Veranderen van naam



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Veranderen van naam

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Foxfire
Member
Veranderen van naam  Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Veranderen van naam    Veranderen van naam  Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 12:18

Hi,

Het zit mij een beetje dwars dat de namen van kittens - apprentice of apprentice - warrior zo langzaam veranderd worden. Ik vind dat als er een ceremonie is, de namen ook echt veranderd moeten worden, tegen verwarring en het is ook echt jammer voor de eigenaar van het account dat die steeds als ze RPG-en tegen -kit of -paw aan moeten kijken.
Misschien is het een idee dat de clanleiders toestemming krijgen om namen te veranderen (als dit kan)?



Veranderen van naam  29429sk
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Veranderen van naam  DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Veranderen van naam    Veranderen van naam  Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 12:20

Nee, als je je naam wilt laten veranderen, dan kunnen alleen admins dit. Je moet hiervoor namelijk naar het beheerderspaneel gaan en via daar de naam veranderen.
Daarbij hebben de admins ook een leven buiten Warrior Cats, en zal het daarom wat langer duren vooraleer de naam veranderd word. Maar uiteindelijk gebeurd dit wel. Je moet ze enkel een pb'tje sturen, wat geduld hebben en klaar is kees~! (:


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
Veranderen van naam  Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Veranderen van naam    Veranderen van naam  Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 12:24

Ah, dat dacht ik al ja.
Snap ik, maar het is toch jammer. De SC ceremonie is bijvoorbeeld echt al een week terug gemaakt, maar de namen zijn nog steeds niet veranderd. Ikzelf heb er (nog) geen last van gehad, maar ik zie het toch bij anderen wel gebeuren.


Veranderen van naam  29429sk
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderpaw*
Member
Veranderen van naam  DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
1195
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons ღ
Gender:
Rank:
Cinderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Veranderen van naam    Veranderen van naam  Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 12:25

Dus mag je de admins hierover een berichtje sturen? Of kun je beter afwachten? c:


Veranderen van naam  262ky1w
Love when you're ready.
Not when you're alone.

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Veranderen van naam  DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Veranderen van naam    Veranderen van naam  Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 12:33

alles komt uitijndelijk wel in orde, de admins zijn gewoon wat druk op dit moment c:



Veranderen van naam  Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Arrowthrill
Member
Veranderen van naam  DPKsfdL
Queen Wazz
285
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arrowthrill
BerichtOnderwerp: Re: Veranderen van naam    Veranderen van naam  Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 13:57

Heb je dan überhaupt een pm gestuurd naar alle admins? Want ik heb het deze week echt ontiegelijk druk gehad met tentamens, essay, scriptie etc. Nu zit ik in Duitsland. Ik vind het zeer respectloos dat men verwacht van ons dat wij een stel robots zijn die dat automatisch in een seconde in orde maken. Ja misshien vind je het vervelend, maar ik haal liever mijn studiejaar en voorkom dat ik neer ga door stress door nog even wat voor mezelf te doen dan iedereen hier 100% tevreden te maken want dat is niet mogelijk. Heel vaak als ik een pm krijg doe ik dat btw nog meteen. Dus ja, het ligt ook aan het moment. Niet iedereen heeft vakanties.


Veranderen van naam  Plfiha1
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
Veranderen van naam  Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Veranderen van naam    Veranderen van naam  Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 14:50

@Waz: Nee, ik heb er zelf nog niet mee te maken gehad, maar anderen wel en het viel me gewoon op, en ik snap dat je dit beledigend kan opvatten maar nu snap ik ook dat je een mailtje moet sturen en zo, ik wilde gewoon verduidelijking. En ik heb ook geen vakantie hoor ^^

- hier mag een slotje op -


Veranderen van naam  29429sk
Terug naar boven Ga naar beneden
Arrowthrill
Member
Veranderen van naam  DPKsfdL
Queen Wazz
285
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arrowthrill
BerichtOnderwerp: Re: Veranderen van naam    Veranderen van naam  Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 14:59

Er moet idd een pm worden gestuurd want wij gaan niet elke keer zoeken naar ceremonie topics en de juiste accounts die erbij horen. Als wij geen pm krijgen van de personen in kwestie of de Clanleider dan gebeurt er idd niks met de accountnamen.


Veranderen van naam  Plfiha1
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Veranderen van naam  LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Veranderen van naam    Veranderen van naam  Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 15:22

Wil er nog even aan toevoegen dat ik elke PB die ik krijg gelijk afhandel. Dus langzaam gaat het niet.


Veranderen van naam  QHTBjCa
Veranderen van naam  Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Veranderen van naam
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: