Bloody nails



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Bloody nails

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Seven
Member
Bloody nails DPKsfdL
83
Actief
Seven
BerichtOnderwerp: Bloody nails   Bloody nails Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 8:26

De gestreepte kater keek met een trotse uitdrukking in zijn ogen naar zijn voorpoten, waar de restantan de raaf waarhij zich juist aan te goed had gedaan lagen. Seven had expres zijn voorpoten niet afgelikt, zodat er nog wat bloed aan zijn nagels hing, wat er volgens hem echt macho uit zag. Hij kon zich niet voorstellen dat hij zijn vangst op een grote, rottende berg moest gooien, zoals de andere clans deden. Hier was de regel duidelijk; als je niets kon vangen, of niemand wilde met je delen, ging je dood. Einde. Niet echt een leuk vooruitzicht voor wanneer je oud en vesleten bent, maar wat maakt het ook uit? Wat heb je nog aan je leven als je niet eens meer een vogel kunt vangen?

eerst Claw


Bloody nails 24fn0g3
Time is the only thing that lasts for ever
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Bloody nails Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Bloody nails   Bloody nails Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 9:07

Hij had toegekeken hoe een Young One een raaf had gevangen. Hij had even moeten nadenken, maar toen had hij zich herinnerd dat de Young One Seven heette. Op de een of andere manier had hij altijd de neiging om jonge katten te gaan bekijken. Misschien omdat hij elke keer de behoefte voelde om ze te vergelijken met zijn eigen kittens en te bedenken hoe het zou zijn als ze bij de BloodClan hadden gezeten. Misschien konden Cobra en Yinyang dat wel aan maar Cloud redde zichzelf in de BloodClan waarschijnlijk niet, daar was hij te zacht voor. Nee, het was beter dat ze niet bij de Elite zaten. Toch zou het een stuk makkelijker zijn om ze vlak bij hem te hebben, maar hij zou ze er nooit toe dwingen. Het was niet makkelijk om je staande te houden in de BloodClan en je moest leren moorden. Hij wilde niet zoals zijn vader worden, dus wilde hij het zijn kittens niet aandoen om dat te moeten leren. Alleen als ze het echt zelf zouden willen, dan zou hij niet aarzelen om het ze te leren. “Het is stoerder om het bloed van een kat aan je nagels te hebben, maar dit is een goed begin.” Zei hij kalm terwijl hij uit de bosjes stapte recht voor de jonge kater.



Bloody nails Eki8z
Bloody nails ZrDY9U2Bloody nails 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
Member
Bloody nails DPKsfdL
83
Actief
Seven
BerichtOnderwerp: Re: Bloody nails   Bloody nails Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 9:21

"Het is stoerder om het bloed van een kat aan je nagels te hebben, maar dit is een goed begin.", Seven keek op, zijn blik ontmoette die van een zwarte kater die hij als Claw herkende. "Heb jij al veel katten gedood?", vroeg het rosse katertje geintresseerd. Wel, Seven was zeker dat Claw geen kittypet-achtig watje was, zoals je ze wel eens tegenkwam. Je hoefde ook niet per se een kat te doden om bloed aan je nagels te hebben, maar je leverde slechts half afgewerkt werk als je een kat enkel verwonde.


Bloody nails 24fn0g3
Time is the only thing that lasts for ever
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Bloody nails Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Bloody nails   Bloody nails Icon_minitimema 9 maa 2015 - 20:05

Hij knikte zonder met zijn ogen te knipperen toen Seven vroeg of hij veel katten gedood had. “Ja, genoeg.” Zei hij toen simpel. Hij had veel bloed aan zijn poten, vooral de afgelopen tijd hadden katten het loodje gelegd door zijn toedoen. Hij had eigenlijk elke keer zijn geduld verloren als hij een Rogue ondervraagd had naar zijn kittens en dat betekende dat het slecht voor ze was afgelopen. De enige keer dat hij zich had kunnen inhouden had Velirane de klus voor hem afgemaakt, ook al had hij de Rogue willen gebruiken als informatieverspreider. Maar ach, hij had zichzelf er alweer overheen gezet. “Dat leer jij ook nog wel.” Zei hij terwijl hij Seven weer aankeek. “Daar hoef je je geen zorgen over te maken. “ Er verscheen een grijnsje rond zijn lippen.



Bloody nails Eki8z
Bloody nails ZrDY9U2Bloody nails 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
Member
Bloody nails DPKsfdL
83
Actief
Seven
BerichtOnderwerp: Re: Bloody nails   Bloody nails Icon_minitimeza 21 maa 2015 - 15:31

“Dat leer jij ook nog wel.”, Seven knikte enthousiast. Ooit zou hij ook zo badass zijn als de zwarte kater voor hem. Hij was zo groot, en zo sterk. “Daar hoef je je geen zorgen over te maken. “, vervolegde Claw. "Natuurlijk", grijnsde de rosse young-one. "Hoe..hoe dood je een kat?", hij wist best dat je in de nek kon bijten, zoals bij prooi, maar er moest toch meer te weten zijn over het doden van andere katten?


Bloody nails 24fn0g3
Time is the only thing that lasts for ever
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Bloody nails Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Bloody nails   Bloody nails Icon_minitimema 23 maa 2015 - 19:13

Toen de jonge kater vroeg hoe hij een kat doodde staarde hij hem een tijdje aan. “Je hebt toch wel al wilde verhalen gehoord Seven?” Vroeg hij toen iets wat afkeurend. Als dat niet het geval was dan moest daar toch nodig iets aan gedaan worden. De jongsten moesten meekrijgen hoe je een kat moest doden, anders was er toch wel wat mis. “Je kunt een kat op veel verschillende manieren doden, als je er maar voor zorgt dat het pijnlijk is.” Zei hij terwijl zijn ogen even een sarcastische glans kregen, hij vond het geweldig om het daar over te hebben. “Zorg er alleen wel altijd voor dat jij in het voordeel blijft. Wees ruig en speel met je tegenstander. Het belangrijkste is om plezier te hebben.” Hij grinnikte even zachtjes en zijn ogen fonkelden nog steeds.  



Bloody nails Eki8z
Bloody nails ZrDY9U2Bloody nails 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
Member
Bloody nails DPKsfdL
83
Actief
Seven
BerichtOnderwerp: Re: Bloody nails   Bloody nails Icon_minitimedo 26 maa 2015 - 15:13

Seven knikte. Hij kende de verhalen wel. Hij wilde gewoon de beste manier weten. Of anders Claw's favoriete manier. “Je kunt een kat op veel verschillende manieren doden, als je er maar voor zorgt dat het pijnlijk is.", legde de zwarte kater uit. De rosse tabby knikte. “Zorg er alleen wel altijd voor dat jij in het voordeel blijft. Wees ruig en speel met je tegenstander. Het belangrijkste is om plezier te hebben.”, vervolgde hij. "Plezier, daar zal het bij mij niet aan ontbreken", grijnsde de rosse young-one. Hij ging later zo groot en sterk worden als Claw, daar was hij zeker van.


Bloody nails 24fn0g3
Time is the only thing that lasts for ever
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Bloody nails Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Bloody nails   Bloody nails Icon_minitimedo 26 maa 2015 - 18:23

Het maakte hem iets minder ongerust toen Seven knikte dat hij de verhalen wel gehoord had. Waarschijnlijk wilde hij het ook nog uit zijn bek horen en dat was prima. Als het over moorden ging dan vertelde hij daar graag over. “Mooi zo.” Zei hij met een grijns toen Seven zei dat hij er plezier in zou hebben. “Welke manier van moorden lijkt jou het leukst Seven?” Vroeg hij toen. Hij wilde wel eens weten hoe de Young One’s over moorden dachten, daar had hij zich nooit zo in verdiept.



Bloody nails Eki8z
Bloody nails ZrDY9U2Bloody nails 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
Member
Bloody nails DPKsfdL
83
Actief
Seven
BerichtOnderwerp: Re: Bloody nails   Bloody nails Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 9:56

“Welke manier van moorden lijkt jou het leukst Seven?”, vroeg de zwarte kater. "Liefst zo pijnlijk mogelijk...", mompelde hij bedachtzaam. Wat was de meest pijnlijke manier om te sterven. "Ik zou hem heel erg verwonden, en wachten tot hij sterft van het bloedverlies", begon de gestreepte young-one. "Het vraagt wel wat geduld, maar dat heb ik ook wel",


Bloody nails 24fn0g3
Time is the only thing that lasts for ever
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Bloody nails Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Bloody nails   Bloody nails Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 14:03

“Heel goed Seven.” Zei hij naar de omschrijving van de jonge kater. Er kwam even een grijnsje om zijn lippen, maar die verdween net zo snel weer als hij gekomen was. “Geduld is belangrijk, maar je moet het wel op kunnen brengen en dat moet je leren.” Vervolgde hij toen. “Maar dat komt wel.”



Bloody nails Eki8z
Bloody nails ZrDY9U2Bloody nails 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
Member
Bloody nails DPKsfdL
83
Actief
Seven
BerichtOnderwerp: Re: Bloody nails   Bloody nails Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 14:35

Er groeide een grijns rond Seven's lippen. Hij wist maar al te goed dat de meeste katten niet over de dood spraken alsof het een spelletje was. Daar was de rosse kater het niet mee eens. Het leven was een spel. Een spel dat je maar een keer kon spelen. Het was doden of gedood worden. Dat was de enige wet van de natuur. Hetgeen wat de meesten als 'de gruwlijke waarheid' omschreven. Veel katten probeerden er naast te kijken. Ze probeerden in een fantasiewereld te leven vol met goede starclankatten en een perfecte wereld om heen te gaan na de dood. Seven werd er ziek van. Het was maar een illusie. "Wat is jou favoriete manier om te doden?",


Bloody nails 24fn0g3
Time is the only thing that lasts for ever
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Bloody nails Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Bloody nails   Bloody nails Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 15:15

“Ik werk ze zo snel mogelijk tegen de grond en dan praat ik graag met mijn slachtoffers. Het is heerlijk als ze om genade smeken.” Hij keek Seven aan. “Vooral doodsangst in de ogen van anderen is interessant. Het is interessant hoe je geest eigenlijk niet dood wil, een strijdt van je onderbewustzijn.” Hij grinnikte even. “Maar ik laat het vaak lang duren en het liefst bijt ik dan opeens hun keel door, waardoor je het laatste schrik moment in hun ogen ziet.” Vervolgde hij met een sadistische blik in zijn groengele ogen.



Bloody nails Eki8z
Bloody nails ZrDY9U2Bloody nails 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
Member
Bloody nails DPKsfdL
83
Actief
Seven
BerichtOnderwerp: Re: Bloody nails   Bloody nails Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 19:17

“Maar ik laat het vaak lang duren en het liefst bijt ik dan opeens hun keel door, waardoor je het laatste schrik moment in hun ogen ziet.” Seven knikte bij de uitleg, ja. Dat leek ook nog wel een goede dood. Best vreemd. Zij waren hier zo luchtig over de dood aan het praten terwijl die idiote clankatten het bijna als een taboe zagen. "Wanneer heb jij voor het eerst een kat vermoord?", miauwde de rosse tabby nieuwsgierig. Hij wilde elk detail erover weten.


Bloody nails 24fn0g3
Time is the only thing that lasts for ever
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Bloody nails Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Bloody nails   Bloody nails Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 9:44

Meteen toen Seven zijn vraag gesteld had gingen zijn gedachten naar zijn vader en werd zijn blik donker. Hij had al heel jong een kat vermoord omdat zijn vader hem daar toe gedwongen had. Toen hij net zijn oogjes open had gehad had zijn vader hem laten toekijken toen hij een andere kat nou niet bepaald katvriendelijk omlegde. Hij had toen met grote en angstige ogen toegekeken en dat was de eerste keer geweest dat zijn vader hem helemaal in elkaar geramd had. Hij had geen angst mogen vertonen, hij moest het normaal gaan vinden. Op een gegeven moment was het dat dus ook geworden, de normaalste zaak van de wereld. Hij was door zijn vader gebrainstormd en sinds zijn eigen problemen was hij zich daar achter gaan verschuilen, al zou hij dat nooit toegeven. “Ik heb mijn eerste kat vermoord toen ik twee weken was. Mijn vader had de kat tegen de grond gewerkt, ik hoefde enkel zijn keel door te bijten.” Zei hij toen nog steeds wat bitter.



Bloody nails Eki8z
Bloody nails ZrDY9U2Bloody nails 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
Member
Bloody nails DPKsfdL
83
Actief
Seven
BerichtOnderwerp: Re: Bloody nails   Bloody nails Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 9:31

“Ik heb mijn eerste kat vermoord toen ik twee weken was. Mijn vader had de kat tegen de grond gewerkt, ik hoefde enkel zijn keel door te bijten.”, Seven knikte. Niet echt een leuke ervaring, waarschijnlijk. "Waar is je vader nu?", de rosse tabby was duidelijk niet bang om vragen te stellen.


Bloody nails 24fn0g3
Time is the only thing that lasts for ever
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Bloody nails Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Bloody nails   Bloody nails Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 10:27

“Dood.” Zei hij ijzig kalm toen Seven vroeg waar zijn vader nu was. “Ik heb zijn keel doorgebeten zoals hij mij dat zelf geleerd had, daar zal hij wel trots op zijn.” Hij keek Seven weer aan. “Soms denk ik wel eens dat dat de hele bedoeling was, volgens mij was mijn vader een beetje levensmoe.” Hij haalde even stoïcijns zijn schouders op, het interesseerde hem niet. Hij was dood en dat was een hele opluchting geweest.



Bloody nails Eki8z
Bloody nails ZrDY9U2Bloody nails 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bloody nails
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: