Hey...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hey...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Mazerunner
Member
Hey... DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Hey...   Hey... Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 16:20

Met grote passen begaf de gestreepte kater zich naar de ingang van de medicine cats den. Hij had geprobeerd om iets te vangen die dag. Het was geen goede jacht geweest. Buiten de mollige eekhoorn die tussen zijn kaken bungelde, had hij niets gevangen. "Smoke?", miauwde hij, bij de ingang gekomen.

Smoke + SPT



Hey... Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeghost
Member
Hey... DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ღ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Hey...   Hey... Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 16:27

De zwart-witte poes had haar rug naar de ingang gekeerd,ze sloot zich buiten van de rest. Ze zou voor altijd met haar schouder zitten,dus volledig beter werd ze niet. Zo zou ze nooit goed kunnen vechten in een gevecht. Maar ze vroeg zich 1 ding af,vond Shrewstar haar nog goed genoeg vinden om te trainen tot warrior? "Smoke?",de vertrouwde stem klonk door de den. Ze bewoog even met haar oren om te laten zien dat ze het gehoord has,het leek of ze haar tong verloren was.


Hey... Jshg1e
Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Hey... DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Hey...   Hey... Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 16:32

Ze leek hem wel gehoord te hebben. "I-ik heb iets voor je meegebracht", miauwde de gestreepte apprentice, waarbij hij naar haar toe trippelde en de eekhoorn voor haar poten legde. Mazepaw wist maar al te goed hoe zij zich voelde. Nutteloos. Hij had zich ook zo vaak onnodig gevoelt, wanneer hij zijn voorpoot gekneusd had, al die keren dat hij zonder vangst terug was gekomen... De bruine tabby kende het beter dan hij zelf zou willen.



Hey... Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeghost
Member
Hey... DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ღ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Hey...   Hey... Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 16:40

"I-ik heb iets voor je meegebracht", miauwde de gestreepte apprentice. Ze hief haar kopje op bij het zien van de eekhoorn. Ze dwong zichzelf goed te gaan zitten en nam een paar happen waar ze op kauwde. Ze dwong elke dag weer om te eten of haar vacht te wassen. Ze liet de helft over,met de bedoeling dat de kater er ook mocht van eten. 'Dankje',mompelde ze zacht.


Hey... Jshg1e
Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Hey... DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Hey...   Hey... Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 16:46

"Dankje", miauwde de zwart-witte poes. "Eet maar op, ik heb toch al gegeten", loog de gestreepte apprentice. Hij zou straks vast wel iets kunnen vangen. Daarbij moest Smoke goed eten om te genezen.



Hey... Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeghost
Member
Hey... DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ღ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Hey...   Hey... Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 16:57

"Eet maar op, ik heb toch al gegeten", zei de kater. Ze haalde haar schouders op en kromp ineen van de pijn in haar schouder. Ze at de eekhoorn verder op. 'Zijn er nog dassen gespot?',vroeg ze om de stilte te breken.


Hey... Jshg1e
Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Hey... DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Hey...   Hey... Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 17:03

"Zijn er nog dassen gespot?", Mazepaw schudde zijn kop. "Maar iedereen kijkt wel uit", miauwde de gestreepte kater. Het was echt afschuwlijk om haar zo te zien. "Hoor eens", begon de jonge kater. "Ik wil gewoon zeggen dat ik exact weet hoe jij je voelt", vervolegde Mazepaw.



Hey... Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeghost
Member
Hey... DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ღ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Hey...   Hey... Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 17:13

"Maar iedereen kijkt wel uit", miauwde de gestreepte kater. Ze knikte even. "Hoor eens", begon de jonge kater. "Ik wil gewoon zeggen dat ik exact weet hoe jij je voelt",de poes liet een ziekelijke lach horen. 'Hoor eens', deed ze de kater na. 'Jij kunt gewoon nog alles doen,maar ik moet oppassen,alles is beperkt voor me.',gromde ze. Maar ze wilde zo niet tegen hem doen. Maar het leek of ze geen controle over zichzelf had.


Hey... Jshg1e
Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Hey... DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Hey...   Hey... Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 17:22

Smokepaws gelach stond de gestreepte kater echt niet aan. "Hoor eens", begon de zwart-witte poes. "Jij kunt gewoon nog alles doen,maar ik moet oppassen,alles is beperkt voor me.", gromde ze vervolgens. "Ik heb hier anderhalve moon met een gekneusde voorpoot gezeten", miauwde de bruine apprentice. Mazepaw deed zijn best om kalm te blijven. Hij deed zijn best om Smoke te helpen, hij bracht haar voedsel, en zij snauwde hem zomaar af?



Hey... Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeghost
Member
Hey... DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ღ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Hey...   Hey... Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 17:30

"Ik heb hier anderhalve moon met een gekneusde voorpoot gezeten", miauwde de bruine apprentice. 'Gekneusd is iets anders dan bijna verbrijzeld.',mompelde ze. Ze ging weer op haar mosnest liggen,maar wel zo dat ze de kater kon zien.


Hey... Jshg1e
Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Hey... DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Hey...   Hey... Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 17:37

"Gekneusd is iets anders dan bijna verbrijzeld.", Mazepaw zuchtte. "Het liet mij met dezelfde beperkingen achter, dus ik weet inderdaad hoe jij je voelt", miauwde de gestreepte apprentice. "Ik weet best dat het niet leuk is, maar het is ook niet fijn dat je het op mij afreageert",



Hey... Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeghost
Member
Hey... DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ღ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Hey...   Hey... Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 17:40

"Het liet mij met dezelfde beperkingen achter, dus ik weet inderdaad hoe jij je voelt", miauwde de gestreepte apprentice. "Ik weet best dat het niet leuk is, maar het is ook niet fijn dat je het op mij afreageert", Smoke drukte even haar oren plat. 'Sorry',murmelde ze zacht. 'Ik heb me de laatste tijd niet meer in de hand',vervolgde ze zacht.


Hey... Jshg1e
Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Hey... DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Hey...   Hey... Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 17:52

"Sorry", miauwde Smokepaw. "Ik heb me de laatste tijd niet meer in de hand", vervolgde de zwart-witte poes. "Niet erg", miauwde Mazepaw hoofdschuddend. "En, eh, weet je al hoe lang je in deze den moet zitten?",



Hey... Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeghost
Member
Hey... DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ღ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Hey...   Hey... Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 18:00

"Niet erg", miauwde Mazepaw hoofdschuddend. "En, eh, weet je al hoe lang je in deze den moet zitten?", Op haar beurt schudde Smoke haar kopje. 'Waarschijnlijk tot hij sterk genoeg is om weer te gaan trainen.',antwoordde ze. 'Maar ik hoop dat het niet langer is dan 2 moons.',zei ze. 'Anders ben ik misschien pas op mijn 13 moons ofzo warrior.',en daar had ze geen zin in.


Hey... Jshg1e
Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Hey... DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Hey...   Hey... Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 18:05

"Waarschijnlijk tot hij sterk genoeg is om weer te gaan trainen.", miauwde de gevlekte poes. "Maar ik hoop dat het niet langer is dan 2 moons", vervolgde Smokepaw. "Anders ben ik misschien pas op mijn 13 moons ofzo warrior.", De gestreepte kater ging grijnzend naast de poes zitten. "Geloof het of niet, maar ik sta ook vreselijk achter met mijn training", Mazepaw geeuwde. "Ik zou niet verbaasd zijn als jij nog voor mij warrior word", oké, misschien wat overdreven, maar hij stond meer dan drie moons achter, dus, tja..



Hey... Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeghost
Member
Hey... DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ღ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Hey...   Hey... Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 18:08

"Geloof het of niet, maar ik sta ook vreselijk achter met mijn training", Mazepaw geeuwde. "Ik zou niet verbaasd zijn als jij nog voor mij warrior word",Mazepaw lachte even. 'Dat betwijfel ik,ik heb nog geen mentor. Het zou tof zijn als we samen warrior worden.',antwoordde ze. Ze drukte haar vacht tegen de zijne aan. Het voelde altijd zo vertrouwd en veilig.


Hey... Jshg1e
Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Hey... DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Hey...   Hey... Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 18:11

"Dat betwijfel ik,ik heb nog geen mentor. Het zou tof zijn als we samen warrior worden", Mazepaw glimlachte. "Toen ik eindelijk een mentor had, kneusde ik mijn poot", begon de gestreepte apprentice. "Dus, ja, we kunnen best samen warrior worden",



Hey... Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeghost
Member
Hey... DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ღ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Hey...   Hey... Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 18:14

"Toen ik eindelijk een mentor had, kneusde ik mijn poot", begon de gestreepte apprentice. "Dus, ja, we kunnen best samen warrior worden",ze knikte. 'Als Shrewstar me nog goed vind om door te trainen en me een mentor geeft.',vulde ze er bij aan. Ze schoof nog iets meer opzij zodat ze tegen de kater aan zat.


Hey... Jshg1e
Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Hey... DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Hey...   Hey... Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 18:16

"Als Shrewstar me nog goed vind om door te trainen en me een mentor geeft", miauwde de gevlekte poes. "Als Shrewstar je geen mentor wil geven, zal ik je hoogstpersoonlijk trainen", grijnsde de gestreepte apprentice. "Beloofd",



Hey... Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeghost
Member
Hey... DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ღ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Hey...   Hey... Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 18:17

"Als Shrewstar je geen mentor wil geven, zal ik je hoogstpersoonlijk trainen", grijnsde de gestreepte apprentice. "Beloofd",Smoke grijnsde met hem mee. 'Dan word ik een elder die kan vechten en jagen en als we aangevallen worden kan ik ze beschermen.',zei ze lachend. Dat zou er dan vast heel erg grappig uit zien.


Hey... Jshg1e
Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hey...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: