I just wanted to say sorry



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I just wanted to say sorry

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hawkpaw.
Member
I just wanted to say sorry DPKsfdL
Do you really want to know? JK it's Emma
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Hawkpaw.
BerichtOnderwerp: I just wanted to say sorry   I just wanted to say sorry Icon_minitimema 9 maa 2015 - 21:41

Gespannen dartelde hij rond voor de den van hun leader. Hij zou de confrontatie moeten aangaan en wel nu. Zachtjes liep hij naar de den toe, vlak voor de ingang bleef hij zitten. "Butterstar? Ben je daar?" Miauwde hij zachtjes, stiekem hoopte hij dat ze toevallig weg was, zodat hij het nog even kon uitstellen. Maar uitstellen zou niks helpen, ooit zou hij het moeten doen, dat was hij haar wel verschuldigd. Gespannen staarde hij naar zijn pootjes terwijl hij wachtte op de komst van Butterstar.

+Butterstar


I just wanted to say sorry 111kly9

Accountjes ^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
I just wanted to say sorry XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: I just wanted to say sorry   I just wanted to say sorry Icon_minitimema 9 maa 2015 - 21:48

Met een zucht kwam de leader terug van een patrol langs de windclan grens. Ze had zelf de patrol samengesteld met een aantal van haar oudere warriors om het gevaar in te schatten van de dassen en ze waren terug gekomen zonder veel antwoorden. Toch vertrouwde ze geen enkele apprentice in de buurt van windclan op dit moment. Ze gaapte en draaide haar kopje naar haar den even met haar oren trekkend toen er een apprentice net haar naam riep en kwam aanlopen. "Ja Hawkpaw?" Mompelde ze met een zacht lachje opdat hij niet had gezien dat ze er niet was.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkpaw.
Member
I just wanted to say sorry DPKsfdL
Do you really want to know? JK it's Emma
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Hawkpaw.
BerichtOnderwerp: Re: I just wanted to say sorry   I just wanted to say sorry Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 7:18

Zijn leader kwam van achter hem vandaan en een beetje geschrokken draaide hij zich om. "Wel, ik wou sorry zeggen voor mijn gedrag aan de thunderclangrens. Het was ongepast, maar ik hoop niet dat u twijfelt aan mijn loyalieteit aan de riverclan!" Toen het idee in hem opkwam van verraad werd hij misselijk. "Panthergrowl heeft mij al een straf gegeven, maar het zou terecht zijn als u daar bovenop ook nog zen straf wilt geven." Het vooruitzicht van nog meer straf liet hem zuchten.
~mobile post, sorry voor de foutjes xD


I just wanted to say sorry 111kly9

Accountjes ^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
I just wanted to say sorry XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: I just wanted to say sorry   I just wanted to say sorry Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 22:59

Ze grinnikte bij zijn geschrokken reactie en dwong zichzelf niet met haar ogen te rollen en sloeg even heen en weer met haar staart. Zijn woorden lieten haar echter zacht zuchten en ze keek hem aan. "Ik ben blij dat je inziet dat het fout is geweest. Je hoort geen ruzie te maken met je clangenoten en zeker niet voor Thunderclanners." Haar stem was rustig en warm terwijl ze haar den in liep en hem seinde haar te volgen. Ze ging zitten op haar nest en likte even rustig over haar poot voor ze opkeek naar de grijze warrior. Zijn woorden lieten haar zacht glimlachten terwijl ze haar ranke kopje schudde. "Nee, ik heb gehoord wat voor straf hij jou heeft durven geven en ik vrees dat ik er geen ergere straf van kan maken." Ze grinnikte zachtjes en knipoogde naar hem."Zorg er maar goed voor dat je je poten wast en als jouw straf er op zit mag je mee op hunt patrol met Silvercloud en Whirlpaw oke?"



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkpaw.
Member
I just wanted to say sorry DPKsfdL
Do you really want to know? JK it's Emma
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Hawkpaw.
BerichtOnderwerp: Re: I just wanted to say sorry   I just wanted to say sorry Icon_minitimewo 11 maa 2015 - 13:06

"Ik ben blij dat je inziet dat het fout is geweest. Je hoort geen ruzie te maken met je clangenoten en zeker niet voor Thunderclanners." Zijn leader seinde hem dat hij in haar den kon en voorzichtig volgde hij haar. "Nee, ik heb gehoord wat voor straf hij jou heeft durven geven en ik vrees dat ik er geen ergere straf van kan maken. Zorg er maar goed voor dat je je poten wast en als jouw straf er op zit mag je mee op hunt patrol met Silvercloud en Whirlpaw oke?" Hij liet zijn adem ontsnappen toen hij hoorde dat hij geen straf kreeg, gelukkig. Haar laatste woorden deden hem glimlachen, hunt patrol, zalig! "Oké, bedankt Butterstar! Dan ga ik nu maar naar de Elders den." Hij knikte dankbaar naar de kattin en liep de tent uit. Op naar de Elders den, dacht hij.


I just wanted to say sorry 111kly9

Accountjes ^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I just wanted to say sorry
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: