Smoke {Smokekit}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Smoke {Smokekit}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Foxkit*
Member
Smoke {Smokekit} DPKsfdL
Lau
212
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||7.5 moons||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Foxkit*
BerichtOnderwerp: Smoke {Smokekit}   Smoke {Smokekit} Icon_minitimema 27 apr 2015 - 17:37


Gierend van het lachen rende het kittentje rond, en rond en rond en nog eens rond buiten de nursery. Zijn glimlach kende ongekende grenzen en het gegiegel vulde het kamp van kittenlijke vreugde. "I'm a Warrior! A warrior, a warrior!" Dolleuk sjoefde de kit richting Nursery en gleed in een -slippende- wolk stof naar binnen. "Whieeeee...hihi." Hij keek glimlachend om zich heen.


Smoke {Smokekit} 1qk4fo
Foxcry, zoon van crimsoncry
Smoke {Smokekit} 29nt3jaSmoke {Smokekit} Foxkit_pixel
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokepaw'
Member
Smoke {Smokekit} DPKsfdL
177
Actief
Smokepaw'
BerichtOnderwerp: Re: Smoke {Smokekit}   Smoke {Smokekit} Icon_minitimeza 2 mei 2015 - 12:54


Smokekit likte zijn lange vacht schoon. Ze hadden leaf-bare overleefd, en werden nu beloond met new-leaf. Een warm zonnetje scheen, en het was heelrijk rustig. Dit was tot er iets kwam om die rust te verstoren. iemand, eigelijk. Een jonge, feloranje kitten rende lachend rondjes. Hoewel Smoke ouder was, kroop hij toch in een hoekje. Drukte. Hij was niet eens geïrriteerd, gewoon bang. "I'm a Warrior! A warrior, a warrior!" De kit veranderde van richting, en denderde keihard op de grijze kater af. "K-k-kij-" Hij kon zijn zin niet eens afmaken, de oranje kitten buitelde over hem heen. Ze waren gehuld in een stof wolk, dus het duurde even voor hij weer iets kop zien. Zijn vacht was ook weer vies. Smokekit kuchte, en keek naar het ding dat zojuist tegen hem aan was geknald. Snel verborg hij zijn snuit onder zijn grijze poten. Eng




Smoke {Smokekit} 2898riw
:;:

Terug naar boven Ga naar beneden
Foxkit*
Member
Smoke {Smokekit} DPKsfdL
Lau
212
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||7.5 moons||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Foxkit*
BerichtOnderwerp: Re: Smoke {Smokekit}   Smoke {Smokekit} Icon_minitimezo 3 mei 2015 - 20:54

Foxkit zat nu eindenlijk stil en glimlachte breed. "Ik ben Foxkit!" schreeuwde hij enthousiast. De kitten voor hem had zijn oogjes achter zijn pootje verstopt, de rosse kitten keek hem raar aan "Wat doe je nou? Is dat een spel? I don't like the game.." piepte hij wat niet begrijpend.


Smoke {Smokekit} 1qk4fo
Foxcry, zoon van crimsoncry
Smoke {Smokekit} 29nt3jaSmoke {Smokekit} Foxkit_pixel
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokepaw'
Member
Smoke {Smokekit} DPKsfdL
177
Actief
Smokepaw'
BerichtOnderwerp: Re: Smoke {Smokekit}   Smoke {Smokekit} Icon_minitimema 4 mei 2015 - 11:14


Bij het gegil van de rode kitten vlogen Smoke's oortjes in zijn nek. "Ik ben Foxkit!" Dat was een manier om je bekend te maken... Verstopt onder de veiligheid van zijn eigen poten hoopte hij dat de kit weg zou gaan. "Wat doe je nou? Is dat een spel? I don't like the game.." Voorzichtig ontvouwde hij de pootjes van zijn snuit. Hij ging staan, zodat er stof uit zijn vacht dwarrelde. Hij was veel groter dan Foxkit, door leeftijd en lengte. Het liefst wou hij de kit vertellen dat deze sorry moest zeggen, maar hij durfde gewoon niet. In plaats daarvan stond hij de kit een beetje ongemakkelijk aan te staren. Zenuwachtig zwaaide hij met zijn staart. Waarom konden de ouders hun gebroed niet onder hun eigen hoede nemen? "W-we spelen geen spel," Kom op Smoke, je bent ouder. Je moest het voorbeeld geven. "Je moet kalmeren." Een zin zonder te stotteren! Deze kit was duidelijk nog jong, en vond dus alles spannend. Wat kon hij doen om deze kleine haarbal te entertainen? "W-wat wil je doen?"




Smoke {Smokekit} 2898riw
:;:

Terug naar boven Ga naar beneden
Foxkit*
Member
Smoke {Smokekit} DPKsfdL
Lau
212
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||7.5 moons||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Foxkit*
BerichtOnderwerp: Re: Smoke {Smokekit}   Smoke {Smokekit} Icon_minitimedo 14 mei 2015 - 14:51


Foxkit opende speels zijn mond en wou aanvallen maar de oudere kitten zei hem te kalmeren. Dus breed glimlachend zette de kleine rosse kitten zich op zijn gat "Ikke kalm!" riep hij hard en vol plezier, direct sprong hij weer op en begon de poten van de oudere kitten aan te vallen "Spelen spelen spelen! Rauwtchh" speels bijtend in de poten bijtelde hij rond het ding en viel op zijn rug, nu keek hij de kitten die duidenlijk boven hem uittorende met pretoogjes aan.


Smoke {Smokekit} 1qk4fo
Foxcry, zoon van crimsoncry
Smoke {Smokekit} 29nt3jaSmoke {Smokekit} Foxkit_pixel
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokepaw'
Member
Smoke {Smokekit} DPKsfdL
177
Actief
Smokepaw'
BerichtOnderwerp: Re: Smoke {Smokekit}   Smoke {Smokekit} Icon_minitimezo 17 mei 2015 - 12:55



"Ikke kalm!" De rode kit plofte neer. Smoke wist best zeker dat dit het tegenovergestelde was van kalm, maar hield zijn mond. Plots voelde hij prikjes in zijn poten. "Spelen spelen spelen! Rauwtchh" Hij buitelde over zichzelf heen, en bleef zo liggen. "Waarom spelen we niet een wat rustiger spel?" Suggeerde hij voorzichtig. Wat was een rustig spel, waarbij Fox stil moest zijn? "Zullen we verstoppertje spelen?" Hij wist bijna zeker dat de kit iets ertegenin zou brengen, dus begon hij al met tellen. Een beetje zacht, maar hard genoeg om te horen. Als het goed is zou hij nu wegrennen, omdat hij niet wou verliezen. "Vijf, zes,"




Smoke {Smokekit} 2898riw
:;:

Terug naar boven Ga naar beneden
Foxkit*
Member
Smoke {Smokekit} DPKsfdL
Lau
212
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||7.5 moons||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Foxkit*
BerichtOnderwerp: Re: Smoke {Smokekit}   Smoke {Smokekit} Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 16:54


Foxkit buitelde weer om zichzelf heen en rende enkele seconden van de ene kant naar de andere terwijl hij half viel over zijn eigen pootjes. Zachtjes piepte hij geirriteerd en uiteindelijk plaatste hij zich achter de grijze kit. Rolde zich tot een bolletje en legde zijn pootjes over zijn ogen. Als hij de grijze kit niet kon zien, kon de grijze kit hem niet zien.


Smoke {Smokekit} 1qk4fo
Foxcry, zoon van crimsoncry
Smoke {Smokekit} 29nt3jaSmoke {Smokekit} Foxkit_pixel
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokepaw'
Member
Smoke {Smokekit} DPKsfdL
177
Actief
Smokepaw'
BerichtOnderwerp: Re: Smoke {Smokekit}   Smoke {Smokekit} Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 18:05

"Zeven, acht, negen, tien!" Smoke opende zijn ogen en liet zijn blik over de nursery glijden. Niets te zien. Vervolgens draaide hij zich om, en stapte bijna op een rood bolletje. Hij lag recht voor hem. De kater moest een beetje grinniken, en stapte over de kit heen. "Hmm, ik vraag me af waar hij is..." Hij zei het hard genoeg om gehoord te worden door Fox. "Oh, ik heb een idee!" Hij zakte door zijn poten, naast de kit. "Gevonden"




Smoke {Smokekit} 2898riw
:;:

Terug naar boven Ga naar beneden
Foxkit*
Member
Smoke {Smokekit} DPKsfdL
Lau
212
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||7.5 moons||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Foxkit*
BerichtOnderwerp: Re: Smoke {Smokekit}   Smoke {Smokekit} Icon_minitimedi 9 jun 2015 - 17:27


Foxkit giegelde "Je ziet me nieeeet" het duurde even en toen voelde Foxkit dat de grijze kit zich omdraaide 'Oh ik heb een idee!' Foxkit giegelde weer "Ik ben niet hier!" Hij had zo'n majustueus plan bedacht, dit was perfect. De kit zou hem nooit vinden. En toch bleek de grijze kit hem te kunnen zien?! "Oh dat is niet eerlijk! Jij deed enkel alsof je me zag." piepte de pluizige bol verbaasd en ging koppig zitten "hump! Jij kon me niet zien! Mijn plan was perfect! Ik ben een warrior!" Foxkit stampte gefrustreerd met zijn pootjes op de grond.


Smoke {Smokekit} 1qk4fo
Foxcry, zoon van crimsoncry
Smoke {Smokekit} 29nt3jaSmoke {Smokekit} Foxkit_pixel
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Smoke {Smokekit}   Smoke {Smokekit} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Smoke {Smokekit}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Nursery-
Ga naar: