Now I'm perfect.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Now I'm perfect.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Glowstick
Member
Now I'm perfect. GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Now I'm perfect.   Now I'm perfect. Icon_minitimezo 5 apr 2015 - 13:06

Rustig ging hij op een warm plekje zitten, de zon scheen en dat maakte alles perfect. Hij draaide zijn kop even om om zijn vacht schoon te maken, deze was redelijk vies geworden door spelende kits in het kamp. Niet dat het hem veel uitmaakte, prachtig vond hij het zicht. Maar het was toch een fijner gevoel om te weten dat je er goed uit zag. "Now I'm perfect." Grapte hij in zijn hoofd waardoor hij zelf even grinnikte.


&&Dawnpaw..


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Now I'm perfect. 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnsky
Member
Now I'm perfect. Mini_p10
Anouk
461
Actief
We will rise like the break of a new dawn

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: Now I'm perfect.   Now I'm perfect. Icon_minitimezo 5 apr 2015 - 15:41

Trots liep de zwart witte apprentice het kamp in met het kleine muisje in haar bek. Elke keer als ze een prooi ving was ze er weer trots op. Inmiddels was ze al drie moons apprentice. Nog eens die tijd en dan kwam ze in de buurt van de warrior leeftijd. Ze kon er niet op wachten om eindelijk warrior te zijn. Al de tijd dat ze in de Nursery had gelegen, en al een beetje fatsoenlijk kon denken, had ze naar die tijd uitgekeken. Ook nu als apprentice keek ze er naar uit, het enige verschil was dat er meer van haar werd verwacht eigenlijk. Dat zelfde maakte het ook weer wat minder leuk. Ach dat zou later wel komen bedacht ze zich terwijl ze het muisje op de prooi stapel legde. Nieuwsgierig liet ze de blik van haar cyaan blauwe ogen over het kamp glijden. Haar ogen vielen op een rode vacht die haar wel een leuke kat leek om mee te praten. Dat de kater plotseling grinnikte maakte haar alleen maar meer zin krijgen in een gesprek om een of andere reden. "Wat is er grappig?" Vroeg de Dawnpaw nieuwsgierig terwijl ze wat dichter naar de rosse kater toe liep.


Now I'm perfect. Signat10
When the sky is filled with light of the dawn:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
Now I'm perfect. GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Now I'm perfect.   Now I'm perfect. Icon_minitimezo 5 apr 2015 - 16:10

Hij keek op toen hij een stem hoorde, en glimlachte. "Niks, klein binnenpretje." Sprak hij, blijven glimlachend naar de jonge poes die voor hem stond. Ze deed hem aan iemand denken, maar hij kon nou niet een twee drie bedenken aan wie.


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Now I'm perfect. 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnsky
Member
Now I'm perfect. Mini_p10
Anouk
461
Actief
We will rise like the break of a new dawn

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: Now I'm perfect.   Now I'm perfect. Icon_minitimezo 5 apr 2015 - 17:48

"Niks, klein binnenpretje." Antwoordde de kater met een glimlach naar haar. Dawnpaw knikte waarna ze ongeveer een halve vossenlengte van hem vandaan ging liggen. De rosse vacht van de kater deed haar aan meerdere katten denken. "Mooie vacht, mijn moeder heeft de zelfde kleur en Firestar had dat ook." Mompelde de kattin vanuit het niets. Zelf wist ze ook niet eens waarom ze het zei. Het kwam gewoon uit het niets haar bek uit. Apart, maar daar had ze wel vaker last van.


Now I'm perfect. Signat10
When the sky is filled with light of the dawn:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
Now I'm perfect. GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Now I'm perfect.   Now I'm perfect. Icon_minitimezo 5 apr 2015 - 17:51

Hij fronste wat op haar woorden en 'lachte' vervolgens, hoewel het meer blazen uit zijn neus was en glimlachen. "Dankje. En dat zou moeten kloppen, ik ben een nakomeling van Firestar." Sprak hij kalmpjes, de glimlach nog altijd zijn lippen sierend.


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Now I'm perfect. 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnsky
Member
Now I'm perfect. Mini_p10
Anouk
461
Actief
We will rise like the break of a new dawn

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: Now I'm perfect.   Now I'm perfect. Icon_minitimezo 5 apr 2015 - 17:59

"Dankje. En dat zou moeten kloppen, ik ben een nakomeling van Firestar." Antwoordde de rosse kater op wat ze gemompeld had. Dat was het nadeel van praten voor je dacht. Sommige dingen konden niet helemaal goed aankomen. "Oh sorry," verontschuldigde ze zich. Een kat had haar ooit geleerd dat je dat moest doen als je het over een overledene had waar een vriend of familielid van die kat bij was. Wat ongemakkelijk veegde ze haar staart over de grond.


Now I'm perfect. Signat10
When the sky is filled with light of the dawn:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
Now I'm perfect. GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Now I'm perfect.   Now I'm perfect. Icon_minitimezo 5 apr 2015 - 18:17

Hij glimlachte, een paar manen geleden zou hij er drastisch op reageren, huilen, schreeuwen enzovoort. "Dat maakt niet uit hoor. Ben er altijd nog super trots op. Bovendien heeft hij het leven van mijn zus gered, daar ben ik hem voor eeuwig dankbaar voor." Sprak hij trots.


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Now I'm perfect. 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnsky
Member
Now I'm perfect. Mini_p10
Anouk
461
Actief
We will rise like the break of a new dawn

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: Now I'm perfect.   Now I'm perfect. Icon_minitimema 6 apr 2015 - 18:12

Het luchtte de kattin op dat de rosse kater reageerde met een glimlach. Dat was al weer een heel goede minder in ieder geval. "Dat maakt niet uit hoor. Ben er altijd nog super trots op. Bovendien heeft hij het leven van mijn zus gered, daar ben ik hem voor eeuwig dankbaar voor." Vertelde de warrior trots. Dawnpaw knikte begrijpend, het was dan ook iets om trots op te zijn. Nu pas besefte ze zich dat ze eigenlijk niet goed wist welke het was. Of hoe Firestar's kittens überhaupt heette. "Het is waarschijnlijk best slecht dat ik het niet weet, maar hoe heet jij ook al weer?"


Now I'm perfect. Signat10
When the sky is filled with light of the dawn:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
Now I'm perfect. GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Now I'm perfect.   Now I'm perfect. Icon_minitimema 6 apr 2015 - 18:39

"Tuurlijk is dat niet slecht! Ik verwacht niet dat iedereen weet wie ik ben hoor, en dat hoeft ook helemaal niet. Mijn naam is Glowstick." Hij knikte vriendelijk, en dacht toen kort even na terwijl hij de poes goed bekeek. "En, uhh, als ik het niet fout heb hoor... Maar ben jij niet Dawnpaw? Dochter van Softvoice?" Volgens hem had Softvoice dat het een keer verteld tijdens een training, maar hij wist het niet helemaal zeker.


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Now I'm perfect. 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnsky
Member
Now I'm perfect. Mini_p10
Anouk
461
Actief
We will rise like the break of a new dawn

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: Now I'm perfect.   Now I'm perfect. Icon_minitimema 6 apr 2015 - 20:20

"Tuurlijk is dat niet slecht! Ik verwacht niet dat iedereen weet wie ik ben hoor, en dat hoeft ook helemaal niet. Mijn naam is Glowstick." Stelde de kater zich voor. Het was even stil, normaal zou Dawnpaw dat al lang hebben doorbroken maar door haar 'fout' van daarnet had ze besloten om even wat minder te zeggen. "En, uhh, als ik het niet fout heb hoor... Maar ben jij niet Dawnpaw? Dochter van Softvoice?" Vroeg Glowstick terwijl hij de stilte tussen de twee doorbrak. De apprentice knikte bevestigend, blij om te weten dat hij wist wie ze was. "Dawnpaw, dochter van Softvoice en Rushleap." Stelde ze zich voor de grap overdreven bekakt voor.


Now I'm perfect. Signat10
When the sky is filled with light of the dawn:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Now I'm perfect.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: