Take me to the other side |Zira|



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Take me to the other side |Zira|

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Five
Member
Take me to the other side |Zira| DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Five
BerichtOnderwerp: Take me to the other side |Zira|   Take me to the other side |Zira| Icon_minitimevr 20 maa 2015 - 16:51

Weer was het haar gelukt, de hoeveelste keer ondertussen al? Ze was de tel kwijtgeraakt en trok er steeds vaker op uit. Het gevoel van vrijheid was verslavend en de wind leek haar te roepen. De bladeren kraakte zachtjes onder haar poten, maar de zon bleef verscholen achter de wolken. Alsof ze bang was dat iemand haar zou zien. Haar dikke calico vacht stond recht overeind tegen de bijtende kou en haar oortjes stond fier rechtop. De geur van rogue's kwam haar neus binnen, waarschijnlijk was ze weer bijna bij hun gebied. Lichtjes trok ze haar neus op, rogue's stonken een beetje. Een andere vreemde geur drong haar neus binnen, ze herkende de geur van de witte kater die ze ooit had gezien. Haar oortjes vouwde zich naar achteren en haar ogen gleden over de bomen. Zou er nog een andere kat zijn? Hopelijk zat ze niet in de problemen.

+Zira


Take me to the other side |Zira| 2hzpv7o
Just take the pain,
and let that motherf*cker burn.

     

:


Laatst aangepast door Dappledkit op vr 20 maa 2015 - 19:43; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Take me to the other side |Zira| Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Take me to the other side |Zira|   Take me to the other side |Zira| Icon_minitimevr 20 maa 2015 - 17:59

Shadowclan. Dat was de meest acceptabele clan om in te zitten, na de Elite natuurlijk. De kattin pareerde sierlijk langs het monsterpad, zoals zij het Thunderpath noemde, en ze keek of ze nog de goeie weg ging. Ze kende de weg goed en was daarom ook niet snel verdwaald, maar checken was nooit verkeerd. De poes had gehoord dat de Riverclan wat problemen had en ze was van plan daar een bezoekje te brengen, maar toen ze een kleine Shadowclanner zou staan die er bang uitzag veranderde ze vrijwel meteen van gedachtes. Ze stapte sierlijk op de ander af en keek naar beneden, naar het kleine ding. "Wat doe je hier zou alleen?" Vroeg ze, haar stem klonk bezorgd - wat ze helemaal niet was, maar ze wilde de Shadowclanner inpalmen zodat ze zich toe zou voegen bij de Bloodclan.

+ Foxpaw moet Zira zijn, toch? x3


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Take me to the other side |Zira| 2hh0j8y
Take me to the other side |Zira| 10pvxmwTake me to the other side |Zira| 10pvxmwTake me to the other side |Zira| 10pvxmwTake me to the other side |Zira| 2gxnp75Take me to the other side |Zira| 23mrb6wTake me to the other side |Zira| 2hqc5lx Take me to the other side |Zira| E8v3o2Take me to the other side |Zira| 34nodx3Take me to the other side |Zira| Vmwrhy Take me to the other side |Zira| 23h0tfkTake me to the other side |Zira| 10pvxmwTake me to the other side |Zira| 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Five
Member
Take me to the other side |Zira| DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Five
BerichtOnderwerp: Re: Take me to the other side |Zira|   Take me to the other side |Zira| Icon_minitimevr 20 maa 2015 - 19:50

"Wat doe je hier zou alleen?" Een bruine kattin kwam op haar af, de calico proefde van de lucht, Bloodclan. Ze had altijd wel ergens respect gehad voor de moordlustige katten, hoe ze zo in vrijheid leven. En gewoon deden waar ze zin in hadden. Ze hield niet van de clanregels die zeiden dat ze geen indringer mochten doden, of dat ze altijd lief moesten zijn en moest delen. Wat was dat nu voor zever? Als een andere kat het territorium in kwam, moest die een lesje geleerd worden. En waarom zou je altijd lief moeten zijn? Iedereen heeft toch slechtere dagen, waarop ze iemand gewoon willen afsnauwen? Met een schok kwam ze terug in de realiteit en besefte ze dat de Bloodclanner haar een vraag had gesteld. "Proberen van de vrijheid te proeven." Miauwde ze. Ze was niet meer zeker van de vraag, dus was dit een open antwoord.

+Ja idd ^^ Sorry Very Happy


Take me to the other side |Zira| 2hzpv7o
Just take the pain,
and let that motherf*cker burn.

     

:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Take me to the other side |Zira| Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Take me to the other side |Zira|   Take me to the other side |Zira| Icon_minitimevr 20 maa 2015 - 20:35

De Shadowclanner leek even na te denken voordat ze eindelijk antwoordde. "Proberen van de vrijheid te proeven." De kattin keek op met wat verbazing in haar rode ogen. Slim antwoord voor zo'n kleintje. De bruine poes vroeg zich af of ze eigenlijk wel al een Young One was. "Zeg, ben jij eigenlijk wel bevoegd het kamp uit te gaan? Of breek je de regels?" Vroeg Zira neutraal en ze keek naar het kleintje. Waarschijnlijk was het een regelbrekertje, en ze begon te denken dat dit wel een goed poesje was voor de Elite met de juiste spirit.


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Take me to the other side |Zira| 2hh0j8y
Take me to the other side |Zira| 10pvxmwTake me to the other side |Zira| 10pvxmwTake me to the other side |Zira| 10pvxmwTake me to the other side |Zira| 2gxnp75Take me to the other side |Zira| 23mrb6wTake me to the other side |Zira| 2hqc5lx Take me to the other side |Zira| E8v3o2Take me to the other side |Zira| 34nodx3Take me to the other side |Zira| Vmwrhy Take me to the other side |Zira| 23h0tfkTake me to the other side |Zira| 10pvxmwTake me to the other side |Zira| 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Five
Member
Take me to the other side |Zira| DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Five
BerichtOnderwerp: Re: Take me to the other side |Zira|   Take me to the other side |Zira| Icon_minitimevr 20 maa 2015 - 20:44

"Zeg, ben jij eigenlijk wel bevoegd het kamp uit te gaan? Of breek je de regels?" De kattin zuchtte, moest iedereen daar nu over beginnen? "Schadowclan kijkt meestal niet echt uit naar zijn kittens." Miauwde ze als soort van antwoord. En het was ook waar, meestal keken ze niet eens om. De enige reden dat ze daar nog niet was, was omdat haar familie er zat. Ze hield ontzettend veel van hun, maar vaak snapte ze niet waarom ze geen zin hadden in de vrijheid. "En u? Mag u zomaar het kamp uit? Zonder regels te breken?" Warriors mochten het kamp ook wel uit, maar vaak mochten ze de grenzen niet eens over. Wat was daar nu aan? Konden ze niet gewoon gaan en staan waar ze wouden?


Take me to the other side |Zira| 2hzpv7o
Just take the pain,
and let that motherf*cker burn.

     

:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Take me to the other side |Zira| Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Take me to the other side |Zira|   Take me to the other side |Zira| Icon_minitimeza 21 maa 2015 - 9:43

"Schadowclan kijkt meestal niet echt uit naar zijn kittens." Was haar antwoord, en de ogen van Zira vernauwden zich. Dit was nog een kitten en ze kon al helemaal tot de grenzen lopen zonder opgemerkt te worden? Dat is wel heel slecht geregeld van de Shadowclan, daar had ze wel meer van verwacht. Zou Shrewstar nog de leider zijn, of zou dat inmiddels alweer iemand anders zijn? Voor zover zij wist hadden de Windclan, de Riverclan en de Thunderclan allemaal nieuwe leiders. "En u? Mag u zomaar het kamp uit? Zonder regels te breken?" Met een grijns keek Zira naar de kitten. "Tuurlijk mag ik dat! Dat is het mooie van de Elite," antwoordde ze, ze zei expres Elite in plaats van Bloodclan. "Wil je het een keertje zien?" Vroeg ze lief en ze ging zitten, haar staart sloeg ze netjes om haar poten en ze bewoog met haar oortje waar een gat in zat. Ze zag er misschien wat afschrikwekkend uit, maar kittens overhalen kon ze vast wel als ze haar lieve karakter maar speelde.


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Take me to the other side |Zira| 2hh0j8y
Take me to the other side |Zira| 10pvxmwTake me to the other side |Zira| 10pvxmwTake me to the other side |Zira| 10pvxmwTake me to the other side |Zira| 2gxnp75Take me to the other side |Zira| 23mrb6wTake me to the other side |Zira| 2hqc5lx Take me to the other side |Zira| E8v3o2Take me to the other side |Zira| 34nodx3Take me to the other side |Zira| Vmwrhy Take me to the other side |Zira| 23h0tfkTake me to the other side |Zira| 10pvxmwTake me to the other side |Zira| 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Five
Member
Take me to the other side |Zira| DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Five
BerichtOnderwerp: Re: Take me to the other side |Zira|   Take me to the other side |Zira| Icon_minitimeza 21 maa 2015 - 12:43

"Tuurlijk mag ik dat! Dat is het mooie van de Elite. Wil je het een keertje zien?" Miauwde de bruine kattin voor ze ging zitten. De ogen van de kattin werden groot, de Elite, dat klonk speciaal. Het leek haar een voorrecht om dat een keer te mogen zien, maar misschien was dat niet zo slim nu ze nog een kitten was. "Ik zou het heel graag willen zien! Maar misschien binnenkort, als ik apprentice ben! Dan kunnen ze me niet meer zo veel doen." Miauwde ze met schitterende oogjes. Hoe geweldig zou het zijn om eens bij de Elite langs te kunnen. Dat het tegen de regels van haar clan was om over de grenzen te gaan negeerde ze even, wat was door nu de lol van?


Take me to the other side |Zira| 2hzpv7o
Just take the pain,
and let that motherf*cker burn.

     

:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Take me to the other side |Zira| Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Take me to the other side |Zira|   Take me to the other side |Zira| Icon_minitimedo 26 maa 2015 - 16:30

"Ik zou het heel graag willen zien! Maar misschien binnenkort, als ik apprentice ben! Dan kunnen ze me niet meer zo veel doen." Met een glimlach keek Zira de ander aan. "Ach, je mag best nu al komen, hoor. En als je te moe wordt kan ik je wel een stukje dragen," haar vriendelijkheid was puur schijn en nep, maar dat maakte voor haar niet uit zolang de kitten niets merkte en gewoon meeging naar de Elite. Dan kreeg zij weer een beloning en daar keek ze al naar uit.


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Take me to the other side |Zira| 2hh0j8y
Take me to the other side |Zira| 10pvxmwTake me to the other side |Zira| 10pvxmwTake me to the other side |Zira| 10pvxmwTake me to the other side |Zira| 2gxnp75Take me to the other side |Zira| 23mrb6wTake me to the other side |Zira| 2hqc5lx Take me to the other side |Zira| E8v3o2Take me to the other side |Zira| 34nodx3Take me to the other side |Zira| Vmwrhy Take me to the other side |Zira| 23h0tfkTake me to the other side |Zira| 10pvxmwTake me to the other side |Zira| 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Five
Member
Take me to the other side |Zira| DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Five
BerichtOnderwerp: Re: Take me to the other side |Zira|   Take me to the other side |Zira| Icon_minitimedo 26 maa 2015 - 16:58

Ach, je mag best nu al komen, hoor. En als je te moe wordt kan ik je wel een stukje dragen," "Echt?" Ze knipperde verbaasd met haar ogen, maar al snel maakte dat plaats voor vastberadenheid. Ze zou laten zien dat ze geen zwakke kitten was! "Oké, ik volg jou wel!" Miauwde ze met vaste stem, haar houding straalde een en al vastberadenheid uit.


Take me to the other side |Zira| 2hzpv7o
Just take the pain,
and let that motherf*cker burn.

     

:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Take me to the other side |Zira| Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Take me to the other side |Zira|   Take me to the other side |Zira| Icon_minitimedo 26 maa 2015 - 21:10

"Echt?" Zira knikte met een lichte pruillip en ze grinnikte naar de vastberaden uitdrukking van de kitten. "Oké, ik volg jou wel!" Zei de ander en Zira trippelde vooruit, richting het Bloodclankamp. Af en toe keek ze achterom, of het kleine ding haar nog wel bijhield, maar het leek allemaal goed te gaan. Toen ze bij het kamp aankwamen, duwde Zira met haar poot tegen de kont van de kitten. "Ga maar naar binnen," miauwde ze en ze duwde verder zodat de kitten het kamp inrolde.

+ Is het goed als ik reageer op het topic Dappled x Claw? Want dan is het duidelijker dat Zira haar heeft gebracht x3


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Take me to the other side |Zira| 2hh0j8y
Take me to the other side |Zira| 10pvxmwTake me to the other side |Zira| 10pvxmwTake me to the other side |Zira| 10pvxmwTake me to the other side |Zira| 2gxnp75Take me to the other side |Zira| 23mrb6wTake me to the other side |Zira| 2hqc5lx Take me to the other side |Zira| E8v3o2Take me to the other side |Zira| 34nodx3Take me to the other side |Zira| Vmwrhy Take me to the other side |Zira| 23h0tfkTake me to the other side |Zira| 10pvxmwTake me to the other side |Zira| 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Take me to the other side |Zira|
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: