Een nieuweling {open}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Een nieuweling {open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Leopardskin
Member
Een nieuweling {open} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Een nieuweling {open}   Een nieuweling {open} Icon_minitimezo 03 mei 2015, 15:51

Aarzelend kwam Leopardskin het Rogue territory binnengelopen, ze rook vreemde geuren, niet die van Poesiepoezen, en ook niet die van Clankatten, de geur prikte in haar neus en ze wist dat ze in deze vreemde kattengeuren de rest van haar leven zal doorbrengen als Rogue, ze was al een Rogue vanaf dat ze een kitten was, maar toch had ze altijd in de Clan territoria geleefd, ze wist niet wat ze hier zou aantreffen. Opeens hoorde ze een sluipende kat, en rook dat de vreemde geur dichter bij haar kwam, ze keek om en zag een kat achter haar staan, haar vacht begon te prikken, maar ze probeerde kalm te blijven, 'Ik ben hier nieuw' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
spinpaw
Member
Een nieuweling {open} DPKsfdL
NikiVR
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 7 moons~
Gender:
Rank:
spinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuweling {open}   Een nieuweling {open} Icon_minitimezo 03 mei 2015, 19:19

Citaat :
Citaat :

Spinpaw was het kamp weer uitgelopen. Hij kende daar alles al en wou nieuwe dingen leren kennen. Spinpaw's blauwe ogen wezen hem een weg die hij volgde. af en toe stak hij zijn neus omhoog om geuren op te sporen. Spinpaw rook nog eens in de lucht en rook een poes. Hij kende haar niet. Spinpaw wist ook niet van welke clan ze misschien zou kunnen zijn. De poes had hem gehoord en gezien. Voor hij iets wou zeggen sprak de poes als eerste. 'Ik ben hier nieuw.' zei ze. 'Ik ook hoor. Hoe heet jij?' zei hij vriendelijk.


{{ Wagpaw & Spinpaw
Een nieuweling {open} 347bqz4
{{ Never trust the charms of a spinning plume.
Terug naar boven Ga naar beneden
spinpaw
Member
Een nieuweling {open} DPKsfdL
NikiVR
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 7 moons~
Gender:
Rank:
spinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuweling {open}   Een nieuweling {open} Icon_minitimezo 03 mei 2015, 19:19

Citaat :
Citaat :

Spinpaw was het kamp weer uitgelopen. Hij kende daar alles al en wou nieuwe dingen leren kennen. Spinpaw's blauwe ogen wezen hem een weg die hij volgde. af en toe stak hij zijn neus omhoog om geuren op te sporen. Spinpaw rook nog eens in de lucht en rook een poes. Hij kende haar niet. Spinpaw wist ook niet van welke clan ze misschien zou kunnen zijn. De poes had hem gehoord en gezien. Voor hij iets wou zeggen sprak de poes als eerste. 'Ik ben hier nieuw.' zei ze. 'Ik ook hoor. Hoe heet jij?' zei hij vriendelijk.


{{ Wagpaw & Spinpaw
Een nieuweling {open} 347bqz4
{{ Never trust the charms of a spinning plume.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Een nieuweling {open} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuweling {open}   Een nieuweling {open} Icon_minitimezo 03 mei 2015, 21:19

Ze aarzelde even toen de andere kat wat tegen haar zei, maar antwoordde 'Ik heet Leopardskin,' ze rook nog eens goed, en kon geen hele sterke Clangeur onderscheiden, Zou hij een Rogue zijn, of een Clankat? ze vervolgde 'Hoe heet jij? Ben jij ook een Rogue?'


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Een nieuweling {open} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
spinpaw
Member
Een nieuweling {open} DPKsfdL
NikiVR
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 7 moons~
Gender:
Rank:
spinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuweling {open}   Een nieuweling {open} Icon_minitimezo 03 mei 2015, 21:53


Spinpaw keek even naar de grond en dan waar naar de poes. 'Ik ben Spinpaw en ik kom uit de Thunderclan. Dus dan ben jij een Rogue.' Veronderstelde Spinpaw.



~~ Sorry van het 2 keer door te sturen ~~


{{ Wagpaw & Spinpaw
Een nieuweling {open} 347bqz4
{{ Never trust the charms of a spinning plume.
Terug naar boven Ga naar beneden
Memphis
Member
Een nieuweling {open} DPKsfdL
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuweling {open}   Een nieuweling {open} Icon_minitimema 04 mei 2015, 11:41

-Naha ik kom even binnenvallen xD-
Rustig trippelde de zandkleurige kater langs de grenzen van zijn Territory. De vogels floten vredig, en een flinke bries gaf zijn vacht een nieuwe coupe. Hij schudde zijn korte vacht weer goed, en proefde de lucht. Een kat..? Nee, twee zelfs! Hij trippelde rustig naar een bosje in de buurt van de katten, de walm van ThunderClan kwam hem tegemoet. Als bonus stond er een kat die hij nog nooit had gezien. Hij trok zijn lippen op toen de walm nog erger werd. Hij probeerde te grijnzen toen hij tevoorschijn kwam, en zei met zijn gezicht in de plooi: "Staan jullie gezellig te zwetsen? Mag ik meedoen?" Hij liep zonder op een antwoord te wachten naar ze toe, en ging rustig zitten. Zijn groene ogen focusten op de Clankat. "Wat kom jij hier doen? Dit is Rogue Territory. Geen plek voor een Clannertje."


{ Memphis } { Scream }
Een nieuweling {open} 2upzf4h
Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Een nieuweling {open} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuweling {open}   Een nieuweling {open} Icon_minitimema 04 mei 2015, 12:09

"Goed geraden" zei Leopardskin. Op dat moment kwam er een andere kat aangelopen die zei "Staan jullie gezellig te zwetsen? Mag ik meedoen?" Hij liep naar ze toe, Leopardskin zag dat zijn blik op Spinpaw Gefocust was. Ze keek naar hem toen hij zei "Wat kom jij hier doen? Dit is Rogue Territory. Geen plek voor een Clannertje." Ze verwachtte dat hij ieder moment Spinpaw kon wegjagen, ze vreesde voor wat er komen zou, is het eigenlijk wel zo'n gevaarlijke kat? vroeg ze zich af. "Wat is jouw naam als ik vragen mag?" vroeg ze uiteindelijk aan de kat, "Ik neem aan dat jij een Rogue bent" vervolgde ze.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Een nieuweling {open} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Memphis
Member
Een nieuweling {open} DPKsfdL
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuweling {open}   Een nieuweling {open} Icon_minitimema 04 mei 2015, 12:35

Hij grijnsde ontspannen toen de poes hem aansprak. "Wat is jouw naam als ik vragen mag?" Hij keek op en miauwde kalm: "Mijn naam?" Ze voegde er nog iets aan toe. "Ik neem aan dat je een Rogue bent." "Jazeker, ik ben een Rogue. Ik heb het Territory van mijn vader overgenomen. Mijn naam is Memphis. En wat is jouw naam, als ik vragen mag?" Hij wachtte rustig af tot ze reageerde. De vogeltjes kwetterden ondertussen rustig door.


{ Memphis } { Scream }
Een nieuweling {open} 2upzf4h
Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Een nieuweling {open} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuweling {open}   Een nieuweling {open} Icon_minitimema 04 mei 2015, 12:39

De kat beantwoordde haar vraag "Jazeker, ik ben een Rogue. Ik heb het Territory van mijn vader overgenomen. Mijn naam is Memphis. En wat is jouw naam, als ik vragen mag?" ze aarzelde even en zei toen "Mijn naam is Leopardskin, en ik ben opzoek naar een nieuw Territory" Ze vervolgde "Ik ben altijd een Rogue geweest maar ik heb rondgezwerfd in Clanterritory, ik ben nu aan het kijken of ik hier nog een plekje kan krijgen."


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Een nieuweling {open} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
spinpaw
Member
Een nieuweling {open} DPKsfdL
NikiVR
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 7 moons~
Gender:
Rank:
spinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuweling {open}   Een nieuweling {open} Icon_minitimema 04 mei 2015, 17:41


Er was een heel gesprek met de 2 Rogue's. Spinpaw luisterde aandachtig wat de katten hadden te vertellen. 'Hallo. Ik ben Spinpaw, ik kom uit de thunderclan. zei Spinpaw met zijn blik op de kater gericht. Hij zei het wel vriendelijk. Spinpaw wou geen ruzie maken. 'Ik wou alleen mijn poten uitstrekken. Stoor ik misschien?' spinpaw wist niet goed wat hij moest doen met de 2 katten. Als er een gevecht kwam, was hij waarschijnlijk als eerste dood.


{{ Wagpaw & Spinpaw
Een nieuweling {open} 347bqz4
{{ Never trust the charms of a spinning plume.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Een nieuweling {open} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuweling {open}   Een nieuweling {open} Icon_minitimema 04 mei 2015, 18:02

"Nee hoor, je stoort niet Spinpaw" zei Leopardskin zo vriendelijk als ze maar kon, ze wantrouwde Spinpaw wel een beetje aangezien hij een Clankat was en misschien wat zou verraden aan de ThunderClan, daar zat ze kattin niet op te wachten. "Spinpaw," zei ze wat ernstiger, "Ik vertrouw er op dat jij de Rogue informatie niet doorvertelt aan de ThunderClan"


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Een nieuweling {open} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
spinpaw
Member
Een nieuweling {open} DPKsfdL
NikiVR
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 7 moons~
Gender:
Rank:
spinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuweling {open}   Een nieuweling {open} Icon_minitimema 04 mei 2015, 18:48


"Nee hoor, je stoort niet Spinpaw" zei Leopardskin. Spinpaw voelde zich al wat meer op zijn gemak. "Spinpaw," zei ze wat ernstiger, "Ik vertrouw er op dat jij de Rogue informatie niet doorvertelt aan de ThunderClan" Spinpaw schudde zijn hoofd. 'Ik zal het niet vertellen. Ik wou gewoon wat meer leren kennen over de andere plaatsen van het katten territorium.' Spinpaw lachte vriendelijk naar de poes.


{{ Wagpaw & Spinpaw
Een nieuweling {open} 347bqz4
{{ Never trust the charms of a spinning plume.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Een nieuweling {open} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuweling {open}   Een nieuweling {open} Icon_minitimema 04 mei 2015, 18:51

"Dan is het goed" Zei Leopardskin op haar gemak gesteld tegen Spinpaw, "Wat wil je weten?"


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Een nieuweling {open} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Een nieuweling {open} 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuweling {open}   Een nieuweling {open} Icon_minitimema 04 mei 2015, 20:53

Lola liep rustig door rogue territorium. Er waren veel geuren van vreemde katten, en al kende ze de katten niet, toch voelde het alsof ze de geuren wel kende. Ze zag een groepje katten. Het jonge poesje kon een Clangeur onderscheiden. De andere twee waren duidelijk rogues, want ze hadden beiden een eigen geur. Ze liep dichterbij. "Hallo" zei ze. Als ze haar zouden aanvallen zou ze er op zijn best zwaargewond wegkomen. Dus hopen dat dat niet zou gebeuren. Ze keek de drie katten een voor een aan. De rogues schatte ze ongeveer twintig manen, en de clankat een of twee manen ouder als haarzelf. "Wat zijn jullie namen?" Vroeg Lola aan het drietal.


~Hopelijk is ze welkom


Een nieuweling {open} Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Een nieuweling {open} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuweling {open}   Een nieuweling {open} Icon_minitimema 04 mei 2015, 20:59

"Mijn naam is Leopardskin, Van de Clankat Spinpaw en de andere Rogue heet Memphis" Beantwoordde Leopardskin haar vraag, "Wat doe jij hier? Is jouw Territory hier soms in de buurt, of woon je nog bij een van je ouders?" Vroeg Leopardskin vriendelijk aan de jonge kattin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Een nieuweling {open} 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuweling {open}   Een nieuweling {open} Icon_minitimema 04 mei 2015, 21:12

Een van de rogues antwoordde op haar vraag, en vroeg gelijk een paar dingen. "Ik woon bij mijn vader" antwoordde Lola kort. Ze haatte het als katten alleen maar vriendelijk tegen haar deden omdat ze zo jong was, en ze leek nog eens jonger doordat ze erg klein was voor haar leeftijd. Ze was echter niet bang voor een kat twee keer zo groot, al was dat misschien wel erg naïef van haar. Lola ging zitten. "Dus wat doet die leerling hier?" Vroeg ze. Lola wist wel wat van de clans af. Onder andere hoe de rangen werkten.


Een nieuweling {open} Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Een nieuweling {open} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuweling {open}   Een nieuweling {open} Icon_minitimema 04 mei 2015, 21:18

De geirriteerde toon in de stem van Lola ontging Leopardskin niet. "Ik doe niet alleen maar aardig tegen je omdat jij een kitten bent hoor, ik ben alleen nieuw op het Rogue Territory, en het lijkt mij niet zo heel erg handig om gelijk ruzie te zoeken, al is het maar met een kitten.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Een nieuweling {open} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Een nieuweling {open} 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuweling {open}   Een nieuweling {open} Icon_minitimema 04 mei 2015, 21:31

Lola luisterde naar het antwoord van Leopardskin. "Oh als je ruzie met mij hebt, heb je het ook met mijn vader, en dat wil je niet" Waarschuwde ze de poes. Lola was het complete tegenbeeld van haar vader Cyber. En vaak ging ze op pad, op avontuur, waarna hij haar kwam zoeken, en niet met een blije mood. Hopelijk gebeurde dat nu niet. "Maar wat doet dat leerlingetje hier?"  Vroeg ze nog eens. Echter klonk er geen nieuwsgierigheid in haar stem zoals normaal als ze een vraag stelde.


Een nieuweling {open} Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Een nieuweling {open} DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuweling {open}   Een nieuweling {open} Icon_minitimema 04 mei 2015, 21:33

"Ik heb geen idee, maar ik hoop maar dat je vader hem niet aanvalt." zei Leopardskin.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Een nieuweling {open} 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
spinpaw
Member
Een nieuweling {open} DPKsfdL
NikiVR
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 7 moons~
Gender:
Rank:
spinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuweling {open}   Een nieuweling {open} Icon_minitimema 04 mei 2015, 22:28


Spinpaw voelde zich meer op zijn gemak bij Leopardskin. Viir hij wou zeggen wat hij wou leren kennen kwam er een zwart harige kattin. Ze zette zich mee in de groep alsof we goede vrienden van haar zijn. Spinpaw wou beantwoorden op haar vraag laar Leopardskin was weer voor Spinpaw. Hij knikte vriendelijk naar de zwarte poes. Hij had in dit gesprek niet veel te zeggen. Dus zweeg hij maar even.


{{ Wagpaw & Spinpaw
Een nieuweling {open} 347bqz4
{{ Never trust the charms of a spinning plume.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een nieuweling {open}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: