Wonderland



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Wonderland

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Yu
Member
Wonderland Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Wonderland   Wonderland Icon_minitimedo 12 maa 2015 - 17:14


Aandachtig bekeek Yinyang zichzelf in de weerspeigeling. Na een tijdje gejaagd te hebben was ze een bevroren plas tegengekomen. Het is was zo glad dat ze zichzelf kon zien. Twee groene ogen staarde terug, een zwart-witte poot raakte de hare. Ze was ouder geworden, groter. Ze was haar molligheid verloren, en het had nu plaats gemaakt voor pezige spieren. Yin grijnsde haar tanden bloot. Ze was ook mooier geworden. Maar ze had genoeg getreuzeld. Resoluut draaide ze zich om, en zette een stap in de sneeuw. Brr, het duurde toch even om eraan gewend te raken. Stomme sneeuw. De poes liet een zucht uit haar bek ontsnappen en liep toen stevig door. Ze had haar familie al lang niet meer gezien sinds ze weggelopen was. Ze vroeg zich af hoe haar broers eruit zouden zien. Ook zo sterk? Zou Cloud nog steeds zo pluizig zijn? Een gevoel van walging overspoelde haar bij de gedachte aan haar zwakke broertje. Maar ook een gevoel van gemis. Ze vond het zo look om hem te plagen. En Moon… Yin knarste haar tanden op elkaar. Ze haatte Moon! Die kon doodvriezen. En dan haar vader. Haar koning. Zij was zijn prinsesje. Yinyang had hem maar heel even gezien, en toen zag hij er niet te best uit. Moon had hem verbannen. Nog een reden om haar te haten! Oh, ze zou zo veel geven om hem even tegen zich aan te hebben in deze kou. Alsof haar wensen gehoord werd, drong een bloodclangeur haar neus binnen. Pap! Blij en verassend versnelde ze haar pas. Wat veranderde in rennen, wat weer overging in sprinten. Ze zou hem eindelijk weer zien! Ze rende om een schuurtje, langs een bosje, en… Geschrokken remde Yinyang af. De bloodclanner, die de geur verspreidde, was niet groot gebrouwd. Hij had geen zwarte vacht, of groene ogen. Het was een bruine tabby, die verstoord omkeek. Onder zijn poten lag een bevroren rat. "Wat mot je?" De rouge zette een stap achteruit. De ogen van de bloodclanner stonden hongerig, boos. "Zeg meissie, ben je niet verdwaald?" Een dreigende stap naar voren. "Ik heb t niet zo op verdwaalde meissies." De kater zakte door zijn achterpoten, klaar voor een sprong. Yin stond klaar om weg te springen, en hoopte dat ze tenminste iets had onthouden van haar trainingen. Maar dit kon ze niet winnen, dat zag ze nu al. Hij was groter, sterker. Wegrennen dan? Door de sneeuw? Paniek borrelde op, nagelde haar aan de grond. Wanhopig gilde ze het uit. "Pap!" De kater trok een wenkbrauw op. "Pap? Niemand gaat naar buiten in dit weer, meissie. 'Tis over." De kater maakte een geweldige sprong, met uitgestoken klauwen. "Pap! Claw! Help!" Het was hopeloos, dat wist ze ook wel. De kater had gelijk. Het was over.


+Claw



What's more wrong - that I too wish to be great
Wonderland Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Wonderland Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Wonderland   Wonderland Icon_minitimedo 12 maa 2015 - 17:45

Met stevige passen sjouwde hij zijn schuur, de schuur van de leader uit. Zijn haren begonnen langzaam weer aan te groeien op de plekken waar Lítill zijn vacht eruit gerukt had. Toch waren de sporen van het gevecht nog duidelijk zichtbaar, maar dat gaf niet. Het liet zien wat hij gedaan had en dat beviel hem wel. Aan zijn halsband bungelde naast zijn gewone hondentanden nou ook de tand die alleen de leader mocht dragen, die had hij zonder een greintje spijt van Lítill zijn halsband afgetrokken. De vorige leader had geweten dat hij verslagen was en had de poten genomen, nou prima dat had het hem alleen maar makkelijker gemaakt. Een guur windje waaide tussen zijn gitzwarte haren door, maar dat deerde hem niet. Het was leafbare en hij was een stuk magerder, dat gold voor bijna alle katten behalve de verwende Kittypets. De koude en de prooi schaarste maakte het niet makkelijk, zeker niet voor de Elite. Het was niet aan hem te merken dat hij er last van had en eigenlijk had hij dat ook niet, want hij was wel wat gewend. De vorige dag had hij de ceremonie gehouden, dus was hij extra alert terwijl hij door het kamp liep. Hij had de mentors opgedragen de Young One’s hard te trainen en liet hem niet merken dat dat niet gebeurde. Toen hij tevreden gesteld was verliet hij het kamp. Meteen opende hij zijn bek opzoek naar prooigeuren. Zijn groengele ogen stonden zoals gewoonlijk hard en sadistisch. Hij versnelde toen hij doorhad dat er geen prooi in de buurt was, misschien had hij in Rogue gebied meer succes. Toen hij de geur van een muis oppikte en er net achteraan wilde gaan leidde iets anders hem af. Morrend en vloekend bleef hij staan, hij rook een BloodClan geur. Dat was niet zo vreemd, maar wel dat hij ook zijn dochter in de buurt rook. Het was lang geleden dat hij haar gezien had en ook al zou hij het aan iedereen ontkennen, hij miste haar elke dag. Er ging een siddering door zijn lijf en een diep gegrom kwam uit zijn keel toen hij Yinyang plots hoorde schreeuwen. Ooh nee, mooi niet. Hij bracht zijn volle gewicht op zijn achterpoten en schoot vooruit. De kater was al uit de lucht geschept voordat hij zijn dochter ook maar met een nagel had kunnen raken. In de ogen van de Bloodclanner zag hij dat hij al een tijdje door had wat voor fout hij had gemaakt. Yinyang had zijn naam genoemd en blijkbaar was dat de andere Elite kat niet ontgaan. Hij had zijn nagels in alle vier de poten van de andere kater geboord en hem op die manier vastgepind aan de grond. “Gut te gut.” Zijn stem klonk ijzig kalm, te kalm. “Die fout komt jou duur te staan vriend.” Zonder waarschuwing bracht hij zijn kop naar beneden en beet de keel van de andere kater door. Toen stapte hij van het lijk van de Bloodclanner af en likte zijn lippen af. Zijn ogen hadden woest en bloeddorstig gestaan, maar zodra hij zich omdraaide naar Yinyang verzachtte zijn blik. “Ben je oké?” Vroeg hij terwijl hij een stap naar zijn dochter toe zette.



Wonderland Eki8z
Wonderland ZrDY9U2Wonderland 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Wonderland Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Wonderland   Wonderland Icon_minitimedo 12 maa 2015 - 17:58


Yinyang had haar ogen gesloten, klaar voor de inpact. Ze hoorde haar hart bonzen en voelde bloed door haar heen ruisen. Dit was het. Maar de klap kwam niet, enkel een luide bons. Yin opende haar ogen, en haar bek viel open. Het was haar vader. De grote, zwarte kat hing over zijn clangenoot. “Gut te gut.” Gebiologeerd keek ze toe. “Die fout komt jou duur te staan vriend.” In een tel was het gebeurd. Claw had de nek van haar aanvaller doorgebeten. Wauw, de eerste keer dat er iemand gedood werd zo voor haar ogen. Ze vond het niet eng, ze bleef zelf verassend kalm. “Ben je oké?” De poes zag zijn blik veranderen. Van zijn moordenaars gezicht naar het gezicht dat zij kende. Die lieve ogen waarmee hij haar altijd begroette. Claw zette een stap naar haar toe. Yin dacht aan de vorige keer dat ze in zo'n situatie zat. Ze was achteruit gestapt, en zijn ogen... Nee. Ze wou hem die pijn niet doen. Bovendien had ze hem gemist, en maakte het haar niet uit hoeveel katten hij had gedood. "Pap!" Ze vocht haar tranen terug, zodat ze niet zo gaan janken als een kleine kit. Ze sprong op hem af, drukte haar neus in zijn vacht. En ze snoof zijn lucht op, om hem nooit met die van iemand anders te verwarren. Het was een geur van bloed, van zijn clan, maar ook van thuis. Toen zette de zwart-witte kat een stap achteruit. Haar groene blik gleed over hem heen, en zag hoeveel hij veranderd was. Er waren plukken zwarte vacht uit zijn pels getrokken, en zijn halsband was een stuk voller dan de laatste keer. "Wat is er met je gebeurd?" Vroeg ze iets voorzichtig. Toen realiseerde ze zich pas dat ze Claw nooit had verteld dat ze Moon al meerdere maanden niet had gezien. Nou ja, dat kon ze later vertellen. Ze wou eerst nog even bij hem zijn.



What's more wrong - that I too wish to be great
Wonderland Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Wonderland Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Wonderland   Wonderland Icon_minitimevr 13 maa 2015 - 13:39

Een warm gevoel stroomde door zijn aderen toen zijn dochter zich tegen hem aan duwde. Hij wreef zijn kop over die van haar en likte haar oor. Toen ze vroeg wat er gebeurd was zuchtte hij even. Hij sloeg zijn staart om haar lijf en ging liggen. “Er is van alles veranderd in de Bloodclan.” Begon hij terwijl hij nog een lik over haar oor gaf. “Ik heb Lítill de vorige leider van de Elite verslagen en dat betekend dat ik nu de nieuwe leider van de Bloodclan ben, vandaar de nieuwe tand aan mijn halsband. Die tand mag alleen de leider van de Elite dragen.” Hij grinnikte even zachtjes. “Het is minder erg dan dat het eruit zien hoor, mijn uitgetrokken vacht. Ik heb hem veel meer pijn gedaan.” Er stond zowaar een klein glimlachje rond zijn lippen toen hij haar weer aankeek, een zeldzaamheid bij hem. Toen werd zijn blik opeens weer wat killer. “Je weet dat mama en ik een beetje ruzie hebben toch? Daarom verteld ze mij niets meer, maar nou hoorde ik laatst iets verontrustends van iemand anders. Wordt jij getraind door een Rogue Yinyang?” Er kwam een strenge trek rond zijn lippen, want hij wilde dat ze eerlijk tegen hem was. Hij wilde weten wat er aan de hand was. “Ik wil dat je eerlijk tegen mij bent.” Hij staarde haar aan en de zachtheid was nog steeds aan hem te zien, al kon je ook duidelijk merken dat hij serieus was.



Wonderland Eki8z
Wonderland ZrDY9U2Wonderland 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Wonderland Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Wonderland   Wonderland Icon_minitimeza 14 maa 2015 - 0:26



Haar vader sloeg zijn staart om haar heen, wat een veilig gevoel gaf. “Er is van alles veranderd in de Bloodclan.” Begon Claw, "Ik heb Lítill de vorige leider van de Elite verslagen en dat betekend dat ik nu de nieuwe leider van de Bloodclan ben, vandaar de nieuwe tand aan mijn halsband. Die tand mag alleen de leider van de Elite dragen.” Yin keek aandachtig, maar ook trots. Haar vader was de nieuwe leader! Haar ogen gleden opnieuw naar de kale plekken. Hij leek het te merken. “Het is minder erg dan dat het eruit zien hoor, mijn uitgetrokken vacht. Ik heb hem veel meer pijn gedaan.” Hij leek even te glimlachen, een wonderbaarlijk moment was dat. “Je weet dat mama en ik een beetje ruzie hebben toch? Daarom verteld ze mij niets meer, maar nou hoorde ik laatst iets verontrustends van iemand anders. Wordt jij getraind door een Rogue Yinyang?” Gelijk zakte haar zwart-witte oren naar beneden. Zo zou ze moeten vertellen dat werd getrained, maar ook de prijs... “Ik wil dat je eerlijk tegen mij bent.” Yinyang beet op haar lip. Oke, dat van Cloud hoefde hij niet te weten, toch? "IIk wordt getrained door Sushi." Mompelde ze.



What's more wrong - that I too wish to be great
Wonderland Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Wonderland Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Wonderland   Wonderland Icon_minitimema 16 maa 2015 - 13:27

Hij dwong zichzelf niet meteen tegen haar uit te vallen toen ze zei dat ze getraind werd door Sushi. Hij nam eerst een diepte teug lucht, voordat hij weer begon te praten. “Sushi is geen goed gezelschap voor jou Yinyang.” Zei hij toen en je hoorde aan hem dat hij wat geprikkeld reageerde. Hij snapte wel dat ze iemand zocht om van te leren, omdat het zo’n rommeltje was tussen Moon en hem, dus dat kon hij haar ook niet kwalijk nemen. Maar waarom dan precies Sushi, de kattin die hem tot het uiterste gedreven had en hem had weten te raken omdat ze met zijn dochter had gedreigd. Hij had het dus al geweten, maar hij had het uit haar eigen bek willen horen. “Ze gaat zich op een gegeven moment tegen je keren.” Zijn oren waren langzaam weer in zijn nek gegleden, al bleef de rest van zijn houding gelijk. “Ze gebruikt je alleen maar.” Ze gebruikte haar om hem te kunnen pakken.



Wonderland Eki8z
Wonderland ZrDY9U2Wonderland 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Wonderland Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Wonderland   Wonderland Icon_minitimedo 19 maa 2015 - 19:49


“Sushi is geen goed gezelschap voor jou Yinyang.” Ze vauwde haar oren lichtjes in haar nek. Het was niet leuk om dit te horen. “Ze gaat zich op een gegeven moment tegen je keren.” Maar… Ze hadden een deal gesloten, toch? Ze staarde afwezig naar haar poten. “Ze gebruikt je alleen maar.” Maar... Maar zij was er tenminste! Boos richtte de poes haar kop omhoog, en keek haar vader recht aan. "Kan zo zijn, maar zij leert me nog eens wat!" Er borrelde woede op, woede waar ze eerst geen tijd voor had gehad. Eerst kwam altijd eten vinden voor de avond, rustig kunnen slapen, voor haar eigen hachje zorgen. Maar nu barstte ze uit, als een vulkaan. "Met Moon die met haat, een vader die verdwijnt en siblings die ik nauwelijks ken, wat voor een keuzes heb ik?" Ze spuugde de naam van de kat die haar op de wereld had uit. Die had het recht niet om zich moeder te noemen. "Ik wordt sterker met de dag, en dat komt heus niet door mijn eigen familie!" Al deze tijd had ze geen oogcontact met haar vader verbroken. Ze was kwaad, blind voor de consequenties van haar woorden. "Als je wilt dat ik bij haar weg ga, help me dan!" Er klonk een beetje wanhoop in haar stem, die ze iegelijk niet wou toegeven. Yinyang liet haar kop weer zakken, wachtend op de reactie van haar vader.



What's more wrong - that I too wish to be great
Wonderland Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Wonderland Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Wonderland   Wonderland Icon_minitimevr 20 maa 2015 - 14:11

Hij reageerde eerst niet, maar staarde haar enkel aan toen ze tegen hem uitviel. Hij wist niet zo goed hoe hij moest reageren op haar relaas die ook duidelijk naar hem gericht was en dat stukje maakte hem kwaad. Er was een fonkeling in zijn groengele ogen te zien terwijl hij zich probeerde in te houden. Hij merkte dat hij zijn adem inhield en dwong zichzelf rustig weer in te ademen. Het zou niet zo verstandig zijn om nou tegen haar uit te gaan vallen, want ze was duidelijk van streek. Toch had hij het meest zin om zijn nagels uit te slaan en haar een pets in haar gezicht te geven. Simpelweg omdat hij woest was en omdat hij wilde dat ze haar bek zou houden. “Yinyang.” Zei hij zo kalm mogelijk, al trilde zijn stem lichtjes. “Ik heb je het nooit willen aandoen om te vechten om eten en een slaapplek. Om een kras over je neus te krijgen als je iets verkeerd doet en om te leren moorden.” Hij staarde haar aan terwijl hij sprak. “Ik wilde je jou eigen keuze laten maken, maar blijkbaar ben ik daar niet zo goed in. Ik kan die keuze niet accepteren.”  Hij ging weer zitten en keek een tijdje voor hem uit. “Ik kan je alleen aanbieden om bij de Elite te komen, maar dat is een hard leven dochter. Ik ben bang dat het je karakter verpest, dat het je langzaam kapot maakt. Ik zal het mijzelf nooit vergeven als dat met jou zou gebeuren.” Hij keek haar weer aan. Het was met hem gebeurd en nee dat had zijn leven niet makkelijker gemaakt.



Wonderland Eki8z
Wonderland ZrDY9U2Wonderland 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Wonderland Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Wonderland   Wonderland Icon_minitimevr 20 maa 2015 - 18:40



Na haar uitval begon ze een beetje spijt te krijgen. “Yinyang.” Zijn stem trilde. Oei, geen goed teken. “Ik heb je het nooit willen aandoen om te vechten om eten en een slaapplek. Om een kras over je neus te krijgen als je iets verkeerd doet en om te leren moorden.” De poes beet op haar wang, ze wou niet dat Claw zich zo voelde. Het was haar schuld. “Ik wilde je jou eigen keuze laten maken, maar blijkbaar ben ik daar niet zo goed in. Ik kan die keuze niet accepteren.” Dus, ze werd nu verbannen van Sushi? Hoe zou ze het dan leren? Sure as hell, Moon liet haar niet terugkomen. Haar papielief had het toch al te druk met een elite leiden? "Ik kan je alleen aanbieden om bij de Elite te komen, maar dat is een hard leven dochter. Ik ben bang dat het je karakter verpest, dat het je langzaam kapot maakt. Ik zal het mijzelf nooit vergeven als dat met jou zou gebeuren.” Yinyang luister aandachtig naar haar vader, en staarde even naar haar zwart-witte poten. De elite... Wat ze geweldig vond aan rogue was om vrij te zijn. Zou ze zich echt aan zoiets vast kunnen ketenen? En zoals Claw al zei: Het was een hard leven. Twijfelend keek ze in zijn ogen. "I-ik weet het niet..." Mompelde ze.



What's more wrong - that I too wish to be great
Wonderland Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Wonderland Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Wonderland   Wonderland Icon_minitimema 23 maa 2015 - 18:58

Hij zag de twijfel in haar ogen en meteen had hij zin om zichzelf voor zijn kop te meppen. Hoezo had hij haar überhaupt voor die keuze gesteld, was hij wel goed bij zijn kop? Hij had haar weg moeten sturen, haar moeten zeggen dat ze het allemaal zelf moest weten. In plaats daarvan had hij haar een aanbod gedaan waarvan hij tegen zichzelf gezegd had dat nooit te doen. Het was egoïstisch, het was zijn eigen wil weer doordrijven. Hij was nou eenmaal niet zo goed in een vaderfiguur zijn en zijn kittens vertellen wat goed voor ze was. Hij wilde ze naar zich toetrekken, dat was wat hij echt wilde en liet dat nou het meest egoïstische zijn wat hij kon doen. Dus ontstond het dilemma in zijn kop, die irritant in zijn achterhoofd begon te zeuren om aandacht. “Nee.” Zijn stem klonk opeens ijzig kil, killer dan zijn bedoeling was. “Nee, ik wil ook niet dat je dat doet Yinyang.” Hij stond op en ijsbeerde een paar keer voor haar heen en weer. Zijn oren lagen plat in zijn nek terwijl zijn haren iets overeind waren komen te staan. Het duurde even voordat hij zichzelf weer genoeg onder controle had om normaal voor haar stil te staan. “Ik had dat niet moeten zeggen.” Hij keek haar aan, met een mengeling van kilte en liefde in zijn ogen wat een vreemde aanblik gaf. De emoties spraken elkaar tegen, dezelfde strijdt die hij op dat moment in zijn lijf voerde. Hij wilde haar een mep verkopen, maar hij wilde haar ook tegen zich aandrukken. Hij wilde haar door elkaar rammelen, maar ook dat ze haar eigen keuzes maakte. Ooh, het was zo frustrerend, zo frustrerend.



Wonderland Eki8z
Wonderland ZrDY9U2Wonderland 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Wonderland Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Wonderland   Wonderland Icon_minitimedi 24 maa 2015 - 21:02


“Nee.” De nieuwe ijzigheid in zijn stem verraste haar. Had ze iets verkeerd gedaan? Behalve van huis weglopen, zich laten trainen door een moordenaar en je moeder haten? “Nee, ik wil ook niet dat je dat doet Yinyang.” Haar vader stond op en begon heen en weer te lopen, totdat de poes er bijna duizelig van werd. Hij wou ook niet dat ze het deed. Maar... Ze had toch geen nee gezegd? Het was gewoon... De vrijheid. Ze wist niet of ze dat kwijt was in de bloodclan. Yin wachtte geduldig op Claw, tot hij weer stilstond. "Ik had dat niet moeten zeggen.” Ze wou haar bek opentrekken, maar zag de blik van haar vader. Verward, gefocust, ijzig kil en warm, allemaal tegelijk. Yinyang voelde dat ze in gevaar was maar tegelijkertijd op de veiligste plek ter wereld. Haar vader... hij zou het snel verliezen. Tranen die ze al een tijdje had verbeten liet ze gaan. Gek genoeg was het geen gejank als toen ze een kit was, maar een enkele traan, geruisloos. Ze drukte zich tegen hem aan, het maakte haar niet uit als ze nu een klauw over haar gezicht kreeg. Ze moest hem vasthouden. "Pap," Fluisterde ze, en hield haar ogen stevig dicht. "Ik wil bij je blijven." Ze zweeg even, en ademde zijn geur diep in, ook al was deze overmand met bloed. "Zelfs als dat de bloodclan betekent." Misschien was het goed, opnieuw beginnen. Ze mocht niet terug naar Sushi, en sure as hell ging ze terug naar haar bloedverwanten. Ze zou mee gaan met haar paps. After all, hij zou haar beschermen, niet? Bovendien kon ze vaak genoeg wegsneaken, ze zou nog steeds kunnen zwerven. Papa deed het nu toch ook? "Ik ga mee!" Yin's stem klonk hard en vastberaden. Ze stapte achteruit, en ademde diep. Ze keek de kater recht aan, met een tikje kil zelfvertrouwen.



What's more wrong - that I too wish to be great
Wonderland Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Wonderland Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Wonderland   Wonderland Icon_minitimewo 25 maa 2015 - 17:54

Ondanks dat zijn woede inmiddels bijna zijn kop uit rees ontspande hij toen ze zich tegen hem aanduwde. Ze was en bleef zijn dochter en hij was stapel gek op haar. Hij wilde niet dat ze huilde en elke keer als hij dat besefte voelde het weer vreemd. Het had hem nooit geïnteresseerd hoe andere katten zich voelden, totdat hij zijn kittens gekregen had.  Opeens was het belangrijk geworden dat zijn kittens zich goed voelden, dat ze goed in hun vel zaten. Soms bezorgde het hem rillingen, omdat hij niet zo goed wist hoe hij er mee om moest gaan en omdat het hem kwetsbaar maakte. Ze konden hem pakken door zijn kittens wat aan te doen en dat was niet fijn om te beseffen. Sushi had dat geprobeerd en het was haar bijna gelukt. Moonwhite had ze bij hem weggehouden en dat had hem echt pijn gedaan. Het was gevaarlijk en toch kon hij ze niet meer missen. Hij had zijn bek al open om iets te zeggen toen ze zei dat ze bij hem wilde blijven, hij had haar willen zeggen dat ze wel een andere manier zouden vinden. Hij zou alleen niet weten hoe, maar het zou ze wel lukken. Toch klapte hij zijn kaken weer op elkaar toen ze opeens een stap achteruit deed. Verrast keek hij naar haar. Toen ze zei dat ze mee ging kwam er eerst een grimasje rond zijn lippen, maar toen knikte hij langzaam. “Alleen als je er helemaal achter staat Yinyang.” Hij wilde niet dat ze het deed omdat hij dat gezegd had, hij wilde dat ze haar eigen keuzes maakte. “Wil je dat ik jou train of wil je een andere mentor?” Hij zou het moeilijk vinden om zijn eigen dochter te trainen en haar de harde kant van het leven te laten zien, maar dat zou nodig zijn. Hij zou het zeker niet zo doen als zijn vader het bij hem gedaan had, ze zou haar eigen wil moeten kunnen behouden. Hij zou het begrijpen als ze een andere mentor zou willen, maar anders zou hij het doen.



Wonderland Eki8z
Wonderland ZrDY9U2Wonderland 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Wonderland Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Wonderland   Wonderland Icon_minitimewo 25 maa 2015 - 18:52


Al vertelde zijn gezicht anders, Toch knikte Claw. “Alleen als je er helemaal achter staat Yinyang.” De zwart-witte poes knikte stevig. Al was het misschien een onzekere weg, ze wist wel dat ze dit wou. “Wil je dat ik jou train of wil je een andere mentor?” Lastige vraag. Yinyang sloot haar ogen. Haar vader zou kunnen, maar er was een kans dat emoties of hun familie band in de weg zou zitten. Het zou voor hem ook niet makkelijk zijn. Uiteindelijk opende ze haar groene kijkers. "Het lijkt me beter voor ons beide als iemand anders mij traint." Hopelijk zou ze wat leren van de bloodclanners. O ja.. Clangenoten. Hopelijk hoefde ze niet te veel contact te maken. Liever was ze alleen, zwervend. Ach, daar zou ze wel iets op verzinnen. Alles leek nu nog een soort mist, maar ergens voelde ze een soort opluchting. Ze hoorde weer bij iemand. Ze hield haar kopje scheef, en keek naar Claw. "Enne, pap?" Ze stond op, als aanstalten om te vertrekken. "Wil je me vanaf nu Yu noemen?"



What's more wrong - that I too wish to be great
Wonderland Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Wonderland Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Wonderland   Wonderland Icon_minitimewo 25 maa 2015 - 19:13

Ergens was hij opgelucht toen hij haar antwoord kreeg. Zijn dochter was een verstandige kattin en dat bevestigde ze hiermee maar weer. Het zou inderdaad beter voor hen allebei zijn, op die manier zouden ze geen scheve verhouding gaan krijgen. Hij wilde haar zien als zijn dochter en wilde haar zien opgroeien. Als hij haar mentor zou worden zou de verhouding anders worden en zou hij er voor moeten zorgen dat ze op de Elite manier moest opgroeien. “Dat lijkt mij ook beter.” Er ontstond zowaar een slam glimlachje rond zijn lippen. “Het zou ons beiden niet goed doen als ik je zou trainen, al zou ik het met alle liefde doen het is waarschijnlijk niet goed.” Voor de tweede keer verraste hij haar toen ze opeens vroeg of ze hem anders wilde gaan noemen. Yu? Het paste bij haar en het klonk mooi, maar waar had ze die naam nou plots weer vandaan gehaald. Ach, dat deed er ook niet toe. Natuurlijk wilde hij haar zo gaan noemen. Misschien voelde een nieuwe naam ook als een nieuwe start voor haar en dat vond hij prima. “Natuurlijk Yu.” Het andere voordeel was dat iedereen haar kende met haar andere naam en zou het een goede dekmantel zijn. Misschien was zijn dochter nog wel slimmer dan hij dacht, natuurlijk was ze dat. “Ga je mee?” Hij liet even zijn staart over haar rug glijden, voordat hij haar voor ging in de richting van het BloodClan kamp.



Wonderland Eki8z
Wonderland ZrDY9U2Wonderland 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Wonderland Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Wonderland   Wonderland Icon_minitimedo 26 maa 2015 - 20:46



“Dat lijkt mij ook beter.” De glimlach op zijn gezicht maakte haar blij. Ze wou vaker die lach zien. “Het zou ons beiden niet goed doen als ik je zou trainen, al zou ik het met alle liefde doen het is waarschijnlijk niet goed.” De poes knikte instemmend. Met spanning wachtte ze af op het antwoord van haar vraag. “Natuurlijk Yu.” Ze zuchtte opgelucht. Yu. Het was fijn om niet meer de naam te dragen die haar herinnerde aan het verleden. Bovendien had Moon haar die naam gegeven. Ze had altijd al een soort jaloezie gevoeld naar Cobra, aangezien hun vader hem zo genoemd had. Bovendien zou het makkelijk zijn om oude bekende te misleiden. “Ga je mee?” Yu knikte stevig, en volgde haar vader. Dit was nieuw, maar beter. Ze sloot een oud hoofdstuk af en zou met een nieuwe beginnen.

-Topic uit (?)



What's more wrong - that I too wish to be great
Wonderland Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wonderland
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: