As fast as lightning. (+ Brokenpaw) [spt]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 As fast as lightning. (+ Brokenpaw) [spt]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brokenwish
Member
As fast as lightning. (+ Brokenpaw) [spt] DPKsfdL
Dani(beest)
319
Actief

CAT'S PROFILE
Age: You don't ask a lady her age. {17 Moons}
Gender:
Rank:
Brokenwish
BerichtOnderwerp: As fast as lightning. (+ Brokenpaw) [spt]   As fast as lightning. (+ Brokenpaw) [spt] Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 23:29

Het was warm op de gele velden en de witte poes ging keihard door de planten heen. Ze rende allemaal figuren op hoge snelheid. Het zag er leuk uit. De mooie poes stopte na een tijdje met rennen. Het was helemaal stil, alleen het hijgen van de poes kon je nog horen. Ze werd steeds sneller! Haar borst ging vooruit bij die gedachte. Een glimlach kwam op haar gezicht en ze begon weer rustig met rennen. Al snel had ze haar topsnelheid bereikt en keek om zich heen. De gele planten om haar heen schoten langs haar en ze vond het geweldig. Na een klein stukje rennen begon ze langzamer te gaan en al snel beukte ze hard tegen iets op. Was was er zo stevig in een veld als deze?

- Eerste post voor Brokenpaw daarna open-

SPT


As fast as lightning. (+ Brokenpaw) [spt] 2vj98xw
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
As fast as lightning. (+ Brokenpaw) [spt] Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: As fast as lightning. (+ Brokenpaw) [spt]   As fast as lightning. (+ Brokenpaw) [spt] Icon_minitimewo 8 apr 2015 - 10:25

Met rustige passen keek hij rustig rond. Nog steeds was hij alles een beetje aan het verkennen. Sinds het ongeval was hij alles vergeten... Alles. Hij wist niks meer, had soms wel rare gevoelens voor verschillende katten, maar daar keek hij niet naar. Hij had ook gehoord dat hij best oud was voor een apprentice, maar eerlijk gezegd, kon dat hem niks schelen... Hij wilde eerst alles te weten komen en alles leren kennen voordat hij zou beginnen met zelf alles te doen. Toen er echter iemand tegen zijn brede lichaam liep, keek de kater even schuin naar de witte gestalte. "Uhm... Hallo?" zei hij dan maar.


As fast as lightning. (+ Brokenpaw) [spt] N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenwish
Member
As fast as lightning. (+ Brokenpaw) [spt] DPKsfdL
Dani(beest)
319
Actief

CAT'S PROFILE
Age: You don't ask a lady her age. {17 Moons}
Gender:
Rank:
Brokenwish
BerichtOnderwerp: Re: As fast as lightning. (+ Brokenpaw) [spt]   As fast as lightning. (+ Brokenpaw) [spt] Icon_minitimewo 8 apr 2015 - 11:30

"Uhm... Hallo?", zei een mannelijke stem. Broken keek naar voren, maar zag toen alleen een grijs met witte vacht. Ze keek omhoog en zag toen schuin boven haar het hoofd van een kater. Het zat hoger, maar veel verschil in grote was er nou ook weer niet. Zijn ogen waren extreem helder en hij was duidelijk ouder dan haar. Ze had hem vaker in het kamp gezien, maar ze had nooit met hem gepraat. Wat raar was, want ze praatte best veel met anderen."Hallo!", zei ze vrolijk naar hem. Ze bleef heel dichtbij hem staan en deed alleen een klein pasje naar achteren om zijn volle gezicht te kunnen zien. Nu stond kon ze zijn gezicht zien, maar zijn gezicht was toch wel aardig dichtbij. Broken had het nooit een probleem gevonden om dichtbij anderen te staan als je aan het praten was."Ken ik jou?", miauwde ze lief naar hem.


As fast as lightning. (+ Brokenpaw) [spt] 2vj98xw
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
As fast as lightning. (+ Brokenpaw) [spt] Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: As fast as lightning. (+ Brokenpaw) [spt]   As fast as lightning. (+ Brokenpaw) [spt] Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 8:21

"Hallo!" het viel hem op dat ze zo dicht bij hem bleef staan en even wiebelde de grote kater met zijn oortjes, onzeker, en zette hij een stapje naar achter. Over het algemeen voelde hij zich geen 100% goed als katten hun snuit tegen de zijne duwden, in tegendeel, het schrok hem af. Niet dat hij bang was of iets dergelijke, het was gewoon wat oncomfortabel en het voelde raar. "Ken ik jou?" zei de witte kattin en hij knipperde even kort met zijn ogen terwijl hij probeerde een naam boven te halen, niet van hem, maar van de kattin. Maar hoe hard hij ook dacht, het kwam niet echt. En het gevoel van een bekend persoon terug te zien kwam ook niet opzetten, dus na enige tijd schudde hij zijn kop, zeker wetend dat de poes hem niet bekend voorkwam. "Nee, ik denk van niet," zei hij vervolgens. Maar zijn naam zeggen? Nee, dat deed hij niet zomaar.


As fast as lightning. (+ Brokenpaw) [spt] N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
As fast as lightning. (+ Brokenpaw) [spt]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Heatherfields-
Ga naar: