(Open) Destroy the peace!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 (Open) Destroy the peace!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lecter
Member
(Open) Destroy the peace! DPKsfdL
S o o f
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Lecter
BerichtOnderwerp: (Open) Destroy the peace!   (Open) Destroy the peace! Icon_minitimema 23 maa 2015 - 16:07

De geruchten spookten door zijn kop. Dus hier kwamen de clans zo nu en dan samen om hun nieuws te melden? Was dat niet het domste wat die katten konden doen? De bloodclan kater rende het dal in en genoot kort van het briesje dat door zijn verzorgde lange vacht blies. Hij wilde meer weten over die traditie, het interesseerde hem wel.
Blij was hij wel, dat de winter voorbij was, het zorgde ervoor dat hij het niet een hele nacht koud had in die slecht geïsoleerde toren. Met een tevreden brom ging hij in het lange groene gras zitten en keek rustig om zich heen. Als er niet dagelijks wat katten langs deze plek zouden komen, zou zijn gevaarlijke geur uiteindelijk wel iemand lokken, toch?


(Open) Destroy the peace! IjNq8Mg
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakebites
Member
(Open) Destroy the peace! DPKsfdL
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Destroy the peace!   (Open) Destroy the peace! Icon_minitimema 23 maa 2015 - 16:29

Snakebites
Was het dom om als Bloodclanner die nog geen drie dagen geleden tot de Elite toegelaten was naar Fourtrees te gaan? Nee, niet echt. Maar wel als je afkomstig was van de clans. Maar het maakte haar helemaal niets uit. Ze volgde de geur van een kat, eentje die nog niet zo ontzettend oud rook. Ze zag plots een bruinige kater in het gras van Fourtrees zitten. Lokte hij het nu echt uit? Als ze nog een RIverclanner geweest was, had ze de kater tegen de vlakte gegooid en hem gedwongen weg te gaan, maar dat kon ze nu niet maken. "Wat heb jij hier te zoeken?" vroeg ze, terwijl ze de minachting in haar stem probeerde te camoufleren.
Tags: Lecter || Hoop dat een mede clangenoot ook goed is :'D


(Open) Destroy the peace! Rh4rr6
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Lecter
Member
(Open) Destroy the peace! DPKsfdL
S o o f
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Lecter
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Destroy the peace!   (Open) Destroy the peace! Icon_minitimema 23 maa 2015 - 16:35

Het gebonk van pootstappen klonk achter hem, gevolgd door een stem. "Wat heb jij hier te zoeken?" Lecter draaide slechts zijn kop om en liet zijn zilveren ogen over de poes gaan. Ze droeg dezelfde geur als hij, maar .. ja. Herinneringen aan zijn training met Hellhound deden hem kort denken aan die vissenclan. Die konden zwemmen en zij had wel zo'n vacht.. zo'n gestroomlijnde vacht. Interesse vonkte in zijn ogen. "Waarom vraag je dat?" Vroeg hij met zijn gladde stem.


(Open) Destroy the peace! IjNq8Mg
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakebites
Member
(Open) Destroy the peace! DPKsfdL
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Destroy the peace!   (Open) Destroy the peace! Icon_minitimema 23 maa 2015 - 16:44

Snakebites
De kater draaide zich om en bekeek haar. Ze keek hem geïrriteerd aan en rolde met haar ogen. "Waarom vraag je dat?" Ze keek hem doodserieus aan. "Waarom zou ik dat niet vragen? Als je een gevecht zoek, zijn er betere plaatsen als Fourtrees." Ze kneep haar ogen samen en liet nu op haar beurt haar ogen over hem heengaan. "En ik kan het weten." Als hij zijn toon veranderd zou hebben, zou ze meer geneigd zijn een betere uitleg te geven.
Tags: Lecter


(Open) Destroy the peace! Rh4rr6
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Lecter
Member
(Open) Destroy the peace! DPKsfdL
S o o f
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Lecter
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Destroy the peace!   (Open) Destroy the peace! Icon_minitimema 23 maa 2015 - 16:46

"Waarom zou ik dat niet vragen? Als je een gevecht zoek, zijn er betere plaatsen als Fourtrees." De tekenen van irritatie probeerde ze niet eens te verbergen, maar het deerde hem niet veel. "En ik kan het weten." Ervaring, hm? De kater haalde zijn schouders op. "Waarom moet ik per se een gevecht zoeken? Is dat alles waarvoor je naar deze clan bent gekomen?" Het leek hem wel logisch. Haar uiterlijk gemengd met de vele verhalen die de ronde deden over een Riverclan kat die bij hun clan was gekomen, dat stond garant voor de waarheid.


(Open) Destroy the peace! IjNq8Mg
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakebites
Member
(Open) Destroy the peace! DPKsfdL
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Destroy the peace!   (Open) Destroy the peace! Icon_minitimema 23 maa 2015 - 16:52

Snakebites
De kat haalde zijn schouders op. "Waarom moet ik per se een gevecht zoeken? Is dat alles waarvoor je naar deze clan bent gekomen?" Ze glimlachte kort, en schudde teleurgesteld zijn hoofd. "Ik dacht dat we het over jou hadden? Als je niet op zoek zou zijn naar een gevecht zou je ook niet dom in het midden van Fourtrees gaan zitten", zei Snakebites. "En hoor eens, ik ben naar deze clan gekomen omdat de Riverclan niet mijn plaats was. Ooit van de Warrior Code gehoord? Volgens die code wil ik niet leven."
Tags: Lecter


(Open) Destroy the peace! Rh4rr6
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Lecter
Member
(Open) Destroy the peace! DPKsfdL
S o o f
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Lecter
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Destroy the peace!   (Open) Destroy the peace! Icon_minitimema 23 maa 2015 - 17:09

"Ik dacht dat we het over jou hadden? Als je niet op zoek zou zijn naar een gevecht zou je ook niet dom in het midden van Fourtrees gaan zitten" Dacht ze nou echt stoer te kunnen zijn door hem beledigingen toe te werpen? Het maakte haar niet meer deel van de clan, als ze dat dacht. "En hoor eens, ik ben naar deze clan gekomen omdat de Riverclan niet mijn plaats was. Ooit van de Warrior Code gehoord? Volgens die code wil ik niet leven." Nu had ze pas zijn interesse gewekt. Het katertje draaide zich geheel om. "Zou je me daar wat over willen vertellen?" Vroeg hij kalm, misschien iets beleefder.


(Open) Destroy the peace! IjNq8Mg
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakebites
Member
(Open) Destroy the peace! DPKsfdL
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Destroy the peace!   (Open) Destroy the peace! Icon_minitimema 23 maa 2015 - 17:23

Snakebites
Bij het eerste toonde de kater niet veel interesse maar bij het tweede dat ze zei draaide hij zich helemaal om en keek haar iets meer geïnteresseerd dan eerst aan. "Zou je me daar wat over willen vertellen?" Omdat hij beleefder klonk, overwoog ze het. Na een minuutje haalde hij een schouder op en knikte. Waarom zou ze het ook niet vertellen. "De Warrior Code zijn regels die alle Clankatten leren. Zoals dat de deputy, commander, gekozen moet worden voor de volgende moonhigh. En je mag bijvoorbeeld geen katten doden, ook al zitten ze op je territorium. Het zijn een stuk of vijftien regels ofzo. Maar ik heb het niet op regels."
Tags: Lecter


(Open) Destroy the peace! Rh4rr6
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Lecter
Member
(Open) Destroy the peace! DPKsfdL
S o o f
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Lecter
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Destroy the peace!   (Open) Destroy the peace! Icon_minitimema 23 maa 2015 - 17:28

Natuurlijk had hij zijn toon hiervoor veranderd, dit was belangrijk! Inside information. "De Warrior Code zijn regels die alle Clankatten leren. Zoals dat de deputy, commander, gekozen moet worden voor de volgende moonhigh. En je mag bijvoorbeeld geen katten doden, ook al zitten ze op je territorium. Het zijn een stuk of vijftien regels ofzo. Maar ik heb het niet op regels." Het bruine katertje knikte. "En .. moeten clankatten zich hier allemaal aan houden? Wat zou er gebeuren als ze die regels zouden breken?"


(Open) Destroy the peace! IjNq8Mg
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakebites
Member
(Open) Destroy the peace! DPKsfdL
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Destroy the peace!   (Open) Destroy the peace! Icon_minitimema 23 maa 2015 - 17:31

Snakebites
De kater knikte en sprak vervolgens. "En .. moeten clankatten zich hier allemaal aan houden? Wat zou er gebeuren als ze die regels zouden breken?"
"Dan word je op gestraft door de leader of de deputy, maar als je de regels te fel overtreden hebt, kan je uit de clan gegooid worden."
Tags: Lecter


(Open) Destroy the peace! Rh4rr6
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Lecter
Member
(Open) Destroy the peace! DPKsfdL
S o o f
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Lecter
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Destroy the peace!   (Open) Destroy the peace! Icon_minitimema 23 maa 2015 - 17:34

"Dan word je op gestraft door de leader of de deputy, maar als je de regels te fel overtreden hebt, kan je uit de clan gegooid worden." Ah, een beetje een gewoonlijke consequentie.
"Weet jij misschien iets over starclan?" Vroeg hij toen met een frons. "Ik heb nooit gehoord van nog een vijfde clan in dit bos?"


(Open) Destroy the peace! IjNq8Mg
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakebites
Member
(Open) Destroy the peace! DPKsfdL
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Destroy the peace!   (Open) Destroy the peace! Icon_minitimedi 24 maa 2015 - 13:36

Snakebites
"Weet jij misschien iets over starclan?" vroeg de kater daarna met een frons. "Ik heb nooit gehoord van nog een vijfde clan in dit bos?" Met haar schorre lach begon ze te lachen. "Het zou een clan zijn van alle overleden katten, die leven dan voort in de Starclan. Ik vind het gewoon een fabeltje voor de kittens, maar iedereen in de clans lijkt er heilig in te geloven." Ze verzette zich een beetje en begon haar poot te wassen terwijl ze haar kop even bewoog. Ze was nog niet gewoon aan haar halsband. Dat kwam wel. "Ze hebben er zelfs gebeden voor", grijnsde ze. "Ze zeggen dingen als 'may Starclan light your path' of 'dear Starclan, no!' Het is lachwekkend."
Tags: Lecter


(Open) Destroy the peace! Rh4rr6
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Lecter
Member
(Open) Destroy the peace! DPKsfdL
S o o f
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Lecter
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Destroy the peace!   (Open) Destroy the peace! Icon_minitimewo 25 maa 2015 - 17:02

Er werd om gelachen, hij verwachtte niet echt dat er om hem werd gelachen, maar om het onderwerp. Waarom? "Het zou een clan zijn van alle overleden katten, die leven dan voort in de Starclan. Ik vind het gewoon een fabeltje voor de kittens, maar iedereen in de clans lijkt er heilig in te geloven." Lecter knikte. Het klonk wel interessant, hij wilde er gelijk meer over weten. "Ze zeggen dingen als 'may Starclan light your path' of 'dear Starclan, no!' Het is lachwekkend." Had ze daarom zo moeten lachen? "Zou Starclan ook iets te maken hebben met .. de leaders en hun levens?"


(Open) Destroy the peace! IjNq8Mg
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
(Open) Destroy the peace! Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Destroy the peace!   (Open) Destroy the peace! Icon_minitimewo 25 maa 2015 - 17:16

Hij was al een heel eind gekomen voordat hij met een schok stil stond. Zijn hondentanden aan zijn halsband rinkelden door zijn plotselinge actie. Zijn groengele ogen waren wantrouwig gaan fonkelen terwijl hij grommend zijn kop draaide. Hij opende zijn bek nog wat verder om zichzelf er van te verzekeren dat hij het goed geroken had, maar het kon niet missen het waren duidelijk Bloodclan geuren. Twee Bloodclan katten die recht het clangebied in gelopen waren. Nou had hij daar niet zo verbaast van opgekeken als het ging om twee members, maar dat was niet het geval. Het waren de geuren van Lecter, de kater die net Young One was geworden en de geur van Snakebites die hij net toegelaten had bij de Elite. Meteen was zijn argwaan en woede gewekt. Hoe haalde die kattin het in haar kop om meteen weer clangebied in te lopen, was ze dan toch enkel een spion die informatie van de Bloodclan door moest spelen en wat in vredesnaam deed die Young One daar zonder mentors. Er klonk opnieuw een laag gegrom en gesis diep uit zijn keel toen hij kwaad de geuren begon te volgen. Hij hoopte voor hen dat ze een hele goede reden hadden, want in dank nam hij het ze zeker niet af. Zijn oren waren in zijn nek gegleden terwijl hij naar Fourtrees sjouwde. Toen hij de twee katten in beeld kreeg begon hij nog wat harder en met ferme passen hun kant op te lopen. “En wat hebben we hier.” Zijn stem klonk niet kwaad, enkel ijzig kil. Als je in zijn ogen keek dan zag je de gevaarlijke fonkeling, nee hij was hier niet van gediend en dat ging hij ze duidelijk maken ook.



(Open) Destroy the peace! Eki8z
(Open) Destroy the peace! ZrDY9U2(Open) Destroy the peace! 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Snakebites
Member
(Open) Destroy the peace! DPKsfdL
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Destroy the peace!   (Open) Destroy the peace! Icon_minitimema 30 maa 2015 - 16:20

Snakebites
"Zou Starclan ook iets te maken hebben met .. de leaders en hun levens?" Ze knikte maar nog steeds met een lachje op haar gezicht. "De katten in de Starclan geven hun de negen levens die ze hebben. Ze hebben dan wel effectief negen levens maar of daar geesten van katten mee te maken hebben? Nee, daar gelofo ik niet in." De geur van een kater drong haar neus binnen. Ze keek om en zag Claw. Hij leek niet echt erg blij. En ze kon al raden waarom. Ze mocht hier waarschijnlijk niet komen van hem.  “En wat hebben we hier.” Hij klonk kil en ijzig, maar Snakebitew werd niet zo gauw van haar stuk gebracht. "Hier heb je Snakebites en één van je Young Ones", antwoorde ze hem. Ze wist heus wel dat hij geen antwoord op die vraag wou maar Snake was niet op haar mondje gevallen. "Ik volgde zijn geur, ik wou zien wat een Bloodclanner hier kwam doen. En dat is duidelijk niet veel buiten een gesprek beginnen met mij." Ze probeerde Lecter niet de schuld in de schoenen te schuiven maar het was wel waar, ze was hem gewoon gevolgd en toen waren ze in een gesprek geraakt. Ze waagde het om lichtjes te glimlachen.
Tags: Lecter and Claw


(Open) Destroy the peace! Rh4rr6
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Lecter
Member
(Open) Destroy the peace! DPKsfdL
S o o f
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Lecter
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Destroy the peace!   (Open) Destroy the peace! Icon_minitimema 30 maa 2015 - 17:31

"De katten in de Starclan geven hun de negen levens die ze hebben. Ze hebben dan wel effectief negen levens maar of daar geesten van katten mee te maken hebben? Nee, daar geloof ik niet in." Het was dus een kwestie van geloof. Lecter knikte, dankbaar voor de informatie. Waarom had Icepaw dit niet gewoon verteld? Wat had ze er aan om geheimen te houden voor hem? Doorvertellen deed hij niet.
Plots drong er een tweede geur zijn neus binnen. Nogmaals een bloodclan kat. What are the odds. Met een redelijk boze grom vroeg de kater iets. Retorisch, natuurlijk. Hij vond het dapper, maar ook dom, dat Snakebites er op antwoordde. Natuurlijk had ze de toon doorgehad, maar waarom alsnog antwoorden? "Ik volgde zijn geur, ik wou zien wat een Bloodclanner hier kwam doen. En dat is duidelijk niet veel buiten een gesprek beginnen met mij." Wat verrast draaide hij met zijn oren, maar keek de poes niet aan. Het voelde als een mild mes in zijn rug. "Ik had gehoord dat dit een plek van vrede was voor de clans?" Zei de kater, het voor zichzelf opnemende. "Dus waarom zouden ze mij aanvallen?" Het was meer iets tegen zichzelf gemompeld. "Mijn mentors hebben me vandaag een dag vrij gegeven en ik dacht dat ik wel op onderzoek uit kon gaan. Het was nooit mijn intentie een grens over te steken."


(Open) Destroy the peace! IjNq8Mg
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
(Open) Destroy the peace! Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: (Open) Destroy the peace!   (Open) Destroy the peace! Icon_minitimema 30 maa 2015 - 20:59

Met een ruk draaide hij zijn kop naar Snakebites toen ze begon te praten. “Pas op je woorden ex-riverclanner.” Siste hij sarcastisch. “Tenminste als je graag allebei je ogen wilt houden.” Zijn ogen fonkelden even op terwijl zijn blik zich diep in die van haar boorde. Ze moest niet denken dat ze alles maar kon maken, als hij ook maar iemand strak in de gaten hield dan was zij dat wel. Een toonloze lach verliet zijn keel toen ze verder sprak en ook Lecter zijn woordje begon te doen. “Ach doe beide toch niet zo naïef, als ik ergens niet tegen kan is het slap gelul.” Hij deed een stap naar Lecter toe zodat hij pal voor hem stond, zijn neus raakte bijna die van de Young One. “Onderschat nooit je tegenstander Lecter. Denken dat ze jou niets doen is dom. Wat denk je dat er gebeurt wanneer ze een Elite kat op hun heilige grond zien in zijn uppie?” Hij snoof en deed weer een stap achteruit. “Denk daar maar eens goed over na. Het maakt mij niets uit wanneer jullie de grens over willen steken, maar zorg er altijd voor dat je in het voordeel bent. Ik heb er geen zin in om uitgelachen te worden doordat een Bloodclanner te roekeloos was. Begrepen?” Hij staarde ze allebei een tijdje aan.



(Open) Destroy the peace! Eki8z
(Open) Destroy the peace! ZrDY9U2(Open) Destroy the peace! 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
 
(Open) Destroy the peace!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: