet echt eens leren om van account te wisselen ^^)


[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:


Laatst aangepast door Eclipse op za 14 maa 2015 - 16:58; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3   [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 maa 2015 - 16:57

Omg, echt super bedankt allebei <3
Ik zal haar zo snel mogelijk aanmaken ;D


[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowfeather
Elder
[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3   [GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 maa 2015 - 17:02

Amg super bedankt <'3
Ik ga Thaw meteen aanmaken!


Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT.
[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3 - Pagina 2 EXF9L8J
ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[GZ] Ravenheart x Dauntrose kittens! <3
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: