Cozy? Nah.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Cozy? Nah.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Zira
Deceased
Cozy? Nah. Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Cozy? Nah.   Cozy? Nah. Icon_minitimema 30 maa 2015 - 22:36

Met een grijnsje op haar gezicht liep ze Barn Four binnen. Dit werd haar nieuwe slaaplek. Gelukkig maar, dan was ze in ieder geval van die rotplek af waar ze eerst sliep. Ergens random in het kamp, koud en niet beschut. Gelukkig had ze deze plek weten te bemachtigen en ze bedekte de harde schuurvloer met wat gras en mos dat ze in de omgeving gevonden en geplukt had. Ze zuchtte en ging zitten, waarna ze om zich heen keek. Het was toch wel duidelijk dat ook dit geen vijf sterren hotel werd, en ze snuffelde is om zich heen. Gelukkig stonk het niet.

[Open]


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Cozy? Nah. 2hh0j8y
Cozy? Nah. 10pvxmwCozy? Nah. 10pvxmwCozy? Nah. 10pvxmwCozy? Nah. 2gxnp75Cozy? Nah. 23mrb6wCozy? Nah. 2hqc5lx Cozy? Nah. E8v3o2Cozy? Nah. 34nodx3Cozy? Nah. Vmwrhy Cozy? Nah. 23h0tfkCozy? Nah. 10pvxmwCozy? Nah. 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Cozy? Nah. Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Cozy? Nah.   Cozy? Nah. Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 10:49

Hij likte zijn lippen af, de restjes wegwerkend van de muis die hij net naar binnen gewerkt had. Hij sjouwde het kamp weer in en bleef even staan om om hem heen te kijken, het was elke keer weer een verrassing hoe hij het kamp aantrof als hij terug kwam. Het was rustig in het kamp, dat wilde zeggen dat niemand elkaar in de haren vloog. Hij zou even in barn four gaan kijken hoe het er daar aan toe ging. De enige die binnen was was Zira en hij keek naar haar, voordat hij ging zitten en zijn staart om zijn middel sloeg. “En hoe bevalt het je hier?” Hij wist dat ze pas net een nest veroverd had in de barn. Er ontging hem niet veel, zeker niet als het ging om Bloodclanners. Eigenlijk was hij wel blij dat hij Zira hier alleen aantrof, hij wilde dat ze iets voor hem zou doen. Hij voelde nog steeds haat naar haar omdat ze zijn dochter had aangevallen, maar het betekende ook dat Zira zijn dochter zou herkennen. “Ik wil dat je ergens je bek over houdt.” Hij staarde haar strak aan terwijl hij haar antwoord afwachtte.    



Cozy? Nah. Eki8z
Cozy? Nah. ZrDY9U2Cozy? Nah. 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Cozy? Nah. Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Cozy? Nah.   Cozy? Nah. Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 17:58

Claw kwam binnen lopen en ze keek hem neutraal aan. Ze wist wel dat zijn dochter de Elite gejoind had, en ze wist ook dat zij de enige was die doorhad dat het zijn dochter was - wat haar nog redelijk verbaasde. “En hoe bevalt het je hier?” Miauwde de leider, en ze keek even om zich heen. "Redelijk," antwoordde ze en ze ging rustig liggen. “Ik wil dat je ergens je bek over houdt.” Met een ietwat verveelde blik keek Zira op. Natuurlijk, een kat kon geen normaal gesprek meer hebben, er was altijd wel wat van je gewild. "Vertel," miauwde ze. "Moet ik soms niet doorvertellen dat ik je nieuwe commander wordt?" Vroeg ze zoetjes en ze glimlachte lief. Natuurlijk wist ze wel waarover dit ging. Yu.


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Cozy? Nah. 2hh0j8y
Cozy? Nah. 10pvxmwCozy? Nah. 10pvxmwCozy? Nah. 10pvxmwCozy? Nah. 2gxnp75Cozy? Nah. 23mrb6wCozy? Nah. 2hqc5lx Cozy? Nah. E8v3o2Cozy? Nah. 34nodx3Cozy? Nah. Vmwrhy Cozy? Nah. 23h0tfkCozy? Nah. 10pvxmwCozy? Nah. 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Cozy? Nah. Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Cozy? Nah.   Cozy? Nah. Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 10:12

Hij bleef haar aankijken ook toen ze even om haar heen keek. “Redelijk is inderdaad het goede woord.” Zei hij bars terwijl hij ging zitten. Even laaide de woede op in zijn ogen toen ze zijn opmerking beantwoorde met een antwoord waar hij niets aan had. Ze wist dondersgoed waar hij het over had en hij nam daarom ook niet eens de moeite om op haar vraag te reageren. “Doe niet zo sarcastisch Zira.” Siste hij. Hij had er moeite mee om zijn kalmte te bewaren en hij veegde even gefrustreerd zijn staart over de grond. “Ik wil dat je je bek houdt over mijn dochter, het is geen vraag.” Hij staarde haar strak aan met een oplaaiende woede in zijn groengele ogen die hij probeerde te temperen.



Cozy? Nah. Eki8z
Cozy? Nah. ZrDY9U2Cozy? Nah. 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Cozy? Nah. Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Cozy? Nah.   Cozy? Nah. Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 16:17

“Doe niet zo sarcastisch Zira.” Siste Claw naar haar en ze grijnsde. Hij sprak haar naam leuk uit, het klonk wel mooi vanaf zijn tong. “Ik wil dat je je bek houdt over mijn dochter, het is geen vraag.” Hij was woedend, al hield hij zich nog goed in. "Ik wil er wel wat voor terug," miauwde ze en ze glimlachte. Wat ze kreeg maakte haar niet echt uit. Tanden? Top. Commander? Nog beter. Ze wilde een punt maken. Het punt dat ze hem klem had gezet. "Ik vind je wel aardig, hoor." Glimlachte ze en ze trok wat met haar oortje, waar een opmerkelijk gat in zat.


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Cozy? Nah. 2hh0j8y
Cozy? Nah. 10pvxmwCozy? Nah. 10pvxmwCozy? Nah. 10pvxmwCozy? Nah. 2gxnp75Cozy? Nah. 23mrb6wCozy? Nah. 2hqc5lx Cozy? Nah. E8v3o2Cozy? Nah. 34nodx3Cozy? Nah. Vmwrhy Cozy? Nah. 23h0tfkCozy? Nah. 10pvxmwCozy? Nah. 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Cozy? Nah. Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Cozy? Nah.   Cozy? Nah. Icon_minitimewo 8 apr 2015 - 15:21

Zijn snorharen trilden toen ze er iets voor terug vroeg. Natuurlijk deed ze dat, ze was een Bloodclanner. Op dat opzicht had hij er een hekel aan om afspraken te maken, omdat er een grote kans bestond dat men zich er niet aan ging houden. Hij stond op en deed wat stappen naar voren totdat hij vlak voor haar stond. Zijn neus raakte bijna die van haar terwijl hij haar dreigend aanstaarde. “Volgens mij begrijp jij niet helemaal wat er gebeurt als je eisen gaat stellen.” Siste hij gevaarlijk zacht. “Ik kan je laten achtervolgen totdat je door je poten zakt, ik kan je verbannen zodat je niets meer overhoudt van je trots.” Zijn blik toonde geen emotie, enkel kilte. “Je moet mijn respect verdienen en op deze manier lukt jou dat niet. Elke keer weet je het weer te presteren om mij tegen de haren in te strijken. Dat is gevaarlijk Zira, heel gevaarlijk.” Er ontstond een minachtende blik in zijn ogen terwijl hij een stap achteruit deed en weer ging zitten.



Cozy? Nah. Eki8z
Cozy? Nah. ZrDY9U2Cozy? Nah. 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Cozy? Nah. Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Cozy? Nah.   Cozy? Nah. Icon_minitimewo 8 apr 2015 - 15:45

Hij kwam dichtbij. Te dichtbij. Ze glimlachte boos en keek hem recht in zijn snotgroene ogen aan. “Volgens mij begrijp jij niet helemaal wat er gebeurt als je eisen gaat stellen.” Ze grauwde zachtjes. Had ze kunnen verwachten. Hij was ten slotte de leider van de Bloodclan. “Ik kan je laten achtervolgen totdat je door je poten zakt, ik kan je verbannen zodat je niets meer overhoudt van je trots.” Hij had gelijk, maar ze besloot er toch nog een schepje bovenop te gooien. Voordat ze dat kon doen, was dat zwarte mormel alweer aan het praten. “Je moet mijn respect verdienen en op deze manier lukt jou dat niet. Elke keer weet je het weer te presteren om mij tegen de haren in te strijken. Dat is gevaarlijk Zira, heel gevaarlijk.” Ze grijnsde toen hij achteruit ging en ging rustig wat rond lopen, terwijl ze nadacht over haar volgende zet. Het was spelen met vuur, dit. "Als je mij uit de clan gooit," miauwde ze voorzichtig, goed nadenkend over haar volgende zet, "zal iedereen hier ongetwijfeld weten dat je jouw dochter hierheen hebt gehaald, de dochter van een softe rogue, waarvan ik zelfs heb gehoord dat die een clankat was." Ze draaide haar oren in haar nek en keek hem nu strak aan. "Het enige wat ik van je vraag, is dat je me altijd zult beschermen. Je mag me niet uit de clan gooien, nooit niet, en als ik in een gevecht beland die ik niet zou kunnen winnen sta je me bij." Dat zou goed zijn, een goeie deal. Niet te lastig voor hem, wel in het voordeel voor haar. Het viel nog mee wat ze van hem vroeg.


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Cozy? Nah. 2hh0j8y
Cozy? Nah. 10pvxmwCozy? Nah. 10pvxmwCozy? Nah. 10pvxmwCozy? Nah. 2gxnp75Cozy? Nah. 23mrb6wCozy? Nah. 2hqc5lx Cozy? Nah. E8v3o2Cozy? Nah. 34nodx3Cozy? Nah. Vmwrhy Cozy? Nah. 23h0tfkCozy? Nah. 10pvxmwCozy? Nah. 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Cozy? Nah. Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Cozy? Nah.   Cozy? Nah. Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 9:40

Een harde theatrale lach verliet zijn keel toen ze tegen hem sprak. Net zo plots als hij begonnen was met lachen stopte hij ook weer. “Wie zijn woord zullen ze geloven Zira?” Siste hij. “Maar wees gerust zo lang je je gedeisd houdt zal ik je niet de clan uit gooien.” Het was ironisch toen ze gewoon stug verder ging door alsnog een eis te stellen. “Verdien mijn respect kattin en ik zal je beschermen.” Vervolgde hij kalm. Zijn houding was veranderd, de woede was verdwenen. In plaats van de woede in zijn groengele ogen lag er een emotieloze blik in en zijn houding was ijzig kalm en dat was veel gevaarlijker. “Dan krijg je mijn woord, voor zover dat iets voor jou betekend.” Het woord van een Elite kat betekende meestal niet zo veel. Zijn woord echter wel en er moest een hele goede reden zijn waarom hij het zou verbreken, maar dat wisten niet veel katten.



Cozy? Nah. Eki8z
Cozy? Nah. ZrDY9U2Cozy? Nah. 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Cozy? Nah. Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Cozy? Nah.   Cozy? Nah. Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 15:39

“Maar wees gerust zo lang je je gedeisd houdt zal ik je niet de clan uit gooien.” Ze grijnsde en knipoogde naar hem, al leek hij helemaal niet zo blij met haar voorstel. “Verdien mijn respect kattin en ik zal je beschermen.” Ze knikte langzaam, dat was ze ook wel van plan om te doen. “Dan krijg je mijn woord, voor zover dat iets voor jou betekend.” Ze glimlachte voorzichtig en zwiepte met haar staart. "Dan heb je ook die van mij," miauwde ze, waarna ze naar voren stapte en hem een lik over zijn oor gaf waarna ze haar gehavende staart langs zijn kin liet gaan, en met een knipoog ging ze weer liggen waarbij ze haar ogen sloot.


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Cozy? Nah. 2hh0j8y
Cozy? Nah. 10pvxmwCozy? Nah. 10pvxmwCozy? Nah. 10pvxmwCozy? Nah. 2gxnp75Cozy? Nah. 23mrb6wCozy? Nah. 2hqc5lx Cozy? Nah. E8v3o2Cozy? Nah. 34nodx3Cozy? Nah. Vmwrhy Cozy? Nah. 23h0tfkCozy? Nah. 10pvxmwCozy? Nah. 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Cozy? Nah. Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Cozy? Nah.   Cozy? Nah. Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 18:14

Hij verstrakte toen ze hem een lik over zijn oor gaf, maar verder reageerde hij er niet op. Hij stond enkel op en knikte langzaam. “Mooizo.” Hij vroeg zich af waarom ze hem opeens een lik gegeven had, maar hij had er ook geen zin in om er langer over na te denken. Als ze zich maar aan de afspraak hield, de rest interesseerde hem niet. “Dat is dan geregeld.” Hij draaide zich om om de barn uit te lopen. “Tot ziens Zira.” Zijn stem had zijn normale kille en harde klank weer aangenomen. De dreiging was verdwenen uit zijn houding, al was die nooit weg en sluimerde op de achtergrond. Hij liep de vierde schuur uit naar zijn eigen schuur. Met een diepe frons in zijn voorhoofd.

[Topic uit]



Cozy? Nah. Eki8z
Cozy? Nah. ZrDY9U2Cozy? Nah. 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cozy? Nah.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: