Ceremonie maart - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ceremonie maart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Cinderpaw*
Member
Ceremonie maart - Pagina 2 DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
1195
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons ღ
Gender:
Rank:
Cinderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie maart   Ceremonie maart - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 9:06

Nu werd ze kwaad, niemand, maar dan ook niemand beledigde haar familie. Haar grootte kwam nu goed van pas en ze richtte zich in haar volle lengte op. Nu was ze bijna op ooghoogte met haar mentor. "En nu moet jij eens goed luisteren, arrogante kwal! Mij kan het niks schelen als je me morgen niet wilt trainen, of de dag daarna niet. Maar waag het niet om mijn zusje te beledigen." Haar groene ogen spuwde vuur en haar normaal diep rode vacht, leek feller te worden. Het was niet omdat je een mentor was of een warrior dat je plots jan en alleman mocht beledigen!


Ceremonie maart - Pagina 2 262ky1w
Love when you're ready.
Not when you're alone.

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
Ceremonie maart - Pagina 2 DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie maart   Ceremonie maart - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 14:39

Sharpsoul was gewoon met zijn apprentice bezig toen hij een paar meters van hem vandaan ineens allemaal wild gepraat werd. Snel keerde de kater zijn gevlekte kop richting de commotie. Het waren 2 apprentices en 1 van de nieuwe warriors, Bonecrusher. En het zag er niet goed uit. Even wiebelde de kater met zijn oren om de woorden beter op te vangen, niet dat dat echt nodig was wand ze begonnen steeds luider te praten. Gelukkig waren de meeste katten al weg anders zou er veel meer gedoe zijn. "Ik ben zo terug." Zei de zwart-witte kater tegen zijn apprentice voordat hij richting het groepje katten liep. Toen hij aankwam was de rode apprentice net klaar, wat was haar naam? Euhm gingerpaw? Nee, Cinderpaw. "Wat is hier aan de hand?" De kater gebruikte zijn strenge toon alweer. Hij vond het niet leuk om die te gebruiken maar soms moest het. Het was echter niet zo erg streng, het was meer als ene ondertoon. Even liet de kater zijn blik over de apprentices glijden. Ze leken gespannen en de nieuwe warrior ook, al zag hij er ook erg pissig uit.


Ceremonie maart - Pagina 2 333d3jk

Ceremonie maart - Pagina 2 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Ceremonie maart - Pagina 2 DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie maart   Ceremonie maart - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 14:44

Airpaw luisterde naar de woorden van de mentor van haar zusje. Nachtwake, oeps, daar had ze even niet aan gedacht. Echter zou ze nooit zomaar zeggen dat de andere kat gelijk had, nee, ze was nog steeds Airpaw. En die gaven nooit toe dat ze fout zaten. De grijze tabby wilde net haar bekkie openen om iets terug te zeggen, maar haar zusje war haar voor. "En nu moet jij eens goed luisteren, arrogante kwal! Mij kan het niks schelen als je me morgen niet wilt trainen, of de dag daarna niet. Maar waag het niet om mijn zusje te beledigen." Ze keek verbaasd naar haar rossige zusje, was dat nu wel slim? Het was immers haar mentor, ze zat nog wel even met hem opgescheept. "Wat is hier aan de hand?" een rilling trok over haar rug bij de strenge stem van Sharpsoul, hij was wel de laatste die ze teleur wilde stellen. Toch antwoordde ze. "Bonecrusher wil Cinderpaw niet trainen en is onnodig gemeen tegen haar." bromde ze. eigenlijk had ze willen zeggen dat de zwarte warrior te lui was, maar ze besloot dit niet te doen in zijn aanwezigheid.


Ceremonie maart - Pagina 2 Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderpaw*
Member
Ceremonie maart - Pagina 2 DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
1195
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons ღ
Gender:
Rank:
Cinderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie maart   Ceremonie maart - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 20:59

Ze hoorde de stem van een andere warrior zich mengen. Fijn, nog zo'n kwal die haar de les kwam lezen? Ze schrok van haar eigen gedachten, sinds wanneer was ze zo opstandig? De zwarte-witte kater herkende ze als Sharpsoul, de mentor van haar zus. Het was al erg genoeg dat ze haar eigen mentor tegen haar had opgezet, nu kwam er nog een mentor bij. "Bonecrusher wil Cinderpaw niet trainen en is onnodig gemeen tegen haar." Ze legde haar oren kort naar achter, ze kon het zelf wel uitleggen. Maar dat Air haar voor was vond ze ook niet echt erg. Hoewel haar mentor nooit echt had gezegd dat ze haar niet wou trainen, nam ze het toch niet voor haar op. Na wat ze over haar zusje had gezegd.


Ceremonie maart - Pagina 2 262ky1w
Love when you're ready.
Not when you're alone.

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
Ceremonie maart - Pagina 2 DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie maart   Ceremonie maart - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 21:07

Sharpsoul zag dat de oranje kleurige apprentice niet bepaald blij was met hem erbij, toch zei hij daar niets op. In de plaats luisterde hij aandachtig naar de grijze tabby. Het was moeilijk voor hem om haar woorden te geloven, ene mentor had namelijk gene recht om gewoonweg gemeen te doen, elke kat zou eigenlijk vriendelijk moeten zijn tegen elkaar, ze leven in dezelfde clan. Toch wist de kater dat zo een dingen gebeurde, dus in de plaats van het in twijfel te trekken ging hij het aan de zwarte kat zelf vragen. "Oke Airpaw" De kater kon er niets aan doen dat zijn stem wat zachter werd bij haar naam, hij was best wel gehecht aan de kleine poes geworden. Vervolgens draaide de zwart-witte kater zich richting de gespannen zwarte kat. "Is dit waar?" Sharpsoul moest de kater zelf ook horen spreken. Hij vroeg niet alleen om woorden maar hij zou ook kijken naar de lichaamstaal van de kater terwijl hij zijn woorden ging zeggen.


Ceremonie maart - Pagina 2 333d3jk

Ceremonie maart - Pagina 2 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Bonecrusher
Member
Ceremonie maart - Pagina 2 DPKsfdL
Miss McDerp
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Tch..
Gender:
Rank:
Bonecrusher
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie maart   Ceremonie maart - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 23:11

Zodra haar eigen apprentice haar mond open trok draaide de gitzwarte poes haar kop zo, zodat alleen Cinderpaw haar uitdrukking kon zien. Bijna boosaardig staarde ze het rode poesje aan en trok haar lip op. ''Ik doe wat ik wil en er is niks wat jij er tegen gaat kunnen doen. Bovendien ligt jouw toekomst in mijn poten dus het is raadzaam op je tellen te passen mormel.'' Grauwde ze bijna kil. ''Bovendien, zelfs al ben je het er niet mee eens kan ik jou het leven zuur maken en ervoor zorgen dat je nog heel lang aan mij vast zit. Ik ben degene die jou warrior kan laten worden.'' Vervolgde ze fluisterdend zodat alleen de rode poes het kon horen. Ze tilde haar kop even op zodra ze een andere warrior zag aankomen en voelde haar irritatie stijgen. Ze trok zich dan ook niks aan zodra de kater sprak, waarschijnlijk dacht hij indruk te maken. Maar dat ging niet gebeuren bij haar, en ze wist een ding zeker nu. Deze kater mocht ze niet dus die zou een probleem met haar krijgen. Maar zodra die andere apprentice haar mond weer opentrok draaide ze langzaam haar kop om. ''Wat er aan de hand is? Ik sta hier met een apprentice die respectloos alle tradities aan haar laars lapt en met een apprentice die nog dommer is dan een kittypet. Dat is wat er aan de hand is.'' Antwoordde ze zelf met een koude toon Voor ze snoof en het grijze poesje neerbuigend aanstaarde. ''Gemeen? Ja. Onnodig? Nee.'' Antwoordde ze koud voor ze Sharpsoul uitdagend aanstaarde. ''Buiten het feit dat alle tradities aan de laars gelapt worden word ik door die onnozelheid ook nog eens voor schut gezet. Plus het feit dat een klein mormel zoals dat...'' Ze wees met haar staart naar Airpaw. ''Niet begrijpt dat ik nog een wake moet houden en dus morgen niks ga doen buiten slapen.'' Ging ze verder, haar stem steeds killer worden maar ze bleef Sharpsoul strak aankijken. ''En dan kan jij ook gaan muiten tot je een ons weegt maar dat kan me werkelijk waar niks interesseren.''


Ceremonie maart - Pagina 2 23scilc
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Ceremonie maart - Pagina 2 DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie maart   Ceremonie maart - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 23:43

Er was haat af te lezen in de ogen van de jonge apprentice. Waarom moest nou net haar zusje deze  poes als mentor krijgen? Ze hoopte dat  ze iets meer zou ontdooien later, al leek haar dat onwaarschijnlijk. De woorden van Bonecrusher waren hard, ijzig en kil en gaven Airpaw de rillingen. De woorden ramden keihard op haar in en lieten haar koken van woede. Natuurlijk was het alles behalve slim wat ze had gezegd, maar ze kon het simpelweg niet laten. Tegenover familie was ze nogal beschermend. "Dan kan je dat ook op een normale manier zeggen."haar oren lagen in haar nek en z ehad de neiging de kater voor haar aan te vallen. Echter was ze slim genoeg om dát niet te doen, al was het iets wat nu wel heel verleidelijk leek. Ze vond het alles behalve leuk om vernedert te worden voor de ogen van haar zus en een andere warrior.


Ceremonie maart - Pagina 2 Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderpaw*
Member
Ceremonie maart - Pagina 2 DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
1195
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons ღ
Gender:
Rank:
Cinderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie maart   Ceremonie maart - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 12:24

De woorden van haar 'mentor' kwamen haar oren binnen. Kon zij haar warrior laten worden? Foxdung! Ze legde haar oren verslagen in haar nek en met een laatste hatelijke blik richtte ze zich tot haar zusje. "Laat maar Air." Miauwde ze verslagen. Ze keek de zwart-witte warrior kwaad aan, hij had het alleen maar erger gemaakt. "Laat u mij maar iets weten wanneer u wel uitgerust bent." Miauwde ze kil tegen de zwarte kattin. Haar staart zwiepte kwaad over de grond toen ze zich richting de apprenticeden begaf.

~Cinder is topic uit


Ceremonie maart - Pagina 2 262ky1w
Love when you're ready.
Not when you're alone.

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
Ceremonie maart - Pagina 2 DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie maart   Ceremonie maart - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 13:21

Bij de woorden van de zwarte poes spande Sharpsoul zijn spieren op, ja Cinderpaw had de traditie niet mogen negeren maar je mag zo ook niet over je apprentice spreken, en al zeker niet over Airpaw. Echter liep de oranje poes al snel weg en bleef hij samen over met Airpaw en Bonechrusher. "Rust jij morgen maar uit" Spat de zwart-witte kater naar de poes voordat hij zich naar Airpaw draaide en tegen haar begon te spreken, maar dan met ene vriendelijke toon. "Je mentor heeft mij gevraagd of dat ik je je eerste training kan geven omdat ze even hele erg druk is met iets. En als je zus wilt kan ze mee." Na zijn woorden draaide hij zich alweer richting de zwarte poes, zijn spieren spande weer op maar zijn stem werd neutraal. "Als Cinderpaw haar mentor dat goed vind natuurlijk."


Ceremonie maart - Pagina 2 333d3jk

Ceremonie maart - Pagina 2 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Bonecrusher
Member
Ceremonie maart - Pagina 2 DPKsfdL
Miss McDerp
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Tch..
Gender:
Rank:
Bonecrusher
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie maart   Ceremonie maart - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 14:11

Het bleef steeds stiller bij de apprentices en dat deed triomf oprijzen in de gitzwarte poes. Ze gaf zich nooit gewonnen, en al zeker niet als zij erboven stond en bij het juiste standpunt. Ze mocht dan wel net een warrior zijn, maar ze had zonder twijfel veel meer hersenen dan de apprentices die net de nursery verlieten. Toch lachtte ze zacht maar koud om de woorden van Airpaw. ''Nope, ga ik de moeite niet voor doen. En zeker niet tegenover jullie ettertjes met veel te grote waffels.'' Antwoordde ze koud voor ze naar het rode poesje keek en bijna triomfantelijk grijnsde. Blijkbaar was het doorgedrongen dat haar lot in de handen van de nieuwe warrior lag en ze toch echt moest gaan oppassen. ''Prima,'' Was haar koude antwoord voor ze zich achteloos uitrekte. Ze wierp een koude blik op Sharpsoul voor ze weer lachtte. ''Denk je nu echt dat ik jouw toestemming nodig heb, dat was mijn plan toch wel.'' Siste ze zacht voor ze met haar ogen rolde en haar schouders ophaalde. Als zij het goed vond, als het aan haar lag was dat mormel ver weg van haar. Maar daar kon ze niks aan veranderen dus zou ze er voor zorgen dat het rode poesje eens ging leren wat er gebeurt als je haar voor schut zette. ''Kan mij het wat schelen, zolang ik uitgereid en in rust kan slapen vind ik alles best.'' Antwoordde ze koud en draaide zich om, om naar Stormfeather te lopen, gezien ze met hem samen moest waken.

-Bone is ook out


Ceremonie maart - Pagina 2 23scilc
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Ceremonie maart - Pagina 2 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie maart   Ceremonie maart - Pagina 2 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 17:07

De luide stem van Shrewstar klonk plotseling door het kamp heen. De zwarte kattin had in de warriors den gezeten en kwam langzaam naar buiten, achter de andere katten aan die haar daar binnen vergezeld hadden. Of nou ja, ze waren er ook geweest. Gezien Fawnstep zoals altijd een beetje alleen in haar nest had gezeten zonder contact te leggen met anderen. Stilletjes ging ze aan de rand van de menigte zitten, niet bepaald met heel veel aandacht voor de ceremonie. Ze luisterde wel naar wat er gezegd werd, hoe er nieuwe warriors benoemd werden en joelde met de rest mee. Vervolgens kwamen er wat kittens die apprentice werden, waaronder ook het nest van haar jongere zusje Aurynight. Dat wekte wel haar interesse, en nieuwsgierig keek ze dan ook naar de steen waar haar leider zich op bevond. “Jullie hebben allen de juiste leeftijd bereikt voor jullie nieuwe rang. Dus hierbij benoem ik jou, Wolfkit, tot Wolfpaw en Airkit, jij krijgt de naam Airpaw toegewezen, beiden zullen jullie getraind worden door Snowleap. Dappledkit, jij zal de naam Dappledpaw krijgen en ik zal jou onder mijn hoede nemen. Cinderkit, jij hebt de juiste leeftijd bereikt en ook jij krijgt een nieuwe naam, deze zal Cinderpaw zijn. Boncrusher zal jou je trainingen geven. Sliverkit, vanaf nu zal jij Sliverpaw heten en Heartbroken zal jouw mentor zijn. Ten slotte zal jij, Icekit, de naam Icepaw krijgen en Fawnstep zal jou begeleiden op je nieuwe pad.” Met stiekem een lichte trots in haar ogen stapte de zwarte kattin naar voren, waarna ze voorzichtig de neus van haar nichtje aanraakte en zich weer terugtrok in de menigte. Shrewstar had haar een tweede apprentice toevertrouwd, naast haar eigen dochter Aurorapaw mocht ze nu ook haar nichtje Icepaw trainen. Na de ceremonie stapte ze op de jonge kattin af. "Morgenochtend bij zonsopgang zie ik je bij de prooistapel, ga nu maar," mauwde ze met een zwiep van haar staart richting de andere apprentices. Vervolgens trok ze zich zelf ook weer terug in de menigte.


Ceremonie maart - Pagina 2 SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strugglebug
Member
Ceremonie maart - Pagina 2 Tumblr_inline_nh628nzmL11reahq0
Daanz
550
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Strugglebug
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie maart   Ceremonie maart - Pagina 2 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 17:12

Nieuwsgierig was de jonge kattin in de richting van de open plek gekomen. Iets buiten het kamp had ze de stem van haar moeder kunnen horen, en dus was ze zo snel mogelijk naar het kamp gekomen. Een brede glimlach hing rond haar lippen en ze vestigde zich ten midden van haar clangenoten. Haar aandacht was vol op de ceremonie gericht, want ze vond het altijd leuk om te zien hoe anderen trots werden bij het horen van hun nieuwe naam. De ceremonie begon langzaam maar zeker tot zijn einde te komen, maar dat maakte voor haar niet echt uit. “Dan zullen nu een paar apprentices een nieuwe mentor krijgen. Heartpaw, door inactiviteit van jouw mentor zal Blackwing jouw trainingen overnemen. Chivepaw, ook jij hebt te maken met dit provleem, dus zal Divepelt jouw trainingen een vervolg geven. Stormfeather, jouw eerste apprentice zal Icepaw zijn en Strugglebug, jij krijgt Nightpaw toegewezen. Foxpaw, ook jij zal een nieuwe mentor krijgen, dit zal Sharpsoul zijn.” Met een brede glimlach stapte ze naar voren waarna ze zich tot de zwarte kattin richtte, wiens neusje ze aanraakte. Vervolgens stapte ze weer terug naar de rest van de clan om te wachtten tot de ceremonie afgelopen was. Hierna besloot ze Nightpaw op te zoeken, die ze al redelijk snel wist te vinden. "Zullen we meteen beginnen met een rondleiding in het territorium? De dag is nog jong, dus we hebben nog wel genoeg tijd," mauwde ze vrolijk.


Ceremonie maart - Pagina 2 E9bCnW5
Terug naar boven Ga naar beneden
Sliverpaw
Member
Ceremonie maart - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
220
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Sliverpaw
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie maart   Ceremonie maart - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 apr 2015 - 19:29

Hij keek met zijn blauwe oogjes op naar zijn Leader die een ceremonie bijeen riep. Hij was nerveus want hij zou een apprentice worden vandaag! Het katertje slikte even en liet zijn blik over de katten gaan die zich verzamelden aan de rots van Shrewstar. Hij luisterde netjes en liep naar voren toen de zwart-witte poes zijn naam uitsprak. Toen het zijn beurt was leek zijn hartje bijna uit zijn borstkas te springen. Hij werd toegewezen aan een kater wiens naam hij vaag al eens gehoord had. Heartbroken. Hij zag een goudbruine kater met witte tekeningen en boog zijn hoofdje even voor hij de neus van zijn mentor aanraakte. ''Sliverpaw, ik beloof je dat ik mijn uiterste best zal doen'', zei de kater en een klein glimlachje verscheen op het gelaat van de zwarte kat. "Dank u wel, meneer", antwoorde hij en keek hoe de kater zich terugtrok. De nieuwe apprentice draaide zich om en speurde de katten af. Hij wou tegen een paar vriendjes vertellen hoe blij hij was. Hij was een apprentice! En zijn mentor was een kater die er in zijn ogen echt heel erg stoer uitzag. Zou de kater de clan al vaak gered hebben? Hij wou dit vooral tegen Innerkit vertellen, maar hij wist niet of die er wel bij was vermits hij nog geen apprentice werd.


Ceremonie maart - Pagina 2 Fwr9ls
Ceremonie maart - Pagina 2 10xftoo
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremonie maart
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: