♛Maddox



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ♛Maddox

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Maddox
Member
♛Maddox DPKsfdL
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Maddox
BerichtOnderwerp: ♛Maddox   ♛Maddox Icon_minitimezo 5 apr 2015 - 22:14


Maddox

►  General

Name :: Maddox
Age :: Just born
Genger :: Male
Parents :: Eclipse x Wincall
Siblings :: Farai

►  Inside

Maddox is een typisch fel beest dat soms enorm uit de hoek kan komen. Voor zijn jonge leeftijd is hij al erg roekeloos en zoekt hij gevaar het liefste op. Hij heeft een nonchalante uitstraling over zich heen en in zijn ogen is altijd een arrogante fonkeling te zien, met de gedachte dat hij zich beter voelt dan de rest. Dit wakkert dan ook direct het vuur aan waarom hij altijd zichtbaar wil zijn: Hij wil de trots van zijn ouders zijn.
Het is zijn kunst om bijdehante opmerkingen te maken en om in de problemen te komen door zijn veelste grote mond. Hierdoor is ook erg goed te merken dat Maddox erg naïeve is: Hij heeft geen oog voor gevaar.
De jonge zwarte kater zou niet snel zijn klauwen in het vuur steken voor vreemde, maar zodra het om zijn zusje Farai gaat is hij erg beschermend en zal hij altijd naast haar staan, alhoewel hij dat niet altijd laat merken. Ook heeft hij een loyaal hart tegenover zijn ouders.

► Outside

Maddox beschikt over een ravenzwarte, halflange vacht dat zijn gehele lichaam bedekt. Hij heeft twee kristal blauwe doordringende ogen en zijn postuur zal als hij volgroeid is ook nét iets groter zijn dat de gemiddelde kater. Omdat hij zich erg focust op trainen en sterker worden kun je later ook net laagje spieren zien onder zijn vacht.

► Likes
Jagen » Vechten » Uitdagingen » Klimmen » Vreemde die lef tonen »

► Dislikes

Zwemmen » Preken aanhoren » Saaie gesprekken » Beledigen » Gehoorzamen » Clans

► Cat's

➽ Eclipse » Mijn trainer, moeder & Roomservice dienst. Ze betekend simpelweg alles voor me, een fel beest maar een geweldige mams.
➽ Farai » Touch her and you'll die. Simple, right?
➽ Roxy » Ik liep haar tegemoet in de nacht en we zijn vrij snel in gesprek gegaan. Ik heb geen idee hoe ik haar moet inschatten.


♛Maddox Vfi87t
♛Maddox Maddoxos
Terug naar boven Ga naar beneden
 
♛Maddox
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register :: Rogues-
Ga naar: