{ To me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 { To me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Leopardspirit
Member
{ To me ViLobN1
Jamie
807
Actief
"Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior | Carnation Killer
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: { To me   { To me Icon_minitimezo 29 maa 2015 - 17:24

De rosse kater had zich net vol gedronken toen hij zijn kopje weer hief. De melk droop langs zijn witte kin en ontsnapte aan zijn mond. Hij ging met zijn tevens witte poten langs zijn mond en schudde zijn zijde pelsje uit. Hij waggelde naar de rand en dook er weer eens overeen voor zijn vaste harde landing. Hieraan werkte hij wel zodra zijn ogen en poten hun werk deden. Met zijn onvaste pootjes kroop hij naar de Nursery uitgang. Aan deze reis was hij de vorige dag ook al aan begonnen maar zijn poging was gestaakt zodra de zon verdween en zijn moeder besloot dat hij moest slapen. Nu kon hij deze reis weer vervolgen. Doelgericht op de plek met de meeste geluiden en geuren, waar ook de meeste hoeveelheid licht vandaan kwam, om eens te weten wat daar gebeurde.

{ Eerste post voor Nightpaw, daarna open c:



LEOPARDSPIRIT

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpaw'
Member
{ To me DPKsfdL
Hannanas! and Sannanas!
52
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Nightpaw'
BerichtOnderwerp: Re: { To me   { To me Icon_minitimezo 29 maa 2015 - 17:52

Met veel moeite stond de slaperige poes op en liep de Apprentice den uit en liep met een slak thempo naar de Nursery toe,Het was altijd leuk om met die Fuzz-Ballen te spelen, toen ze bij de Ingang van de Nusery stopte en met haar gele ogen keek ze de nursery binnen,Veel kitten's lagen nog te slapen tot...Opeens trok een rosse katertje de apprentice aandacht hij was net 2 weekjes oud,Als het niet jonger is het katertje het katertje probeerde duidelijk naar de uit gang te kruipen,Een oprechte glimlach verscheen op het gelaat van de zwarte kattin,het zag er zo schatig uit! Langzaam liep Night naar het katertje toe en verlaagde naar zijn hoogte en glimlachte vriendelijk 'Hey there big guy! need some help? im Nightpaw by the way whats you name? i bet it's really cool'


{ To me 96x003
Sadness is just love that can't reach its object anymore

Night Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardspirit
Member
{ To me ViLobN1
Jamie
807
Actief
"Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior | Carnation Killer
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: Re: { To me   { To me Icon_minitimezo 29 maa 2015 - 20:13

De rosse kitten kroop verder, de geuren volgend. Waar in de Nursery alles was omringd door de geur van melk en kittens werd het hier zo.. Wild. Hij rook murkus van prooi, het lichte van planten en de walme geuren van warriors en apprentice's. Ook de geluiden van lopen, schreeuwen en praten. Zo vol. In de Nursery was alles zo stil en zachtjes. Maar nog voor hij buiten was hoorde hij ineens een stem. Verrast slaakte hij een piepje. Waar kwam die nou vandaan. De woorden van de poes had hij niet gevolgd dus piepte hij nog eens vragend. Het was wel bekend dat de kittens van Innerghost net geboren waren en net zo rood waren zoals hun vader, en zo hij ook.



LEOPARDSPIRIT

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{ To me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: