New chapter -Open-



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 New chapter -Open-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Auburnkit.
Member
New chapter -Open- DPKsfdL
10
Actief
Auburnkit.
BerichtOnderwerp: New chapter -Open-   New chapter -Open- Icon_minitimewo 25 maa 2015 - 13:07




Aubrunkit staarde naar het plasje voor zich, naar haar spiegelbeeld. Newleaf was aangebroken, en de sneeuw was gesmolten in koele plassen water. Een paar oranje kijkers keken haar strak aan door het gladde wateroppervlak. Op het moment had ze geen zin om iets te doen; Geen zin om te eten, rond te hangen in het kamp, te slapen. Haar kille blik verplaatste zich naar een kluitje spelende kittens. Daar had ze echt geen zin in. Elke keer dat ze werd uitgenodigd en meedeed, moest er altijd wel iemand huilen. Ze wou geen kits pijn doen. De tabby zuchtte. Toen haar sibling hier nog was, was het wel leuk... Die begreep haar tenminste. Maar dood is dood. Hier had ze niks meer aan. De kit zette haar poot recht in de las, waardoor het water rimpelde en haar spiegelbeeld verwoestte. Vervolgens draaide ze zich om, liep de nursery in. Gelijk daarna voelde ze een lompe poot op haar staart. Boos draaide ze zich om, en haar ogen schoten dodelijke blikken. "Watch it." Siste ze.

Terug naar boven Ga naar beneden
Auburnkit
Member
New chapter -Open- DPKsfdL
Iroo :']
134

CAT'S PROFILE
Age: You want to know don't you
Gender:
Rank:
Auburnkit
BerichtOnderwerp: Re: New chapter -Open-   New chapter -Open- Icon_minitimewo 25 maa 2015 - 19:07

Toen voelde ze het. Een kattenstaart, recht onder haar voet. Moest dit nou serieus háár weer overkomen? Kwam ze nu weer eens in de problemen? Ze trok haar kopje wat terug op de sissende poes, en keek haar onschuldig aan. "Sorry sorry sorry! Ik... uhm... ik..." Ze keek wat gestrest rond, hoe moest ze het nou uitleggen? "Het was gewoon dom van me dat ik niet keek waar ik liep." Klonk ineens een veel volwassenere stem, wat haarzelf iedere keer weer verbaasde.


Raza // Auburnkit // Whirlpaw // Glowstick // Highfive // Futuresong
New chapter -Open- Auburnkit1sig
Terug naar boven Ga naar beneden
Auburnkit.
Member
New chapter -Open- DPKsfdL
10
Actief
Auburnkit.
BerichtOnderwerp: Re: New chapter -Open-   New chapter -Open- Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 17:04



"Sorry sorry sorry! Ik... uhm... ik..." Auburn keek de andere kit geërgerd aan. "Het was gewoon dom van me dat ik niet keek waar ik liep." Ach, ze gaf het tenminste toe. "It's alright." Bromde ze, nu haar woede een beetje bedaard was. Ze zweeg en ging liggen, en gaf een snelle lik over haar staart om deze weer in vorm te krijgen. "Wat brengt jou hier?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Auburnkit
Member
New chapter -Open- DPKsfdL
Iroo :']
134

CAT'S PROFILE
Age: You want to know don't you
Gender:
Rank:
Auburnkit
BerichtOnderwerp: Re: New chapter -Open-   New chapter -Open- Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 19:32

Ook al antwoordde de poes wat brommerig, was ze blij dat ze niet in elkaar gemept zou worden. "Nou... Ik ben een kitten... En dit is de nursery? Dus uhm...." Ze trok even een ongemakkelijke kop, die vraag was onduidelijk en was zelf toch ook te beantwoorden?


Raza // Auburnkit // Whirlpaw // Glowstick // Highfive // Futuresong
New chapter -Open- Auburnkit1sig
Terug naar boven Ga naar beneden
Auburnkit.
Member
New chapter -Open- DPKsfdL
10
Actief
Auburnkit.
BerichtOnderwerp: Re: New chapter -Open-   New chapter -Open- Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 10:12


"Nou... Ik ben een kitten... En dit is de nursery? Dus uhm...." Ze rolde haar ogen. Begreep deze kit dan helemaal niks? Auburn knikte met haar kop naar de spelende kits in het zonlicht. "Wat doe je hier, in plaats van daar?" Zij had tenminste een reden. "Waarom speel je niet met je dengenoten." Ze wist bijna zeker dat er een vraag was waarom zij het niet deed, dus die besloot ze ook maar te antwoorden. "Ik ben hier omdat ik kits altijd pijn doe als ik stoei."
Terug naar boven Ga naar beneden
Auburnkit
Member
New chapter -Open- DPKsfdL
Iroo :']
134

CAT'S PROFILE
Age: You want to know don't you
Gender:
Rank:
Auburnkit
BerichtOnderwerp: Re: New chapter -Open-   New chapter -Open- Icon_minitimezo 5 apr 2015 - 13:20

Haar kopje helderde op, op die fiets. "Nou, ik heb net een hele tijd gespeeld, dus nu ga ik even rusten. En wat vervelend! Dat is toch helemaal niet leuk? Waarom doe je ze pijn dan? Overdrijven ze niet? Wat als je wilt spelen?" Een reeks van vragen volgde, het was nou eenmaal een nieuwsgierige kattin.


Raza // Auburnkit // Whirlpaw // Glowstick // Highfive // Futuresong
New chapter -Open- Auburnkit1sig
Terug naar boven Ga naar beneden
Auburnkit.
Member
New chapter -Open- DPKsfdL
10
Actief
Auburnkit.
BerichtOnderwerp: Re: New chapter -Open-   New chapter -Open- Icon_minitimema 6 apr 2015 - 13:47



Een simpel antwoord was blijkbaar niet voldoende, want een waterval van woorden volgde. Dit wekte opnieuw irritatie op bij de kit. "Ik doe het niet express. Ik kan er niks aan doen. Nee. Weet ik niet." Auburn ging liggen met haar poten over haar kop, deze kit was irritant. Hopelijk zou ze snel in slaap vallen, da had ze hier geen last meer van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Auburnkit
Member
New chapter -Open- DPKsfdL
Iroo :']
134

CAT'S PROFILE
Age: You want to know don't you
Gender:
Rank:
Auburnkit
BerichtOnderwerp: Re: New chapter -Open-   New chapter -Open- Icon_minitimema 6 apr 2015 - 20:58

"Ow... Wat vervelend!" Zei ze, en fronste kort. Hoe moest zij nou kitten-tijd beleven als ze niet eens met anderen kon spelen? "Maar dan kan je toch wel verstoppertje doen? Dan heb je geen fysiek contact!"


Raza // Auburnkit // Whirlpaw // Glowstick // Highfive // Futuresong
New chapter -Open- Auburnkit1sig
Terug naar boven Ga naar beneden
 
New chapter -Open-
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: