Wazzup?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Wazzup?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Memphis
Member
Wazzup? DPKsfdL
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: Wazzup?   Wazzup? Icon_minitimema 4 mei 2015 - 13:26

Memphis trippelde rustig langs de grens van zijn territory, net als gisteren, toen hij een nieuwe Rogue-kattin ontmoette. Oh, en die haarbal van een Clankat. De kater voelde zijn maag knorren. Hij snoof de lucht op. Een muis! Hij lette erop dat de wind zijn positie niet verraadde, en sloop rustig op het nietsvermoedende beestje af. Éen hap en het beestje was dood. Hij at hem meteen op, zonder op zijn omgeving te letten. Hij begroef het karkas en keek om zich heen. Hij voelde dat iets hem in de gaten hield. ''Is daar iemand?'' Hij had al een keer een grensgevecht gehad, dat niet zo goed was afgelopen. Hij was een groot stuk territory kwijtgeraakt, dat hij inmiddels al wel weer terughad. Dat ging niet weer gebeuren. Op zijn hoede sloop hij naar de bosjes

(Leopardskin only)


{ Memphis } { Scream }
Wazzup? 2upzf4h
Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Wazzup? DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Wazzup?   Wazzup? Icon_minitimema 4 mei 2015 - 13:32

Inderdaad, iemand hield hem in de gaten, Leopardskin zat in de bosjes naar hem te kijken, toen hoorde ze hem zeggen ''Is daar iemand?''. Ze reageerde nog niet. Hij liep naar de bosjes toe. Ze zag hem dichterbij komen en zei "Ja! ik, Leopardskin. Wat zoek jij? Ik was op jacht, maar toen zag ik dat jij een muis besloop dus ben ik je gevolgd. Leopardskin had al een dag niet gegeten en had honger, ze liep de bosjes uit en zei tegen Memphis "ik heb honger, ik heb al een dag lang niet gegeten.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Wazzup? 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Memphis
Member
Wazzup? DPKsfdL
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: Re: Wazzup?   Wazzup? Icon_minitimema 4 mei 2015 - 13:45

"Ja! ik, Leopardskin. Wat zoek jij? Ik was op jacht, maar toen zag ik dat jij een muis besloop dus ben ik je gevolgd.'' Hij keek haar achterdochtig aan. ''Dit is mijn Territory. Je hoort hier eigenlijk niet te zijn.'' Hij zuchtte. Wat maakte het hem eigenlijk uit? De poes vervolgde: "Ik heb honger, ik heb al een dag lang niet gegeten.'' Hij keek haar nog achterdochtiger aan. Plots proefde hij de lucht. In jachthouding -de tweede keer deze dag- volgde hij het geurspoor van een konijn. Hij sprong op het beestje en vermoordde het. Hij keerde terug naar de plek waar de poes stond. ''Hier. Eet'' Hij schoof het konijn naar haar toe. ''Heb je al een Territory gevonden?''


{ Memphis } { Scream }
Wazzup? 2upzf4h
Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Wazzup? DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Wazzup?   Wazzup? Icon_minitimema 4 mei 2015 - 13:52

Leopardskin at het konijn dankbaar op. "Ja, ik heb een Territory hier in de buurt gevonden, daarom dacht ik, laat ik je opzoeken om het te vertellen." Ze had door dat de kat haar achterdochtig aankeek, dus ze vervolgde "Ik ben hier niet om je aan te vallen of om prooi te stelen, ook al stel ik het natuurlijk wel op prijs dat je mij dat konijn gaf. Zei ze met een vriendelijke lach op haar gezicht.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Wazzup? 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Memphis
Member
Wazzup? DPKsfdL
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: Re: Wazzup?   Wazzup? Icon_minitimema 4 mei 2015 - 13:56

"Ja, ik heb een Territory hier in de buurt gevonden, daarom dacht ik, laat ik je opzoeken om het te vertellen." Hij knikte rustig. ''Als je ooit problemen hebt, kun je bij komen.'' Met een vriendelijke glimlach op haar gezicht miauwde Leopardskin: "Ik ben hier niet om je aan te vallen of om prooi te stelen, ook al stel ik het natuurlijk wel op prijs dat je mij dat konijn gaf.'' Hij keek haar aan. ''Hoe komt het eigenlijk dat je een Clannaam hebt?''


{ Memphis } { Scream }
Wazzup? 2upzf4h
Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Wazzup? DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Wazzup?   Wazzup? Icon_minitimema 4 mei 2015 - 14:00

''Hoe komt het eigenlijk dat je een Clannaam hebt?'' vroeg Memphis aan haar. "Mijn ouders hebben mijn een Clannaam gegeven om er voor te zorgen dat Clans mij niet zouden zien als Rogue, maar als een kat van een andere Clan, het is altijd erg fijn geweest aangezien ik in Clan Territory heb rondgezwerfd." Ze keek hem rustig aan. "En ik vind mijn naam heel mooi, ik vind hem ook bijpassend vanwege mijn vacht"


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Wazzup? 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Memphis
Member
Wazzup? DPKsfdL
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: Re: Wazzup?   Wazzup? Icon_minitimewo 6 mei 2015 - 11:33

De poes antwoordde snel nadat hij de vraag had gesteld. "Mijn ouders hebben mijn een Clannaam gegeven om er voor te zorgen dat Clans mij niet zouden zien als Rogue, maar als een kat van een andere Clan, het is altijd erg fijn geweest aangezien ik in Clan Territory heb rondgezwerfd." Ze keek hem aan met een rustige blik in haar groene ogen. "En ik vind mijn naam heel mooi, ik vind hem ook bijpassend vanwege mijn vacht" Memphis liet het allemaal even bezinken. "Maar..." begon hij. Zoekend naar zijn woorden vervolgde hij: "Waarom ben je eigenlijk naar Rogue Territory gekomen? Clan Territory zit altijd vol met prooi." Hij keek haar bezorgd aan. Er stak een flinke wind op die zijn vacht deed opwaaien. Hij kneep zijn groene ogen dicht. Toen de wind weer even snel verdween als die gekomen was, deed hij zijn ogen een stukje open. De zandkleurige kater wachtte op antwoord, terwijl hij zijn vacht goed deed. Het was lente, en dus was de kater in de rui. Bij een van de likken kwamen er veel modderige plukken los. "Nou, beter nu dan later" mompelde hij zachtjes.

Wow wtf inspi momentje! Precies 190 woorden
Tag: Leopardskin
Mood: Het Whut-momentje.
-Ben zo even weg ^^


{ Memphis } { Scream }
Wazzup? 2upzf4h
Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Wazzup? DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Wazzup?   Wazzup? Icon_minitimewo 6 mei 2015 - 11:49

"Dat is een lang verhaal, zei Leopardskin met een serieuze blik op haar gezicht. Mijn ouders zijn pasgeleden vermoord door de Clankatten en daarna ben ik hier naartoe gevlucht, ik ben zelf ook aangevallen maar ik ben ternauwernood ontsnapt, ik ben eerst gaan schuilen bij een veiliger plekje, maar nadat ik was aangesterkt ben ik hierheen gereisd. Ze keek bedroefd, terwijl ze alles zei woei de wind door haar vacht, en ze keek naar haar poten. Ze keek op naar Memphis.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Wazzup? 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Memphis
Member
Wazzup? DPKsfdL
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: Re: Wazzup?   Wazzup? Icon_minitimewo 6 mei 2015 - 11:58

De zwartgevlekte poes kreeg een serieuze blik op haar snuit. "Dat is een lang verhaal," Memphis knikte rustig. Hij had nog wel even de tijd. "Mijn ouders zijn pasgeleden vermoord door de Clankatten en daarna ben ik hier naartoe gevlucht, ik ben zelf ook aangevallen maar ik ben ternauwernood ontsnapt, ik ben eerst gaan schuilen bij een veiliger plekje, maar nadat ik was aangesterkt ben ik hierheen gereisd." "Goh." Er zweefde een pluk haar langs. De wind deed haar vacht door de war. De zandkleurige kater werd er stil van.

Ééén weg is de inspi xD


{ Memphis } { Scream }
Wazzup? 2upzf4h
Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Wazzup? DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Wazzup?   Wazzup? Icon_minitimewo 6 mei 2015 - 12:01

Leopardskin wist niet meer wat ze moest zeggen, haar ouders waren er niet meer, dat vond ze heel moeilijk en kon het nog niet bevatten dat ze er echt niet meer waren, de kattin staarde bedroefd voor zich uit, in de hoop dat Memphis iets zou zeggen.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Wazzup? 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Memphis
Member
Wazzup? DPKsfdL
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: Re: Wazzup?   Wazzup? Icon_minitimewo 6 mei 2015 - 18:14

Memphis keek de poes nog een laatste keer medelevend aan. "Echt heel rot voor je." Hij merkte dat de poes niet wist wat ze moest zeggen, en dus begon hij maar. "Bevalt je nieuwe Territory een beetje?" Hij slikte ongemakkelijk. "Bij een tekort aan prooi kun je altijd bij mij komen." Hij zuchtte. Zijn gedachten gingen terug naar vroeger. Snel knipperde de kater met zijn felgroene ogen om de flashback tegen te gaan. Hij hoopte dat de poes niets gemerkt had.


{ Memphis } { Scream }
Wazzup? 2upzf4h
Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Wazzup? DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Wazzup?   Wazzup? Icon_minitimewo 6 mei 2015 - 19:18

"Bevalt je nieuwe Territory een beetje?" Memphis slikte ongemakkelijk. "Bij een tekort aan prooi kun je altijd bij mij komen." De kater zuchtte. Leopardskin zag hem snel met zijn ogen knipperen, maar ze merkte dat hij er niet over wou praten, ze zou hem eerst bedanken voor het aanbod en zou dan verder vragen, "Dankje voor het aanbod, Memphis, ik zal er dankbaar gebruik van maken." Zei de bengaalse kattin, ze vervolgde "Maar, je knipperde net met je ogen, is er wat?" vroeg de kattin bezorgd.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Wazzup? 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Memphis
Member
Wazzup? DPKsfdL
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: Re: Wazzup?   Wazzup? Icon_minitimedo 7 mei 2015 - 13:10

"Dankje voor het aanbod, Memphis, ik zal er dankbaar gebruik van maken." De kater grinnikte. "Maar, je knipperde net met je ogen, is er wat?" Hij glimlachte. "Nee hoor," Memphis wilde snel van het onderwerp af zijn. "Kom eens. Ik wil je iets laten zien." Het begon al snel avond te worden. Bij het meertje waar hij altijd viste, zouden er die avond vuurvliegjes zitten. Het was een prachtig gezicht, dat half op zijn Territory lag. Het nam dus niet veel plek in, maar was wel in zijn bereik. Het licht van de vuurvliegjes reflecteerde altijd op het water. Hij zat er bijna iedere avond om te kijken. Alleen. De zandkleurige kater wilde eens een keer niet alleen zijn. Hij stond op. "Kom je?"


{ Memphis } { Scream }
Wazzup? 2upzf4h
Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Wazzup? DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Wazzup?   Wazzup? Icon_minitimedo 7 mei 2015 - 13:24

"Graag" Leopardskin voelde een vrolijk en nieuwsgierig getintel in haar buik, ze rende achter Memphis aan, "Wat ga je me laten zien?" vroeg de kattin vriendelijk. Ze had nog steeds het tintelende gevoel in haar buik, het voelde prettig.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Wazzup? 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Memphis
Member
Wazzup? DPKsfdL
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: Re: Wazzup?   Wazzup? Icon_minitimedo 7 mei 2015 - 14:14

Rustig leidde de kater Leopardskin door zijn Territory. Net voor ze bij het meertje aankwamen, slipte hij in haar richting, waardoor ze wel moest stoppen. Hij verkondigde plechtig: "We komen nu in het domein der vuurvliegjes. Watch you step, please." Hij grinnikte en liep door. Toen ze bij het meertje aankwamen, waren er al enkele vuurvliegjes. Na een tijdje kwamen er steeds meer en meer. "En? Ik heb het hier pas ontdekt, tijdens een nachtelijke vispartij. Wat vind je?" Hij keek geamuseerd naar de poes.


{ Memphis } { Scream }
Wazzup? 2upzf4h
Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Wazzup? DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Wazzup?   Wazzup? Icon_minitimedo 7 mei 2015 - 14:16

Leopardskin keek verwonderd naar de vliegende lichtjes, heel even was ze sprakeloos, daarna zei ze "prachtig" zei ze met wijd opengesperde ogen, ze ging een klein beetje dichter bij Memphis zitten, "En jij?". Haar buik tintelde nog steeds, maar ze wist niet waarvan, wat is dat getintel toch? vroeg ze zich af, maar ze was alweer afgeleid door Memphis.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Wazzup? 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Memphis
Member
Wazzup? DPKsfdL
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: Re: Wazzup?   Wazzup? Icon_minitimedo 7 mei 2015 - 14:29

"Prachtig. En jij?" Hij knikte met zijn kop. "Fantastisch." Hij merkte dat de poes iets dichter bij hem was komen zitten. Het was nog tamelijk licht. "Wacht." Hij sprong in een boom, een sterke bloesemlucht verspreidde door de lucht. Hij beet een bloesem af, en sprong weer uit de boom. Hij grijnsde, en legde de bloesem voor haar poten neer. "Alsjeblieft." Hij had dit gevoel echt al heel lang niet meer gehad. De kater ging weer rustig zitten.


{ Memphis } { Scream }
Wazzup? 2upzf4h
Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Wazzup? DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Wazzup?   Wazzup? Icon_minitimedo 7 mei 2015 - 14:34

Leopardskin snapte ineens waar haar gevoel vandaan kwam, ze werd er heel blij van, ze rook aan de bloesem, "Dankjewel Memphis" zei ze met een lach op haar gezicht. Ze kroop naar hem toe en gaf hem een lik over zijn kop, "Als jij te weinig prooi in je Territory hebt kan je ook gewoon bij mij jagen, ik wil je geen honger zien lijden" zei ze met een zachte blik tegen de kater voor haar.


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Wazzup? 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
Memphis
Member
Wazzup? DPKsfdL
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: Re: Wazzup?   Wazzup? Icon_minitimedo 7 mei 2015 - 14:41

-Memphis, waar ben je mee bezig?!? xD-

"Dankjewel Memphis" Hij lachte. De poes gaf hem een lik over zijn kop. "Als jij te weinig prooi in je Territory hebt kan je ook gewoon bij mij jagen, ik wil je geen honger zien lijden." Hij knikte rustig. "Ik hoop daar natuurlijk geen gebruik van te hoeven maken." De vuurvliegjes cirkelden om elkaar heen. Er trok weer een koel briesje door zijn vacht. Hij genoot van de wind die door zijn vacht ging. Even zorgeloos genieten van de natuur. Lekker.


{ Memphis } { Scream }
Wazzup? 2upzf4h
Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardskin
Member
Wazzup? DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Wazzup?   Wazzup? Icon_minitimedo 7 mei 2015 - 14:47

"Dat snap ik" Zei Leopardskin meelevend, "ik denk ook dat het niet nodig zal zijn, in ieder geval nu nog niet" ze voelde het getintel nog, en keek Memphis aan, "Heb jij ook getintel in je buik?"


{Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw}
Wazzup? 25u71ut
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wazzup?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: