Casual walk [Loci]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Casual walk [Loci]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Miki Takamura
Member
Casual walk [Loci] DPKsfdL
Jojooh
178

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons ♧
Gender:
Rank:
Miki Takamura
BerichtOnderwerp: Casual walk [Loci]   Casual walk [Loci] Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 13:24


De grijsgestreepte poes stapte door de straten van de stad in een kalme tred. De zon was heel warm, zeker voor een lentedag. Weinig twolegs waren buiten, de meesten zaten te werken of thuis te niksen door de warmte. Des te meer reden voor Miki om buiten te zijn. Ze wilde weer wat actie, zonder voortdurend tegengehouden te worden door random twolegs op straat. Ze nam een sprong en kwam op een plastic stoeltje bij een terras terecht. Nog een klein sprongetje, en ze plofte neer op de tafel. Daar zat ze even rustig, toen er plots een man naar buiten stapte. Hij wuifte met zijn handen naar haar, terwijl hij iets in de zin van 'Hé, ga daar af!' mompelde. Met een grauw liet Miki zich van de tafel vallen, om vervolgens het park in te schieten. Daar ging ze rustig onder een boom zitten.

[Loci]


Casual walk [Loci] Xfrwgn
Can I be the only hope for you? Because you're the only hope for me!
And if we can't find where we belong, we'll have to make it on our own
Face all the pain and take it on, because the only hope for me is you.
>The only hope for me is you<:

Andere Sig.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Casual walk [Loci] DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Casual walk [Loci]   Casual walk [Loci] Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 16:39

Loci liep rustig het Bloedclankamp uit. Is zien of er vandaag nog iets te doen zou zijn. De zon verwarmde zijn zwarte vacht. Het was warm, heel warm. De straten waren leger dan anders. De twolegs kropen dan ook in hun holen om zich tegen de warmte te beschermen. Er raasden zelfs minder monsters voorbij dan normaal. Loci strekte zijn poten. Hij vond het hier veel leuker zonder al die idiote twolegs en hun kittens. Hij stak zijn neus in de lucht en rook een… rat. Hij sloop naar het beest toe en sprong erop. Hij pakte het beest in zijn bek en liep ermee naar het park. Het beestje bleef nog een tijdje piepen maar werd na een paar minuten stil… dood. Loci schoot het park in en zocht onder een boom verkoeling. Hij had geroken dat er een kat was aan de andere kant van de boom, maar nu pas had hij door wie hij geroken had. ’Miki?’ zei hij verbaast. Zijn stem klonk redelijk hoog, maar gelukkig voor zijn trots was dat niet echt te horen doordat hij de rat nog in zijn bek had. Hij draaide zich naar de boom toe. Wachtend tot ze er vanachter zou komen.


Casual walk [Loci] 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Miki Takamura
Member
Casual walk [Loci] DPKsfdL
Jojooh
178

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons ♧
Gender:
Rank:
Miki Takamura
BerichtOnderwerp: Re: Casual walk [Loci]   Casual walk [Loci] Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 19:48


Het park was redelijk rustig. Beter dan de stad, in ieder geval. Ookal was het daar rustiger dan normaal, de kalmte van het park was nog steeds wel prettiger. Plotseling deed Miki haar ogen wijd open. Ze had het idee dat ze een andere kat rook, eentje die ze eerder had gezien. ’Miki?’ hoorde ze. Hey, was dat... Loci? Met een ruk draaide ze zich om, ze was alleen wel vergeten dat er een boom achter haar was. 'Auw!' mompelde ze, bijna onhoorbaar. Ze had haar neus tegen de boom gestoten bij het omdraaien. Wauw, dat was best wel stom van haar. Gelukkig had Loci het niet kunnen zien, hij stond aan de andere kant van de boom. Snel stapte ze om de plant heen, waarna ze de zwarte kater in haar gezichtsveld had. Ze grijnsde. 'Hallo Loci' zei ze.


Casual walk [Loci] Xfrwgn
Can I be the only hope for you? Because you're the only hope for me!
And if we can't find where we belong, we'll have to make it on our own
Face all the pain and take it on, because the only hope for me is you.
>The only hope for me is you<:

Andere Sig.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Casual walk [Loci] DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Casual walk [Loci]   Casual walk [Loci] Icon_minitimezo 29 maa 2015 - 13:01

'Auw' Hoorde hij zacht vanachter de boom komen. Hij kon het niet laten om zacht te grinniken. Hij wist niet wat ze gedaan had, maar dankzij het geluid vermoede hij dat ze tegen de boom gelopen was. De lichtgrijze poes kwam vanachter de boom vandaan. 'Hallo Loci' Zei ze grijnzend. ’Hallo’ zei hij maar half verstaanbaar. Hij was de rat in zijn bek al vergeten en legde deze snel neer. ’Hallo’ Zei hij deze keer helemaal verstaanbaar. ’Wil je ook een stukje?’ Vroeg hij naar de rat wijzend. Het was een tijd geleden dat hij haar nog gezien had en hij was een beetje overvallen doordat hij haar plotseling tegen was gekomen.


Casual walk [Loci] 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Miki Takamura
Member
Casual walk [Loci] DPKsfdL
Jojooh
178

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons ♧
Gender:
Rank:
Miki Takamura
BerichtOnderwerp: Re: Casual walk [Loci]   Casual walk [Loci] Icon_minitimema 30 maa 2015 - 21:14

Miki keek verbaasd, maar wel opgewekt naar de zwarte kater die ze zo plotseling tegen het lijf was gelopen. Ze had niet verwacht hem hier te zien, maar vond het zeker niet vervelend dat ze elkaar nu toevallig weer hadden ontmoet. Loci wees met zijn poot naar een rat, die hij waarschijnlijk net had gevangen. ’Wil je ook een stukje?’ vroeg hij. De donkergrijs gestreepte poes dacht even na, maar schudde toen haar kop. 'Nee, ik heb net wat voedsel kunnen stelen. Eet jij maar, jij hebt het meer nodig dan ik' miauwde ze. Haar twolegs gaven haar niet veel eten aangezien ze het zelf altijd wel wist te vangen, maar de buren bakten vaak vis. Soms kon ze daar wat van stelen, en vanochtend was het haar weer gelukt. Ze trippelde wat dichterbij en ging naast de zwarte kater zitten. 'Dus, hoe gaat het met jou? Nog in gevechten gekomen? Een poes tegengekomen?' miauwde Miki, terwijl ze haar staart hard liet neerkomen op de kiezelstenen achter haar. Gevechten waren altijd interessant, misschien kon ze Loci helpen met het te grazen nemen van wat rogues als ze hem waren lastiggevallen of iets dergelijks. Met het laatste deel van haar vraag wilde ze eigenlijk eerder gerustgesteld worden dat hij niet iemand was tegengekomen. Ze wist niet waarom, maar ze zou het waarschijnlijk heel erg onprettig vinden als hij wel met iemand was. Nouja, vast niet. Hij was sowieso niet het type om zo iets met een andere kat te krijgen. Zijzelf eigenlijk ook niet.


Casual walk [Loci] Xfrwgn
Can I be the only hope for you? Because you're the only hope for me!
And if we can't find where we belong, we'll have to make it on our own
Face all the pain and take it on, because the only hope for me is you.
>The only hope for me is you<:

Andere Sig.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Casual walk [Loci] DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Casual walk [Loci]   Casual walk [Loci] Icon_minitimedi 31 maa 2015 - 12:49

De poes schudde haar kop. Waarom vond hij haar zo prachtig als ze dat deed? 'Nee, ik heb net wat voedsel kunnen stelen. Eet jij maar, jij hebt het meer nodig dan ik' Hij overwoog even om tegen te stribbelen, maar hij wist dat ze gelijk had. Dus nam hij maar een hap van de rat. Terwijl hij het beestje opat kwam de poes naast hem zitten. 'Dus, hoe gaat het met jou? Nog in gevechten gekomen? Een poes tegengekomen?' ’Met mij gaat het goed.’ mauwde hij. Hij wachtte met de rest van het antwoord tot hij de rat op had en gebruikte deze tijd om zeker te weten dat hij niets/niemand zou vergeten. ’Gevechten? Niet echt. Een aantal idiote katten, maar meer niet. En een poes?’ Hij schudde zijn kop. ’Dan moet ik eerst een kat tegen komen die mooier is dan jij’ hij hield geschrokken zijn adem in. Had hij dat echt gezegd? Hij wende zijn blik af en keek naar het rattenkarkas. Waarom had hij dat gezegd? Hij had het gemeend, echt gemeend, maar hij kon niet geloven dat hij het daadwerkelijk gezegd had. Eerst hoopte hij dat Miki het niet gehoord had, maar al snel veranderde dit in nieuwsgierigheid en… hoop. Hij wou weten wat ze van hem vond, wat ze echt van hem vond.


Casual walk [Loci] 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Miki Takamura
Member
Casual walk [Loci] DPKsfdL
Jojooh
178

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons ♧
Gender:
Rank:
Miki Takamura
BerichtOnderwerp: Re: Casual walk [Loci]   Casual walk [Loci] Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 23:11

Terwijl ze geduldig op een antwoord wachtte sloeg Miki met haar klauw tegen een kiezelsteentje aan. Het object ketste tegen de omliggende stenen aan, waarna het op het grasveldje viel, een paar staartlengtes van de twee katten af. ’Met mij gaat het goed.’ miauwde Loci. De gespierde poes knikte, het was positief dat alles goed met hem ging. De zwarte kater at verder van de rat die hij had gevangen. De geur van vers vlees was goed te ruiken. ’Gevechten? Niet echt. Een aantal idiote katten, maar meer niet. En een poes?’ Opgelucht om het eerste gegeven te horen, krulde Miki haar staart rond haar poten. Ze spitste haar oren, benieuwd naar het tweede antwoord. Tot haar opluchting schudde Loci zijn kop. ’Dan moet ik eerst een kat tegen komen die mooier is dan jij’ Miki's ogen vlogen meteen wijd open toen de woorden van de andere kat tot haar hersenen waren doorgedrongen. Schuchtig wierp ze een blik op de kater terwijl ze een zenuwachtige grijns op haar gezicht toverde. Was dat als grap bedoeld of serieus? Nee, Loci had zijn blik afgewend naar de stenen en de rat op de grond en leek serieus. Miki slikte kort. Vervolgens grinnikte zachtjes en grijnsde breed. 'D...dankje, maar om zo'n kat te zien moet je toch echt even in de weerspiegeling van een autoruit kijken' Met zenuwachtige stappen liep ze wat dichter naar de zwarte kater toe zodat ze zijn gezichtsuitdrukking kon zien. Had hij dat echt gemeend?


Casual walk [Loci] Xfrwgn
Can I be the only hope for you? Because you're the only hope for me!
And if we can't find where we belong, we'll have to make it on our own
Face all the pain and take it on, because the only hope for me is you.
>The only hope for me is you<:

Andere Sig.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Casual walk [Loci] DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Casual walk [Loci]   Casual walk [Loci] Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 14:25

De geur van het verse karkas vulde zijn neus terwijl hij ernaar keek. 'D...dankje, maar om zo'n kat te zien moet je toch echt even in de weerspiegeling van een autoruit kijken' Zei de poes. Loci hoorde haar dichter komen. Loci hief zijn kop op en richtte zijn donkergroene ogen op de poes. Er verscheen een zachte, vriendelijke lach op zijn gezicht. Het was een lach die nog niemand bij hem gezien zou hebben. Hij stond op en liep haar richting uit om naast haar te gaan zitten. Nog iets verder en hij zou haar aanraken, maar hij kon de warmte die ze uitstraalde nu al voelen. Een zachte, vriendelijke warmte die hem overhaalde om dichterbij te komen. De zwarte kater draaide zijn kop zodat hij haar aan kon kijken. ’Een mooiere kat dan jij bestaat gewoon niet’ Hij meende het uit het diepste van zijn ziel en verloor zichzelf in haar diepblauwe ogen.


Casual walk [Loci] 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Casual walk [Loci]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: