{ Lovers into haters



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 { Lovers into haters

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Leopardspirit
Member
{ Lovers into haters ViLobN1
Jamie
807
Actief
"Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior | Carnation Killer
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: { Lovers into haters   { Lovers into haters Icon_minitimema 6 apr 2015 - 10:37

De kitten rende met een spurtvaart de Nursery uit, achter hem de zwakker wordende stem van een boze queen. Help. Hij wou niet meer terug. Waarom lieten ze hem niet gewoon apprentice worden? Hij was al oud genoeg om geuren te leren kennen. Right? Waarom gaven ze hem geen kans. Achter hem hoorde hij de stappen van een kat dichterbij komen, aan de geur herkende hij haar als een queen. Met een koude blik zette hij het weer op een lopen en dook achter de dichts bijzijnde kat. 'Help me' mauwde hij kortaf, terwijl hij zijn vuurrode pelsje achter diens tabby vacht verstopte.

{ Eerste post Mazepaw :3



LEOPARDSPIRIT

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
{ Lovers into haters DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: { Lovers into haters   { Lovers into haters Icon_minitimema 6 apr 2015 - 15:01

Met een trotse uitdrukking op zijn gezicht liet de gestreepte apprentice zijn vangst op de grond vallen. Hij had veel gevangen. Veel meer dan die Ember-kwal vast mee terug naar het kamp zou brengen. Hij begon best goed te worden in dat jagen. Oppeens voelde Mazepaw iets tegen zijn rug drukken. "Help me", Hij herkende het katertje als Leopardkit, de zoon van innerghost. "Wat is er?", miauwde de bruine tabby met een bezorgde ondertoon in zijn stem. Hij was altijd erg voorzichtig met kittens, stel je voor dat hij hen per ongeluk pijn zou doen?



{ Lovers into haters Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardspirit
Member
{ Lovers into haters ViLobN1
Jamie
807
Actief
"Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior | Carnation Killer
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: Re: { Lovers into haters   { Lovers into haters Icon_minitimema 6 apr 2015 - 16:24

De kitten keek toe hoe de queen zich weer terug trok. Lichtjes zelfingenomen grijzend schudde hij zijn pelsje uit. Zijn blauwe ogen keken omhoog om die van de apprentice te ontmoeten. 'Ik mag de Nursery niet uit' lichtte hij kort toe, er verder geen woorden meer over vuil makend. Leopardkit keek hierna naar hetgene wat de tabby kater had binnen gebracht. En hoewel hij zelf nog niet kon jagen wist hij dat deze vreemde veel had binnen gebracht. Weer keek hij omhoog. 'Ik bwen.. bén Leopardkit, jij?' Urgh, hij haatte het praten soms. Bepaalde woorden kwamen er maar niet goed uit.



LEOPARDSPIRIT

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
{ Lovers into haters DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: { Lovers into haters   { Lovers into haters Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 10:03

"Ik mag de Nursery niet uit", de gestreepte apprentice knikte. Dat had hij zelf ook maar vervelend gevonden als kitten. "Ik bwen.. bén Leopardkit, jij?", stelde de kitten zichzelf voor. "Dat weet ik", iedereen kende de kittens van de deputy wel. "Ik ben Mazepaw",



{ Lovers into haters Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{ Lovers into haters
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: