This is not my place



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 This is not my place

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Eclipse
Member
This is not my place DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: This is not my place   This is not my place Icon_minitimedi 3 maa 2015 - 18:03

Ze was 's ochtend opgestaan met een drang op op pad te gaan. Zonder het zelf te beseffen hadden haar poten haar naar het Windclan gebied gebracht. Pas toen ze de grens over was en ze de geur van de Windclanners rook had ze het door. Het was absoluut niet haar bedoeling om hier te komen. Ze wou de kater die ze hier had gezien zo snel mogelijk vergeten, hij had haar in verwarring gebracht. Het grootste deel van haar schreeuwde, ga weg! Ren nu het nog kan. Maar een kleine deel riep, misschien zie je hem weer, is dat niet wat je wilt? Ze stond te draaien bij de grens en ze wist niet wat ze moest doen. Ze nam een besluit en rende het gebied in, ze zou zorgen dat ze hem vergat en snel ook. Ze kwam langs velden en grote vlaktes, maar nergens zag ze haar vertrouwde bomen. Ze had ze nodig, als een vis het water nodig had. Ze moest zich ergens kunnen verstoppen, hoog en droog. In de verte zag ze een klein miezerig boompje, normaal had ze het zo voorbij gelopen, maar het was de enige boom in de omgeving. Met een snelle draf rende ze er op af. Ze schoot in de boom zonder dat iemand haar had gezien en bekeek het territorium. Ze snapte niet dat clankatten zich op één enkele plek konden blijven. Zij, daarin tegen, had altijd de drang op op tocht te gaan, om het zwarte beest in bedwang te kunnen houden.

[ Avec Windcall]


This is not my place 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aslan
Member
This is not my place 2nalb91
Luca
300
Actief
Things never happen the same way twice

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aslan
BerichtOnderwerp: Re: This is not my place   This is not my place Icon_minitimedi 3 maa 2015 - 19:25

De kater zat weer in zijn oude ritme, en was weer gewend geraakt aan vroeg opstaan, jagen, eten, slapen. Nu was het tijd voor jagen en hoorde je het doffe geluid van zijn poten die de koude grond raakte. Zijn groene ogen waren gefixeerd op een muisje dat weg sloop, precies wat hij wilde. Hij dook in elkaar en was klaar om te springen zodra het muisje stil stond om de lucht op te snuiven. Windcall volgde zijn voorbeeld en verstarde, wat hij rook bracht hem in de war. De geur van een poes die hij 3 dagen geleden ofzo had ontmoet en sinds dien niet helemaal uit zijn gedachte kreeg, sloop zijn neus binnen. Windcall wilde alsnog springen maar zag dat zijn prooi ervan door was. Foxdung!. Geirriteerd liep hij verder en vertrapte daarbij al het gras of bloemetjes die hij zag. Hij was de laatste tijd niet zichzelf, hij was iemand die hij normaal zou vermijden. Iemand die niet nuttig was voor de clan. Op een gegeven moment hield hij stil en deed de rode kater zijn bekje ietsjes open. De geur, die zachte zoete geur was nu erg sterk en leek van boven te komen. Hij keek om zich heen maar kon niks zien, een kleine teleurstelling schoot door zijn lijf, ergens diep van binnen had hij gehoopt de mooie zwarte vacht weer te zien. Hij wierp een blik omhoog en keek rechte in de licht groene ogen van de poes. Windcall glimlachte zonder dat hij er erg in had en ging recht zitten, zijn mooie rode staart om zijn poten gekruld. 'We meet again,' Miauwde hij 'gentle'


This is not my place Tumblr11
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse
Member
This is not my place DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: This is not my place   This is not my place Icon_minitimedi 3 maa 2015 - 19:47

Ze rook zijn geur al voor dat ze hem zag. Stiekem had ze gehoopt dat hij er niet zou zijn geweest, zodat ze verder kon met haar leven. Hij had het zijne zij het hare. Ook al had ze zijn geur eerder geroken, ze had hem wel al van ver zien komen. Ze bestudeerde hem, zag hoe zijn spieren bewogen onder zijn vacht. Ze zag hoe zijn helder groene ogen gefixeerd waren op een muis. Helaas had de muis haar ook geroken en was het weg gespurt. Toen had hij het geroken, ze zag de verwarring in zijn ogen. En ze genoot, ze vond het geweldig dat ze een sterke warrior zo in de war kon brengen. Lui ging ze liggen op de tak en haar poten en staart bungelde naar beneden. Het was vermakelijk hoe hij haar eerst niet vond. Toen zijn groene ogen de hare vonden, maakte haar hart een sprongetje. Hij glimlachte en ging zitten, Eclipse was niet van plan om haar positie te verlaten en keek hem vanuit de boom aan. "We meet again." Was het enige wat hij zei toen hij ging zitten. De kattin glimlachte, "Inderdaad, had je niet verwacht hé?" Miauwde ze speels.


This is not my place 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aslan
Member
This is not my place 2nalb91
Luca
300
Actief
Things never happen the same way twice

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aslan
BerichtOnderwerp: Re: This is not my place   This is not my place Icon_minitimedi 3 maa 2015 - 19:58

Hij zag hoe de kat het niet erg vond hem weer te zien, dat deed hem goed. Niet alleen zijn ego, maar hij wist dat hij die drie dagen hier naar uit had gekeken. "Inderdaad, had je niet verwacht hé?" Zijn zachte glimlach brak door en zijn groene ogen stonden warm. Hij had inderdaad niet gedacht haar weer te zien. De kater had geprobeerd haar uit zijn gedachte stroom te verwijderen, maar het was tevergeefs geweest. Hij had alleen maar gehoopt, en blijkbaar gaf Starclan hem voor een keer het voordeel. 'I didn't expect you, no. I guess you came to search for me?' miauwde hij net zo speels als zij had gedaan. Wat zij kon, kon hij ook. Windcall liep iets naar achteren en nam een aanloopje tot hij uiteindelijk sprong en een tak hoger terecht kwam dan de poes. Hij fixeerde zijn ogen op haar vacht en ging rustig liggen, genietend van het moment.


This is not my place Tumblr11
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse
Member
This is not my place DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: This is not my place   This is not my place Icon_minitimedi 3 maa 2015 - 21:24

"I didn't expect you, no. I guess you came to search for me?" De kater nam een aanloop en sprong lenig een tak boven haar. "You wish, ik had gewoon niks doen." Grinnikte Eclipse, ze had niet gelogen. Er was de laatste tijd helemaal niks te doen in haar gebied. Ze trok er steeds vaker op uit en ze wist dat vroeg of laat een andere kat haar geliefde boom zou inpikken. Maar voor nu zat ze goed. Ze draaide zich om en keek in zijn groenige ogen. Ze sprong tegen de boom en kroop op de tak net boven hem. Speels gaf ze hem een tik tegen zijn oren. Ze wist dat de kater niet zo hoog zou kunnen als haar, omdat zij lichter was onder al die zwarte vacht.


This is not my place 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aslan
Member
This is not my place 2nalb91
Luca
300
Actief
Things never happen the same way twice

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aslan
BerichtOnderwerp: Re: This is not my place   This is not my place Icon_minitimewo 4 maa 2015 - 16:23

"You wish, ik had gewoon niks doen." De kater rolde met zijn ogen en bekeek hoe ze een tak hoger sprong en vervolgens speels zijn oor aan tikte. Windcall keek omhoog en trok een wenkbrauw op, hij was nooit speels geweest dus ging hij er niet verder op in. Al genoot hij wel van haar aandacht. Hij keek hoe de wolkjes voorbij dreven en sprong toen met haast naar beneden. Wat was hij in godsnaam aan het doen? Een beetje praatjes houden met een rogue? Hij? Dat kon niet! Mocht niet! Hij keek naar Eclipse en zuchtte 'I think it's the best if you don't return to here or Windclan,' Hij moest zijn hoofd er bij houden en de zwarte glanzende vacht vergeten, wat wist hij ook van haar? Helemaal niks! Met een frons op zijn voorhoofd strompelde de rode kat weer terug de velden in. Ergens voelde het helemaal niet goed.

~Go after him! xD


This is not my place Tumblr11
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse
Member
This is not my place DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: This is not my place   This is not my place Icon_minitimewo 4 maa 2015 - 16:43

Plots sprong de rode kater de boom uit. "I think it's the best if you don't return to here or Windclan." Miauwde hij voor hij de velden in strompelde. Even bleef ze verdwaasd kijken, maar een grijns hing om haar lippen. Zo snel zou ze die kater niet laten weglopen, enkel zij zou zeggen wanneer het over was. En aan zijn houding te zien had hij zelf ook wel wat tegenstrijdige gevoelens. Ze wist niet wat er met haar was, normaal zou ze de kater gewoon met rust laten en verder gaan. Met een sierlijke sprong belande ze met haar pootjes op de grond. In stilte draafde ze hem achterna, zijn rode vacht viel redelijk op in de bruinige velden. Een glimlach sierde haar gelaat, ze schudde in stilte haar zwarte vacht uit en maakte zich klaar voor de sprong. De nacht zwarte kattin zette zich af met haar krachtige achterpoten en vloog door de lucht. Met een klein geluidje kwam ze op de kater neer, samen rolde ze door tot Eclipse weer boven op stond. "En waar denken wij naar toe te gaan?" Miauwde de kattin. Haar lichte oogjes twinkelde en ze kon haar lach moeilijk verbergen toen ze het verbaasde gezicht van de kater zag.

~She's on her way c:


This is not my place 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aslan
Member
This is not my place 2nalb91
Luca
300
Actief
Things never happen the same way twice

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aslan
BerichtOnderwerp: Re: This is not my place   This is not my place Icon_minitimewo 4 maa 2015 - 17:28

Voordat de kater snelheid kon maken om de spanning weg te rennen werd hij door een klap op zijn rug op de grond gesmeten. Een zwaard gewicht rolde hem om en uiteindelijk eindigde hij op zijn rug met de zwart kattin boven op hem. "En waar denken wij naar toe te gaan?" hij knipperde even voordat hij weer bij zinnen kwam. She is really something else huh? Een grijns sierde zijn rode snoet en duwde haar voorzichtig van hem af. 'I am going to fullfill my duty, my lady' Miauwde hij speels, meteen daarna sprong hij op har af en waren de rollen nu omgedraaid. Zijn sterke rode poten hielde haar op de grond en zijn staart veegde over de grond heen en weer. 'But I have to say, you got my interest.' Hij liet het gevoel het overnemen van zijn verstand, dit voelde beter. De kat wilde haar leren kennen, alles van haar weten. De twee hadden nauwelijks gesproken, elkaar nauwelijks gezien, maar er was zeker wat te merken. Een soort spanning, een niet vervelende spanning.


This is not my place Tumblr11
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse
Member
This is not my place DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: This is not my place   This is not my place Icon_minitimewo 4 maa 2015 - 19:16

"I am going to fullfill my duty, my lady." Miauwde de kater speels, het was de eerste keer dat ze zo'n toon hoorde bij de kater. Hij duwde haar lichtjes van zich af en door zijn manier van doen was ze even verward. Hij sprong op haar af en deze keer was het hij die haar op de grond gedrukt hield. Terwijl zijn sterke poten haar op de grond hielden miauwde hij: "But I have to say, you got my interest." Deze woorden deden de rogue glimlachen. "Tja, wat zal ik zeggen, ik ben onweerstaanbaar?" Grinnikte ze tegen de kater. Ze zette haar poten tegen zijn borstkas en duwde hem zachtjes van zich af. Haar verstand schreeuwde dat ze weg moest nu het nog kan, dat ze nooit met een clankat kon bevriend worden. Maar haar gevoel riep iets totaal anders en voor een keer zette ze haar verstand op nul. Ze keek in zijn groene ogen, zalig vond ze het om daarin te verdrinken. Ze verschoot van haar eigen gedachten en wou het snel wegduwen, dit was enkel als tijdverdrijf en om te spelen, toch? Natuurlijk was ze geïnteresseerd in de kater en voelde ze de spanning, maar ze kon het niks meer laten worden.


This is not my place 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aslan
Member
This is not my place 2nalb91
Luca
300
Actief
Things never happen the same way twice

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aslan
BerichtOnderwerp: Re: This is not my place   This is not my place Icon_minitimedo 5 maa 2015 - 22:22

Dus de poes vond zichzelf onweerstaanbaar, waarschijnlijk had ze al lang door dat er een spanning tussen hij twee hing. Een leuke bijna flirterige spanning. Hij grinnikte toen ze hem van haar af duwde en vervolgens naar zijn ogen bleef kijken. Met een bijna verlegen blik keek de kater terug. Het was stil, hij wist niks te zeggen en voelde zich kleine worden in haar bijzijn. Normaal had Windcall als een man terug gespaard, maar als hij dat bij haar deed werd hij alleen maar zenuwachtig. Iets wat hij liever niet voelde, gewoon omdat hij er bijna geen ervaring mee had. "Eclipse, tell me something about you," miauwde hij zacht, alsof woorden de onzichtbare lijn tussen hun zou kunnen breken. De rode kater ging zitten en legde zijn staart netjes over zijn poten heen. Hij mocht zich dan zenuwachtig voelen, hij had nog wel zijn status en eer.

~mobiel post, kunnen hier en daar wat foutjes in zitten


This is not my place Tumblr11
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse
Member
This is not my place DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: This is not my place   This is not my place Icon_minitimevr 6 maa 2015 - 7:25

Het was schattig om te zien hoe verlegen hij terug keek. Ze wist niet hoe, maar telkens als hij in haar ogen keek kwam er een glimlach op haar lippen en sloeg haar hart een slag over. "Eclipse, tell me something about you." Had de kater gevraagd voor hij ging zitten. Ze volgde zijn voorbeeld en ging tegenover hem zitten. "Wel, ik ben dus Eclipse. Ik ben een Rogue al zolang ik me kan herinneren en normaal ben ik absoluut niet zo vriendelijk." Haar laatste woorden waren meer gemurmel, ze was zachter geworden sinds ze Windcall had ontmoet en dat was niet goed, zeker niet goed. Een rogue moest sterk zijn, anders werden ze vernietigd door andere katten. Met een krop in haar keel wachtte ze af, heel haar wezen hoopte dat hij ook persoonelijke dingen zou vertellen. De drang om alles te weten te komen van hem was groot, te groot.

~ Ook een mobiele post, sorry voor de foutjes dus Very Happy


This is not my place 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aslan
Member
This is not my place 2nalb91
Luca
300
Actief
Things never happen the same way twice

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aslan
BerichtOnderwerp: Re: This is not my place   This is not my place Icon_minitimeza 7 maa 2015 - 13:34

"Wel, ik ben dus Eclipse. Ik ben een Rogue al zolang ik me kan herinneren en normaal ben ik absoluut niet zo vriendelijk." Haar woorden veraste hem niet, ze was een rogue en rogues waren meestal geen leuke kattinnen waarmee je zomaar een gesprekje begon. Hij knikte begrijpend keek even snel naar de blauwe lucht. De wolken waren langzaam verdwenen en de zon scheen neer op zijn rode vacht die nu wel leek te glimmen. Het was duidelijk beter weer dan hun ontmoeting. 'Well, I guess that, usually I am not attracted to a rogue,' Zijn gezicht bleef serieus terwijl hij het zorgeloos miauwde, alsof het niks was. Alsof dit niet het eerste probleem was op zijn lijstje. Windcall ontmoette haar ogen en bleef haar aankijken, zonder glimlach noch zonder boze blik. 'Were you born in rogue territory? Or?' Hij zou blij zijn als de kat oorspronkelijk uit een clan kwam, dan was het al minder een taboe dan het was.


This is not my place Tumblr11
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse
Member
This is not my place DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: This is not my place   This is not my place Icon_minitimeza 7 maa 2015 - 16:41

"Were you born in rogue territory? Or?" Had de kater gevraagd, ze slikte even. "Wel, mijn moeder was een clankat, maar mijn vader was een rogue." Zou ze hem haar hele verhaal toevertrouwen? Ze keek in zijn groene ogen en voor het eerst sinds tijden voelde ze zich onzeker, ze wist niet hoe hij erop zou reageren en twijfelde. Met een zucht nam ze haar beslissing, ze zou het ooit kwijt moeten aan iemand. "Mijn vader had mijn moeder verlaten toen ik nog maar pas geboren was. Hierdoor was ze een beetje doorgedraaid, maar ze hield van me met heel haar hart." Ze haperde even, alle herinneringen die ze zo zorgvuldig had weggestopt kwamen terug. Het schuldgevoel, de ruzie, de blik van haar vader. "Op een warme lentedag zou ik normaal met haar mee mogen gaan jagen, mijn eerste keer het kamp uit. Maar ik voelde me niet goed en besloot in het kamp te blijven. Dus ging ze alleen op pad." Tranen welde op in haar ogen en woest drukte ze haar ogen dicht om het teken van zwakte te verbergen. "Ze kwam langs het Thunderpath en dacht dat ze hém zag staan aan de overkant." Ze sprak het uit met zoveel ingehouden woede dat het nogal eng was. "Natuurlijk had hij het zo gepland, mijn moeder was roekeloos het pad overgestoken op het moment dat er een monster aankwam. Na haar dood werd ik uit de clan gegooid, het was altijd ik en mijn moeder tegen de rest.Nu ze er niet meer was om me te beschermen liet de clan me over aan de grillen van mijn vader." Er kwam een brok in haar keel, toen ze zich de lichte ogen van haar vader herinnerde. Ze stonden zo vol haat jegens haar en haar moeder, kwaad omdat hij met een lastpak was opgezadeld, kwaad op mijn moeder omdat ze haar op de wereld had gezet. Ze had zich nog nooit zo kwetsbaar opgesteld. "Hij was niet blij om me te zien, vaak liet hij me gewoon aan mijn lot over. Ik zie de teleurstelling in zijn ogen nog als hij terug kwam, teleurgesteld dat ik het weer een dag had overleefd. Mijn haat tegen hem groeide en ik werd groter, gevaarlijker." Een eenzame grijns kwam om haar lippen, weer kon ze zijn lichte ogen zien, dit keer vol paniek. "Op een dag hield ik het niet meer, hij had me voor de zoveelste keer verwond, dit keer zo erg, dat al mijn opgekropte gevoelens eruit kwamen. Ik draaide door en zag enkel nog voor me hoe ik hem zou vermoorden. Ik genoot van zijn dood, ik genoot ervan!" Haar stem was vol van afschuw, ze gruwelde van zichzelf om wat ze gedaan had. "Ik keek hem in zijn ogen toen hij stierf, om mijn moeder te wreken. Sindsdien ben ik alleen." Ze snapte volledig als de kater zich nu omdraaide en wegrende terug naar zijn geliefde clan, naar zijn thuis, waar hij hoort.

~5 keer opnieuw moeten beginnen om dat ik op de een-pagina-terug-knop drukte -.-*


This is not my place 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aslan
Member
This is not my place 2nalb91
Luca
300
Actief
Things never happen the same way twice

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aslan
BerichtOnderwerp: Re: This is not my place   This is not my place Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 10:29

De kat had niet verwacht een heel verhaal terug te krijgen, maar hij luisterde aandachtig en knikte soms als bevestiging. Toch was hij licht geschokt door haar verhaal, zeker toen hij zag hoeveel pijn het haar deed. Hij liep iets dichter bij en keek haar begrijpend aan, om zijn medeleven te tonen. "Ik keek hem in zijn ogen toen hij stierf, om mijn moeder te wreken. Sindsdien ben ik alleen." Windcall zuchtte en keek omhoog, voor de zoveelste keer. 'You've had a rough time, but remember that that is the past. You have had it, you are done with it.' miauwde hij kalm terwijl hij een lik over zijn poot raspte. Een ding wat de kater altijd deed in dit soort situaties, zichzelf wassen. 'You never know, I still have to get that time,' Grinnikte hij. Hij wilde haar opvrolijken, maar in zijn woorden zaten een kern van waarheid. De kater was er zeker van dat hij nog een moeilijke tijd zou moeten doorstaan, zoals elke kat een moeilijke tijd toe gewezen kreeg was de zijne nog niet gekomen.


This is not my place Tumblr11
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse
Member
This is not my place DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: This is not my place   This is not my place Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 11:19

De woorden van de kater zorgde voor een klein glimlachje. Hij zou eens moeten weten, natuurlijk was het verleden tijd, maar dat betekende niet dat ze er klaar mee was. Het monster dat ze die dag gemaakt had zat nog steeds in haar, vechtend om de overhand te krijgen. "Nu wil ik jou verhaal ook wel weten." Haar speelse toon was terug en de glinster in haar ogen verscheen weer. Voor nu lag het achter haar, voor nu zou ze er even niet aan denken.


This is not my place 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aslan
Member
This is not my place 2nalb91
Luca
300
Actief
Things never happen the same way twice

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aslan
BerichtOnderwerp: Re: This is not my place   This is not my place Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 19:49

"Nu wil ik jou verhaal ook wel weten." de kater grinnikte en haalde zijn brede schouders nonchalant op. 'What is there to know? I was born in a clan and I still live there,' Dit was alleen maar een deel van zijn 'verhaal' Niet dat hij veel te verbergen had. Vroeger had hij weleens gevochten met zijn clangenoten, gewoon omdat hij van vechten hield, maar naarmate hij ouder was geworden waren die buien vanzelf over gegaan. Het was echter een keer gebeurt dat hij echt iemand had verwond, een poes, dezelfde leeftijd als hij. Hierna had de kater besloten zich als een heer te gedragen, als een man. Gelukkig paste zijn karakter daar bij en was het niet al te moeilijk om die 'vechtbuien,' achter zich te laten. 'Ask me something and I will tell you, like what is my favorite food? It's hare by the way so you don't have to question that anymore,' Windcall snorde kort en trok speels een wenkbrauw op. Hij wilde haar best wat informatie geven, alles, helaas was de kater te lui voor het echte werk.


This is not my place Tumblr11
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse
Member
This is not my place DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: This is not my place   This is not my place Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 20:20

De kater wou duidelijk niks meer kwijt over zijn achtergrond, best. Maar ze mocht hem wel alles vragen, dat klonk verleidelijk. "Dus haas is je lievelingseten? Wat denk je over rogue's? Kittypets en clanners? Heb je ooit iets gedaan waar je je voor schaamde?" De nacht zwarte rogue vuurde de een na de andere vraag op hem af. Genietend wachtte ze op zijn antwoord, dit spelletje was toch wat moeilijker dan ze had verwacht.


This is not my place 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
This is not my place DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: This is not my place   This is not my place Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 20:30

"Dus haas is je lievelingseten? Wat denk je over rogue's? Kittypets en clanners? Heb je ooit iets gedaan waar je je voor schaamde?" Hij moest hardop lachen omdat de poes meteen met meerdere vragen aan kwam zetten. 'Wait, one question at a time. To be honest, I don't like rogues, I know they don't chose to live that way, well sometimes they do. But they are all so...annoying? I like kittypets, they are lazy and chose for the simple life. You can call them cowards, but I think it's only smart hm? Clanners? You mean like me? We are way to complex, way to much rules searching for territory while we forget the most important things in life. You can call us dumb.' miauwde hij achtereenvolgend terwijl zijn staart triomfantelijk over zijn poten hing. 'I once ate the the mouse of my brother. He kept it close to him as 'friend,' That mouse managed to life within our den for 6 moons...untill I ate it.' Hij gniffelde en dacht terug aan zijn broer die hem daarvoor volgens mij nog steeds niet vergeven had.

-kon geen accouint wisselen xD


This is not my place 50rtcm
Walnut:


Laatst aangepast door Walnutpaw op zo 8 maa 2015 - 20:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse
Member
This is not my place DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: This is not my place   This is not my place Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 20:37

"Wait, one question at a time. To be honest, I don't like rogues, I know they don't chose to live that way, well sometimes they do. But they are all so...annoying? I like kittypets, they are lazy and chose for the simple life. You can call them cowards, but I think it's only smart hm? Clanners? You mean like me? We are way to complex, way to much rules searching for territory while we forget the most important things in life. You can call us dumb." Ergens had hij wel gelijk, de meeste rogue waren alles behalve vriendelijk en normaal behoorde zij tot die rogue's. Maar ergens was het ook niet hun schuld, zij konden er toch ook niks aan doen dat een hard leven nu eenmaal een harde kat vraagt? "Oké over Rogue's heb je misschien wel gelijk, maar een hard leven vraagt nu eenmaal een harde kat. En sommige kittypets zijn wel oké, maar de meeste vind ik toch maar raar. Ik snap niet dat ze aan die monsters kunnen wennen?" "I once ate the the mouse of my brother. He kept it close to him as 'friend,' That mouse managed to life within our den for 6 moons...untill I ate it." Ze moest grinniken bij het verhaal, een kat en een muis, hoe toepasselijk. Net als een rogue en een clankat, fluisterde iets haar in. "Nu is het jouw beurt, vraag maar raak." Glimlachte de rogue, iets aan hem zorgde ervoor dat ze zich op haar gemak voelde. En dat was slecht, heel slecht, het zou de val alleen maar verharde als hij haar liet vallen.

~Maakt niet uit ^^


This is not my place 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aslan
Member
This is not my place 2nalb91
Luca
300
Actief
Things never happen the same way twice

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aslan
BerichtOnderwerp: Re: This is not my place   This is not my place Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 20:42

Hij begreep de rogues ook wel, zeker nu hij haar verhaal had gehoord, maar de meeste rogues waren alleen maar irritant. Als kleine vliegjes. "Nu is het jouw beurt, vraag maar raak." Een grijns verscheen op zijn snoet, iets wat niet vaak gebeurde. Maar bij haar leek zijn normaal zo saaie karakter opeen helemaal verlicht te worden. 'Did you ever fall in love?' Zijn vraag was scherp en gemeen. De spanning was te voelen tussen de twee, maar toch kon de kater het niet laten het te vragen. Hij was vooral nieuwsgierig, heel nieuwsgierig naar de katter die de aandacht van deze interessante poes hadden gekend.


This is not my place Tumblr11
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: This is not my place   This is not my place Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
This is not my place
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: