I want to go «



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I want to go «

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Beartooth
Member
I want to go « Tumblr_mgztfm5t7r1rkfvjso1_500
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons ❋
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: I want to go «   I want to go « Icon_minitimema 4 mei 2015 - 19:25

Bearpaw keek naar de grens van het Rogue gebied. Aan deze regel hield hij zich wel: "Ga niet op dát gebied." En hij deed het niet. Best raar want hij volgde nooit bevelen.

SPT en Crucial «

Bearpaw
Be awesome and Carpe diem.


flower flower ❋
do we meet in the great lands with grass that reaches the skies?
Terug naar boven Ga naar beneden
Crucial
Member
I want to go « DPKsfdL
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 M00NS
Gender:
Rank:
Crucial
BerichtOnderwerp: Re: I want to go «   I want to go « Icon_minitimema 4 mei 2015 - 20:38

Crucial. Haar sneeuwwitte vacht matchde niet met haar omgeving, wat haar erg ongerust maakte. Ze waagde zich verder het gebied in waardoor haar vacht snel vies werd van de grond. Ze vond het nog erg spannend om zonder haar broetjes en zusjes op stap te zijn. Ze waren namelijk nooit gescheiden, maar ze vond het wel eens tijd worden alleen kon ze niet echt genieten van haar tijd alleen. Elk klein geluid liet haar oren doen spitsen, haar nagels diep de grond in gaan en haar ogen gingen wijd open. Wat niet zo gek was. "Ga niet op dát gebied." Hoorde Crucial een kat zeggen.
Ze keek vanuit de verte waar het geluid vandaan kwam maar ze durfde geen stap dichterbij te zetten. Maar ach uiteindelijk was ze te eigenwijs en ging ze toch een kijkje nemen. Ze liep dichterbij waarnaar het geluid vandaan kwam en zag een witte kat met diepblauwe ogen en zwarte strepen in zijn vacht staan. Ze keek de kant op waar de kater ook heen keek, daar mocht ze dus niet heen, maar waarom? "En waarom dan niet?" Vroeg Crucial aan de kater.


I want to go « Ir83s3
' I'm gonna push you 'till you can't breath,
Push you, piss you off 'till you agree,
To make a end of it, make it stop, but we'll see...
If the pain stops, that depends on me. '

I want to go « NK3Ql0Q
Terug naar boven Ga naar beneden
Beartooth
Member
I want to go « Tumblr_mgztfm5t7r1rkfvjso1_500
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons ❋
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: I want to go «   I want to go « Icon_minitimedi 5 mei 2015 - 17:31

Een stem deed zijn hart een paar tellen over slaan. Hij duikelde van schrik achteruit met zijn enorm bekende roep: "Whaaa!!" Spijtig voor zijn perfecte, zilveren vachtje viel hij overkop zodat hij op zijn rug belande. "Oeffff...", kreunde hij zachtjes. Hij rolde om zodat hij zijn belager kon zien. Een sneeuwwitte poes. Hij glimlachte een beetje dommig. "Ik was eigenlijk tegen mezelf aan het praten. De dingen aan het opnoemen wat ik niet mocht." Hij bleef liggen want ja... hij moest wel toegeven dat het zalig lag.

Bearpaw
Be awesome and Carpe diem.


flower flower ❋
do we meet in the great lands with grass that reaches the skies?
Terug naar boven Ga naar beneden
Crucial
Member
I want to go « DPKsfdL
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 M00NS
Gender:
Rank:
Crucial
BerichtOnderwerp: Re: I want to go «   I want to go « Icon_minitimeza 9 mei 2015 - 17:37

Die kater viel achterover nadat Crucial gesproken had. Een luide kreet kwam uit zijn bek en bleef vervolgens plat op zijn rug liggen. "Ik was eigenlijk tegen mezelf aan het praten. De dingen aan het opnoemen wat ik niet mocht." Zei de kater. Crucial ging rustig zitten en liet haar zachte staart over de koud grond heen en weer gaan. "Waarom dan?" Vroeg Crucial rustig. De kater bleef vervolgens liggen en Crucial bleef op haar plek zitten
. De gifblauwe ogen van de kater doorboorde haast die van haar, ze kreeg er bijna de rillingen over haar rug van. Crucial had ook blauwe ogen waar ze erg trots op was aangezien het mooi bij haar vacht passte, maar voordat ze afdwaalde in haar gedachten sloeg ze weer acht op de kater. "Ik ben Crucial trouwens en jij bent als ik vragen mag?" Vroeg ze beleefd.


I want to go « Ir83s3
' I'm gonna push you 'till you can't breath,
Push you, piss you off 'till you agree,
To make a end of it, make it stop, but we'll see...
If the pain stops, that depends on me. '

I want to go « NK3Ql0Q
Terug naar boven Ga naar beneden
Beartooth
Member
I want to go « Tumblr_mgztfm5t7r1rkfvjso1_500
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons ❋
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: I want to go «   I want to go « Icon_minitimeza 9 mei 2015 - 17:46

Hij haalde vrolijk zijn schouders op bij haar vraag. I don't know... "Ik ben Crucial trouwens en jij bent als ik vragen mag?" Hij glimlachte enthousiast. "Hallo Crucial, ik ben Bearpaw."

Bearpaw
Be awesome and Carpe diem.


flower flower ❋
do we meet in the great lands with grass that reaches the skies?
Terug naar boven Ga naar beneden
Crucial
Member
I want to go « DPKsfdL
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 M00NS
Gender:
Rank:
Crucial
BerichtOnderwerp: Re: I want to go «   I want to go « Icon_minitimeza 9 mei 2015 - 19:09

Crucial kon haar comfortabele plekje op de ijskoude grond niet vinden. Ze vond het maar een nare plek hier, ze had nog niet veel gezien. Daarom was ze hier ook, verkennen. Crucial was altijd al de nieuwschierige kitten geweest die altijd alles moest weten. Regels opvolgen kon ze goed maar regels verbreken kon ze ook.
De witte kater haalde zijn schouders op. Een teken dat hij geen idee had waarom, op haar vraag nam ze aan. "Hallo Crucial, ik ben Bearpaw." Glimlachte hij naar haar. Wat schattig. Ze glimlachte vriendelijk terug. "Dus.. Wat doe jij hier? Of ook gewoon de buurt een beetje verkennen?" Zei Crucial. Haar kop ging iets wat schuin en bleef Bearpaw aankijken.


I want to go « Ir83s3
' I'm gonna push you 'till you can't breath,
Push you, piss you off 'till you agree,
To make a end of it, make it stop, but we'll see...
If the pain stops, that depends on me. '

I want to go « NK3Ql0Q
Terug naar boven Ga naar beneden
Beartooth
Member
I want to go « Tumblr_mgztfm5t7r1rkfvjso1_500
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons ❋
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: I want to go «   I want to go « Icon_minitimeza 9 mei 2015 - 20:52

Hij knikte met grote overtuiging. "Jahaaa! De regels volgen is zo saai, bleh!" Hij stak zijn tong uit en schudde zijn kop. Ieuw! "En jij?"

Bearpaw
Be awesome and Carpe diem.


flower flower ❋
do we meet in the great lands with grass that reaches the skies?
Terug naar boven Ga naar beneden
Crucial
Member
I want to go « DPKsfdL
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 M00NS
Gender:
Rank:
Crucial
BerichtOnderwerp: Re: I want to go «   I want to go « Icon_minitimeza 9 mei 2015 - 21:57

"Jahaaa! De regels volgen is zo saai, bleh!" Zei Bearpaw hij schudde zijn kop en stak zijn tong uit. Crucial lachde. "En jij?" Vervolgde hij. Crucial keek even op. "Ja ik weet niet. Ik denk dat het wel is,  de regels van een clan wel belangrijk is om te volgen. Ze kicken je er zo uit toch. Maar op nieuwe gebieden je kop laten zien is altijd wel leuk en spannend, zeker als het niet mag toch." Grinnikte Crucial erachteraan.
Ze ging recht opstaan omdat ze alsnog op een verre afstand was van de kater en ging even wat dichterbij zitten. Ze wilde wat spannends doen. Bearpaw begon toch al meer een maatje te worden, dus waarom niet. "Kom. Laten we wat leuks gaan doen, jij mag het noemen ik denk dat jij al wat meer hier bekend ben dan ik. Ben namelijk pas gescheiden van me broertjes en zusjes, dus ik ben wel aan avontuur toe. Dus jij mag het zeggen, tenzij je ook nog niet helemaal bekend ben hier dan is het misschien wel leuk om samen op avontuur te gaan." Zei Crucial en ze stootte met haar poot tegen zijn schouder.


I want to go « Ir83s3
' I'm gonna push you 'till you can't breath,
Push you, piss you off 'till you agree,
To make a end of it, make it stop, but we'll see...
If the pain stops, that depends on me. '

I want to go « NK3Ql0Q
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I want to go «
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: