Saturn



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Saturn

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Emberspark
Member
Saturn Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Saturn   Saturn Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 16:20

Ik was hier gekomen voor wat rust. Ik had even de tijd nodig om na te denken over alles wat er was gebeurd. Niet dat ik weer probeerde te vluchten, die fout zou ik noet meer maken. Meer .. bedenken hoe ik het ging aanpakken. Hoe ik het goed kon maken met Black. Ik moest ook nodig met mijn zus, Windpaw, gaan praten. Dat was ook al weer tijdje geleden. Bij mijn aankomst zaten drie kraaien me op te wachten, en ze keken me nieuwsgierig aan. Ik probeerde ze te negeren, maar hun staar bleef in mijn rug prikken. Je doet alles fout. No wat dat dit je wel gaat lukken. Gefrustreerd draaide ik me om, en blies ik naar de wezens. Die vlogen verschrikt op, weg van het gevaar. Waarom werd ik nou weer zo van streek van een stelletje hersenloze prooi? Ik was een mentale rotzooi. Daarom. Maar ik kon het oplossen. Ik had gewoon even tijd nodig.. Verward ging ik zitten, en staarde ik voor me uit. Wat was dit nou weer? Een plotseling geluid achter me deed me opkijken. 'Wie is daar?' Mauwde ik op mijn hoede. Ik rook geen vijandige geuren, maar je wist het maar nooit.


Saturn 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Saturn 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Saturn   Saturn Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 23:31

De kater was zijn kleine… Ehm.. Familielid -hij raakte het allemaal een beetje kwijt to be honest- niet gevolgd, eerder was hij hem gewoon zomaar tegengekomen en had hij besloten, na de snauw die het katertje naar die arme vogels had gemaakt, maar eens bij hem te zitten. "Ik," Weerklonk dan ook zijn emotieloze antwoord, net voor hij naast de ander verscheen, en ging zitten. Hij rekte eens zijn schouders, en keek voor hem uit de bossen in. "Schitterend niet? Het bos," Een kleine glimlach lag rond zijn lippen, new-leaf zat eraan te komen, het zou goed zijn voor de clan.


Saturn Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Saturn
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Carrionplace-
Ga naar: