the bezoek van de broer



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 the bezoek van de broer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Runstorm
StarClan
the bezoek van de broer DPKsfdL
39

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Runstorm
BerichtOnderwerp: the bezoek van de broer   the bezoek van de broer Icon_minitimevr 25 jun 2010 - 8:00

soms heb je het gevoel dat je iemand in de steek laat dat gevoel had ik toen ik al een paar maanhoogts niet op bezoek ben geweest dus ik ben gewoon op te nursey af gestapt en liep naar binnen en zocht mijn zusje die ik na een minuut of twee had gevonden(ik weet ook niet waarom het zolang duurde om dat ze echt voor me stond. en zei,,zusje hoe gaat ie"


the bezoek van de broer Runpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyleaf
Member
the bezoek van de broer DPKsfdL
110

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Skyleaf
BerichtOnderwerp: Re: the bezoek van de broer   the bezoek van de broer Icon_minitimevr 25 jun 2010 - 14:51

(Ik snap je post niet echt Runpaw, en kun aub hoofdletters en leestekens gebruiken? Dat leest een stuk makkelijker. Bedankt)


Cloudsongpie, Skyleaf, Aztecie,Lightningkit
the bezoek van de broer Skyleaf
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
the bezoek van de broer DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: the bezoek van de broer   the bezoek van de broer Icon_minitimevr 25 jun 2010 - 18:58

'Hoi zus, hoe gaat ie?' vroeg Runpaw. 'Broertje!' miauwde Kittykit blij. 'Leuk dat je langskomt. Hoe is het met jou? Met mij gaat het goed hoor.' antwoordde ze. Runpaw had haar even over het hoofd gezien toen hij haar zocht, ze had op de grond gelegen. Ze gaf haar broertje een kopje. 'Is het leuk als apprentice?' vroeg ze. Kittykit was erg blij dat haar broer langs was gekomen, ze had hem al een maanhoogte niet meer gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Runstorm
StarClan
the bezoek van de broer DPKsfdL
39

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Runstorm
BerichtOnderwerp: Re: the bezoek van de broer   the bezoek van de broer Icon_minitimewo 30 jun 2010 - 16:24

"Het gaat goed hoor zusje,, zegt Runpaw tegen Kittykit.daarna denkt hij even na over haar volgende vraag.,,Ja het is best leuk maar ik kan jou wijnig opzoeken, en sommige trainigen krijg ik maar niet onder de knie zoals sluipen"zegt Runpaw tegen Kittykit en wacht daarna op haar antwoord


the bezoek van de broer Runpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
the bezoek van de broer DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: the bezoek van de broer   the bezoek van de broer Icon_minitimewo 30 jun 2010 - 17:05

'Ja, het is best leuk...' Kittykit luisterde geïnteresseerd naar Runpaw. 'Ik weet zeker dat je dat later onder de knie gaat krijgen!' miauwde ze enthousiast. 'Inderdaad wel jammer dat je weinig kan komen, maar dat maakt elke keer dat je komt weer leuker!' Ze wist niet helemaal wat ze verder wilde zeggen. Haar broer was apprentice. Dat wilde zij ook graag worden! Dus ging ze hem meestal helemaal rot vragen of hij nog leuke verhalen had. 'Is er nog iets gebeurd?' vroeg ze daarom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Runstorm
StarClan
the bezoek van de broer DPKsfdL
39

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Runstorm
BerichtOnderwerp: Re: the bezoek van de broer   the bezoek van de broer Icon_minitimewo 17 nov 2010 - 16:19

Er is heel wat gebeurt sinds de vraag van kitty haar zusje niet heeft beantwoord.
Kitty is apprentice geworden enzo.
Maar nou ging hij loin op zoeken zijn broertje die nog geen apprentice is.
Ik hoop dat hij geen lastige vragen zou stellen.
"Lion"riep hij


the bezoek van de broer Runpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
the bezoek van de broer DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: the bezoek van de broer   the bezoek van de broer Icon_minitimewo 17 nov 2010 - 18:33

Kittypaw had besloten mee te gaan met Runpaw, kijken of Lionkit bereikbaar was in de Nursery. Er was heel wat gebeurd. Nu kon ze met Runpaw in de Apprentice's Den liggen en praten, het was zo gezellig. Ze was dol op haar oudere broer. Hij was altijd lief voor haar en begrijpend. Kittypaw snorde vrolijk en gaf Runpaw een lik. 'Het is altijd zo gezellig om met jou te praten enzo, weet je!' Ze mauwde het enthousiast, omdat ze het echt meende. Runpaw was al een tijdje een Apprentice en ze had respect voor hem, en hield van hem als een zusje van een broer doet. 'Lionkit, ben je daar?' riep ze de Nursery in voordat ze naar binnen liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
the bezoek van de broer
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Nursery-
Ga naar: