Shadowkit That's me!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Shadowkit That's me!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shadowrush
Elder
Shadowkit That's me! DPKsfdL
Cynthia
184
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 143 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder
Shadowrush
BerichtOnderwerp: Shadowkit That's me!   Shadowkit That's me! Icon_minitimeza 28 mei 2011 - 21:43

Shadowkit

Profiel

Name: Shadowkit
Vorige namen: ...
Toekomstige namen: Shadowpaw - Shadow.....
Clan: WindClan
Rang: Kit
Mentor: -
Partner: Ahum....
Ouders: Windflame & Pantherface
Familie: Broers en zussen: Windkit , Rosekit , Pantherkit , Scarpaw mijn adoptie broer.
Mintwhisker & Eagleheart , Mijn opa en oma
Icecloud, mijn tante
Lovekit , Sweetkit , mijn nichtje en neef
Summerbreeze, zus van mamma ik denk dat ik haar nooit zal leren kennen... Maar wie weet!
Moonpaw, halfbroertje van mamma

Uiterlijk

Pels: Zwart met een witte borst
ogen: Blauw
Geslacht: Kater

Karakter

Shadowkit is een vrolijk en actief katertje dat graag op avontuur gaat. Hij heeft soms iets meer tijd nodig om dingen te leren dan andere. Is soms een beetje mysterieus met zijn gevoelens. Trekt graag iedereen mee in zijn bezigheden. Hoewel hij met zijn gevoelens terughoudend is, is hij een zeer loyale kat en wil later de beste krijger worden van zijn hele Clan. Shadow is behulpzaam en zeer eerlijk, hij zou het nooit wagen te liegen om anderen zich beter te laten voelen, hoewel de waarheid hard kan zijn zal hij altijd zijn best doen om het zo zacht mogelijk te zeggen. Shadow is bereid kritiek aan te horen om er weer van te leren, maar wees niet te grof tegen hem, dan zal hij een wrok tegen je gaan voelen.
Pas als je echt zijn diepe vertrouwen hebt zal hij zichzelf durven te tonen.
Hij houdt echt heel veel van zijn familie en zal ook alles doen om hen te helpen. Daarbij is hij heel erg gehecht aan zijn moeder.


Vragen kun je gerust stellen ;D


Shadowkit That's me! S3HIJn

Shadowkit That's me! EsObDFyShadowkit That's me! UK1ajoIShadowkit That's me! MKN7vHEShadowkit That's me! LcrIgCQ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shadowkit That's me!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register-
Ga naar: