|OPEN| Heroes are so dull



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 |OPEN| Heroes are so dull

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Jafar
Member
|OPEN| Heroes are so dull DPKsfdL
Emma2 & Assie :D
432
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons of hell.
Gender:
Rank:
Jafar
BerichtOnderwerp: |OPEN| Heroes are so dull   |OPEN| Heroes are so dull Icon_minitimema 23 maa 2015 - 16:40

De rode kater liet de wind door zijn haren waaien, trots stond hij op de plaats waar vier territoria samen kwamen. Hij was van de Elite, niemand kon hem iets aandoen. De kater had al bloed aan zijn poten hangen toen de meeste nog bij hun moeder gingen huilen. Gevaarlijk liet hij zijn tanden zien tijdens een langgerekte geeuw. Dat hij nog geen halsband droeg wou nog niet zeggen dat hij niet kon vechten. Arrogant bekeken zijn lichte ogen de gebieden. Hij rook de vieze geur van moeras, een visgeur van de rivieren, een zware geur van de bossen en de lichte geur van de vlaktes. De wind waaide door zijn lange haren, die zijn gezicht omlijste als de manen van een leeuw.
De zon liet zijn vacht helder rood oplichten als vers bloed en zijn ogen stonden afstandelijk. Maar zodra er een andere kat zou komen, zou hij zijn masker wel opzetten. Het masker van de jonge, onschuldige kat die niet wist wat hij deed.

+OPEN
Terug naar boven Ga naar beneden
Aife
Member
|OPEN| Heroes are so dull DPKsfdL
Raven | Romy
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x-30 moons-x
Gender:
Rank:
Aife
BerichtOnderwerp: Re: |OPEN| Heroes are so dull   |OPEN| Heroes are so dull Icon_minitimedi 24 maa 2015 - 18:52

What doesn't kill you
Makes you wish you were dead


Oh god, waarom deed ze dit nu weer? Ze was geen kitten meer, geen wezentje wat niet fatsoenlijk kon nadenken. Nee, deze poes was oud en wijs genoeg om te weten wat ze wel en niet moest doen. En ze was vrijwel zeker dat dit niet iets was wat ze had moeten doen. Nee, totaal niet. De rosse poes liep langzaam tussen de grenzen van de verschillende territoria door. Hier en daar kwam ze een blazende warrior tegen die haar even toesprak met dat dit niet haar plek was. Want tja, wat deed een bloodclanner hier? Eigenlijk wist Aife dat zelf ook niet. Waar was ze hier..? Het enige antwoord wat ze kon verzinnen was nieuwsgierigheid. Zo lang was ze nog niet te vinden in dit wereldje met alleen maar katten, en zo extreem veel wist ze niet af van de verschillende clans en hun territoria. En om sterk en wijs te zijn, moest ze dit toch echt wel weten. Ze onderdrukte een zucht vlak voordat de geur van een andere kat haar neusgaten binnendrong. Een bloodclanner wel te verstaan. En niet veel later zag ze hem, een redelijk jonge kater. Hoe oud kon ze niet precies inschatten, maar sowieso jonger dan dat zij was. "Oi, little one, wat doe je hier?" riep ze naar hem.




|OPEN| Heroes are so dull 2yl67p3
rpg tijd:
|OPEN| Heroes are so dull 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Jafar
Member
|OPEN| Heroes are so dull DPKsfdL
Emma2 & Assie :D
432
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons of hell.
Gender:
Rank:
Jafar
BerichtOnderwerp: Re: |OPEN| Heroes are so dull   |OPEN| Heroes are so dull Icon_minitimedi 24 maa 2015 - 19:12

Een nieuwe geur kwam zijn neus binnengedrongen. Bloodclan, zijn clan. Hij draaide zich om met zijn oren naar voren en een onschuldige blik, maar Starclan wist dat deze kater alles behalve onschuldig was. "Oi, little one, wat doe je hier?" Riep de rossige kattin naar hem. "Dat zou ik ook aan jou kunnen vragen." Miauwde hij met een grijns. Dat hij onschuldig leek, betekende nog niet dat hij ook zo ging praten. En al zeker niet tegen iemand van zijn eigen clan, nee daar moest hij sterk overkomen. Een lachje lag om zijn lippen. Grappig, dat hij net hier een andere bloodclanner tegen kwam. Die hij toch zo vaak mogelijk probeerde te mijden, niet dat hij niet van zijn clan hield. Hij was gewoon niet dat loyale type. Omdat de bloodclan hem meer te bieden had dan andere clans, bleef hij bij hen.

~Mooi sheetje! Zelf gemaakt?


|OPEN| Heroes are so dull Ml077n
Theme

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aife
Member
|OPEN| Heroes are so dull DPKsfdL
Raven | Romy
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x-30 moons-x
Gender:
Rank:
Aife
BerichtOnderwerp: Re: |OPEN| Heroes are so dull   |OPEN| Heroes are so dull Icon_minitimedi 24 maa 2015 - 21:14

What doesn't kill you
Makes you wish you were dead


Het was niet zo dat ze het haatte om bij de bloodclan te zitten, het was eerder dat ze nog even aan het afwachten was wat het haar ging brengen. Ze was niet bepaald een teamplayer, maar ook niet gewend om te overleven. Dus een van de weinige keuzes bleef om toch bij een clan te gaan. En aangezien ze het met echte clans niet bepaald eens was, zat er niets anders op dan bij de elite te gaan. De clan die tegen de clans was. De clan vol met vechters, en een vechter was zij nou niet bepaald.
"Dat zou ik ook aan jou kunnen vragen." Grijnsde hij naar haar. Aife haalde haar wenkbrauw in verbazing op en keek de rode kater aan. "Excuse me?" sprak ze semi-verontwaardigd. "Niet geleerd dat je katten die ouder zijn dan jou respectvol moet benaderen, pussy?"



thanks c: En jupp, zelf gemaakt.




|OPEN| Heroes are so dull 2yl67p3
rpg tijd:
|OPEN| Heroes are so dull 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Jafar
Member
|OPEN| Heroes are so dull DPKsfdL
Emma2 & Assie :D
432
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons of hell.
Gender:
Rank:
Jafar
BerichtOnderwerp: Re: |OPEN| Heroes are so dull   |OPEN| Heroes are so dull Icon_minitimewo 25 maa 2015 - 13:05

"Excuse me? Niet geleerd dat je katten die ouder zijn dan jou respectvol moet benaderen, pussy?" De kater trok ongeïnteresseerd een wenkbrauw op. Noemde zij hem nu net pussy? "Ik heb enkel respect voor de gene die het verdient hebben." Miauwde hij met een blik op haar halsband. Had ze nog maar één tand? Tot nu toe had alleen Claw zijn respect verdient, de vorige leider, Littìll, had hij niet goed gekend. Voor de rest hadden nog niet veel katten zijn respect verdient. Ze moesten zich bewijzen tegenover hem, anders kon hij net zo goed respect hebben voor die zielige Kittypets.

~Hoe heb je dat gedaan? :0 xD


|OPEN| Heroes are so dull Ml077n
Theme

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aife
Member
|OPEN| Heroes are so dull DPKsfdL
Raven | Romy
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x-30 moons-x
Gender:
Rank:
Aife
BerichtOnderwerp: Re: |OPEN| Heroes are so dull   |OPEN| Heroes are so dull Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 10:01

What doesn't kill you
Makes you wish you were dead


Nu toch wel echt verontwaardigd keek ze de rode kater aan. Hij was jong, een stuk jonger dan zij was. En toch had hij het lef haar met deze woorden aan te spreken. "Ik heb enkel respect voor de gene die het verdient hebben," was wat hij ze. Ze bromde even tussen haar tanden door, totaal niet eens met zijn woorden. Ze wist dat het anders was bij de bloodclan, maar tot nu toe was ze er toch echt heilig van overtuigd dat je een oudere met respect behandelde. Ze was dan wel niet de sterkste of de slimste kat in de bloodclan, god bij lange na niet, maar toch was ze een redelijk aantal moons ouder. "Zeg kleine, ik weet niet hoe jou ouders je hebben opgevoed, maar ik heb toch echt geleerd katten die een aantal moons ouder zijn anders te behandelen." Ze wist dat ze waarschijnlijk niet tegen hem op kon, ook al was hij een aantal moons jonger. Daarom hield ze zich in. Maar haar trots vertelde haar eigenlijk dat ze hem even moest laten zien wie de baas was."En dat doe je bijvoorbeeld door je naam te vertellen, puss." Wat een snotjong was dit zeg.

Ik maak in photoshop een ontwerpje van hoe ik hem eruit wil hebben zien en daarna ga ik met de codes Furball :') That's pretty much al, ik kan alleen van dit soort eenvoudige tho.




|OPEN| Heroes are so dull 2yl67p3
rpg tijd:
|OPEN| Heroes are so dull 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Jafar
Member
|OPEN| Heroes are so dull DPKsfdL
Emma2 & Assie :D
432
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons of hell.
Gender:
Rank:
Jafar
BerichtOnderwerp: Re: |OPEN| Heroes are so dull   |OPEN| Heroes are so dull Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 10:07

"Zeg kleine, ik weet niet hoe jou ouders je hebben opgevoed, maar ik heb toch echt geleerd katten die een aantal moons ouder zijn anders te behandelen." Zijn ogen werden hard, niemand mocht zijn ouders beledigen. "Waag het niet om mijn ouders te beledigen." Miauwde hij kil, de kater van net was verdwenen. Zijn ogen stonden hard en kil, heel zijn houding straalde dat uit. "En dat doe je bijvoorbeeld door je naam te vertellen, puss." Zijn oren schoten naar achter, met een grote sprong stond hij recht voor de kattin. "Jafar." Siste hij kil, hij keek de kattin recht in haar ogen aan. Wat maakte het uit dat zij ouder was, als hij won kon hij het gevecht makkelijk winnen.



|OPEN| Heroes are so dull Ml077n
Theme

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
|OPEN| Heroes are so dull
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: