F L E S H >Zira&Hellhound< - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 F L E S H >Zira&Hellhound<

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Airwisp
Member
F L E S H >Zira&Hellhound< - Pagina 2 DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: F L E S H >Zira&Hellhound<   F L E S H >Zira&Hellhound< - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 apr 2015 - 17:45

"Daar heb jij geen idee van," miauwde de tabby en een velle pijn schoot door haar poot. Ze slaakte een kreet en stribbelde wild om onder de machtige poten van de Bloodclanners uit te komen. Telkens werd ze links en rechts van haar kop aan getikt door de poot van de rooie. "Begin je al te snappen waar je mee te maken hebt of moeten we nog lang door gaan?"Vroeg deze nonchalant. Airpaw keek hem met paniek in de ogen aan. "Ja! Ja! Ik snap het! Laat me gaan!"haar stem trilde, ze keek de rode kater ietwat smekend aan, hopend dat ze haar zouden laten gaan.


F L E S H >Zira&Hellhound< - Pagina 2 Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
F L E S H >Zira&Hellhound< - Pagina 2 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: F L E S H >Zira&Hellhound<   F L E S H >Zira&Hellhound< - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 apr 2015 - 10:09

Ook Hellhound begon met dreigen, maar de apprentice sputterde tegen. "Ja! Ja! Ik snap het! Laat me gaan!" De wanhoop in het jonge stemmetje zorgde ervoor dat Zira een rilling kreeg, een rilling van genot en adrenaline. In een vliegensvlugge beweging gaf de Elitepoes de jonge kattin een klap op haar kop, met nagels inbegrepen, en ze grauwde waarbij ze haar tanden in de nek van de apprentice boorde. Hierbij duwde ze haar vrije klauw in de schouder van de ander waarbij ze haar tegen de grond aanduwde. "Vertel maar rond over de Bloodclan, over het gevaar die we zijn," mompelde ze in de grijze, tabby vacht van de ander maar beet daarna vrolijk verder.


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
F L E S H >Zira&Hellhound< - Pagina 2 2hh0j8y
F L E S H >Zira&Hellhound< - Pagina 2 10pvxmwF L E S H >Zira&Hellhound< - Pagina 2 10pvxmwF L E S H >Zira&Hellhound< - Pagina 2 10pvxmwF L E S H >Zira&Hellhound< - Pagina 2 2gxnp75F L E S H >Zira&Hellhound< - Pagina 2 23mrb6wF L E S H >Zira&Hellhound< - Pagina 2 2hqc5lx F L E S H >Zira&Hellhound< - Pagina 2 E8v3o2F L E S H >Zira&Hellhound< - Pagina 2 34nodx3F L E S H >Zira&Hellhound< - Pagina 2 Vmwrhy F L E S H >Zira&Hellhound< - Pagina 2 23h0tfkF L E S H >Zira&Hellhound< - Pagina 2 10pvxmwF L E S H >Zira&Hellhound< - Pagina 2 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
F L E S H >Zira&Hellhound< - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: F L E S H >Zira&Hellhound<   F L E S H >Zira&Hellhound< - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 apr 2015 - 13:41

De paniek was overduidelijk te zien in de smekende ogen van de apprentice. "Ja! Ja! Ik snap het! Laat me gaan!" Zei die dan ook met een trillende stem. Een geamuseerde grijns verscheen op de kop van de rosse kater. Eigenlijk het werd leuk nu. Zira zette haar tanden in de nek van de apprentice, haar ene poot op de kop en de ander in de schouder er van. Op deze manier bleef er nou niet bepaald veel over voor hem om te doen. "Vertel maar rond over de Bloodclan, over het gevaar die we zijn," hoorde hij Zira mompelen terwijl ze haar tanden nog in de nek had staan. Rustig liep de rosse kater een rondje om het tweetal een. Een van zijn klauwen liet hij over het flank van de apprentice gaan. "En vergeet niet om hier nooit meer terug te komen, en zeg dat ook maar tegen de andere." Vertelde hij rustig terwijl hij zijn zware poot hard op de staart van de grijze tabby zette.


F L E S H >Zira&Hellhound< - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
F L E S H >Zira&Hellhound< - Pagina 2 DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: F L E S H >Zira&Hellhound<   F L E S H >Zira&Hellhound< - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 mei 2015 - 21:30

De twee katten gaven niet toe. De gestreepte gaf haar een harde klap op de kop, met de nagels inbegrepen. Airpaw gromde van de pijn en begon hard tegen te stribbelen. De poes zette haar poot op de schouder van de apprentice en liet haar tanden in Airpaws nek zinken. "Vertel maar rond over de Bloodclan, over het gevaar die we zijn," Mompelde de poes, maar los liet ze niet. De rode kater cirkelde om haar heen, een van zijn klauwen gleed over haar flank en de jonge poes miauwde van de pijn. "En vergeet niet om hier nooit meer terug te komen, en zeg dat ook maar tegen de andere." Hun woorden waren zo kalm, alsof het hun niet meer of minder kon schelen als ze hier zou sterven, wat misschien nog zou gebeuren ook. Deze gedachte zette Airpaw er toe terug te vechten, inmiddels wist ze namelijk dat de twee haar niet zouden laten gaan.
De grijze poes wrikte haar achterpoten los en haalde deze met woest met haar nagels over de buik van de poes. Wild kronkelde ze en op de een of andere manier wist het voor elkaar te krijgen haar tanden in de poot van de poes te zetten. Ze beet zo hard mogelijk, hopend dat ze een kans zou krijgen van de twee af te komen.


eet mij maar op in plaats van Airpaw ;w; sorry sorry voor de late post


F L E S H >Zira&Hellhound< - Pagina 2 Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
 
F L E S H >Zira&Hellhound<
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: