I need an easy friend, I do



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 I need an easy friend, I do

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Gingertail
Member
I need an easy friend, I do DPKsfdL
Ez
310
Actief

CAT'S PROFILE
Age: »Twelve Moons«
Gender:
Rank:
Gingertail
BerichtOnderwerp: I need an easy friend, I do   I need an easy friend, I do Icon_minitimeza 2 mei 2015 - 16:32

De grote kater had besloten om zijn kleine maatje nog een keer op te zoeken. Voorzichtig drong hij de nursery in en keek rond, zoekend naar het bekende, grijze vachtje. War zat Smokekit? Gingerpaw liep voorzichtig door de nursery en probeerde niet op staarteb te trappen. "Smokekit?" zei hij zacht en keek naar de kittens. Ja, hij had hem gevonden. Hij ging naast het katertje zitten en glimlachte. "Hey, Smokekit, herken je me nog?" vroeg hij vriendelijk. Hij moest weer denken aan de tekening die de kitten gemaakt had, aan het paardrijden op de rug van de tweekleurige apprentice en aan de sneeuwvlok die op de neus van de kitten beland was. Toen was het hun eerste winter, en nu was het al weer lente. God, had hij zo lang niet meer met de kitten gesproken?

OOC: Smokekit! c:


I need an easy friend, I do PujmE97
"Wake me up, wake me up! I can't remember when enough was enough.
I used to be so in love with this life I live before it was corrupt."


Brotime:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokepaw'
Member
I need an easy friend, I do DPKsfdL
177
Actief
Smokepaw'
BerichtOnderwerp: Re: I need an easy friend, I do   I need an easy friend, I do Icon_minitimema 4 mei 2015 - 11:06


Veilig in zijn eigen lange vacht lag Smokekit te slapen. Hij was in een soort geweldige roes tussen dromen en wakker in. Hierdoor kon hij het meeste geroezemoes van de nursery uitsluiten. Gelukzalig zuchtte hij. Het kon echter wel snel afgelopen zijn, en dat wist hij maar al te goed. Vooral als hij een apprentice zou worden... "Smokekit?" Zijn grijze oortjes vlogen omhoog. Wie riep hem? Voorzichtig, om niet te struikelen, stond hij op. Een tikje teleurgesteld om uit zijn slap gewekt te zijn, dat wel. Maar het was allemaal weer goed toen hij een rood met witte apprentice binnen zag komen. Vriend! "Hey, Smokekit, herken je me nog?" Bij wijze van antwoord gaf Smoke hem een kopje. Gingerpaw leek veel ouder, het zou waarschijnlijk niet lang duren voordat hij warrior zou zijn. Dan zou hij apprentice zijn, had de kater dan nog wel tijd voor hem? Nu niet aan denken. "Je bent groter!" Hoewel het grijze katertje groter was dan de gemiddelde kitten kon hij het echt niet opnemen tegen een bijna volgroeide kat. Hij vond het geweldig dat Ginger de moeite nam om hem op te zoeken. "Hoe gaat het?" Hij was daadwerkelijk geïnteresseerd.




I need an easy friend, I do 2898riw
:;:

Terug naar boven Ga naar beneden
Gingertail
Member
I need an easy friend, I do DPKsfdL
Ez
310
Actief

CAT'S PROFILE
Age: »Twelve Moons«
Gender:
Rank:
Gingertail
BerichtOnderwerp: Re: I need an easy friend, I do   I need an easy friend, I do Icon_minitimema 4 mei 2015 - 21:05

De apprentice had zijn kleine, grijze maatje begroet en gevraagd of hij hem nog herkende. Als antwoord kreeg de kater een kopje waardoor er een lach op zijn gelaat verscheen. Ja, de kitten herkende hem duidelijk nog. "Je bent groter!" Gingerpaw glimlachte even en knikte. "Maar wat moet ik van jou dan zeggen, reus?" zei hij plagend. De kitten was ook duidelijk gegroeid. "Hoe gaat het?" Hij schokschouderde even en knikte naar Smokepaw. "Met mij alles zoals het hoort, met jou?" vroeg hij op zijn beurt. Een gedachte schoot even door zijn hoofd. Hoe cool zou het zijn als hij de mentor van Smokekit kon worden? Maar toen besefte hij dat het nog wel gemakkelijk een moon of twee, drie kon duren voor hij een warrior werd, maar Smoke's apprentice ceremonie zou waarschijnlijk nog maar een moon duren. Plus Everstar zou hem toch nooit meteen een apprentice geven, hij had nauwelijks zijn eigen trainingen afgemaakt. Echter bleef het idee hangen waardoor hij zijn volgende vraag stelde. "Klaar om apprentice te worden?"


I need an easy friend, I do PujmE97
"Wake me up, wake me up! I can't remember when enough was enough.
I used to be so in love with this life I live before it was corrupt."


Brotime:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokepaw'
Member
I need an easy friend, I do DPKsfdL
177
Actief
Smokepaw'
BerichtOnderwerp: Re: I need an easy friend, I do   I need an easy friend, I do Icon_minitimema 4 mei 2015 - 21:56



"Maar wat moet ik van jou dan zeggen, reus?" Hij grinnikte. Hij genoot ervan om bij Gingerpaw te zijn, hij voelde zich op zijn gemak en stotterde niet. "Met mij alles zoals het hoort, met jou?" "Goed! Ik mag hier bijna weg!" Smoke kom niet wachten om apprentice te worden, ondanks dat hij het onbekende best eng vond. Het zou in elk geval wat rustiger zijn. Maar om te leren jagen, rennen, en vechten stond hem wel aan. Misschien werd hij dan ook wat zekerder. "Klaar om apprentice te worden?"Enthousiast knikte hij van ja. "Heb je nog tips?" De rood-witte kater was zeker al een dikke tijd apprentice, en er moesten dingen zijn die je niet verteld werden door je mentor. Het beste was om het te vragen aan iemand die er midden in zat. De grijze kater leunde tegen de rosse poot van zijn vriend. Hij was nog steeds niet helemaal wakker.




I need an easy friend, I do 2898riw
:;:

Terug naar boven Ga naar beneden
Gingertail
Member
I need an easy friend, I do DPKsfdL
Ez
310
Actief

CAT'S PROFILE
Age: »Twelve Moons«
Gender:
Rank:
Gingertail
BerichtOnderwerp: Re: I need an easy friend, I do   I need an easy friend, I do Icon_minitimevr 8 mei 2015 - 17:42

Hij vroeg nu ook hoe het met de kitten ging. "Goed! Ik mag hier bijna weg!" Gingerpaw glimlachte breed. "Met wat geluk delen we nog even een den", knipoogde hij. Het leek hem wel een leuk idee om een den te delen met zijn kleine vriend. Ach, klein, zoals hij al zei was de kitten ook ferm gegroeid. "Klaar om apprentice te worden?" vroeg de ros-witte apprentice hem. Die knikte waardoor Gingerpaw weer glimlachte. "Heb je nog tips?" Meteen knikte hij. Smokekit was tegen zijn poot op komen zitten. Hij zag er nog wat moe uit. Met een lichte grinnik sloeg Gingerpaw zijn staart om de kitten heen. "Tip één, luister echt naar je mentor, ook al is hij of ze echt één van de gemeenste schepsels die je kent. Dat is zowat de hoofdregel en hoofdtip. En tip twee, verlies nooit je geloof in Starclan, maar die kende je vast al."


I need an easy friend, I do PujmE97
"Wake me up, wake me up! I can't remember when enough was enough.
I used to be so in love with this life I live before it was corrupt."


Brotime:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokepaw'
Member
I need an easy friend, I do DPKsfdL
177
Actief
Smokepaw'
BerichtOnderwerp: Re: I need an easy friend, I do   I need an easy friend, I do Icon_minitimeza 9 mei 2015 - 18:13



"Met wat geluk delen we nog even een den", Enthousiast knikte Smoke. Het zo geweldig zijn om een den met hem te delen! Al hoopte hij dan wel dat hij geen last zou zijn. De grijze kit vroeg voor tips, en leunde tegen de poot van Gingerpaw aan. Hij hoorde hem grinniken, en voelde een staart om zich heen. Dit gaf een fijn gevoel, veilig. De laatste tijd hadden zijn ouders niet heel veel aandacht aan hem besteed, dus hij voelde zich een beetje alleen. De rode apprentice begon te praten, dus spitste hj zijn oren, hoe moe hij ook was. "Tip één, luister echt naar je mentor, ook al is hij of ze echt één van de gemeenste schepsels die je kent. Dat is zowat de hoofdregel en hoofdtip. En tip twee, verlies nooit je geloof in Starclan, maar die kende je vast al." "Oke," Zei Smoke, zeker. Hij zou geen geloof in starclan verliezen. Bovendien zou hij het niet durven om een oudere kat tegen te spreken. Weer dreven zijn gedachten naar zijn family. Hij kende zijn siblings niet zo goed, en zijn ouders leken niet heel blij. Vooral zijn moeder... Zouden alle families zo zijn? Hij keek op naar zou oudere vriend, met een ernstige blik. "Ginger, hoe is jou familie?" Hij ging er van uit dat zijn ouders nog leefden, maar een paar seconden later realiseerde hij zich dat ze misschien dood waren. Oh nee! "E-eh, sorry..." Mompelde hij. Hopelijk had hij niks verpest.




I need an easy friend, I do 2898riw
:;:

Terug naar boven Ga naar beneden
Gingertail
Member
I need an easy friend, I do DPKsfdL
Ez
310
Actief

CAT'S PROFILE
Age: »Twelve Moons«
Gender:
Rank:
Gingertail
BerichtOnderwerp: Re: I need an easy friend, I do   I need an easy friend, I do Icon_minitimedi 12 mei 2015 - 17:07

"Oke," antwoorde de kitten en Gingerpaw stuurde hem een glimlachje. "Ginger, hoe is jou familie?" De apprentice trok even met zijn oren en opende zijn mond om te antwoorden maar toen sprak Smokekit alweer. "E-eh, sorry..." "Nee, nee, geeft niet", zei hij. "Met mijn broer gaat het goed, zover ik weet", glimlachte hij vriendelijk, een gesprek over zijn ouders vermijdend. "Ik vraag me af of Echo ook al bijna warrior wordt", mompelde hij iets meer bij zichzelf dit keer. "En met de jouwe?" vroeg hij toen, voorzichtig.

OOC: Flut.


I need an easy friend, I do PujmE97
"Wake me up, wake me up! I can't remember when enough was enough.
I used to be so in love with this life I live before it was corrupt."


Brotime:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokepaw'
Member
I need an easy friend, I do DPKsfdL
177
Actief
Smokepaw'
BerichtOnderwerp: Re: I need an easy friend, I do   I need an easy friend, I do Icon_minitimewo 13 mei 2015 - 18:47



"Nee, nee, geeft niet", Gelukkig, hij had niks verpest. "Met mijn broer gaat het goed, zover ik weet", Nieuwsgierig draaide Smoke met zijn grijze oortjes. Broer? Zelf had hij een broer en twee zusjes. Al sprak hij er niet heel veel mee. "Ik vraag me af of Echo ook al bijna warrior wordt", De kit wist niet of het voor hem bedoeld was, maar hij kon het wel horen. Echo moest zijn broer zijn. Was hij net zo vriendelijk als zijn rode sibling? "En met de jouwe?" Zijn toon was voorzichtig. Zijn groene ogen gleden naar zijn poten. "Papa praat bijna niet. Hij is zo koud." Het was alsof hij Smoke niet als een kit zag. In tegenstelling tot zijn broer, Mossykit. "Mama... Ik weet het niet." Bekende hij, met een beetje een radeloze toon. Het was moeilijk te zien of het goed of slecht met zijn moeder ging. Hij kon zich voorstellen dat het moeilijk was nu ze met een nest zat, en er praktisch alleen voor stond. "Ik heb een zusje dat niet zo sterk is..." Radiant was een albino, wat het leven voor haar erg moeilijk maakte. Smoke voelde zich bijna schuldig daardoor. Hij keek Gingerpaw weer recht aan, met een ietwat droevige blik en glimlach. "Niet echt de perfecte familie, right?" De kater schudde zijn kop. Het maakte hem soms zo verdrietig, en zo schuldig. Hij had vaak het idee dat hij het allemaal verkeerd deed. Dat was absoluut niet wat hij wilde, hij wilde niemand lastig vallen. Maar nu was dat toch gebeurt met Ginger, hij had hem opgezadeld met zijn problemen. Hij beet op zijn lip. Waarom maakte hij altijd de verkeerde keuzes?

-Niet erg! ^.^




I need an easy friend, I do 2898riw
:;:

Terug naar boven Ga naar beneden
Gingertail
Member
I need an easy friend, I do DPKsfdL
Ez
310
Actief

CAT'S PROFILE
Age: »Twelve Moons«
Gender:
Rank:
Gingertail
BerichtOnderwerp: Re: I need an easy friend, I do   I need an easy friend, I do Icon_minitimedo 14 mei 2015 - 11:51

"Papa praat bijna niet. Hij is zo koud." Gingerpaw probeerde zich voor de geest te halen wie zijn vader was. Wolverinebite, toch? Dan kon de apprentice de kleinere kat begrijpen, zelf had hij ook altijd gedacht dat Wolverinebite een kille kater was. "Mama... Ik weet het niet." Als z'n vader Wolverinebite was, was zijn moeder vast Hayden. De kater knikte met een scheve mond. Hij vond het erg dat Smoke niet wist hoe het echt met zijn ouders ging, hij leek radeloos. "Ik heb een zusje dat niet zo sterk is..." Gingerpaw voelde zich al schuldig dat hij de vraag teruggekaatst had naar zijn kleine vriend. "Niet echt de perfecte familie, right?" De rosse kater gaf Smokekit even een kopje. "Het spijt me," zei hij. "Zie mij dan als een grote broer. Ik bedoel, we zijn dan wel geen echte familie maar als ik je kan helpen doe ik het graag, Smokekit", zei hij, nog steeds zijn vriendelijke zelf.


I need an easy friend, I do PujmE97
"Wake me up, wake me up! I can't remember when enough was enough.
I used to be so in love with this life I live before it was corrupt."


Brotime:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokepaw'
Member
I need an easy friend, I do DPKsfdL
177
Actief
Smokepaw'
BerichtOnderwerp: Re: I need an easy friend, I do   I need an easy friend, I do Icon_minitimema 18 mei 2015 - 18:21



Smoke voelde een warm kopje. Iets wat hij al een tijdje niet had gehad. De warmte steeg lichtelijk naar zijn kop. "Het spijt me," Hij schudde lichtjes zijn kop, met als betekenis; het is oke. "Zie mij dan als een grote broer. Ik bedoel, we zijn dan wel geen echte familie maar als ik je kan helpen doe ik het graag, Smokekit" Een vrolijke glans scheen in zijn ogen. "H-Heel graag!" Dit keer stotterde hij niet van onzekerheid, maar van enthousiasme. Een grote broer leek hem geweldig.

-Flut!




I need an easy friend, I do 2898riw
:;:

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: I need an easy friend, I do   I need an easy friend, I do Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I need an easy friend, I do
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Nursery-
Ga naar: