[Boek] De Witte Wolf/Der Weiße Wolf.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Boek] De Witte Wolf/Der Weiße Wolf.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mousefur
Member
[Boek] De Witte Wolf/Der Weiße Wolf. DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: [Boek] De Witte Wolf/Der Weiße Wolf.   [Boek] De Witte Wolf/Der Weiße Wolf. Icon_minitimema 30 mei 2011 - 19:10

Heyz.

Ik heb laatst een leuk boek gevonden genaamd; De Witte Wolf, meer bekend als Der Weiße Wolf; geschreven door Käthe Recheis.
Even een samenvatting: :3

Korte beschrijving van de wereld waarin Thomas terechtkomt anders is het onderstaande verhaal waarschijnlijk niet te begrijpen.

Thomas komt in een land waarin 2 volkeren leven: de Imaran aan de ene kant en de mensen uit Aran, ook wel de blonden genoemd, aan de andere kant. Het land wordt in het Noorden, het Oosten en het Westen omringd door bergen, maar in het Zuiden is het begrensd met de Verboden Rivier met daarachter het Verboden Land. Hier is nog nooit iemand levend uit teruggekeerd.
De Imaran zijn mensen die van de natuur houden en van de natuur leven. Eerst waren de mensen uit Aran, met het leger van de Grote Gond, dat ook maar doordat er al eerder iemand uit de wereld van Thomas was gekomen, zijn die slecht geworden en willen heersen over heel het land. Daarvoor moeten de Imaran uitgeroeid worden, die leven nu alleen nog in de donkere bossen omdat ze al zover zijn weggedreven.

Thomas is een jongen van een jaar of 14. Op een dag is hij erg verdrietig, en teleurgesteld in zijn vrienden. Hij loopt door de weide, langs het sparrenbosje, als hij ineens een mysterieuse witte wolf voor zich ziet. Deze rent het bos in en Thomas rent erachteraan.
Hieraan zie je al dat Thomas een nieuwsgierige jongen is, maar tegelijk wordt hij onzeker, is hij wel goed gelopen? Heeft hij wel een wolf gezien? Al die vragen spoken door zijn hoofd als hij door het bos loopt. Maar telkens als hij op het punt staat om te keren, ziet hij weer die witte schim en besluit hij door te lopen...

Het is een best oud boek, en niet snel verkrijgbaar geloof ik....
Het zit wel vol spanning en dingen waarvan je gewoon móét verder lezen xD

Het boek is van oorsprong Duits, en de Nederlandse kaft was best moeilijk te vinden O.o
Maar toch heb ik hem hier:

Een klein, vaag fototje...
[Boek] De Witte Wolf/Der Weiße Wolf. 1622621

Enjoy. ^^

Greetz, Mouzeh.


[Boek] De Witte Wolf/Der Weiße Wolf. J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonclaw
Member
[Boek] De Witte Wolf/Der Weiße Wolf. DPKsfdL
383

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender:
Rank:
Moonclaw
BerichtOnderwerp: Re: [Boek] De Witte Wolf/Der Weiße Wolf.   [Boek] De Witte Wolf/Der Weiße Wolf. Icon_minitimema 30 mei 2011 - 22:23

Ziet/klinkt leuk! Hoe dik is hij ongeveer? Hmm. Ik denk dat ik hem wel eens een keer ga lezen. Als ik het boek wat ik nu aan het lezen ben uitheb. Ook een aanrader trouwens: de Wolven. Wel dik. Een dikke pil ;P
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
[Boek] De Witte Wolf/Der Weiße Wolf. DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: [Boek] De Witte Wolf/Der Weiße Wolf.   [Boek] De Witte Wolf/Der Weiße Wolf. Icon_minitimema 30 mei 2011 - 22:25

Yay ^^

Nou, ik zou je zeggen, het gaat nauwelijks over die wolf xD
Dat is eigenlijk een soort god O.o


[Boek] De Witte Wolf/Der Weiße Wolf. J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonclaw
Member
[Boek] De Witte Wolf/Der Weiße Wolf. DPKsfdL
383

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender:
Rank:
Moonclaw
BerichtOnderwerp: Re: [Boek] De Witte Wolf/Der Weiße Wolf.   [Boek] De Witte Wolf/Der Weiße Wolf. Icon_minitimema 30 mei 2011 - 22:30

Ghehe. Dat maakt hem niet minder leuk x3
(hoop ik O.o)
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
[Boek] De Witte Wolf/Der Weiße Wolf. Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Boek] De Witte Wolf/Der Weiße Wolf.   [Boek] De Witte Wolf/Der Weiße Wolf. Icon_minitimedi 7 jun 2011 - 20:31

Lijkt op Torak & Wolf Razz


[Boek] De Witte Wolf/Der Weiße Wolf. Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Boek] De Witte Wolf/Der Weiße Wolf.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Library-
Ga naar: