Some places can no longer be called home..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Some places can no longer be called home..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Northernlight
Member
Some places can no longer be called home.. DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Some places can no longer be called home..   Some places can no longer be called home.. Icon_minitimevr 6 maa 2015 - 23:11

Heey,

Meeste mensen zullen mij wel niet kennen of enkel van wat vluchtige momenten dat ik hier ben geweest of misschien van een meeting ooit. Nu vind ik het de tijd om voorgoed vaarwel te zeggen, ik heb hier eerder nooit een topic aangemaakt, enkel gezegd ik ga weg voor een tijdje ik kom wel weer terug. Maar gezien ik van mijzelf weet dat ik mentaal instabiel ben en de gehele omgeving hier niet gezond is voor mij, elke keer als ik kom kijken of het weer probeer zak ik weg in mijn depressie. Ik stop met Warrior Cats en ik ga 2 stappen vooruit ik probeer het weer en bam 3 stappen achteruit.
Ik wil enkel zeggen dat ik erg genoten heb van de tijd hier, het is gewoon dat het voor mij nu ten einde is. Er zijn mensen met problemen hier gelijkend aan de mijne die er zo open over zijn. Dat wat ik niet kan zijn en wil zijn dat  ik mij er aan erger.
Ook gezien de gehele oude garde al weg is, de mensen met wie ik werkelijk heb leren rpg'en zie ik geen uitdaging meer op deze site.
Dus om de keuze voor mijzelf te maken stop ik hier want dit is niet gezond voor mij en de omgeving om mij heen. Ik wil in ieder geval iedereen hier bedanken want ik heb een groot deel van mijn vrienden hier ontmoet. Ik ben nogal op mijzelf dus word je niet genoemd voel je niet beledigd ofzo.
Ik ben slecht in het uiten van mijn gevoelens jegens mensen maar de volgende zes mensen hebben veel voor mij gedaan, betekend en dat doen ze nog steeds. Moon, Iro, Julie, Tineke & Gaby . Hoewel ik de meeste van jullie niet dagelijks spreek jullie weten hoeveel en wat jullie voor mij betekenen
Dit zijn de mensen hier die het dichtste bij mij staan en dan hebben we onze lieve Babs, als een van de weinige mensen bleef je er werkelijk altijd voor mij zijn en daar ben ik je echt dankbaar voor. Geen idee of je zelf wel doorhebt wat voor een top meid je bent maar Smile
En dan de laatste shoutout is naar onze Wazoula, bedankt voor het mij altijd laten uitragen over dingen, mezelf laten zijn en gewoon een geweldig persoon zijn. Oh and mostly making me addicted to FF :p

Mocht je ooit met mij willen RPG'en ik ben te vinden op:
Warriordogs onder de 3 accounts:
– Absentstar, Northernpaw & Sleepingcurse

Starshine Academy onder de 3 accounts:
– Heidi, Miss Alylore & Gwendydd

Liefs,
Tessa,
May your story continue and let the words never stop flowing

:



Some places can no longer be called home.. Wq8T2nr
::


Laatst aangepast door Northernlight op wo 11 nov 2015 - 22:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Some places can no longer be called home.. DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Some places can no longer be called home..   Some places can no longer be called home.. Icon_minitimevr 6 maa 2015 - 23:14

Sweety
Ookal wist ik het al, ik zal je hier toch missen
Gelukkig ken ik je al 8 jaar en kan je altijd wel overal bereiken.
<3
Goodluck awesome chick <33




Some places can no longer be called home.. Vg7cih
Some places can no longer be called home.. U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Some places can no longer be called home.. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Some places can no longer be called home..   Some places can no longer be called home.. Icon_minitimevr 6 maa 2015 - 23:32

Het is al een stap om toe te kunnen geven dat iets niet goed voor je is, terwijl je er zelf misschien nog wel op wilt. Ik hoop dat het beter gaat in de toekomst, want dat is natuurlijk het belangrijkste. En ik kom je vast nog wel eens tegen op andere fora :3

Ps: als Fire lieveheersbeestjes tegenkomt denkt ze nog wel aan Moonkit xD


Some places can no longer be called home.. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Some places can no longer be called home.. E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Some places can no longer be called home..   Some places can no longer be called home.. Icon_minitimezo 15 maa 2015 - 14:13

Nee wacht even ik zie dit veel te laat D:
Tessa nee :cc
Tja, als het niet goed voor je is, heb je een slimme beslissing gemaakt.
Maar ik ga je heel erg missen Tessa, vooral de vijandigheid tussen Sleepingcurse en Snowwhite c:
dan voel ik me ook zo schuldig dat ik daar niet meer op heb gereageerd fml xD

Dag lieve Tessa c: Ik hoop je ooit nog ergens tegen te komen :3


Some places can no longer be called home.. 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Some places can no longer be called home..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: