Beter sleeping places



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Beter sleeping places

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fallenpaw.
Member
Beter sleeping places DPKsfdL
Anouk~
54
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: It's rude to ask a woman's age
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fallenpaw.
BerichtOnderwerp: Beter sleeping places   Beter sleeping places Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 18:54


Zuchtend rolde de witte kitten zich nog eens om. Het nest in de nursery lag niet bepaald lekker. Haar kop, staart en poten leken er in te verdwijnen terwijl haar lichaam juist erg opviel. Ze was dan ook wel geboren met de handigste kleurencombinatie ooit, lynx point. Na nog een paar keer omrollen was ze het wel zat, met haar ogen nog gesloten stond ze op. Haar oogjes opende ze langzaam aangezien de zwarte kijkers nog even moesten wennen aan het licht. Onhandig klom ze het nest uit om vervolgens uit de Nursery te vertrekken. Misschien zou er een beter nest zijn in een van de andere dens. Rustig trippelde Fallenkit een willekeurige den neer. Er stonden hier en daar een paar katten maar de meeste nesten waren leeg. Na een paar nesten te hebben uitgeprobeerd bleef ze uiteindelijk in een nest liggen. Tevreden zuchtte ze weer waarna ze haar ogen sloot. Tijd om hier eens te gaan slapen.

{Open}


Beter sleeping places Fallen10
33 IC
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Beter sleeping places DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Take a guess, I dare to bet you are wrong...
Gender:
Rank:
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Beter sleeping places   Beter sleeping places Icon_minitimema 11 mei 2015 - 14:13

De ochtend was vroeg en hij had tamelijk veel gewerkt. Bovendien waren zijn nachtelijke extra trainingen zwaar voor hem maar hij werd er steeds sterker van, iets wat hij nu eindelijk begon te merken. Zijn spieren begonnen nu zijn botten goed te bedekken en hij zag er steeds gezonder uit. Nu sleepte hij zijn poten bijna terug naar de den om even iets van slaap bij te tanken. Maar zodra hij binnen was keek hij neer op een lichtelijk vreemd tafereel. In zijn nest lag opgekruld een klein pluizebolletje opgekruld te slapen. met een opgetrokken wenkbrauw tilde hij zijn poot op en porde het jonge katje even zacht. ''Hé, wat denk jij te doen.'' Bromde hij vermoeid voor hij het kitten een klein zetje gaf zodat er ruimte kwam. Het kon hem niet schelen wat er verder gebeurde, het enige wat hij wilde was liggen en rusten ''Als je hier zo nodig moet liggen schuif dan op, je bent niet de enige die wil slapen.'' Mompelde hij en bleef pogingen wagen het katje zo subtiel mogelijk op te schuiven zodat hij er ook gewoon naast kon liggen.


Beter sleeping places F3ym53
Themesong:
Battle's daddy from a parallel universe:
keep calm and:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallenpaw.
Member
Beter sleeping places DPKsfdL
Anouk~
54
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: It's rude to ask a woman's age
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fallenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Beter sleeping places   Beter sleeping places Icon_minitimema 11 mei 2015 - 21:14

Fallenkit werd uit haar slaap gewekt door een por in haar zij. "Ga weg Venus," mompelde ze zachtjes terwijl ze zich weer opnieuw in nestelde. ''Hé, wat denk jij te doen.'' Vroeg de stem van een wat oudere kater plotseling. Damn. Ze was niet in de schuur met haar zusje en vader, nee ze was in de apprentice den van de Riverclan. Nog een kreeg ze een zetje waardoor de kitten wat opschoof. ''Als je hier zo nodig moet liggen schuif dan op, je bent niet de enige die wil slapen.'' Zei de stem waarop nog een aantal pogingen kwamen om haar verder opzij te schuiven. Irritatie kwam op bij de kitten. "Je kunt het ook gewoon vragen," zei ze met een scherpe stem. Rustig stond ze op, schudde haar vacht uit en ging aan de rand van het nest weer liggen. Dat moest genoeg ruimte zijn voor de apprentice.


Beter sleeping places Fallen10
33 IC
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Beter sleeping places DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Take a guess, I dare to bet you are wrong...
Gender:
Rank:
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Beter sleeping places   Beter sleeping places Icon_minitimema 11 mei 2015 - 23:33

Hij trok zich niks aan van wat het poesje mompelde, het enige wat hij wilde was liggen en rusten in zijn eigen nest. Maar dat ging hem dus niet worden gezien er wat anders breeduit lag waar hij behoorde te liggen. Hij keek neer op het poesje, hopend dat ze wakker werd en zelf wat opschoof. Het maakte hem niet uit als ze zo nodig hierbij moest liggen als er maar ruimte was ook voor hem. Wat zij deed moest zij weten, maar het feit bleef dat ze precies zijn nest had uitgekozen om te gaan liggen. Hij snoof zodra het poesje zelf begon te spreken en hij rolde met zijn ogen en keek toe hoe ze inderdaad ruimte maakte voor zijn niet al te grote lichaam. ''Even ter informatie, je behoort hier al niet te liggen. En bovendien is het mijn nest waar je in bent neergeploft. Ik kan me niet herinneren dat ik toestemming moet vragen om in mijn nest te liggen?'' Zijn stem was dan nog wel lichtjes bot maar niet zo onvriendelijk als het vaak overkwam op anderen. Stilletjes liet hij zich zakken op de ruimte die er was en krulde zich iets op. Het maakte hem niet uit dat zijn vacht die van haar raakte, hij kon liggen en dat was het enige dat hem nu echt uitmaakte.


Beter sleeping places F3ym53
Themesong:
Battle's daddy from a parallel universe:
keep calm and:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallenpaw.
Member
Beter sleeping places DPKsfdL
Anouk~
54
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: It's rude to ask a woman's age
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fallenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Beter sleeping places   Beter sleeping places Icon_minitimewo 13 mei 2015 - 18:57

De apprentice zou maar blij moeten zijn dat ze überhaupt ruimte voor hem maakte. Zijn woorden vielen haar dan ook niet helemaal goed. ''Even ter informatie, je behoort hier al niet te liggen. En bovendien is het mijn nest waar je in bent neergeploft. Ik kan me niet herinneren dat ik toestemming moet vragen om in mijn nest te liggen?'' Wat wilde hij tegen haar doen, ze was uiteindelijk nog een kitten. En ja wat zou er met je reputatie gebeuren als je een kitten pijn deed? De grijze apprentice ging bij haar in zijn nest liggen. "Wat dan nog?" Zei Fallenkit met haar zwarte ogen inmiddels weer gesloten. Ze was voorlopig nog niet van plan om uit zijn nest te vertrekken.


Beter sleeping places Fallen10
33 IC
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Beter sleeping places DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Take a guess, I dare to bet you are wrong...
Gender:
Rank:
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Beter sleeping places   Beter sleeping places Icon_minitimema 25 mei 2015 - 23:10

Waarom moest dat kleine ding er zoveel moeite van maken om even te kunnen rusten? Hij zuchtte even en krulde zich wat verder op terwijl hij zijn ogen sloot. Haar vraag deed hem opnieuw even zuchten en hij opende zijn ogen langzaam. ''Wat dan nog?'' Herhaalde hij en gaapte lang voor hij zijn ogen sloot. ''Jij als kitten behoort hier niet te zijn. Je zou blij moeten zijn dat ik je niet terug stuur naar de Nursery of in ieder geval niet de den uit stuur.'' Sprak hij maar trok zich niet veel aan van het poesje. Hij nam al niet zo heel veel ruimte in door zijn ondermaatse lijfje dus ze paste er gewoon bij, het enige wat dit moment ideaal zou maken zou zijn als ze haar mond gewoon verder hield. ''En dat zijn de regels waar zelfs een kitten zich aan moet houden. Iedereen heeft dat moeten doen en jij bent daar geen uitzondering van.'' Bromde hij nog als halve uitleg maar bleef verder stilletjes liggen. Hij had geen behoefte aan een gesprek op dit moment, en zeker niet een waarin hij alle regels moest gaan uitleggen. Hij had het druk genoeg met het feit dat hij al dubbel zoveel trainde als menig apprentice.


Beter sleeping places F3ym53
Themesong:
Battle's daddy from a parallel universe:
keep calm and:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallenpaw.
Member
Beter sleeping places DPKsfdL
Anouk~
54
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: It's rude to ask a woman's age
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fallenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Beter sleeping places   Beter sleeping places Icon_minitimeza 30 mei 2015 - 18:35

''Wat dan nog?'' Herhaalde hij haar waarna een luide, lange geeuw liet klinken. ''Jij als kitten behoort hier niet te zijn. Je zou blij moeten zijn dat ik je niet terug stuur naar de Nursery of in ieder geval niet de den uit stuur.'' Vertelde de grijze apprentice waarop Fallenkit haar schoudertjes ophaalde. ''En dat zijn de regels waar zelfs een kitten zich aan moet houden. Iedereen heeft dat moeten doen en jij bent daar geen uitzondering van.'' Vervolgde de kater nog half brommend zijn uitleg. "Mijn bestaan is praktisch een uitzondering op de regels." Zei ze half mompelend terug waarna ze met haar neus een stukje mos weg duwde omdat het haar in de weg zat.


Beter sleeping places Fallen10
33 IC
Terug naar boven Ga naar beneden
Battlecry
Member
Beter sleeping places DPKsfdL
Miss Dreyar
577
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Take a guess, I dare to bet you are wrong...
Gender:
Rank:
Battlecry
BerichtOnderwerp: Re: Beter sleeping places   Beter sleeping places Icon_minitimema 6 jul 2015 - 0:07

Het was duidelijk dat het jonge katje zich niet veel aantrok van wat hij had te zeggen maar hij zag niet echt veel anders van kittens. Het irriteerde hem vaak wel al kon hij zich nog herinneren hoe een kitten hem overhaalde om meer te eten, waarna hij vervolgens eindigde in het helpen met voeren van het kleine geval. Maar de opmerking van het jonge katje deed hem enkel snuiven. ''Je bent een lid van deze clan en dus behoor je je aan de regels te houden. En dan kan het mij niks schelen dat je een uitzondering bent, je bent echt niet de enige binnen de clan.'' Antwoordde hij kortaf en krulde zich even iets comfortabeler op voor hij met een diepe zucht zijn ogen sloot. Als dat kitten nu bleef reageren dan viel hij niet in slaap en kreeg hij later geen gezeur omdat hij lag te slapen.

-Anouk, don't shoot me please?


Beter sleeping places F3ym53
Themesong:
Battle's daddy from a parallel universe:
keep calm and:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallenpaw.
Member
Beter sleeping places DPKsfdL
Anouk~
54
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: It's rude to ask a woman's age
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fallenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Beter sleeping places   Beter sleeping places Icon_minitimeza 25 jul 2015 - 15:27

De grijze kater snoof luid op haar woorden. Die stonden hem duidelijk niet helemaal aan. Ach wat zou het haar ook uitmaken, ze lag hier prima. ''Je bent een lid van deze clan en dus behoor je je aan de regels te houden. En dan kan het mij niks schelen dat je een uitzondering bent, je bent echt niet de enige binnen de clan.'' Vertelde de kater waarna hij zich weer op krulde, nogmaals zuchtte en zijn ogen sloot. De kitten rolde even met haar ogen waarna ze nog eens ging verliggen en haar ogen ook sloot.
Een voor een opende haar zwarte oogjes zich, het was een heel stuk later dan toen ze in slaap viel. De grijze kater in het zelfde nest sliep ook nog. Misschien toch maar tijd om terug naar de Nursery te gaan dan. Zo stil mogelijk sloop de kitten het nest uit, de apprentice den uit en terug de Nursery in. Bij haar pleegmoeder krulde ze zich weer op in het nest en viel weer in slaap na een diepe zucht geslaakt te hebben.

{I won't shoot you. Yet. Maar ik rond het af omdat hij nu warrior is en zij nu apprentice}


Beter sleeping places Fallen10
33 IC
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Beter sleeping places
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: