What the ...? (+Bonepaw)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 What the ...? (+Bonepaw)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Memphis
Member
What the ...? (+Bonepaw) DPKsfdL
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: What the ...? (+Bonepaw)   What the ...? (+Bonepaw) Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 18:22

Rustig wandelde de kater door zijn Territory. Wauw. Hij werd vader. Hij ging de kleine dingen waarderen, zoals de bloesems aan de bomen en zelfs de stenen op de grond, waar hij vroeger zijn poten zo aan geschaafd had. Hij stopte met zijn wandeling en snoof de lucht op. Thu.. ThunderClan...? Wat kwam die hier doen? "Wie is daar?" bromde hij dreigend. Zijn ogen schoten vuur. "Kom naar voren, lafaard!" Schreeuwde de kater. Hij improviseerde maar wat, en wou zeker niet vechten. "Uhm, kom hier, offeh, ik ga je wel halen!" Hij kon zich voor zijn kop slaan. Dát was dom.


{ Memphis } { Scream }
What the ...? (+Bonepaw) 2upzf4h
Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
What the ...? (+Bonepaw) DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: What the ...? (+Bonepaw)   What the ...? (+Bonepaw) Icon_minitimeza 16 mei 2015 - 21:29

Bonepaw was gaan sluipen door het Rogue gebied waar kon die Cyber toch zijn, waar kon die zwart witte kater zijn waar hij nog zijn wraak op wilden. Nu was hij getraind een moordenaar in het duister, alleen een ding was waar. Alleen als er een gevoel in hem op sprong zou hij moorden anders niet, hij kon ook nooit Walnut dat aan doen. "Wie is daar?" bromde een Rogue dreigend, hij kroop wat meer naar het geluid toe maar bleef in de bosjes. Iemand had hem al geroken, vast een tijdje geleden want hij liep hier rondjes. Zijn ambere ogen tuurde naar de kater, hij siste kort maar liet niks merken. "Kom naar voren, lafaard!" Schreeuwde de Cream kater. Bone haalde zijn schouders op, wat wilde deze kater van hem. Onderhandelen, daar zou hij niet nog eens in vallen. Hij ontbloten zijn klauwen alleen hij was nog niet in de moord staat, het was eerder zelfverdediging. "Uhm, kom hier, offeh, ik ga je wel halen!" Vervolgde de kater verder. Bone lachte zacht, hij sloop door de bosjes heen maar bleef nog uit het zicht van de kater. "Doe maar, maar ik denk dat je daar mee niks bereikt KAT." Siste hij zacht. Bonepaw klom vlug in een boom en sprong daarna eruit vlak voor de Cream kater, hij ging zitten op het bosgrond en likte even zijn rechter voor poot. "Zeg gewoon wat je wilt." Zei hij daarna en stopte met zich grondig wassen en legde zijn poot op de grond, zijn staart wikkelde hij om zich heen. Zijn lichaam voelde perfect, nu dan. Straks zou hij hier zo weg mogelijk weg moeten razen, een spel kon er altijd bij.


What the ...? (+Bonepaw) Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
What the ...? (+Bonepaw) 2gxnp75What the ...? (+Bonepaw) 10pvxmwWhat the ...? (+Bonepaw) 10pvxmwWhat the ...? (+Bonepaw) 2hqc5lxWhat the ...? (+Bonepaw) 34nodx3
Draws and stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Memphis
Member
What the ...? (+Bonepaw) DPKsfdL
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: Re: What the ...? (+Bonepaw)   What the ...? (+Bonepaw) Icon_minitimema 18 mei 2015 - 18:19

"Doe maar, maar ik denk dat je daar mee niks bereikt KAT." De kat was uit een boom gesprongen. Memphis keek hem rustig aan, en lachte. "Volgens mij ben jij ook een kat. Niet met je eigen soort schelden, Clannertje." De kater likte zijn poot. "Zeg gewoon wat je wilt." De zandkleurige kater lachte afwezig en keek weg, waarna hij de ThunderClanner meteen weer aankeek. "Volgens mij zou ik dat ook jou moeten vragen. Jij bevindt je op mijn Territory, dus ik heb jou geen verantwoording af te leggen, ja?" Memphis ging zitten. Hij zou rustig afwachten wat de kater ging doen, maar bleef alert op mogelijke aanvallen.


{ Memphis } { Scream }
What the ...? (+Bonepaw) 2upzf4h
Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
What the ...? (+Bonepaw) DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: What the ...? (+Bonepaw)   What the ...? (+Bonepaw) Icon_minitimeza 23 mei 2015 - 9:47

Bonepaw staarde naar de kater, hij wist niet waar hij het moest brengen maar keek hem in stilte aan. "Volgens mij ben jij ook een kat. Niet met je eigen soort schelden, Clannertje." Sprak de kater streng tegen hem, het was een rogue. Hij haalde kort zijn schouders op, "ik bedoel daarmee gewoon als een soort niet als een belediging." Sprak hij streng. Hij wist dat deze Rogue best wel sterk was en keek de kater met een strenge aan, hij bleef even staan en wist dat Roguers wel slimmer waren in levens ervaring hun leefde namelijk niet in een verrekte Clan. "Volgens mij zou ik dat ook jou moeten vragen. Jij bevindt je op mijn Territory, dus ik heb jou geen verantwoording af te leggen, ja?" Zei de Rogue daarna. Hij haalde immers zijn schouders op, "ik kom waar ik wil komen," zei hij daarna en bekeek de Rogue goed, het was namelijk een zandkleurige kat. Deze had massieve spieren die je duidelijk onder het langharige vacht kon zien, bone was ook immers massief alleen minder langharig.


What the ...? (+Bonepaw) Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
What the ...? (+Bonepaw) 2gxnp75What the ...? (+Bonepaw) 10pvxmwWhat the ...? (+Bonepaw) 10pvxmwWhat the ...? (+Bonepaw) 2hqc5lxWhat the ...? (+Bonepaw) 34nodx3
Draws and stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
What the ...? (+Bonepaw)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: