This moment, i own it.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 This moment, i own it.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Whistlekit'
Member
This moment, i own it. DPKsfdL
Chrissy
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender:
Rank:
Whistlekit'
BerichtOnderwerp: This moment, i own it.   This moment, i own it. Icon_minitimevr 8 mei 2015 - 18:40

Het was vrij koel, maar dit weerhield Whistlekit niet om de nursery te verlaten. Ze speelde niet graag met anderen. Ze had zichzelf en haar vriend, Blowingkit. Haar moeder zei dat Blowingkit niet bestond, dat het nooit een kat geweest was die in de nursery leefde, dat er zelfs geen kat in de RiverClan leefde die Blowingkit was, maar dat wilde Whistlekit niet geloven. Blowingkit was haar beste vriend, die liet ze zich niet zomaar afpakken door haar moeder. Toch was het katertje, de vriend van Whistle, anders. Heel anders. Ze had hem nog nooit gezien, maar hij was er vaak zat om te weten dat het geen ander persoon was. Soms was hij er niet. Dan was hij gewoon spoorloos verdwenen. Maar vaak na een lange tijd kwam hij weer terug. Dan kwam hij weer een spel spelen. Andere kittens vonden het raar als Whistlekit over Blowingkit sprak, snapten niet dat de kitten er helemaal niet was. Haar moeder zei altijd dat ze bijzonder was, maar Blowingkit vertelde haar dat haar moeder Whistlekit helemaal niet lief vond. Dat haar moeder haar eng vond. En de blik die de moeder van Whistlekit de witte kitten gaf, liet de angst wel zien. Want Whistlekit was de enige kitten. De andere kittens waren gestorven. Ineens hoorde Whistlekit een stem. "Whistle! Ik ben er weer! Whistle!" De kitten herkende Blowingkits stem meteen. "Ga weg Blowing, ik ben moe.." siste de poes, kijkend naar de blikken die verschillende apprentices haar gunden. Hetzelfde als haar moeders blik altijd. De kitten keek om, maar zag opnieuw geen andere kitten, geen Blowingkit dus. Ze had geen idee van zijn uiterlijk. Zij vond het soms ook raar, maar het was gewoon geworden. Blowingkit sprak nog steeds, maar Whistlekit negeerde het. Ze keek strak voor zich uit, naar een apprentice. Haar blik wendde gewoon niet af. Ze bleef strak kijken. "Negeer me niet Whistle!" snauwde Blowingkit. Whistlekit stopte niet met staren. "Blowing, ik ben bezig met een onderzoek" sprak ze zachtjes, kijkend naar de apprentice. Wat voor een onderzoek? Ze had geen idee.

- Dit is wat vaag, maar Whistlekit is nog wat vaag qua karakter :'D
"Dit is Blowingkit, een stem in haar kop"
+ Bearpaw.


Whistleblower » Introduction : Topic search
Terug naar boven Ga naar beneden
Beartooth
Member
This moment, i own it. Tumblr_mgztfm5t7r1rkfvjso1_500
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons ❋
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: This moment, i own it.   This moment, i own it. Icon_minitimevr 8 mei 2015 - 20:06

Bearpaw lag voor de apprentices den een beetje te soezen in de zon. Hij wilde spelen, maar alle apprentices behalve Pebble natuurlijk gedroegen zich zo volwassen en dat was... ENORM saai! "Ga weg Blowing, ik ben moe.." Hij draaide zijn kop en zag een schattig klein ding buiten de nusery wat rond wandelen. Bearpaw bleef kijken omdat hij niets anders te doen was. "Blowing, ik ben bezig met een onderzoek" Het was amper te horen. De frank viel bij Bearpaw en hij moest meteen glimlachen. Een poesje Whistlekit ofzoiets die een stem in haar kop had. Blowing dus. Niemand geloofde haar, niemand troostte haar of wat dan ook. By the way hij vond van die spelletjes leuk. Bearpaw glimlachte breed en rolde om. Hij deed geen moeite om op te staan. In plaats daarvan kwam hij op de kitten afgeslopen. Hij gooide zijn kont in de lucht en maakte zich op om heel onhandig te springen. De pers mikte op een plekje naast de kitten en sprong. Hij porde de lucht. "Ha ik heb je Blowingkit!", riep hij. Een paar katten keken hem vreemd aan. Boeia!

Bearpaw
Be awesome and Carpe diem.


flower flower ❋
do we meet in the great lands with grass that reaches the skies?
Terug naar boven Ga naar beneden
Whistlekit'
Member
This moment, i own it. DPKsfdL
Chrissy
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender:
Rank:
Whistlekit'
BerichtOnderwerp: Re: This moment, i own it.   This moment, i own it. Icon_minitimeza 9 mei 2015 - 10:39

De kat welke ze leek te observeren, begon ineens met Blowingkit te spelen. Een grote frons kwam op het gelaat van de witte poes. "Ik heb je Blowingkit!" klonk er luid, waardoor enkele katten vreemd op keken. Rustig keek Whistlekit naar de lege poten van Bearpaw, waarna hem weer aankeek. "Waarom vang je de lucht?" Ze keek hem wat twijfelend aan. Was hij net zoals haar een beetje raar? Ze hoorde enkele katten grinniken, anderen keken fronsend naar het schouwspel, maar algauw gingen d katten er alweer vandoor. "Blowingkit is net weg, denk ik.. Ik weet niet zo goed waar hij is," legde ze rustig uit, waarna de die knallende koppijn weer voelde. Blowingkit ging dus weg! "maar buiten dat, ik ben Whistlekit. Jij bent Bearpaw toch?" Haar kop kantelde wat naar links, haar blauwe ogen keken strak en bijna doordringend naar Bearpaw zijn blauwe ogen. "Toch?"


Whistleblower » Introduction : Topic search
Terug naar boven Ga naar beneden
Beartooth
Member
This moment, i own it. Tumblr_mgztfm5t7r1rkfvjso1_500
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons ❋
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: This moment, i own it.   This moment, i own it. Icon_minitimeza 9 mei 2015 - 17:09

Bearpaw luisterde glimlachend naar de kitten. Hij deed of Blowingkit wegliep naar de Nusery. "maar buiten dat, ik ben Whistlekit. Jij bent Bearpaw toch?" Haar kop kantelde wat naar links. Cute kittentje. Hij keek bijna even "eng" terug. Brrr... "Toch?" Hij glimlachte breed en knikte enthousiast. "Ja zeker, de beste apprentice en toekomstige, beste warrior.", schepte hij op met een brede glimlach. Hij wees naar de Nusery. "Blowingkit is net naar de Nusery gewandeld, hij zal straks wel terug komen. Misschien was hij bang van mijn mooie aanval." Hij knipoogde haar vriendelijk toe.

Bearpaw
Be awesome and Carpe diem.


flower flower ❋
do we meet in the great lands with grass that reaches the skies?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
This moment, i own it.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: