You called?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You called?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Secretvoice
Member
You called?  DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: You called?    You called?  Icon_minitimeza 14 maa 2015 - 18:47


Kalm stapte zijn poten over de harde ondergrond. Het was nogsteeds koud en de grond voelde nog altijd hard aan onder zijn poten. Maar het ijs was teminste weg, dus katten die door het ijs zouden zakken zouden er niet meer zijn. Hij keek op toen hij het kamp in stapte en liep recht naar de prooistapel waar hij een magere eekhoorn neergooide. Hij keek er even naar, het was nogsteeds veel te weinig om de gehele clan te voeden. Zijn maag knorde maar hij draaide zich weg. De queens, elders en andere hadden het veel harder nodig. Hij keek om naar de leaders den. Butter had naar hem gevraagd, misschien moest hij maar eens gaan kijken wat er was. Waarschijnlijk zou ze terug komen op zijn vraag van gister, hij was daarna meteen het kamp uit gegaan en was nog niet terug gekomen tot nu. Hij haalde even diep adem en stapte naar de den. Bij de ingang bleef hij staan. 'Butterstar, u vroeg naar mij?' vroeg hij en wachtte tot zo hem zei naar binnen te komen.


{Butterstar}


You called?  2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
You called?  XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  Icon_minitimeza 14 maa 2015 - 19:13

Het had haar de hele nacht wakker gehouden.. De woorden van Secretvoice spookte door haar hoofd. Zijn partner.. Was dat wat hij wou.. Was dat wat er in zijn hart te zoeken lag. Het liet haar slikken terwijl ze opnieuw haar rossig/bruine kopje op haar poten liet rusten. Ze had gevraagd of iemand een oogje uit kon houden voor hem en hem haar kant op kon sturen maar tot nu toe had ze niets gehoord van hem. Ze slikte en sloot haar ogen die echter opnieuw open schoten zodra ze de stem van Secretvoice hoorde en kwam omhoog. "Ja kom binnen.." Mompelde ze zachtjes.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
You called?  DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  Icon_minitimeza 14 maa 2015 - 19:29


Nog even keek hij om naar de warrior die hem had gezegd dat Butter naar hem zocht, maar die was gewoon verder gegaan met waar hij mee bezig was, tuurlijk. Hij wachtte op haar woorden terwijl zijn staart langzaam heen en weer sloeg. Toen haar woorden klonken, wat behoorlijk snel was, stapte hij rustig naar binnen. Hij knikte als begroeting naar haar en ging rechtop zitten met zijn staart om haar poten. 'U zocht mij hoorde ik?' vroeg hij en keek haar aan terwijl het puntje van zijn staart op de grond tikte.


You called?  2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
You called?  XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  Icon_minitimema 16 maa 2015 - 18:59

De stem van Secretvoice bracht haar meteen terug naar de woorden die hij voor het laatst gesproken had en het liet haar even schrikken terwijl ze in elkaar kromp. Zacht slikte ze en keek hem aan. "Ja.. ik wou met je praten Secretvoice." Mompelde ze zachtjes en duwde haar nageltjes in de grond voor ze zichzelf iets kouder liet kijken en hem recht aankeek. "Wat jij hebt gezegd tijdens de clanmeeting was absoluut niet iets dat ik kan toloreren." Ze keek hem aan. "Ik.. Je hebt me ten schanden gezet." ZE keek even weg en beet op haar onderlip zichzelf vervloekend voor zo hard zijn.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
You called?  DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  Icon_minitimema 16 maa 2015 - 19:18


Hoewel hij wel wist waarover dit zou gaan, en hij haar woorden niet wou horen keek hij haar nog wel recht aan. Hij begreep zijn rol als vriend best, maar hij snapte zijn rol als warrior toch iets meer. Kort knikte hij toen ze zei dat ze met hem wou praten. Haar volgende woorden klonken hem ook al te logisch in de oren. 'Dat snap ik Butterstar, het was niet mijn bedoeling de woorden te spreken' was zijn antwoord zonder van haar weg te kijken, ookal deed zij dat wel. 'Ik zal accepteren wat u me oplegt' ging hij rustig verder.


You called?  2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
You called?  XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  Icon_minitimema 16 maa 2015 - 19:19

De.. emotieloosheid waarop hij reageerde op haar woordne lieten haar iets inkrimpen terwijl ze hem aankeek. Ze ademde diep in en stapte naar hem toe. "Wat ik jou opdraag.. Secretvoice." Begon ze langzaam en zuchtte diep. "Is ga liggen.. We moeten praten, en goed." Fluisterde ze zacht voor ze zelf ging liggen in haar ruime nest.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
You called?  DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  Icon_minitimema 16 maa 2015 - 19:32


Het enige wat hij nu deed was wachten op wat ze hem zou opdragen. Hij keek een beetje raar op toen ze hem zei te gaan liggen, ze moesten praten. Maar hij wou helemaal niet praten over wat er gebeurt was, kon ze hem niet gewoon een straf opleggen. Hij zuchtte maar ging niet tegen haar in. Hij legde zijn voorpoten neer en drukte zijn borstkas zacht tegen de grond. 'Eerlijk denk ik niet dat dat nodig is Butterstar'


You called?  2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
You called?  XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  Icon_minitimema 16 maa 2015 - 19:36

Ze keek even omlaag en slikte bij zijn woorden. Was het dan een fout geweest dat hij het had gezegd? Een domme grap.. Het hielt haar vast terwijl ze haar ogen sloot en haar kopje langzaam op haar poten liet rusten terwijl ze hem aan bleef kijken. "Waarom is praten niet nodig? Wil je dat ik je bestraf als een apprentice." Mompeldeze zachtjes en slikte haar hoofd schuddend. "Waarom zei je dat..."



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
You called?  DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  Icon_minitimema 16 maa 2015 - 20:01


Hij volgde haar met zijn ogen en keek toe hoe ze haar kop liet rusten. Hij legde zijn staart om zijn lichaam. Door haar woorden zuchtte hij kort en wendde voor het eerst zijn blik af van haar, naar  zijn vooorpoten. Hij kon maar beter meteen eerlijk antwoorden. 'Omdat... het lag in mijn gedachte, ik wist niet dat het als woorden eruit kwam' Hij liet zijn blik weer naar haar gaan. 'En u vroeg ons alle vragen te stellen' Ergens glimlachte hij.


You called?  2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
You called?  XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  Icon_minitimema 16 maa 2015 - 20:03

Ze beet even op haar onderlip voor ze hem aankeek met diep blauwe ogen. "Is dat wat je wil Secretvoice.. Wil je.. Mij." Fluisterde ze zachtjes en kwam iets overeind kijkend naar de grote kater die naast haar lag. Ze haalde diep adem en duwde haar neus even tegen zijn wang.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
You called?  DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  Icon_minitimema 16 maa 2015 - 20:17


Even bekeek hij haar voor ze haar neus tegen zijn wang duwde. Hij grijnsde en duwde zijn kop zacht in haar vacht. 'Ja, Butter...' zei hij en zuchtte even toen hij zijn kop weer terug trok. Hij keek even naar de ingang van de den, afwachtend op wat ze zou zeggen. Hij had zo'n gevoel dat hij het niet wilde horen.


You called?  2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
You called?  XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  Icon_minitimema 16 maa 2015 - 20:44

Ze haalde diep adem voor ze opstond en naar een hoek van haar den liep en even keek naar de grond langzaam de aarde omwoelend. Er was veel leven geweest in deze den maar nu ze hier alleen leefde was het eenzamer dan ooit tevoren. diep haalde ze adem en keek om naar hem. "Ik weet het niet.." Fluisterde ze zachtjes en keek hem aan. "Ik ben niet bepaald... goed met liefde.."



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
You called?  DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  Icon_minitimema 16 maa 2015 - 21:08


Zijn appelgroene ogen voelde haar passen met elke beweging die ze maakte. Langzaam ging hij rechtop zitten, in de hoop er minder van te horen. Ze was niet goed met keuzes, zover was hij nu ook nog wel. En gezien ze zijn gevoelens ook niet wou kwetsen. Hij zuchtte even en keek haar aan voor hij naar de aarde voor haar poten keek. 'Dat maakt niet uit Butter, ik had er niets bij verwacht, welke straf moet ik doorlopen?' vroeg hij zacht.


You called?  2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
You called?  XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  Icon_minitimema 16 maa 2015 - 22:02

Butter trilde bij zijn woorden en verlaagde haar kop nog meer. Hij begrepe haar verkeerd.. Ze wou hem niet kwijt. Ze wou hem geen straf geven. Ze wou hem maar ze wou hem het niet aandoen. Ze wou hem niet dezelfde pijn geven als die ze Blizzardstorm en Snowkiller had bezorgd. Ze kon het hem niet vertellen. Ze kon hem niet zeggen dat ze van hem hielt. het zou te.. confronterend zijn.. "Geen straf.." Fluisterde ze zacht en keek hem aan. "Het spijt me ik kan het niet zeggen.. Ik kan het gewoon niet.."



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
You called?  DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  Icon_minitimema 16 maa 2015 - 22:23


Secretvoice keek naar haar trillende lichaam en haar lage kop. Dit was geen houding die een jonge leidster als zij hoorde te hebben. Het leek onderdanig, wanhopig bijna. Hij wou naar haar toe lopen, haar oppeppen zodat ze haar zekere houding terug kon krijgen, tot hij zich realiseerde, hij was degene die deze houding bij haar veroorzaakt had. Als ze iemand nu niet nodig had was hij het wel. Hij slikte even en bleef waar hij was, bij de ingang. Geen straf hmm. Hij knikte even naar haar. 'Ik had niets verwacht Butter, maakt je geen zorgen. besides that, you shouldn't say what you don't mean' Hij stond op, klaar om weg te gaan als zij hem zij dat hij mocht gaan. Dit deed hem mentaal behoorlijk pijn, hij wou het liefst nu gewoon in zijn eentje buiten het kamp in de schaduwen rennen en jagen.


You called?  2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
You called?  XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 21:53

Ze beet op haar lip en schudde haar hoofd naar hem licht trillend. ze wou niet dat hij weg ging, ze wou niet dat hij verdween zoals Blizzardstorm en Snowkiller waren verdwenen. Ze deed een stap naar hem toe en stak haar poot iets uit. "Nee.. Blijf." Fluisterde ze zachtjes en opende haar mond iets wanhopig. Ze wou hem houden maar ze kon het niet zeggen. ZE kon niet zeggen dat ze hem bij zich wou houden. ZE kon het gewoon niet, ze wou hem niet wegjagen.. "Blijf alsjeblieft.."



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
You called?  DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 22:04


Hij staarde haar een beetje aan door haar wanhopige houding. Hij keek naar haar poot en fronsde. Wat wou ze nou eigenlijk, dan vind ze dat hij haar voorschut zette en sprak ze in zijn ogen uit dat ze niets met hem wou, en dan smeekte ze hem bijna om te blijven. Hij kon niet weg als zij zei dat hij moest blijven, zij was de leidster, zij moest zeggen waarneer hij mocht gaan. Hij keek haar even aan. 'Waarom Butter, waarom wil je dat ik blijf' mompelde hij zacht terwijl hij haar aankeek. Zag ze dan niet dat hij pijn had, dat hij weg wou.


You called?  2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
You called?  XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 22:07

Ze beet op haar lip en haalde diep adem terwijl ze hem aan keek. "Ik wil dat je blijft omdat ik je graag bij mij heb." Fluisterde ze zachtjes en ging zitten haar staart om haar poten slaand. "Ik wil niet dat je weg gaat omdat ik... omdat ik van je hou.." Haar ogen schoten open op het moment dat ze het uitsprak en vervleokte zichzelf gelijk. NEe hoe kon ze het zeggen. Hoe kon ze zijn hart nu breken want ze wist dat ze dat deed. Ze wist dat ze niet bij hem zou kunnen blijven. nee..



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
You called?  DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 22:16


Zijn frons werd alleen maar dieper terwijl ze sprak. Wat voor ziek spelletje was ze nou eigenlijk aan het spelen, ze kon hem dit niet zomaar aandoen, dat kon ze gewoon simpelweg niet. En haar laatste woorden leken enkel alles nog een keer te breken. Meeste katten zouden dolblij zijn als ze dat hoorde van de poes waarvan ze dat wouden horen. Maar de spijt in haar ogen, de twijfel in haar stem. En haar eerdere reacties, het maakte het oneerlijk, niet waar. Hij staarde haar aan, zijn bekje opende langzaam maar hij bleef stil. Ze zou wel met een reden komen om terug te krabbelen.


You called?  2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
You called?  XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 22:21

Ze beet op haar onderlip wetend dat ze de woordne niet had mogen spreken. ze had ze al te vaak gesproken, ze had al te vaak gesproken over liefde maar ze kon het nu gewoon niet meer laten. Diep haalde ze adem en keek hem aan. "Ik.. meen het." Fluisterde ze zacht terwijl ze iets achteruit stapte. "Ik meen dat ik van je hou.." Fluisterde ze verdrietig en keek omlaag. "Maar.. met mijn herinneringen.. Blizzardstorm, Snowkiller.. Ik snap dat je mij niet zal geloven.."



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
You called?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: