彡 Riverclan Ceremonie 23-03



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 彡 Riverclan Ceremonie 23-03

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Butterstar
StarClan
彡 Riverclan Ceremonie 23-03   XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: 彡 Riverclan Ceremonie 23-03    彡 Riverclan Ceremonie 23-03   Icon_minitimema 23 maa 2015 - 19:16




BUTTERSTAR


Een verdrietige blik lag in haar ogen. Er was veel gebeurd afgelopen dagen en het leek wel alsof de hele wereld naar haar toe werd gesmeten op het moment dat ze leader was geworden maar ze wist zichzelf staande te houden. Ze kon niet anders en daarnaast had ze genoeg zorgen aan haar hoofd waar ze de clan nog update van moest geven. Met een zelfverzekerde blik in haar ogen sprong ze op de highrock en keek naar alle katten die al opkeken. "Laat elke kat die zijn eigen prooi kan vangen zich verzamelen voor een clanmeeting!" Riep ze luid over het kamp uit en wachtte tot iedereen zich verzamelt had onder haar poten. Ze keek met een zucht rond. "Laat ik allereerst beginnen met enkele mededelingen, zowel goede als slechte." Zachtjes glimlachte ze en keek naar de warrior in haar ooghoek. "Sommige van jullie hebben het wellicht al gemerkt maar dit maakt het officieel. Secretvoice en ik zijn partners." Het uitsprekend liet haar zacht glimlachen en ze keek omlaag met een lichte blos. Zo dat was het eerste dat er uit was. Ze haalde diep adem de reacties even afwachtend voor ze verder ging. "Er zijn nieuwe kittens in de clan. Starclan en ik huldigen Wolfkit, Smokekit, Brookkit en Thunderkit als onze jongste warriors in Riverclan en ik persoonlijk feliciteer Breakingdawn en Flameclaw met deze gezonde kittens die de ziel van Riverclan in hun eigen generatie zullen voortdragen." Warm glimlachte ze naar de grijze warrior en de elder voor ze zuchtte. "Toch is er ook minder goed nieuws. Wij hebben nog drie nieuwe kittens. Fallenkit, Leopardkit en Funkit, de kittens van Silvergale die manen lang ons in de steek heeft gelaten. Hierdoor is zij verbannen maar zij heeft mij gevraagt toch haar kittens op te nemen in de clan. Dit was een hele zware beslissing omdat ik nooit moeder en kittens van elkaar heb willen scheiden maar voor de toekomst van de kittens was dit toch een beter idee. Silvergale zal echter als vijand van Riverclan gezien worden en zal niet meer getoloreerd wordne op Riverclan territorium." Er lag medeleven in haar ogen. Ze had nooit de warrior willen verbannen maar het was waar de warriorscode om vroeg en zij was enkel een dienaar van de code. "Nog een warrior heeft onze clan verlaten. Snakebites is vertrokken in tijd van nood. Ik heb vernomen dat zij zich bij Bloodclan heeft gevoegd en dit betekend dat zij een groot gevaar is voor Riverclan. Waar met Silvergale nog een rustige methode van verwijderen van Territorium kan worden toegebracht is de hardste methode voor Snakebites toegestaan. Deze kat dient nooit meer terug te komen in de buurt van Riverclan!" Woede straalde in haar ogen. Het was een vriendin van haar geweest en het deed haar vreselijk veel pijn dat Snakebites hen verlaten had, maar dit was wat moest gebeuren, Ze was nu een gevaar die verwijderd moest worden indien het nodig was. "Honeypaw's gezondheid is nog altijd slecht. Haar leven ligt nog altijd in Starclans en Whisperwinds handen iets dat ik nooit hoopte te zeggen maar ik weet zeker dat ze sterk genoeg is om er overheen te komen." Dat moest wel.. Ze was al zo ver in haar training, ze moest wel beter worden.. "De dassen hebben opnieuw laten zien hoe gevaarlijk ze wel niet zijn en hebben dit aangetoont door Wolfgaze aan te vallen. Sommige van jullie hebben dit al gemerkt maar het moet uitgesproken worden. Zijn wonden zijn zwaar en zijn leven ligt tussen starclan en de poten van onze medicine cat." Haar ogen gleden naar Whisperwind. "Maar ik vertrouw op Whisperwind om beide katten helemaal bij te brengen en terug naar ons." Met die woorden sloot ze haar mededelingen af en glimlachte langzaam.

"Ik heb ook nog enkele namen te veranderen denk ik zo maar. Galekit, Desertkit stap naar voren." Haar onzekere blik was compleet vervaagd naar trots terwijl ze naar de twee kittens keek. "Jullie hebben de leeftijd van zes manen bereikt en zijn klaar om jullie training te beginnen." Ze keek omhoog naar de hemel en sloot haar ogen met een glimlach. "Ik vraag onze voorouders om op jullie neer te kijken en jullie te helpen met jullie training." Trots keek ze naar Galekit die ze als eerste naar voren vroeg. "Vanaf vandaag tot op de dag dat jij jouw training hebt volbracht zal jij Galepaw heten, Panthergrowl zal jou trainen tot een volwaardig warrior. Ik vertrouw Panthergrowl er op dat hij jou de kracht en waardigheid van een warrior zal tonen." Ze knikte naar de gitzwarte kater voor ze verder ging. "Desertkit, vanaf deze dat zal jouw naam Desertpaw zijn. Jij zal twee mentoren krijgen. Ravenmist en Silvercloud. Ik vertrouw er op dat jullie samen zullen werken om deze apprentice een volwaardig warrior te maken. Ik geef jou twee mentoren omdat Silvercloud een belangrijke taak heeft die ze heeft willen opnemen waardoor ze wellicht minder tijd zou kunenn hebben maar samen met Ravenmist weet ik zeker dat je genoeg zal leren." Ze knikte glimlachend naar de katten en haalde diep adem. "Als laatste wil ik Pebblepaw en Smokepaw naar voren hebben. Pebblepaw jouw mentor heeft geen tijd meer gehad om jou te kunnen trainen daarom zal ik jou hierbij een nieuwe mentor geven. Twee om precies te zijn. Dreamflame en Lynxfang. Ik weet zeker dat jullie samen Pebblepaw een goede training zullen geven. Ik plaats jullie samen omdat jij Lynxfang veel ervaring hebt met het trainen van apprentices. Laat deze ervaring zien aan Dreamflame en maak een geweldige warrior van Pebblepaw ik weet dat jullie het samen in jullie hebben." Ze glimlachte zacht en draaide haar hoofd naar Smokepaw. "Ook jouw mentor heeft geen tijd meer kunnen vinden voor jouw training, Creamyfrost is bijna klaar met Wretchedpaw's training en heeft aangeboden om jou samen met Wretchedpaw te trainen, Creamyfrost zal jouw mentor zijn tot jij de leeftijd van een warrior bereikt hebt." Met die woorden sloot ze de informatie af en sprong de rots af naar de nieuwe apprentices lopend en ze feliciteren.


-Samenvatting

Butterstar partners met Secretvoice
Breakingdawn bevallen van kittens Flameclaw
Nieuwe kittens in de clan (Fallenkit, Leopardkit, Funkit)
Silvergale verbannen
Snakebites clan verlaten
Honeypaw nog altijd ziek
Wolfgaze aangevallen door Badgers en zwaar gewond

Galekit - Galepaw
Desertkit - Desertpaw

Panthergrowl - Galepaw
Ravenmist & Silvercloud - Desertpaw
Lynxfang & Dreamflame - Pebblepaw
Creamyfrost - Smokepaw


Words: ### ||Tag: Starclan|| Note:Laat me weten of jullie dit leuk vinden met updates/twee warriors per apprentices zodat ik hier rekening mee kan houde nvoor volgende keer / een extra optie bij de ceremonies voegen voor jullie eigen updates Wink




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.




Laatst aangepast door Butterstar op ma 23 maa 2015 - 21:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Desertkit
Member
彡 Riverclan Ceremonie 23-03   DPKsfdL
Alexandra but call me alexx
250
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 6 moons old
Gender:
Rank:
Desertkit
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Riverclan Ceremonie 23-03    彡 Riverclan Ceremonie 23-03   Icon_minitimema 23 maa 2015 - 19:43

Rustig lag Desertkit op haar crème-kleurige rug naar de hemel te kijken. Nu dat het weer mooier werd was de hemel vaker blauw en vandaag was 1 van die dagen. Natuurlijk waren er nog steeds wolken maar dat was juist leuk, zo kon de kleine poes naar figuren in de wolken zoeken. Desertkit had net een wolk in de vorm van een konijn gezien toen ineens de stem van de nieuwe clanleader door het hele kamp klonk. Binnen een seconde was de kleine poes overeind gesprongen en rende ze zo snel mogelijk richting de plek waar de leader zat. Eindelijk ging het gebeuren! Eindelijk werd ze een apprentice! Toen Desertkit eindelijk aankwam op ene plek waar ze kon zitten en alles kon zien stond ze stil. Het leek voor haar wel ene eeuwigheid te hebben geduurd voor ze een plek had gevonden, al duurde het in totaal maar ene paar seconden. Snel en opgewonden liet de kleine poes haar achterwerk naar de grond zakken en probeerde ze haar starat om haar poten te slaan. Dit lukte echter niet omdat ze zo opgewonden was en haar staart maar bleef heen en weer zwiepen. De kleine poes kon zich amper inhouden toen Butterstar begon te spreken. Toch door 1 of ander mirakel bleef ze stil. Eerst kwam al het spijtige nieuws, over hoe ze ene paar katten kwijt waren enzo en voor ene paar seconden keek de poes verdrietig neer op haar pootjes. Waarom moesten die katten weg? Hadden ze niet gewoon goede clankatten kunnen zijn zodat ze er nog steeds waren? Deze gedachten verdwenen echter snel toen de leader over de apprentices begon. Eindelijk, Eindelijk, Eindelijk!!!!! Dacht de kleine poes die met haar pootjes begon te trappelen, wachtend op haar naam. Al snel bereikte haar naam de oren van Desertkit en voor ene seconde wist ze niet wat te doen. Ze was zo opgewonden dat ze gewoon bevroren zat. Gelukkig werd ze al snel terug naar de realiteit gebracht toen ze een kitten vooruit zag lopen en ze zich realiseerde dat zij dat ook moest doen. Dus sprong de kleine poes direct recht op haar 4 pootjes en begon ze enthousiast maar zo rustig mogelijk naar voor te lopen. Of nou ja, lopen… Om de paar passen struikelde het poesje door haar enthousiasme maar blijkbaar was starclan over haar aan het kijken want ze viel niet om. Toen de poes eindelijk voor de leader stond keek ze met grote blauwe ogen toe hoe de grote poes voor haar haar nieuwe naam noemde. Desertpaw…. Daar kon ze wel gewend aan worden. Toch was er ene klein stemmetje in haar hoofd dat het spijtig was dat Stormstar haar niet haar nieuwe naam gaf…. Stormstar, ook al was hij dood hij was nog steeds haar idool. Deze gedachte ging echter al snel weg toen ze haar nieuwe mentors naar voren zag komen. Opgewonden draaide de kleine poes zich richting de 2 katten om hun neus even aan te tikken als teken dat zij haar nieuwe mentoren zullen zijn. Toen ze bij haar eerste mentor kwam was ze zo opgewonden dat ze bijna ene kopstoot gaf. Gelukkig kon ze zichzelf snel genoeg stoppen om ene gewoon tikje met de neus te geven. En gelukkig ging het goed bij de 2de kat.


彡 Riverclan Ceremonie 23-03   F1f4e9
 Lovelypaw x Luckypaw x Sharppaw x Tearpaw x Stormpaw x Locustpaw x Desertkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
彡 Riverclan Ceremonie 23-03   Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Riverclan Ceremonie 23-03    彡 Riverclan Ceremonie 23-03   Icon_minitimema 23 maa 2015 - 19:44

"Laat elke kat die zijn eigen prooi kan vangen zich verzamelen voor een clanmeeting!" Het zinnetje dat hem nu al te bekend was klonk door het kamp. De kater trok zijn wenkbrauw op toen de kattin over haar liefdesleven begon. Dat maakte de clan niet veel uit, toch? Nou ja, mooi voor Secretvoice dan. Toen ze over Silvergale en Snakebites begon gromde Panthergrowl hard. Wat was dat nou toch weer mooi zeg! Precies als ze alle warriors nodig hadden die ze maar konden hebben. Al werd het weer nu wel weer beter. Hij staarde naar het waterige zonnetje in de lucht en keek naar Butterstar. Hij had wat van haar tekst gemist en merkte dat ze nu met de apprentices begon. "Vanaf vandaag tot op de dag dat jij jouw training hebt volbracht zal jij Galepaw heten, Panthergrowl zal jou trainen tot een volwaardig warrior. Ik vertrouw Panthergrowl er op dat hij jou de kracht en waardigheid van een warrior zal tonen." Trots stapte hij naar voren en hij raakte zijn neusje aan met die van Galepaw. De kitten leek er wel goed sterk uit te zien, en de zwarte kater knikte hem toe. "Welkom als apprentice," miauwde hij. "Morgen begint je training."


彡 Riverclan Ceremonie 23-03   EHnbxOu        0        彡 Riverclan Ceremonie 23-03   12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardkit
Member
彡 Riverclan Ceremonie 23-03   DPKsfdL
;; Lilith & Assie ;;
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ;; 1 moon ;;
Gender:
Rank:
.Leopardkit
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Riverclan Ceremonie 23-03    彡 Riverclan Ceremonie 23-03   Icon_minitimema 23 maa 2015 - 20:50




Eaglekit

Eagle against Leopard

Er was iets veranderd in hem. Alsof er een tweede kat los scheurde van hem. Hij had het gevoeld tijdens zijn geboorte, al wist hij er niet veel meer van. Het was gegroeid toen hij niet geaccepteerd door zijn familie en het was losgekomen toen zijn moeder alleen maar tegen Fallen had gepraat. Het was een sterkere Leopard, geen Leopard meer. Veel sterker, een durven in zijn vel. Dis. Hij keek ernaar op en had hem Eaglekit genoemd. Hij wilde zijn zoals hem, maar dat kon hij niet. Niet zo...

Eaglekit wandelde met een grijns uit de Nusery. Hij had geen melk meer nodig. Hij. Niet Leo. Hij had dan ook zijn eerste prooi gegeten. Een visje. Klein, maar verrukkelijk. Hij had het bloed op zijn bekje laten zitten, het stond wel mooi zo. Het liep over zijn witte kin en bevlekte zijn poten. "Laat elke kat die zijn eigen prooi kan vangen zich verzamelen voor een clanmeeting!" Nieuwsgierig keek de kitten op. Hij zette zijn vacht op toen hij de poes zag. Kreng. Ze kondigde van alles aan wat hem niet interesseerde. Tot ze begon over hem. "Toch is er ook minder goed nieuws. Wij hebben nog drie nieuwe kittens. Fallenkit, Leopardkit en Funkit, de kittens van Silvergale die manen lang ons in de steek heeft gelaten. Hierdoor is zij verbannen maar zij heeft mij gevraagt toch haar kittens op te nemen in de clan. Dit was een hele zware beslissing omdat ik nooit moeder en kittens van elkaar heb willen scheiden maar voor de toekomst van de kittens was dit toch een beter idee. Silvergale zal echter als vijand van Riverclan gezien worden en zal niet meer getoloreerd wordne op Riverclan territorium." Hij gromde. "Is het dan slecht nieuws dat wij er zijn?", spuugde hij naar de leader. Silvergale en Butterstar zouden boeten. Hij keek haar nog even aan met zijn felle zeegroene oogjes voordat hij zich met een ruk omdraaide en de Nusery in stormde met zijn kleine pootjes.



彡 Riverclan Ceremonie 23-03   4082208
::♚:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
彡 Riverclan Ceremonie 23-03   NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Riverclan Ceremonie 23-03    彡 Riverclan Ceremonie 23-03   Icon_minitimema 23 maa 2015 - 22:00


De zilveren poes was al een tijdje bezig met het ordenen van haar nest. Ze werd deze morgen wakker en kreeg plots het idee dat haar nest niet lag zoals ze het wilde. Alle nesten in de den lagen zo verspreid en lagen her en der verspreid. Het was haar nooit opgevallen, had haar nooit gestoord, maar nu had ze toch de drang om alles evenwijdig te leggen. "Laat elke kat die zijn eigen prooi kan vangen zich verzamelen voor een clanmeeting!" Ze draaide ziich snel om toen ze de oproep van de  leader te horen kreeg. Perfecte timing. Haar obsessief gedrag was gelukkig nog niet zo erg, dat ze het eerst moest volbrengen. Deze afwisseling deed haar goed. Ze trippelde opgewekt naar de open plek en zette zich vlak neer bij de katten die ze het beste kende, Creamyfrost, haar eerdere apprentice, en Lynxfang. Ze richtte haar kopje op toen Butter begon met de mededelingen. "Sommige van jullie hebben het wellicht al gemerkt maar dit maakt het officieel. Secretvoice en ik zijn partners." Een kleine grijns verscheen op haar snoettje toen ze dit te horen kreeg. Ze had al wel vermoedens gehad, maar nu werden ze alleen maar bevestigd. Haar blik werd iets strakker toen de leader, na het introduceren van de nieuwste aanwinsten van Riverclan, verder ging met enkele katten die verbannen werden. Silvergale, de poes die ze nog geholpen had met haar wonden. Ze vond het vreemd dat de poes haar kittens achterliet, aangezien Newleaf net was aangebroken. Al begreep ze wel dat ze hen het beste leven wilde wensen. De leader wachtte niet lang toen ze verder ging met het volgende. "Honeypaw's gezondheid is nog altijd slecht. Haar leven ligt nog altijd in Starclans en Whisperwinds handen iets dat ik nooit hoopte te zeggen maar ik weet zeker dat ze sterk genoeg is om er overheen te komen." De Medicine cat apprentice lag nog steeds in de Medicine den om te herstellen na haar ongeval in de rivier. Zulk nieuws maakte haar alles behalve blij. "De dassen hebben opnieuw laten zien hoe gevaarlijk ze wel niet zijn en hebben dit aangetoont door Wolfgaze aan te vallen. Sommige van jullie hebben dit al gemerkt maar het moet uitgesproken worden. Zijn wonden zijn zwaar en zijn leven ligt tussen starclan en de poten van onze medicine cat." Wolgaze, aangevallen door een das?! Silver's oortjes schoten direct verrast naar voren bij het horen vvan het nieuws. Waarom wist ze hier niets van?! Haar aandacht was volledig op Butterstar gericht. Dat betekende dat de leader op dit moment alles zelf moest regelen. Een hele opgave voor een leader die nog maar net haar 9levens had ontvangen. Lang treuzelde ze niet, want ze ging al direct over tot de kittens die oud genoeg waren om apprentice te worden. "Ik heb ook nog enkele namen te veranderen denk ik zo maar. Galekit, Desertkit stap naar voren." Haar ogen schoten opgewekt naar de kittens die straks het achtervoegsel 'paw' aan hun naam zouden mogen voegen. Ze had vaag iets opgevangen dat er een mogelijkheid bestond dat ze terug een apprentice zou krijgen. Dat idee maakte haar, zoals altijd, zeer enthousiast. Ze had al eerder een apprentice gehad, die ondertussen was uitgegroeid tot een volwaardige warrior. Even ging haar blik naar Creamyfrost, die vlak naast haar zat. "Desertkit, vanaf deze dat zal jouw naam Desertpaw zijn. Jij zal twee mentoren krijgen. Ravenmist en Silvercloud. Ik vertrouw er op dat jullie samen zullen werken om deze apprentice een volwaardig warrior te maken. Ik geef jou twee mentoren omdat Silvercloud een belangrijke taak heeft die ze heeft willen opnemen waardoor ze wellicht minder tijd zou kunenn hebben maar samen met Ravenmist weet ik zeker dat je genoeg zal leren." De poes knikte kort bij de woorden van Butterstar. Ze had inderdaad haar poten vol met oudere apprentices en jonge warriors, die geen weet meer hadden van de warrior code. Die probleem katten gaven haar zeker en vast werk genoeg. Ze was zeker en vast blij voor de kitten, dat ze nog een tweede mentor kreeg. Een crèmekleurig poesje sprong direct enthousiast recht, wat haar even aan Creamy liet denken. Ook hij was overenthousiast geweest toen hij zijn nieuwe mentor had gekregen. De poes hield zich rustig, al was zo vanbinnen nog zo opgewekt en stapte met een behoorlijke tred naar voren. Toen ze het neusje van de kitten wilde aantikken, kreeg ze bijna het volledige kopje tegen haar aan. Ze zouden nog heel wat werk hebben om het enthousiasme van Desert onder controle te houden. "Gefeliciteerd Desertpaw," mauwde ze vervolgens, haar aansprekend met haar nieuwe naam. Haar kopje ging naar de warrior die naast haar stond. Voor Ravenmist was dit de eerste keer dat die een apprentice had. Ze gaf hem da ook de eer om de vertrouwde woorden te zeggen, dat de trainingen zouden beginnen vanaf morgen. Ze zou hem wel aanvullen als dat nodig was.


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
彡 Riverclan Ceremonie 23-03   DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Riverclan Ceremonie 23-03    彡 Riverclan Ceremonie 23-03   Icon_minitimedi 24 maa 2015 - 9:28

Trots was van haar lichaamshouding te lezen. Hoewel haar oog die zichtbaar was emotieloos leek was het toch duidelijk te zien dat de elder trots was. Ja hoe kon ze anders met zulke schitterende kittens om haar heen. Een grijns gleed daarom ook breed voer haar lippen zodra Butterstar sprak over haar kittens en ze likte de kleintjes even verzorgend die ze voor een van de eerste keren uit de nursery had gehaald om echt de massa aan katten te zien. Deze dingen waren speciaal en ze hielden netjes hun mond dus er was geen enkel probleem met hun toekijkend naar de ceremonie. Dat zouden ze immers vanzelf ook wel gaan doen als ze iets ouder waren. De woorden over Silvergale lieten haar echter zacht zuchten en ze likte Wolfkit's kopje zachtjes. Het was spijtig dat de kattin haar clan gedwongen had moeten verlaten maar iedereen kon de code. Zij zelf had ook niet in de clan gezeten als ze iets langer weg was geweest in haar apprentice tijd vandaar dat ze compleet achter Butterstars besluit stond. De andere woorden over Snakebites lieten haar echter opschrikken en haar oren vielen in haar nek. Hoe kon ze.. Zacht beet ze op haar onderlip en slikte het laatste nieuws over de zieke deputy en medicine cat apprentice aanhorend. Het ging slecht met Riverclan.. Dat was duidelijk maar ze vertrouwde haar vriendin Whisperwind wetend dat als er iemand de twee er bovenop kon helpen zij dat wel zou zijn. Leopardkit's reactie liet haar heel even schrikken en haar hoofd draaide zich in het richting van het geluid. " Leopardkit dat is geen manier om tegen je leader te spreken." Fluisterde ze zachtjes en duwde haar pootje zachtjes tegen Leopardkit's rug en zuchtte. Als een van de pleegmoeders van de moederloze kitten besefte ze zich maar wat goed dat deze kitten niet snel vriendelijk en aardig zou zijn. Maar een Riverclan warrior zou het wel worden daar was ze van overtuigd. Ze luisterde nog naar de naamsveranderingen en glimalchte warm voor ze haar kittens omhoog wipte met haar staart en naar een donkere vlek die Panthergrowl leek te zijn toe liep. "Gefeliciteerd met je eerste apprentice. Ik weet zeker dat je het goed zal doen." Ze grinnikte zacht bemoedigend en likte zijn wang.


I was blind, I couldn't see the world right in front of me
彡 Riverclan Ceremonie 23-03   1zdqxh

But now I can
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
彡 Riverclan Ceremonie 23-03   10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Riverclan Ceremonie 23-03    彡 Riverclan Ceremonie 23-03   Icon_minitimedi 24 maa 2015 - 12:25

Hij tilde zijn kop op toen de stem van Butterstar over het kamp galmde. Hij stond meteen op om naar de highrock te lopen. Hij wist wat er stond te gebeuren, want zijn tante had hem gevraagd of hij naast Wretchedpaw nog een andere apprentice wilde trainen. Daar had hij niet lang over na hoeven te denken, want hij vond het heerlijk om jonge katten te trainen. Het gaf hem een beetje ontspanning in zijn hectische leven en Wretchedpaw was bijna klaar met haar training. Het zou goed voor haar zijn om te helpen met de training van zijn nieuwe apprentice, het zou haar zelfverzekerder maken. Hij ging zitten met zijn staart losjes achter hem, wachtend totdat Butterstar zou gaan praten. Er ontstond een glimlach rond zijn lippen toen hij te horen kreeg dat Smokepaw zijn nieuwe apprentice werd. Hij stond op om naar hem toe te lopen toen de stem van Leopardkit opeens het geroezemoes verbrak. Toen hij zag dat Breakingdawn bij de jonge kitten zat knikte hij haar even bemoedigend toe en liep verder. Hij ging zich er niet mee bemoeien, dat was zijn taak niet. Hij liep door naar Smokepaw terwijl er een warme gloed in zijn lichtblauwe ogen ontstond. “Gefeliciteerd Smokepaw.” Hij liet zich iets door zijn poten zakken zodat de jonge kater zijn neusje tegen die van hem kon duwen, daarna kwam hij weer overeind. “Morgenvroeg kom ik je ophalen, dan gaan we eerst met zijn tweetjes. Wretchedpaw heeft een dag vrij.” Hij wilde Smokepaw eerst alleen meenemen, voordat hij zijn andere apprentice bij de training zou laten meedoen. Dan wist hij precies welke taken hij Wretchedpaw kon geven.



I'm hunting with StarClan
彡 Riverclan Ceremonie 23-03   R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
.Smokepaw
Member
彡 Riverclan Ceremonie 23-03   DPKsfdL
S I A
43
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
.Smokepaw
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Riverclan Ceremonie 23-03    彡 Riverclan Ceremonie 23-03   Icon_minitimedi 24 maa 2015 - 16:28

Wat ongeduldig liep de jonge apprentice rondjes door het kamp. Hij had enkele geruchten gehoord van dat er binnenkort weer een nieuwe ceremonie zou komen en die wilde hij voor geen goud missen! Daarnaast had hij trouwens toch niks beters te doen. Zijn mentor en hij trainde al enige tijd niet meer, dus veel meer dan een klein beetje sluipen kon hij niet. Bij die gedachten ging zijn kopje hangen. Smokepaw wilde dolgraag wat voor de clan betekenen, maar dat ging op deze manier niet. Hij hoopte op een nieuwe mentor bij de ceremonie. Iemand anders moest het toch ook gemerkt hebben?

Zijn oude mentor en hij zagen elkaar niet meer. Ze gedroeg zich altijd al raar en toen hij een keer had gevraagd wat er was, was ze boos geworden. Zins dien ontliepen ze elkaar. Het zat de jonge apprentice eigenlijk nog steeds niet zo lekker, wat had hij fout gedaan?

Bij het horen van Butterstars stem schoten zijn oortjes omhoog. Eindelijk! Snel trippelde hij richting de grote steen waar hij als een van de eersten aankwam. De eerste nieuwtjes die kwamen waren positief, maar daarna volgde de minder leuke nieuwtjes. Hij zag dat om zich heen de zweer steeds bedroefder werd en zelf merkte hij ook op dat hij zijn kopje had laten hangen. Maar toen de rangewisselingen begonnen kon hij het niet laten om even zenuwachtig met zijn staart te zwaaien. Wat nou als hij geen nieuwe mentor kreeg?

"Als laatste wil ik Pebblepaw en Smokepaw naar voren hebben." Een grote glimlach verscheen op zijn snuitje en hij trippelde enthousiast en weliswaar ook een beetje verlegen naar voren. Eerbiedig keek hij zijn leider aan terwijl die verder ging met haar verhaal. "Ook jouw mentor heeft geen tijd meer kunnen vinden voor jouw training, Creamyfrost is bijna klaar met Wretchedpaw's training en heeft aangeboden om jou samen met Wretchedpaw te trainen, Creamyfrost zal jouw mentor zijn tot jij de leeftijd van een warrior bereikt hebt." Hij knikte verlegen naar Butterstar waarna hij zich snel omdraaide opzoek naar Creamyfrost. “Gefeliciteerd Smokepaw.” Zijn mentor had hem al gevonden. "Dank u wel." Mauwde Smokepaw een tikkeltje verlegen en ze duwde hun neusje tegen elkaar aan. “Morgenvroeg kom ik je ophalen, dan gaan we eerst met zijn tweetjes. Wretchedpaw heeft een dag vrij.” De apprentice knikte bevestigend. "Tot morgen dan." Hij glimlachte vriendelijk en ging toen blij op weg naar de apprentice den. Hij ging vroeg slapen vandaag, hij zou morgen vast en zeker vroeg op moeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenmist
Elder
彡 Riverclan Ceremonie 23-03   DPKsfdL
Juno
48
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Ravenmist
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Riverclan Ceremonie 23-03    彡 Riverclan Ceremonie 23-03   Icon_minitimedi 24 maa 2015 - 17:39

Toen ravenmist de vertrouwde woorden hoorde van zijn leader hoorde liep hij daar de open plek. Hij hoorde haar wat zeggen over nieuwe kits, verbannen kits, verbannen katten en dassen. Tuurlijk vond hij het erg voor de clan, maar aan de andere interesseerde het hem niet veel. Dat heeft hem nooit echt geboeid. er waren veel kits Galekit, Pebblekit, Desertkit en Smokekit. hij vroeg zich af welke kit zijn apprentice zou worden. Toen hij zijn naam hoorde werdt hij opeens zenuwachtig maar hij wist niet waarom. Desertkit, vanaf deze dat zal jouw naam Desertpaw zijn. Jij zal twee mentoren krijgen. Ravenmist en Silvercloud. Ik vertrouw er op dat jullie samen zullen werken om deze apprentice een volwaardig warrior te maken. Ik geef jou twee mentoren omdat Silvercloud een belangrijke taak heeft die ze heeft willen opnemen waardoor ze wellicht minder tijd zou kunenn hebben maar samen met Ravenmist weet ik zeker dat je genoeg zal leren. dus Desertpaw wordt mijn apprentice!dacht hij. hij zag Silvercloud de neus aanraken van de nieuwe apprentice.Nu is het mijn beurt dacht hij. gefeliciteerd Desertpawzei hij trots. hij raakte haar neus aan, en toen schoot hem opeens te binnen waarom hij zenuwachtig was. hij was zenuwachtig omdat hij bang was dat zijn apprentice nooit een warrior zou worden omdat hij een slechte mentor zou zijn.


彡 Riverclan Ceremonie 23-03   Boar
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardkit
Member
彡 Riverclan Ceremonie 23-03   DPKsfdL
;; Lilith & Assie ;;
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ;; 1 moon ;;
Gender:
Rank:
.Leopardkit
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Riverclan Ceremonie 23-03    彡 Riverclan Ceremonie 23-03   Icon_minitimedi 24 maa 2015 - 20:05




Eaglekit

Eagle against Leopard
Voordat Eagle de den is kon stormen was er een elder die hem aansprak.  "Leopardkit dat is geen manier om tegen je leader te spreken." Hij keek kwaad naar boven tot hij de betekenis van de zin besefte. Als rogue kon hij alles zeggen wat hij wilde. Hij trok dus al snel een beteuterd gezichtje. "Sorry. Dat wist ik niet." Hij zwiepte eventjes met zijn kleine staartje. "Het is trouwens Eaglekit... nu...", mompelde hij doelend op zijn karakter. Het leek wel tweeling in een lichaam, super irritant. Eagle volgde de poes dan maar, niet echt wetend wat te doen. "Gefeliciteerd met je eerste apprentice. Ik weet zeker dat je het goed zal doen."


彡 Riverclan Ceremonie 23-03   4082208
::♚:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamflame
Member
彡 Riverclan Ceremonie 23-03   DPKsfdL
Meike
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Dreamflame
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Riverclan Ceremonie 23-03    彡 Riverclan Ceremonie 23-03   Icon_minitimewo 25 maa 2015 - 10:42

Dreamflame kwam net terug van de jacht toen haar leider een clanvergadering begon, snel legde ze de vissen op de voedselstapel en rende ze naar de highrock. daar ging ze zitten, om te luisteren naar haar leider. Butterstar begon eerst mededelingen te doen over alles wat er aan de hand was maar eigenlijk wist ze het al. ze had vooral zin in de ceremonie, misschien zou ze een apprentice krijgen! toen begon Buterstar de apprentices op te noemen en Dreamflame werd een beetje zenuwachtig. toen Pebblepaw werd genoemd keek ze de kit nieuwsgierig aan, die leek haar wel leuk. toen haar naam werd genoemd als mentor bleef ze stokstijf staan. haar gedachte raasden door haar hoofd ze was mentor! snel herstelde ze zich en trippelde ze naar de jonge kat toe 'jij gaat de beste kat worden van de hele clan' beloofde ze haar apprentice, nadat ze de neus van de kat had aangeraakt. daarna liep ze terug om verder te luisteren.


彡 Riverclan Ceremonie 23-03   Tumblr_ltwmnvXWKG1qb6t6wo1_500
I'f you can Dream it, you can Do it, never let an old Flame burn you Twice.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
彡 Riverclan Ceremonie 23-03   29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Riverclan Ceremonie 23-03    彡 Riverclan Ceremonie 23-03   Icon_minitimevr 27 maa 2015 - 10:42

De laatste dagen had Lynxfang weer alles opgepakt en werd hij langzaam weer de oude. Zo sprak hij nog een jonge Warrior aan toen hij had gemerkt dat de kat had gegeten zonder zelf eerst iets voor de clan te brengen. Het had hem een boze blik opgeleverd. Hij had hem nogmaals op zijn gedrag aangesproken en had hem toen gelaten, in de hoop dat hij iets ging doen. Lynxfang hield zich inmiddels wat afzijdig van Silvercloud om zijn taken niet in de war te brengen en afgeleid te worden. Pas als hij wist dat het kon, zocht hij de poes op of antwoorde hij uitgebreid als de poes hem opzocht. Nu zat hij in het Camp en hield de rest wat in gaten. Hij was van plan om bij zonlaag te gaan jagen en nu voornamelijk in het camp werken. Het zorgde er wel voor dat hij honger ging krijgen en hij dacht erover na om wat vroeger te vertrekken voor zijn jacht. Er klonk een bekende stem die de clan opriep om te verzamelen. Lynxfang stond op en vertrok richting de hoge steen waar Butterstar haar plaats had genomen. Intussen verzamelde de andere katten zich ook. Creamyfrost en Silvercloud zaten niet ver van hem vandaan merkte hij en hij knikte naar beide katten. Butterstar begon met de mededeling dat ze haar liefde had gevonden in Secretvoice en dat er nieuw leven was in de clan. Toen ze begon over twee poezen die de clan hadden verlaten, waarvan eentje verbannen was, rees Lynxfang vacht omhoog. Verraders. De andere poes, Silvergale, had haar kittens achtergelaten die ze met een Rogue had gekregen. Halfbloedjes dus. Misschien minder zelf. Toen ze begon over Wolfgaze keek Lynxfang op, was hun Deputy gewond. Die dassen zorgde enkel voor gedoe. Op dit moment hadden ze hun Deputy nodig, misschien harder dan ooit, maar nu was hij net als hun Medicine Cat Apprentice uitgeschakeld. Wat had Starclan nog meer in petto voor hun. De ceremonie begon. Deze keer waren er geen Warriors, maar wel nieuwe Apprentices en Apprentices die geen mentor hadden. Galepaw kreeg Panthergrowl als zijn mentor en Desertpaw kreeg zowel als Silvercloud als Ravenmist als mentor. Gezien Silvercloud een eigen taak had opgenomen en niet altijd tijd had voor trainingen. Daarna was Pebblepaw aan de beurt. Lynxfang keek verbaasd op toen hij zijn naam hoorde samen met Dreamflame. Hij moest dus een Apprentice delen en zijn kennis overbrengen aan Dreamflame. Dat was weer wat anders. Hij keek op en zag Dreamflame al naar hun Apptentice gaan. Zuchtend stond hij op en liep naar beide katten toe. Dit ging nog heel wat worden. Dreamflame was zo opgewonden als een Apprentice. Lynxfang glimlachte. "Goedendag Pebblepaw"knikte hij en voerde toen het neusje-neusje uit. Dreamflame was alweer verdwenen. Creamyfrost was de laatste die een Apprentice kreeg en daarmee was de Ceremonie aan zijn einde gekomen. Lynxfang keek weer naar Pebblepaw. "Ik ga bij zonlaag jagen, maar gezien de huidige situatie wil ik je niet meteen in het halfdonker meenemen. Als Dreamflame het goed vindt, kunnen we morgen met zijn drieën beginnen"sprak hij tegen haar. Hopelijk kwam Dreamflame nog terug voor de afspraken die ze moesten maken. "Dreamflame!"riep hij over de katten heen en glimlachte verontschuldigt naar Pebblepaw. Hij ging zijn poten nog vol hebben met al zijn taken.


彡 Riverclan Ceremonie 23-03   Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
彡 Riverclan Ceremonie 23-03   I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Galebird
Member
彡 Riverclan Ceremonie 23-03   B95778821aa35d4831181a13c3a2007e
Daanz
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Galebird
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Riverclan Ceremonie 23-03    彡 Riverclan Ceremonie 23-03   Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 15:54

De kater was uit de nursery geroepen en had zijn kopje geheven. Al mocht hij dan nog zijn kitten naam dragen, hij was net zo groot als de meeste apprentices. Misschien kwam het omdat hij afstamde van Stormstar, naar de verhalen een van de grootste leiders die RiverClan ooit gekend had. Zijn opa, Smoketear, was ook een kater die in veel verhalen terugkwam, al wist hij niet goed wat hij over hem moest denken. En dan was er nog zijn eigen vader, Bravesoul. In de periode dat hij hem had gekend was het de beste vader van de wereld geweest, nu was hij enkel nog een herinnering en een kater die terug kwam in verhalen die hij van de elders hoorde. En van zijn moeder, Riversong, natuurlijk. Na een aantal mededelingen werd de kater naar voren geroepen. Vaak maakten kittens zich extreem groot, gingen ze stoer lopen. Galekit slofte enkel net zo als hij altijd liep naar voren, en stond vervolgens samen met een andere kit voor zijn leider. "Jullie hebben de leeftijd van zes manen bereikt en zijn klaar om jullie training te beginnen." Butterstar was een grootse kattin, en zeker iemand die de jonge kater zou willen dienen. Net zoals zijn eigen vader Stormstar en Dawnstar had gediend. In zijn jongere jaren zelfs Crookedstar. Ja, Gale kende al die grootse namen uit zijn hoofd. De kater glimlachte en keek ook omhoog naar de hemel, daar waar zijn voorouders op hem neerkeken. "Ik vraag onze voorouders om op jullie neer te kijken en jullie te helpen met jullie training." Het katertje stapte naar voren en glimlachte terug naar zijn leider. "Vanaf vandaag tot op de dag dat jij jouw training hebt volbracht zal jij Galepaw heten, Panthergrowl zal jou trainen tot een volwaardig warrior. Ik vertrouw Panthergrowl er op dat hij jou de kracht en waardigheid van een warrior zal tonen." Een grotere, zwarte kater kwam naar voren en raakte zijn neus aan. "Welkom als apprentice," mauwde de kater en Galepaw knikte, redelijk tevreden want de kater zag er niet uit als een of andere chagrijnige creep. "Morgen begint je training." Er kwam een kattin naar hun gezelschap toe, een van de elders. "Tante Breakingdawn," zei het katertje vrolijk en hij glimlachte trots naar haar. Breakingdawn was op de een of andere manier een voorbeeld voor hem geworden. Net zoals zijn eigen vader, opa, overgrootopa, en alle andere in zijn familie waarvan hij de naam kende.


彡 Riverclan Ceremonie 23-03   VN3OQbT
Terug naar boven Ga naar beneden
 
彡 Riverclan Ceremonie 23-03
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: